Mustikan poiminta thaivaimon harrastuksena

Anonyymi-ap

Vien vaimon poimimaan mustikkaa, saa vähän lisätienestiä sairaseläkkeen päälle. Haimme myös vammaistukea, mutta sitä ei vaimolle myönnetty.
Vaimo ei poimi marjoja rahan takia, mutta myy ne 8 euroa litra Myyrmäessä johon vien hänet seiskalta Skodalla. Meillä on viiden tonnin nettoeläke.

Vein sitten oman vaimoni aamulla myymään eilen keräämänsä mustikat. Hän keräsi ne kahdessa päivässä 2-4 laatikkoa ja niistä saa 300 euroa 8 euron litrahinnalla eli niitä eilen kahdessa päivässä kerättyjä marjoja on 37,5 litraa.

Yleensä kaikki myydään, sillä itselleni on vain yksi marja ja se on ranskalainen peruna. Myyntipaikka ei maksa mitään, Vantaalla on ilmaispaikkoja noin 10, itse käymme yleensä Myyrmäessä, vaikka tänään hän myi mustikoita ensimmäistä kertaa.

Paskat minä muiden puheista, ressukka, kyllä vaimoni poimii kuukaudessa parisen sataa kiloa mustikoita ja sieniä, verottajan mukaan niistä ei tarvitse maksaa veroa, eläkkeisiin ne eivät vaikuta, tiedän muutaman eläkeläisen joka on vuosittain kerännyt itselleen thaimaanmatkan, vaimonsa kanssa..

Enkä minä sanonut että hän kerää Vantaalta, tosin täältäkin löytyy pieniä määriä, yksi kaksi ämpäriä. Välillä vaimo kerää laatikoihin ja välillä ämpäreihin vaihtelevia määriä eilen kahdessa päivässä, yksi kaksi ämpäriä olen nähnyt Vantaan metsissä vaeltaessani ja näyttänyt vaimolle paikat että "kato tuossa iso mustikka, ota ja laita ämpäriin"

Parkkiin autoa Myyrmäkeen ei viitsi jättää koska siinä on vain kaksi tuntia ilmaispysäköintiä, mustikkansa hän hakee itse samalla sokotalla, yleensä klaukkalasta. Mustikan hakeminen on hänestä kivaa, vaikka hän ei ymmärrä suomenkieltä eikä osaa numeroita eikä ymmärrä rahan arvoakaan, mutta hänestä on todella kiva myydä vaan marjoja. Ne olisi kuulema terveellisiä, mutta me emme syö niitä rahan takia vaan ne menee myyntiin 8 euroa litra, rahalla ei ole väliä.

Vaimosta on kivaa seisoskella 9 tuntia Myyrmannin parkkipaikalla mustikkalaatikoiden kanssa auringonpaisteessa. Rahat menee hyvän tekeväisyyteen.

21

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Numba.

Tuo oireilukirjoitus on varsin pitkä ja aiheuttanut paljon ajatuksia, kuin myös vienyt aikaa sen rustaamiseen.
      Olet Numba hyvä todellakin aiheuttanut erittäin vakavasti häiriintyneen henkilön mielenkiinnon itseesi.
      Hän on kiinnostunut kaikesta mitä sinä et tee, kuin myös kaikesta mitä teet, joten olet hänen kontrollin alaisena 100% 24/7.

Ja mikä on kaiken tämän seuraamuksen syy?
      Pattayan rakkaus.

• Anonyymi
        UUSI

Teksti on Numban eli sinun tekstiä. Joskus vaan tuo illuusioelämäsi on yksinkertaisesti vain niin hauskaa, että ymmärtääkseen sitä täytyy koota nuo sekavat tapahtumat yhteen, jotta ymmärtäisi miten kaikki oikein on mahdollista, kuten esimerkiksi säähavaintopallolla lentäminen Tikkakoskella. Kenenkään muun vaimo ei kykene eilen poimimaan kahdessa päivässä kuukaudessa 2-4 laatikkoa neljään ämpäriin ja kellään muulla ei ole noin kattavaa tietoa Vantaasta että siellä on 1-2 ämpäriä. Vantaan pinta-ala on yli 240 neliökilometriä.
        On valtava työ ollut sinulla kartoittaa Vantaan mustikkatilanne vain yhden ämpärin tarkkuudella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teksti on Numban eli sinun tekstiä. Joskus vaan tuo illuusioelämäsi on yksinkertaisesti vain niin hauskaa, että ymmärtääkseen sitä täytyy koota nuo sekavat tapahtumat yhteen, jotta ymmärtäisi miten kaikki oikein on mahdollista, kuten esimerkiksi säähavaintopallolla lentäminen Tikkakoskella. Kenenkään muun vaimo ei kykene eilen poimimaan kahdessa päivässä kuukaudessa 2-4 laatikkoa neljään ämpäriin ja kellään muulla ei ole noin kattavaa tietoa Vantaasta että siellä on 1-2 ämpäriä. Vantaan pinta-ala on yli 240 neliökilometriä.
        On valtava työ ollut sinulla kartoittaa Vantaan mustikkatilanne vain yhden ämpärin tarkkuudella.

Kokoahan sinä ihan vapaasti kirjoituksiani yhteen, vääristellä niitä mielesi mukaan jos koet sen itsellesi tarpeelliseksi , mutta tuskin minun elämääni mitään vaikuttaa, olethan osakaslaina miljonääri...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoahan sinä ihan vapaasti kirjoituksiani yhteen, vääristellä niitä mielesi mukaan jos koet sen itsellesi tarpeelliseksi , mutta tuskin minun elämääni mitään vaikuttaa, olethan osakaslaina miljonääri...

Kuten kirjoitin Numba.
        Olet tehnyt erittäin suuren vaikutuksen Tyttö2010Neitiseen, kun hänellä on tarve tuollaiseen.
        Se on tervepäisille ihmisille yx hevonhailee montako ämpäriä ja montako neliökilometriä, sekä voiko lentokenttää ihan piruuttaan kutsua seutulan kentäksi edelleenkin kuten ennen.
        Tuo ihminen on todellakin poissa tolaltaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten kirjoitin Numba.
        Olet tehnyt erittäin suuren vaikutuksen Tyttö2010Neitiseen, kun hänellä on tarve tuollaiseen.
        Se on tervepäisille ihmisille yx hevonhailee montako ämpäriä ja montako neliökilometriä, sekä voiko lentokenttää ihan piruuttaan kutsua seutulan kentäksi edelleenkin kuten ennen.
        Tuo ihminen on todellakin poissa tolaltaan.

Juu, mutta yksi hullu pystyy muuttamaan palstan dynamiikkaa, kaiketi käsitykseni 2010 tilanteesta, ja miljoona omaisuudesta on osunut suoraan sydämeen, siksi tämä on niin nuivaantunut, eihän oikein muuta syytä edes voi olla, moiseen... vaimoni kerää noin kolmekertaa viikossa 2-4 ämpäriä pääosin klaukkalasta, ajelee itse autolla, minä ajan hänet myyrmäkeen, jossa ne myydään, alkaen klo 7.00, ne on myyty ennen kello 14-15 joka päivä... milloin myy, nyt mustikoita tulee vähemmin kun alkaa olla viileää, meillä on pakkanen täynnä niitä, eilen tein mustikkapiirakan, ihan valmispohjaan....

Tuli hyvää kaksi paistosta, leivinpaperipohjalle, taikina tasaiseksi, mustikoita pohjalle, päälle kananmunaa, kermaviili, sokeri sekä vaniliini sokeria vähän, kiertoilma uuniin 45 minsaa, 180 astetta. Hyvin suun mukaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mutta yksi hullu pystyy muuttamaan palstan dynamiikkaa, kaiketi käsitykseni 2010 tilanteesta, ja miljoona omaisuudesta on osunut suoraan sydämeen, siksi tämä on niin nuivaantunut, eihän oikein muuta syytä edes voi olla, moiseen... vaimoni kerää noin kolmekertaa viikossa 2-4 ämpäriä pääosin klaukkalasta, ajelee itse autolla, minä ajan hänet myyrmäkeen, jossa ne myydään, alkaen klo 7.00, ne on myyty ennen kello 14-15 joka päivä... milloin myy, nyt mustikoita tulee vähemmin kun alkaa olla viileää, meillä on pakkanen täynnä niitä, eilen tein mustikkapiirakan, ihan valmispohjaan....

Tuli hyvää kaksi paistosta, leivinpaperipohjalle, taikina tasaiseksi, mustikoita pohjalle, päälle kananmunaa, kermaviili, sokeri sekä vaniliini sokeria vähän, kiertoilma uuniin 45 minsaa, 180 astetta. Hyvin suun mukaista.

Ensi viikolla hän alkaa keräämään puolukoita, niitä tulee nopeasti, mehustan tai teen niistä sosetta, puolukkapuuro on erinomaista, sitä olen aina silloin tällöin keitellyt, ja hyvin ruokaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi viikolla hän alkaa keräämään puolukoita, niitä tulee nopeasti, mehustan tai teen niistä sosetta, puolukkapuuro on erinomaista, sitä olen aina silloin tällöin keitellyt, ja hyvin ruokaista.

Jep, kun osuu omanapanarsistia sydämeen, niin palaute loppuu vasta kun narssu on tuhkattu.
        Todella naismaista kun kaikki mahdollinen tulee ensin vääristää Savolaisittain ja sitten irvailla viitaten omiin vääristelyihinsä.
        Kuten olen sanonut, kaksi exää on sanonu soronoo juuri tuon käytösmallin johdosta, enkä usko sanaakaan väittämäänsä perhe-elämään Tintsun kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puolukkapuuro sopii Possolle kuin otsatukka sialle. Sinullahan oli neljä kertaa painavampaa vispipuuroa kuin kaupassa, joten lautasellinen sitä painaa pari-kolme kiloa.
        Hemuli on ottanut itselleen "Numeromies" nimimerkkejä ja kaikki luvut, kilot, päivät, kellonajat, kilometrit, litrat ja muut yksiköt ovat arvottuja ja heittää heti seuraavassa lauseessa taas koko stoorin uusiksi.

• Anonyymi
        UUSI

2010 kommentit on tosiaan kuin osamaksu miljonäärin näppäimistöltä, säälittää hemmo miten on itsensä tuohonkin soppaa sotkenut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2010 kommentit on tosiaan kuin osamaksu miljonäärin näppäimistöltä, säälittää hemmo miten on itsensä tuohonkin soppaa sotkenut.

Hauskaa .... otsatukka Pellenaamalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä soppa? Puolukkapuuro vai kirjolohisoppa? Paljonkos se mielikuvitusvaimo myi mustikkaa tänään?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä soppa? Puolukkapuuro vai kirjolohisoppa? Paljonkos se mielikuvitusvaimo myi mustikkaa tänään?

Oletko paljonkin aikaa viettänyt tänään rakkaasi roiskeläppäisen kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitus vaimo jonka kanssa on ollut aviossa jo 25 vuotta, mielikuvitus hommat löytyy lahkolaisista, pellenaama on ihan normaalia että ikäiselläni on puoliso, ja aviovuosia on koossa jo paljon, toki kaikki eivät siihen pysty, tämä on minulle toinen avioliitto ensimmäinen kesti 14 vuotta, tämä toinen lopunelämäni.

Luulen osamaksumiljonääri että sinulla on hieman ongelmia, mustikoista sekä kaikessa mikä liittyy partisuhteisiin ja massiin, olethan sinä terve, olethan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitus vaimo jonka kanssa on ollut aviossa jo 25 vuotta, mielikuvitus hommat löytyy lahkolaisista, pellenaama on ihan normaalia että ikäiselläni on puoliso, ja aviovuosia on koossa jo paljon, toki kaikki eivät siihen pysty, tämä on minulle toinen avioliitto ensimmäinen kesti 14 vuotta, tämä toinen lopunelämäni.

Luulen osamaksumiljonääri että sinulla on hieman ongelmia, mustikoista sekä kaikessa mikä liittyy partisuhteisiin ja massiin, olethan sinä terve, olethan.

Minä en tarvitse lainoja elämäni rahoittamiseen, sinä tarvitset jopa vuosia, vai mitä osamaksu miljonääri, vaiko tänään jo miljardööri.

Olen tässä hieman lueskellut taloustieteitä että sivistän itseäni, kirjoitan joskus asiasta, kun viitsin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tarvitse lainoja elämäni rahoittamiseen, sinä tarvitset jopa vuosia, vai mitä osamaksu miljonääri, vaiko tänään jo miljardööri.

Olen tässä hieman lueskellut taloustieteitä että sivistän itseäni, kirjoitan joskus asiasta, kun viitsin.

Taloustieteille löytyy varmasti oma osionsa Suomi24 palstalta, sinne vaan kirjoittamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taloustieteille löytyy varmasti oma osionsa Suomi24 palstalta, sinne vaan kirjoittamaan.

Voin kirjoittaa minne haluan, suomessa on sananvapaus thaimaassa taas ei ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tarvitse lainoja etkä luottoa, niin miksi hommasit Osuuspankin luottokortin ja miksi laitoit vaimosi poimimaan marjoja, vaikka tulette todella hyvin toimeen?

Kukaan ei poimi huvikseen marjoja, vaan vain työkseen taikka pakastimeen. Erittäin terveellisiä marjoja, suosittelen että syötte ne ettekä myy niitä.

Minulla on jotakin vielä Suomessakin, vaikka olen siirtänyt 80% käteisistä kolmeen eri maahan. On mukavaa jokaisen kuukauden alussa, kun teikäläisten tuet tulee suoraan tililleni

Heinäkuu malliksi https://ibb.co/BKsMX96F

2010

PS: Minulla ei olisi tilejä Suomessa, mikäli olisin ulosotossa. Vouti jäädyttäisi tilin välittömästi ja veisi velkaosuuden. Sattumoisin minulla ei ole velkaa mihinkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tarvitse lainoja etkä luottoa, niin miksi hommasit Osuuspankin luottokortin ja miksi laitoit vaimosi poimimaan marjoja, vaikka tulette todella hyvin toimeen?

Kukaan ei poimi huvikseen marjoja, vaan vain työkseen taikka pakastimeen. Erittäin terveellisiä marjoja, suosittelen että syötte ne ettekä myy niitä.

Minulla on jotakin vielä Suomessakin, vaikka olen siirtänyt 80% käteisistä kolmeen eri maahan. On mukavaa jokaisen kuukauden alussa, kun teikäläisten tuet tulee suoraan tililleni

Heinäkuu malliksi https://ibb.co/BKsMX96F

2010

PS: Minulla ei olisi tilejä Suomessa, mikäli olisin ulosotossa. Vouti jäädyttäisi tilin välittömästi ja veisi velkaosuuden. Sattumoisin minulla ei ole velkaa mihinkään.

Ei muuta totuutta mihinkään sepostuksesi, osakaslainaa käytetään vain ulosoton pakoiluun, voihan tietysti joku kokematon yrittäjä nostaa firman tililtä rahaa omiin menoihinsa, ja kuitata ne tilikauden lopussa pääomatuloksi, maksaa verot, mutta kerroit nostaneesi lainaa vuosia, ja maksavasi vain yhteisöveroa, sitäkin kun jaksat...

Pääomatuloa voi maksaa vain jakokelpoisesta tuloksesta, mitä sinulle ei ole syntynyt, eli keksit ikiliikkujan joka ei pysähdy koskaan... kunnes hauta kutsuu...

Ei mittari pääse sinun henkilökohtaisista veloistasi, firmasi tilille suoraan, muutakuin palkanmaksu kiellon kautta, siksi et voi nostaa palkkaa etkä pääomatuloa, siispä ikiliikkuja pyörii pyörii pyörii.. .

Niitä marjoja tulee 2-4 ämpäriä päivässä kahtena tai kolmena päivänä viikossa, miten viitsii metsään mennä, ei niitä pysty itse mitänkään syödä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta totuutta mihinkään sepostuksesi, osakaslainaa käytetään vain ulosoton pakoiluun, voihan tietysti joku kokematon yrittäjä nostaa firman tililtä rahaa omiin menoihinsa, ja kuitata ne tilikauden lopussa pääomatuloksi, maksaa verot, mutta kerroit nostaneesi lainaa vuosia, ja maksavasi vain yhteisöveroa, sitäkin kun jaksat...

Pääomatuloa voi maksaa vain jakokelpoisesta tuloksesta, mitä sinulle ei ole syntynyt, eli keksit ikiliikkujan joka ei pysähdy koskaan... kunnes hauta kutsuu...

Ei mittari pääse sinun henkilökohtaisista veloistasi, firmasi tilille suoraan, muutakuin palkanmaksu kiellon kautta, siksi et voi nostaa palkkaa etkä pääomatuloa, siispä ikiliikkuja pyörii pyörii pyörii.. .

Niitä marjoja tulee 2-4 ämpäriä päivässä kahtena tai kolmena päivänä viikossa, miten viitsii metsään mennä, ei niitä pysty itse mitänkään syödä.

Meillä on jo pakastin täynnä mustikkaa ja mansikkaa ensi kesään asti, puolukkaa pitää vielä pakastaa tai tehdä survosta viidestä kilosta, loput varmasti myyvät, kantarelleja on parisen kiloa, mutta kuulotin ne ennen pakastamista, niistä paljon jäänyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet katkera, onko massit loppu. Köyhä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet katkera, onko massit loppu. Köyhä.

Katkera tuolle osamaksumiljonäärille, sehän on varaton mittari todennut, päävaikutuskanava tämä palsta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      16
      2340
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      168
      2259
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1841
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      151
      1815
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1413
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1215
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1011
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      426
      951
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      889
    Aihe