Miksi et nainen lähesty

Anonyymi-ap

Ja laita viestiä? Epämääräiset vihjailut saa mut vaan sekaisin. Mulla ei ole kohta enää muuta vaihtoehtoa kuin vältellä että voin suojella itseäni koska tämä on niin kuluttavaa näin.

78

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi et laita itse viestiä ja lähesty? Pitääkö aina muita odotella?

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Näillä pastamuijilla ole mitään todellista elämää. Palsta on heille elämä ja pa noseuran hakuun. Kadulla tuskin uskaltavat katsoa vastaantulijaa, koska joku voi tunnistaa heidät palstamuijaksi. Säälitäviä yksilöitä ja musta ajattelutapa.

• Anonyymi

Minulle kerrottiin tästä paikasta ettei tää oo yhtään kuin tinder tai mikään muukaan seuranhakupaikka. Tää on ihan viatonta ajatusten vaihtoa joten joo tiesin kyllä että kaikkihan täällä vinkuu ja vonkuu jonkun perään ja niin eli panoseuraa etsitään myös eli minulle valehdeltiin ja tiesin sen ihan oikein. No ihminen valehteli monessa muussakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle kerrottiin tästä paikasta ettei tää oo yhtään kuin tinder tai mikään muukaan seuranhakupaikka. Tää on ihan viatonta ajatusten vaihtoa joten joo tiesin kyllä että kaikkihan täällä vinkuu ja vonkuu jonkun perään ja niin eli panoseuraa etsitään myös eli minulle valehdeltiin ja tiesin sen ihan oikein. No ihminen valehteli monessa muussakin.

Miten hän valehteli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse valehtelit ettet kirjoita täällä ja siinähän oot taas tunnistettavasti. :D ja käytät tätä paikkaa kuin Tinderiä.

• Anonyymi

Onko todella aloittajaäijä tämä narratiivi millään muotoa mielestäsi sellainen mikä vastaa todellisuutta millään tavalla? Tämä on kuitenkin keskustelu- ja trollipalsta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän valehteli?

Onko sinulla mielessäsi yksityishenkilö, eli ns luonnollinen henkilö josta untsit tietoja tämän palstan satusedän kautta? Se kertoisi sinusta ihmisenä aika paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla mielessäsi yksityishenkilö, eli ns luonnollinen henkilö josta untsit tietoja tämän palstan satusedän kautta? Se kertoisi sinusta ihmisenä aika paljon

Sitä ei sinulle kerrota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse valehtelit ettet kirjoita täällä ja siinähän oot taas tunnistettavasti. :D ja käytät tätä paikkaa kuin Tinderiä.

Vitsit sivusta naurattaa tämä joku joka täällä kuin kirjoittaa täysin jollekin tutulle muka ja haukkuu sitä aina ihan kympillä. Hei oikeesti nyt ei hän ole oikeasti mikään se sun joten älä hauku väärää puuta ja ymmärtäkää nyt että ette voi tietää ketä nämä ovat. Hoitakaa asianne irl mutta kyllähän tämä seuranhakupaikka tietyllä tavalla on kun koko ajan nais-mies asetelmat on eikä täällä synny muista aiheista keskustelua kuin suhdejutuista. Ei naiset esim keskenään täällä rupattele niitä näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei siinähän tunnistettavasti oot...Joku ihminen on noissa kirjaimissa niinkö kun minä en mitään ihmistä tuossa näe. Te ootte ihan sekaisin oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai miten hän joku kuka ikinä mielikuvitusta oleva käyttää tätä tinderinä? Onhan tinder ihan erikseenkin. Kelle sinä täällä "puhut". Aika pelottavaa kun kuvitellaan oikeasti noin vahvasti jotkut tekstit joksikin todelliseksi omassa elämässä. Melko vaarallinen paikka tuollaisille ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitsit sivusta naurattaa tämä joku joka täällä kuin kirjoittaa täysin jollekin tutulle muka ja haukkuu sitä aina ihan kympillä. Hei oikeesti nyt ei hän ole oikeasti mikään se sun joten älä hauku väärää puuta ja ymmärtäkää nyt että ette voi tietää ketä nämä ovat. Hoitakaa asianne irl mutta kyllähän tämä seuranhakupaikka tietyllä tavalla on kun koko ajan nais-mies asetelmat on eikä täällä synny muista aiheista keskustelua kuin suhdejutuista. Ei naiset esim keskenään täällä rupattele niitä näitä.

Eipä täällä näy kukaan kehenkään yhteyttä saavan kuitenkaan. Päivästä toiseen samaa jauhavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on ANONYYMIPALSTA mikä tarkoittaa ettei täällä kukaan tiedä kuka kirjoittelee ja mitä. Täytyy olla aika pöljä jos kuvittelee että täällä pitäis lähestyä millään tavalla. Voi hyvä isä sentään tätä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei siinähän tunnistettavasti oot...Joku ihminen on noissa kirjaimissa niinkö kun minä en mitään ihmistä tuossa näe. Te ootte ihan sekaisin oikeasti.

Ihmiset näitä kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo täälläkin näyttää olevan ihmisiä ns. moneen junaan ja jotkut ilmeisesti ihan oikeesti kuvittelee tunnistavansa jonkun satavarmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä täällä näy kukaan kehenkään yhteyttä saavan kuitenkaan. Päivästä toiseen samaa jauhavat.

Onhan täällä tutuilla salakieltä jossa panokutsuja lähetetään, mutta siis ovat jo jollain tavalla tuttuja ja sopineet panokutsunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ihmiset mutta et voi ikinä tietää kuka minkäkin kirjoittaa et voi mitenkään sanoa että todistettavasti et ikinä voi todistaa täällä mitään. Se on taivaan tosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan täällä tutuilla salakieltä jossa panokutsuja lähetetään, mutta siis ovat jo jollain tavalla tuttuja ja sopineet panokutsunsa.

No just näin eli tuntevat irl ja sopivat jotain sekstreffejä siis täällä, mut lapsettaako ihmisiä oikeasti noin paljon vielä vanhemmalla iälläkin että tänne tullaan esittämään niitä. No hupinsa kullakin. Mikäs siinä jos ilonsa elämään siitä saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just näin eli tuntevat irl ja sopivat jotain sekstreffejä siis täällä, mut lapsettaako ihmisiä oikeasti noin paljon vielä vanhemmalla iälläkin että tänne tullaan esittämään niitä. No hupinsa kullakin. Mikäs siinä jos ilonsa elämään siitä saa.

Toinen tai kumpikaan ei halua luovuttaa yhteystietojaan tai jompi kumpi on varattu. Jossain varmaan jutelleet aiemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen tai kumpikaan ei halua luovuttaa yhteystietojaan tai jompi kumpi on varattu. Jossain varmaan jutelleet aiemmin.

Okei kiitos selvennyksestä sulle. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei pidä paikkaansa ainakaan mun ja hänen tapauksessa eikä kyse ole mistään ”panotreffeistä” vaan enemmästä. Yhteyttä pidämme ja tapaamme. On ollut aikoja jolloin ns.oikean elämän puolella oli kommunikointi tai tapaamiset paussilla mutta viestittelimme tätä kautta. Tästä palstasta jäi vain tapa. Kasvotusten puhumme oikeasti tärkeät asiat mutta täällä voimme sitten nuo kevyemmät heitot ilmaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei pidä paikkaansa ainakaan mun ja hänen tapauksessa eikä kyse ole mistään ”panotreffeistä” vaan enemmästä. Yhteyttä pidämme ja tapaamme. On ollut aikoja jolloin ns.oikean elämän puolella oli kommunikointi tai tapaamiset paussilla mutta viestittelimme tätä kautta. Tästä palstasta jäi vain tapa. Kasvotusten puhumme oikeasti tärkeät asiat mutta täällä voimme sitten nuo kevyemmät heitot ilmaista.

” Kasvotusten puhumme oikeasti tärkeät asiat mutta täällä voimme sitten nuo kevyemmät heitot ilmaista.” Päästään vähän pehmenneet saattaa palstasetä jopa uskoa tähän narratiiviisi tai tämän tyyppisiin ylipäätään. Noloa. Tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko aloittajaäijä koskaan esim simspelin avulla koittanut päästä lähemmäs tätä..aihetta? Aika WT- meininkiä taas, lukijat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolustuspuheenvuoro se kai tämäkin palstafundamentalisteille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tämä yksi äijä kirjoittelemassa itsensä kanssa puutaheinää missä ei ole mitään järkeä ja epätoivoiset heittelemässä virtuaalista köntsää väliiin. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei sinulle kerrota.

Ok, nerokas argumentti🤦‍♀️

• Anonyymi

Laita mies itse viestiä naiselle.

• Anonyymi

Huomenna sama paikka eri aika.

• Anonyymi

Se on niin sekaisin ettei voi.

• Anonyymi

En koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No entäs eri paikka sama aika, alan olla epätoivoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä paikka?

• Anonyymi

Sun vuki.

• Anonyymi

Emmietie kenelle😅 nykäse hihasta niin mäkin sulle alkuun tein. Nyt en tie ootko vihane jostain.

• Anonyymi

Minä ymmärrän miksi et lähesty nainen. Et voi ikinä tietää että olenko kiva kullanmuru. Ja ymmärrän myös jos ei pidä minusta. Olenhan minä aika ujo hankalalla tavalla.

• Anonyymi

Oletko se tosi vaikea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko se tosi vaikea?

Olen joo tosi vaikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen joo tosi vaikea.

Okei joo.

• Anonyymi

No mitä mun pitäs sit sanoo kun ei sua oikein missään nää ja en tiedä seukkaatko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä mun pitäs sit sanoo kun ei sua oikein missään nää ja en tiedä seukkaatko

En seukkaa. Anteeksi kun olen vaikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En seukkaa. Anteeksi kun olen vaikea.

No kerro millai olet vaikea. En mäkään mikään helppo ole😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro millai olet vaikea. En mäkään mikään helppo ole😉

En puhu. Se on ongelmani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhu. Se on ongelmani.

Naisesta se ei ole mikään ongelma, vaan ominaisuus. Pystytkö nyökkäämään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisesta se ei ole mikään ongelma, vaan ominaisuus. Pystytkö nyökkäämään?

Joo. Mutta en voi olla tämmöinen puhumaton. Eihän se haittaa sitten jos on yhdessä kun voi puhumattakin halata ja koskettaa, niin että toinen ymmärtää, että kaikki on hyvin ja rakastaa. Mutta tässä tilanteessa, kun ei ole yhdessä, pitäisi pystyä puhumaan. Ei voi piiloutua omaan kuoreensa.

• Anonyymi

Kerta riittää, enkä kilpaile.

• Anonyymi

Muutenkin meni fiilikset.

• Anonyymi

Voisit olla hyvä häviäjä? Kokeile kerran?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin meni fiilikset.

Okei ei sitte. Mullakin on vähä paha mieli ollut viime päivinä☹️😓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit olla hyvä häviäjä? Kokeile kerran?

On vahvuutta myös myöntää joskus tappionsa. Arvostan sellaisia jotka siihen kykenee.

• Anonyymi

Höpötystä🩷

• Anonyymi

Joo🌅

• Anonyymi

Ei syytä vältellä kun muistaa käyttää päätä.

• Anonyymi

Ja tietää kumpaa päätä käyttää jaa kenen kanssa.

• Anonyymi

Kun puhuu totta, ei tartte hiki niskassa muistella mitä piti sanoa tai miten se ja se meni. T naiselta jälkiviisastelua

• Anonyymi

Ette ehkä ymmärrä, mutta minulla on jokatapauksessa toinen mies tuolla maailmalla.

Sinäkin kuulut mun elämään silti. Vaikka tämän ikäisellä pitäisi olla vielä paljon muita kavereita .

Etkö ehkä ymmärrä että nuoruus se on muillakin.

• Anonyymi

Palstah oro t ei ota yhteyttä. surullisia tapauksia.

• Anonyymi

Keneen pitäs nyt ottaa yhteyttä. Laita joku tunniste? 18:35 tässä ketjussa oli mun viimisin vastaus...laita jos kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneen pitäs nyt ottaa yhteyttä. Laita joku tunniste? 18:35 tässä ketjussa oli mun viimisin vastaus...laita jos kiinnostaa

Tietysti otat yhteyttä haluamaasi. Tyhmäkö olet. jos panoja on joka suunnalla ajattelu voi olla vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti otat yhteyttä haluamaasi. Tyhmäkö olet. jos panoja on joka suunnalla ajattelu voi olla vaikeaa.

Ei ole panoja LOPETA TOI JO! Taas sä raivoot täällä. Minkä takia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt mä meen nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kun tykkään sinusta.

• Anonyymi

Niin ymmärrän ihan täysin ja minäkin haluan suojella sinua. Välttele vain. En halua kuluttaa sinua yhtään enempää kuim olet jo kärsinyt tilanteesta. Tilanne on ylivoimainen. Tosin vaikka et välttele, todennäköisyys nähdä tai tavata sattumalta tuntuu olevan aika pieni.
      Ymmärrän itseäni myöskin. En pysty muuhun kuin tunteeni kutakuinkin tiedostan.

• Anonyymi

Puhut kauniisti iso kiitos siitä. Sellainen on mulle aivan vierasta🥹ei oteta paineita. Asiat tapahtuu jos niin on tarkoitettu✨️hyvää yötä sinulle💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut kauniisti iso kiitos siitä. Sellainen on mulle aivan vierasta🥹ei oteta paineita. Asiat tapahtuu jos niin on tarkoitettu✨️hyvää yötä sinulle💗

Eikö sulle naisia esittävä emojiäijä naiset yleensä puhu kauniisti- onpa kumma homma haha

• Anonyymi

Miksi sä et laita viestiä?

• Anonyymi

Kysytkö ihan oikeasti?

• Anonyymi

Ei meillä ole numeroita. Osoite löytyy😆🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä ole numeroita. Osoite löytyy😆🙈

Mene sitten käymään siinä osoitteessa kukkakimpun kanssa.

• Anonyymi

Joku tunniste?

• Anonyymi
      • Anonyymi

* Se joka pieruja pidättelee on tekopyhä * oli sitten nainen tai mies koita kestää tekopyhä haukkuja

• Anonyymi

🎤🎉✨️🎆

• Anonyymi

Sitten sun pitää vältellä ja homma on hoidossa.

• Anonyymi

Sitten nääs palstasetä käyt toisessa ruoka_marketissa ja kas kassat ja asiakkaat vaihtuu mitä netissä esittää. T

• Anonyymi

O sweet mamas black sausage in das ass und tammela torget av slut man thinker aren't you a doll

• Anonyymi

Lähestyisit itse. Se on miehen tehtävä.

• Anonyymi

En lähesty, älä pelkää sitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mitä

Haluisin sanoa?
      Ikävä
      154
      2068
    2. Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta

"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s
      Maailman menoa
      206
      1523
    3. Näytit hyvältä

Kävelyäsi oli mukava katsoo. Naiselle
      Ikävä
      84
      1405
    4. Joko alat

Pääsemään irti?
      Ikävä
      75
      1232
    5. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      35
      1186
    6. Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio

Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit
      Kouvola
      35
      1165
    7. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      125
      1073
    8. Kannattaa aina muistaa että ei yritä

liian tasokasta jos ei itse ole sellainen. 🤷🏻‍♂️
      Ikävä
      76
      931
    9. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      65
      914
    10. Mä tiedän missä sä taas olet

Kaksoiselämää elävä pskiainen.
      Ikävä
      79
      851
    Aihe