Olen 24-vuotias mies, joka pelkää kuollakseen pupuja. Esimerkiksi kun menen kaverille, jolla on pupu, en uskalla olla samassa tilassa pupun kanssa. Ajatuskin asiasta ahdistaa ja pelottaa hirveästi.
Pelkään kuollakseni pupuja!
11
168
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäys: puput ovat todella pelottavia ja arvaamattomia, ne vaanivat ja purevat ja juoksevat perässä.
- Anonyymi
No voi helevetti sentään, mikähän tämäkin juttu oli taas joltain tähdeltä? T. täti 44v.
- Anonyymi
Jos pelkää pupuja niin miten on muiden eläinten laita esim koirien kanssa. Enemmän se koiran hyökkäys sattuu kuin pienen pupun.
- Anonyymi
Pelkään myös koiria, etenkin, kun ne haukkuu. Kissoja taas en pelkää.
- Anonyymi
Entäs ne sokerimuurahaiset. Ne katsovat oikeudekseen tulla talviaikana sisälle lämmittelemään. Toruin niitä ja heitin keväällä jo ulos karaistumaan.
- Me oltiin täällä ennen ihmistä. Mitä piti rakentaa alueellemme, tylyttävät. - Anonyymi
Mikä niissä pupuissa on niin pelottavaa . Ei ne varmasti hyökkää sun kimppuun.
- Anonyymi
Ne puree päähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne puree päähän
älä valehtele. ei ne hyppää sun päähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä valehtele. ei ne hyppää sun päähän
On kerran purrut päästä kun olin pieni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kerran purrut päästä kun olin pieni
Eli sulle on jäänyt trauma. Pitäiskö sun mennä puhuu tosta. Ensinnäkin pupu ei pysty hyppää niin korkealle että se ylettyis sun päähän. Vai onko pupu hypännyt sun pään korkeudelle?
- Anonyymi
Multa et saa enää huomiota koska sä oot trolli. Aikuinen mies ymmärtää ettei pupu pysty hyppää aikuisen miehen päähän.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026953
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354085- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227