Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No ei ole todellakaan ole. Se on julminta mitä toiselle voi tehdä.
Onko oikein että
185
1305
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani. Onhan tuollainen käytös äärimmäisen asiatonta.
- Anonyymi
Eiköhän nuo asiat kuulu taas liven puolelle, ei kukaan voi auttaa asiassa täällä. Olet ilmeisesti sushukka aina kun joku takkuaa sen jonkun kanssa tullut tänne heti kertoilemaan siitä koko kevään ja kesän. Huomattu! Onko sekään oikein.
Selvitä asiasi reilusti muuten mutta älä täällä. Tuo antaa susta erittäin epäkypsän ja ei hyvän vaikutelman. Tulet hakemaan kavereita ikäänkuin puhumaan jostain ihan vieraasta ihmisestä pahaa. Mistä tiedät mitä hänelle on käynyt tai mitä kenties olet itse tehnyt tms. Olet jo kerran täällä puinut yhden jutun ja sen tytön nimen muistaa varmaan kaikki jotka sitä seurasivat...älä taas vedä tänne jotain toista ihmistä. Miksi toistat samoja virheitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nuo asiat kuulu taas liven puolelle, ei kukaan voi auttaa asiassa täällä. Olet ilmeisesti sushukka aina kun joku takkuaa sen jonkun kanssa tullut tänne heti kertoilemaan siitä koko kevään ja kesän. Huomattu! Onko sekään oikein.
Selvitä asiasi reilusti muuten mutta älä täällä. Tuo antaa susta erittäin epäkypsän ja ei hyvän vaikutelman. Tulet hakemaan kavereita ikäänkuin puhumaan jostain ihan vieraasta ihmisestä pahaa. Mistä tiedät mitä hänelle on käynyt tai mitä kenties olet itse tehnyt tms. Olet jo kerran täällä puinut yhden jutun ja sen tytön nimen muistaa varmaan kaikki jotka sitä seurasivat...älä taas vedä tänne jotain toista ihmistä. Miksi toistat samoja virheitä.Ei tällä kukaan auttaa voi, mutta saahan hän räntätä ja tuulettaa päätään missä mielensä tekee. Turhaan sä heti hyökkäät siihen vonkumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä asiasi reilusti muuten mutta älä täällä. Tuo antaa susta erittäin epäkypsän ja ei hyvän vaikutelman. Tulet hakemaan kavereita ikäänkuin puhumaan jostain ihan vieraasta ihmisestä pahaa. Mistä tiedät mitä hänelle on käynyt tai mitä kenties olet itse tehnyt tms. Olet jo kerran täällä puinut yhden jutun ja sen tytön nimen muistaa varmaan kaikki jotka sitä seurasivat...älä taas vedä tänne jotain toista ihmistä. Miksi toistat samoja virheitä.Eipä pysty selvittämään livenä kun kaikki luukut on laitettu kiinni ja ihan tarkoituksella just niin ettei pysty eikä toista kuule enää koskaan mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tällä kukaan auttaa voi, mutta saahan hän räntätä ja tuulettaa päätään missä mielensä tekee. Turhaan sä heti hyökkäät siihen vonkumaan.
Tämä onkin ajatusten purkupaikka eikö niin eikä mikään vitun Tinder.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tällä kukaan auttaa voi, mutta saahan hän räntätä ja tuulettaa päätään missä mielensä tekee. Turhaan sä heti hyökkäät siihen vonkumaan.
Juu toki saa mutta ei varmaan paranna oloja loppuviimein käydä jotain tutustumista läpi palstalla aina kun tulee jotain ongelmia. Eikä oo reilua toista kohtaan. Nuo asiat kuuluu selvittää ilman julkista keskustelua. Miten hukalle kävi viimeksi kun pui sitä tyttöä täällä vaikka kuinka kauan. Äkkiäpä on unohtunut. Näihin puuttuu äkkiä joku sitten jos menee kovin pitkälle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tämä on keskuatelupalsta. Kuten tossa sanoin, niin kyllähän sä tänne saat ajatuksiasi tuulettaa. Ei sitä missään kielletä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu toki saa mutta ei varmaan paranna oloja loppuviimein käydä jotain tutustumista läpi palstalla aina kun tulee jotain ongelmia. Eikä oo reilua toista kohtaan. Nuo asiat kuuluu selvittää ilman julkista keskustelua. Miten hukalle kävi viimeksi kun pui sitä tyttöä täällä vaikka kuinka kauan. Äkkiäpä on unohtunut. Näihin puuttuu äkkiä joku sitten jos menee kovin pitkälle.
Se taas ei ole sinun ongelmasi paraneeko hänennä olonsa siitä vai ei. Se ainakin on varmaa, että sun vinkunasi ei paranna kenenkään oloa. Tosin sehän ei olekaan sun tarkotukses, vaan päinvastoin.
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä asiasi reilusti muuten mutta älä täällä. Tuo antaa susta erittäin epäkypsän ja ei hyvän vaikutelman. Tulet hakemaan kavereita ikäänkuin puhumaan jostain ihan vieraasta ihmisestä pahaa. Mistä tiedät mitä hänelle on käynyt tai mitä kenties olet itse tehnyt tms. Olet jo kerran täällä puinut yhden jutun ja sen tytön nimen muistaa varmaan kaikki jotka sitä seurasivat...älä taas vedä tänne jotain toista ihmistä. Miksi toistat samoja virheitä.Minä en tässä mitään nimiä aio paljastaa Kyllä minä tiedän, että asianomainen saattaa ihan itse käydä lukemassa. Vaikka usein muuta väitti ettei täällä muka käy. Kävi joka päivä käyttämässä että kirjoitanko tänne anonyyminä. Eli siitä voi päätellä miten paljon luotti minuun? Ei yhtään. Naurettavaa pelleilyä oli sekin. 🚩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en tässä mitään nimiä aio paljastaa Kyllä minä tiedän, että asianomainen saattaa ihan itse käydä lukemassa. Vaikka usein muuta väitti ettei täällä muka käy. Kävi joka päivä käyttämässä että kirjoitanko tänne anonyyminä. Eli siitä voi päätellä miten paljon luotti minuun? Ei yhtään. Naurettavaa pelleilyä oli sekin. 🚩
Voi voi onpas taas susi sopan keittänyt. No tämän jälkeen turha varmaan odottaa enää hänestä kuulevan mitään. Minä en ainakaan sietäisi että minun asioitani tultaisiin tänne suoltamaan. Asioille voi olla myös hyvä syy tai selitys mutta epäilen ettet ole juuri jaksanut odottaa. Joskus kannattaisi olla kärsivällinen. Mutta näin ajat hänet varmasti lopullisesti pois. Tai minä ainakin loukkaantuisin sun jutuista täällä ja niin aina kannattaa miettiä myös omia tekojaan ja sanojaan eikä vaan syyttää toista. Mutta tee kuin haluat, et kuuntele ikinä neuvoja sekin muistetaan. Siksi tämä on sulta vaan jotain toisen mollaamista ja julkisesti vielä koska et neuvoja kuuntele ikinä. Mut pilaat välinne loppuelämäksi varmasti tällä toiminnalla. :( Ehkäpä sitä haluatkin.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on keskuatelupalsta. Kuten tossa sanoin, niin kyllähän sä tänne saat ajatuksiasi tuulettaa. Ei sitä missään kielletä.
Niin on ja asiasta puhun, kuten tapanani on. Semmoista siis tällä kertaa. 👋🏻🐺
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en tässä mitään nimiä aio paljastaa Kyllä minä tiedän, että asianomainen saattaa ihan itse käydä lukemassa. Vaikka usein muuta väitti ettei täällä muka käy. Kävi joka päivä käyttämässä että kirjoitanko tänne anonyyminä. Eli siitä voi päätellä miten paljon luotti minuun? Ei yhtään. Naurettavaa pelleilyä oli sekin. 🚩
Ehkä et ole ollut sitten luottamuksen arvoinen ja täällähän olet käynyt tätä teidän jotain juttua päivittämässä kuukausittain ainakin. Entäs jos toisesta se ei ole kivaa tehdä siitä tällaisen paikan juttu, täällä on kaiken maailman sekalaista seurakuntaa. Voisit kunnioittaa toisen yksityisyyttä. Jos hän kerran on jollain tapaa pelännyt sinun tekojasi täällä. Miksi sitten olet tehnyt niin jos olette jutelleet asiasta. Mutta toivotaan ettei hänelle ole sattunut mitään mutta aika noloa sulle jos saa tämän ketjun luettavakseen joskus. Ei ole minusta fiksua sinulta tämä nyt. Mutta aivan sama minulle. Lähden saunaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin miten tähän joku tinderkin nyt liittyy...Mutta joo älähän liikoja kertoile toisen ihmisen asioista ja kaikki on vaan sun näkökulmasta kerrottua. Taas kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se oli niin, että susi ei puinut tyttöään täällä vaan joku ala-arvoinen ihminen kulki perässä ja näykki häntä tytöstä joka keskustelussa. Oli todellista palstakiusaamista. Sama näyttää alkavan taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se oli niin, että susi ei puinut tyttöään täällä vaan joku ala-arvoinen ihminen kulki perässä ja näykki häntä tytöstä joka keskustelussa. Oli todellista palstakiusaamista. Sama näyttää alkavan taas.
No mistä se joku ihminen sai alun perin sen tytön tietoonsa ihan itsekö vai. Varmasti täällä on puitu asiaa aika paljon. No ihan sama ei kuulu mulle.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä et ole ollut sitten luottamuksen arvoinen ja täällähän olet käynyt tätä teidän jotain juttua päivittämässä kuukausittain ainakin. Entäs jos toisesta se ei ole kivaa tehdä siitä tällaisen paikan juttu, täällä on kaiken maailman sekalaista seurakuntaa. Voisit kunnioittaa toisen yksityisyyttä. Jos hän kerran on jollain tapaa pelännyt sinun tekojasi täällä. Miksi sitten olet tehnyt niin jos olette jutelleet asiasta. Mutta toivotaan ettei hänelle ole sattunut mitään mutta aika noloa sulle jos saa tämän ketjun luettavakseen joskus. Ei ole minusta fiksua sinulta tämä nyt. Mutta aivan sama minulle. Lähden saunaan.
Niin. Kun on syytelty täällä kirjoittelusta ihan aiheettomasti ja jatkuvalla syötöllä. Minä en täällä anonyyminä kirjoittele, enkä lässyttele naisten kanssa. Mutta ei vaan ole haluttu uskoa. 🚩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taas ei ole sinun ongelmasi paraneeko hänennä olonsa siitä vai ei. Se ainakin on varmaa, että sun vinkunasi ei paranna kenenkään oloa. Tosin sehän ei olekaan sun tarkotukses, vaan päinvastoin.
Oleppa jo hiljaa. Miksi haluat pilata tolla asenteellasi koko ketjun?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin. Kun on syytelty täällä kirjoittelusta ihan aiheettomasti ja jatkuvalla syötöllä. Minä en täällä anonyyminä kirjoittele, enkä lässyttele naisten kanssa. Mutta ei vaan ole haluttu uskoa. 🚩
Sinähän olet ollut täällä kertomassa teidän tutustumisen aikana useaan kertaan kaikkea ja vihoissasi aina joka kerta ja sit ketju poistetaan kun toinen on varmaan antanut anteeksi sun hölmöilyt ja asiat selvitetty. Ei hyvää päivää tai iltaa siis. Ja kaikki on toisen vikaa niin aina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin miten tähän joku tinderkin nyt liittyy...Mutta joo älähän liikoja kertoile toisen ihmisen asioista ja kaikki on vaan sun näkökulmasta kerrottua. Taas kerran.
Liittyypä hyvinkin.
Susi kylää myös kaikkia
Keskustelualustoja epätoivoisena
Kun on suljettu ulos syystä
Kun meni puheissaan liian pitkälle
PS en todellakaan luota yhtään
Sivusta
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liittyypä hyvinkin.
Susi kylää myös kaikkia
Keskustelualustoja epätoivoisena
Kun on suljettu ulos syystä
Kun meni puheissaan liian pitkälle
PS en todellakaan luota yhtään
Sivusta
SivustaMiksi susi on tuollainen, ajaa kaikki pois varmasti elämästään tällä käytöksellä ja mitä kyylää kaikkia paikkoja epätoivoisesti eli on tinderissä kyttäämässä sitä naista löytyykö. Vaikka eivät edes seurustele saatika nähneet. No aika sairasta ja pelottavaa tuollainen. Nainen juokse vielä jos voit äläkä luota ja toivottavasti olet kunnossa eikä susi ole murjonut sua vielä kovin pahoin jo tässä vaiheessa henkisesti siis. Jotenkin kyllä tuntuu että on saanut tuta monesti. 😦🙄
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Eipä pysty selvittämään livenä kun kaikki luukut on laitettu kiinni ja ihan tarkoituksella just niin ettei pysty eikä toista kuule enää koskaan mitään.
Eli siis syyllistyit taas ahdisteluun tai vähintäänkin häirintään
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No mene sinne tinderiin hakemaan lohtua.
- AnonyymiUUSI
Käytös josta kukaan ei tiedä mitään on ihan äärettömän asiatonta kyllä täällä riittää näitä päällepäsmäreitä. Jos jollakin on puhelin kiinni niin mistä te häntä syytätte siihen on oikeus ja onhan se silloin muillekin kiinni kuin vain tälle ihme vinkuintiaanille. Kaikille se samalla tavalla on kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä asiasi reilusti muuten mutta älä täällä. Tuo antaa susta erittäin epäkypsän ja ei hyvän vaikutelman. Tulet hakemaan kavereita ikäänkuin puhumaan jostain ihan vieraasta ihmisestä pahaa. Mistä tiedät mitä hänelle on käynyt tai mitä kenties olet itse tehnyt tms. Olet jo kerran täällä puinut yhden jutun ja sen tytön nimen muistaa varmaan kaikki jotka sitä seurasivat...älä taas vedä tänne jotain toista ihmistä. Miksi toistat samoja virheitä.taisi osua johonkin....
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Voit kertoa mitä haluat kunhan et koko nimeä sano. Vaikka etunimen kertoisit niin ei haittaa. Kerro vaan kaikki siitä tapauksesta tänne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi onpas taas susi sopan keittänyt. No tämän jälkeen turha varmaan odottaa enää hänestä kuulevan mitään. Minä en ainakaan sietäisi että minun asioitani tultaisiin tänne suoltamaan. Asioille voi olla myös hyvä syy tai selitys mutta epäilen ettet ole juuri jaksanut odottaa. Joskus kannattaisi olla kärsivällinen. Mutta näin ajat hänet varmasti lopullisesti pois. Tai minä ainakin loukkaantuisin sun jutuista täällä ja niin aina kannattaa miettiä myös omia tekojaan ja sanojaan eikä vaan syyttää toista. Mutta tee kuin haluat, et kuuntele ikinä neuvoja sekin muistetaan. Siksi tämä on sulta vaan jotain toisen mollaamista ja julkisesti vielä koska et neuvoja kuuntele ikinä. Mut pilaat välinne loppuelämäksi varmasti tällä toiminnalla. :( Ehkäpä sitä haluatkin.
kuullostaa hieman uhkailulta.... ?
- Anonyymi
Ite kokenut ton kaksi kertaa. Se sattuu mutta minkäs teet. Ei ketään voi omistaa. Tsempit sulle!.🪽🤍
Juu ei todellakaan voi omistaa kukaan ketään. Ei, mutta kerron vaan että on typerää käytöstä sellainen ghostaaminen.. Kiitos tsempistä.
- AnonyymiUUSI
Mäkin oon kokenut sen kaksi kertaa🙁
- Anonyymi
Onhan se rakastuneelle julmaa.
- Anonyymi
Saattaa vastaaminen jäädä hetkeksi jos näyttää siltä että toinen on ilkeä. Mutta anonyymi palsta, ei voi varmasti tietää mutta vaikuttaa silti.
Kyllä minä kuvittelin edellisenä yönä että kaikki on ok. Ei ole aikuista käytöstä jos ei pysty kertomaan mikä mättää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minä kuvittelin edellisenä yönä että kaikki on ok. Ei ole aikuista käytöstä jos ei pysty kertomaan mikä mättää.
Ehkäpä joskus selviää jos jaksat joskus edes vähän aikaa odottaa etkä heti tule tänne haukkumaan. Mutta voi toki olla ettei tämä paranna teidän välejä enää. Aika ikävää tulla tänne kertomaan taas kerran jostain aika henkkoht asioista. Mutta oma on asiasi miten ne hoidat.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä joskus selviää jos jaksat joskus edes vähän aikaa odottaa etkä heti tule tänne haukkumaan. Mutta voi toki olla ettei tämä paranna teidän välejä enää. Aika ikävää tulla tänne kertomaan taas kerran jostain aika henkkoht asioista. Mutta oma on asiasi miten ne hoidat.
Oliko tämä haukkumista? Ei ollut. Mutta voit kuvitella että ei tunnu yhtään kivalta. Jos pystyt eläytymään yhtään siihen millaista se on?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
J luulin sinua Janneksi ja kirjoitin hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
J luulin sinua Janneksi ja kirjoitin hänelle.
Kuka täällä sotkee tätä ja kuka on Janne? Ja millä oikeudella te täällä pilailette selkeästi ja nimiä ei pitänyt mainita joten susi valehtelee sen minkä ehtii. Neuvon naista tekemään jonkun rikosilmoituksen kohta tästä touhusta. Tämähän on silkkaa kiusaa ja piruutta ihan sairasta sudelta. Jos vihaat tätä ihmistä mitä täällä vingut ole onnellinen kun olet taas yksin.
- Anonyymi
On ihan oikein, jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Oikeampaa ja reilumpaa olisi sanoa, ettei kiinnosta ja kadota vasta sitten. Ei se hirveästi vaivaa vaadi.
Joo jos ei kiinnosta niin sen voi ihan oikeasti sanoa sitten Eikä leikkiä kiinnostunutta koska se kyllä näkyy ja kuuluu kuitenkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo jos ei kiinnosta niin sen voi ihan oikeasti sanoa sitten Eikä leikkiä kiinnostunutta koska se kyllä näkyy ja kuuluu kuitenkin.
Tsemppiä. Eihän vaan ole sattunut mitään? Mutta eihän tuo ole kovin aikuismaista tosiaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä. Eihän vaan ole sattunut mitään? Mutta eihän tuo ole kovin aikuismaista tosiaan.
Kun en voi tietää. Ainakin puhelin ja säpo on kiinni. Se on selkeä merkki. Ei yhteyttä haluta pitää. Mutta oma on valinta jokaisen. Minä tiedän, että en itse tehnyt mitään väärin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kun en voi tietää. Ainakin puhelin ja säpo on kiinni. Se on selkeä merkki. Ei yhteyttä haluta pitää. Mutta oma on valinta jokaisen. Minä tiedän, että en itse tehnyt mitään väärin.
No sehän juurikin merkki että jotain on sattunut kun puh kiinni. Miksi olet heti mollaamassa täällä. Et taida välittää ihmisestä aidosti. Etkä olla huolissaan. :/
Anonyymi kirjoitti:
No sehän juurikin merkki että jotain on sattunut kun puh kiinni. Miksi olet heti mollaamassa täällä. Et taida välittää ihmisestä aidosti. Etkä olla huolissaan. :/
Sähköposti on laitettu pois käytöstä. Se ei tapahdu itsestään. Kyllä olen huolissani ollut. Mutta 3 päivää täyttä hiljaisuutta on huono merkki.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sähköposti on laitettu pois käytöstä. Se ei tapahdu itsestään. Kyllä olen huolissani ollut. Mutta 3 päivää täyttä hiljaisuutta on huono merkki.
No minä olisin huolissani sitten ja muuta enkä tulisi tänne huutelemaan asiaa. Ei tulisi mieleenkään tuossa tilanteessa mikään palsta eikä tänne jonkun kyselyn pistäminen ylle...ties mitä sattunut toiselle. Aito välittäminen on kyllä vähän erilaista ainakin itselle. Miten edes jaksat jotain palstaa tuossa tilanteessa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sähköpostia ei ihan syyttä laiteta pois käytöstä joten se toinen ei todellakaan halua olla nyt tavoitettavissa.
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpostia ei ihan syyttä laiteta pois käytöstä joten se toinen ei todellakaan halua olla nyt tavoitettavissa.
Ei halua ei. Sen jo ymmärsin. Takuulla näki mun kymmenet viestit eikä vastannut mihinkään. Myös tekstiviestit. Soittoyritykset... Juu antaa olla...
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei halua ei. Sen jo ymmärsin. Takuulla näki mun kymmenet viestit eikä vastannut mihinkään. Myös tekstiviestit. Soittoyritykset... Juu antaa olla...
Eikun anna lataantumisaikaa jos hän sellaista kaipaa, onkos tullut mitään vinkkejä siitä että haluaisi esim omaa rauhaakin välillä.
Aina ei kuule sitä mitä toinen sanoo.
Luottamusta jos ei ole niin pieleen menee - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikun anna lataantumisaikaa jos hän sellaista kaipaa, onkos tullut mitään vinkkejä siitä että haluaisi esim omaa rauhaakin välillä.
Aina ei kuule sitä mitä toinen sanoo.
Luottamusta jos ei ole niin pieleen meneeNiin tämä kun joskus voi tulla joku hetki että on pakko ottaa omaa aikaa ja vaikka vaan miettiä syntyjä syviä tai jos on jotenkin fyysisesti huono olo niin parantua mutta jos ei tosiaan luottoa toiseen ole ettei usko toisen olevan missään pahoilla teillä ja hakemassa komeaa miestä niin ihan kannattaa unohtaa. Ei kaikki elä koko ajan joillekin suhdejutuille elämässä on suurempiakin murheita joskus ei ikinä voi tietää.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Se tarkoittaa että sinut on torjuttu, sähköpostipalvelin estää viestien pääsyn perille.
- Anonyymi
Jos se toinen sekosi? Katosi? Kai se hengissä sentään on? Vaihtoehtoja on monia. Jos tiedät missä se asuu niin voit käydä kyttäilemässä onko häntä ja vaatimassa vastauksia. Mitään muutakaan ei voi käytännössä tehdä. Sehän ei ole stalkkerointia mikäli stalkkerointi on vain satunnaista. Stalkkerointi = vainoaminen (rikoslaki). Kaiken lisäksi hätä ei lue lakia.
- AnonyymiUUSI
J onko mustasusi ? Luulin Janneksi ja kirjoitin hänellle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
J onko mustasusi ? Luulin Janneksi ja kirjoitin hänellle.
Kenestä Jannesta täällä puhutaan eli nyt sotketaan ilmeisesti jo lisää sivullisia ihmisiä tähän ja kuka täällä suden kanssa tätä soopaa suoltaa joku ihan selvästi. Mustasusi on sairaampi ja sekaisin en ole edes tajunnut että on noin vaarallinen tapaus, hoitoon hänet pitäisi saada.
- AnonyymiUUSI
joo kyllä sinun nyt kannattaa mennä sen ikkunan taakse kurkistelemaan, ja postiluukusta sisään katselemaan jos on kerrostalossa. se on kylllä aina hyvä ratkaisu.... silleen saat asiat etenemään....
- Anonyymi
No etenkin nainen voi tehdä sidä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kai sen osaa mieskin tehdä. Mutta ei ole reilua kuitenkaan.
Olette siis nähnyt livenä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei olla nähty.
Et ole edes nähnyt ja täällä hänestä kertoilet omat versiosi teidän jutusta aina ja kuinka toinen sitä ja tätä. Kun puh on kiinni ei näe mitään viestejä eikä soittoja, etkö nyt sitä ymmärrä aikuinen mies ja puh on varmasti nyt jostain hyvästä syystä kiinni. Jospa ei mitään vakavaa ole sattunut. Ei tunnu sinua juurikaan huolettavan joka taas osoittaa minusta aika paljon miten paljon hän on sinulle merkannut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kai sen osaa mieskin tehdä. Mutta ei ole reilua kuitenkaan.
Sen mies/ nainen on pakottanut laittamaan laitteet kiinni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei olla nähty.
Aha, sitten on turha ihmetellä mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei olla nähty.
No sittenhän se voi olla vaikka trolli, joka on sua vaan huijannut...
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei olla nähty.
aha, no sitten unohda koko juttu...menneen talven lumia jos ei puolessa vuodessa toista silmiensä eteen saa
- AnonyymiUUSI
etenkin naiselle se on helppoa kun on noin 50-100 muuta miestä odottamassa, ei haittaa vaikka yhden torjuukin
- Anonyymi
Ei ole reilua ollenkaan.
- Anonyymi
Eikö mitään merkkejä ollut ilmassa? Jos ei, niin toinen osapuoli katsoi että on terveellisempää lähteä ilmoittamatta, eli vika on sinussa.
- Anonyymi
Aikuinen mies osaa kommunikoida. Silloin syy on ghostaajassa. Kykenemätön kohtaamaan jotain.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo vika on aina minussa, tein miten tahansa. Sen myös opin huomaamaan.
Lopeta toi ulina
Sä et oo ämmä vaan mies!
Palitki on niin
Mistä kumpuaa tollanen paska itsetunto
Ja alemmuuden tunne
Voisit elää kivasti
Mut pilaat negatiivisuudella kaiken.
- Anonyymi
Hän sai sinusta kai tarpeeksi.Hän ei pystynyt jatkamaan kanssasi samaa matkaa sen pitempään.Voi olla,että hän väsyi ja kyllästyi sinuun.Ja ehkä löysi jonkun toisen,sinua mieluisamman kohteen.Jos hän valitsi kävellä pois sinun luota.Sen hän teki hänen omasta tahdosta.Se oli hänen valinta.Jonka näki oikeaksi hänelle.Sanomatta ja selittämättä sen enempää,oli hänelle helppo tapa lopettaa teidän välinen ”romanssi.”Kun me kohtaamme jonkun ihmisen jossain vaiheessa elämää.Meidän tulee pitää mielessä se tosiasia.Että joku kaunis päivä hän ei ehkä enää ole siinä sinun vierellä niin kuin ennen oli.Mikään ei ole ikuista tässä elämässä!Se voi satuttaa,mutta se on hyväksyttävä tosiasia.Tietyt ihmiset tulee meidän luo käymään joksikin aikaa ja sitten he jatkaa matkaa muualle.Ota teidän yhteinen aika ja yhteydenpito eräänlaisena ”oppiläksynä”ja kokemuksena elämässä,positiivisessa mielessä.
Voi sen silti toiselle ilmoittaa jos ei aio jatkaa ja jos on löytynyt uusi ja fiksumpi ja komeampi mies. Eikä jättää arvailemaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi sen silti toiselle ilmoittaa jos ei aio jatkaa ja jos on löytynyt uusi ja fiksumpi ja komeampi mies. Eikä jättää arvailemaan.
Kyllä sen lopun voi tehdä eri tavalla,loukkaamatta toista.Mutta se mikä valitsee mennä,sen anna mennä!Älä jää liikaa miettimään,että miksi ja miksi??Koska voi olla,että sitä vastausta et saa häneltä ikinä.Älä harmittele ja mieti asiaa sen enempää.Koska se ei auta eikä muuta tilannetta toiseksi.Keskity nyt vain itseesi,niin hyvä tulee sinun luo nopeammin kuin uskotkaan.Kaikki se hyvä minkä sinä ansaitset.Sen sinä saat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen lopun voi tehdä eri tavalla,loukkaamatta toista.Mutta se mikä valitsee mennä,sen anna mennä!Älä jää liikaa miettimään,että miksi ja miksi??Koska voi olla,että sitä vastausta et saa häneltä ikinä.Älä harmittele ja mieti asiaa sen enempää.Koska se ei auta eikä muuta tilannetta toiseksi.Keskity nyt vain itseesi,niin hyvä tulee sinun luo nopeammin kuin uskotkaan.Kaikki se hyvä minkä sinä ansaitset.Sen sinä saat!
Aika törkeää väittää täällä jostain toisesta että on löytänyt toisen ja komeamman jne mistä te kukaan tiedätte mitä on oikeasti tapahtunut ja mitä lie susi itse aiheuttanut toiselle kenties.. Minusta tämä keskustelu pitäisi lopettaa ja piste. Näin henkkoht kuuluu selvittää ihan muuten. Minusta on hyvin epäkypsiä neuvoja kaikilta melkein, kertoo täysin mitä ihmisiä palsta on täynnä. Ja sus jos se toinen osapuoli joskus saa tämän ketjun silmiensä eteen. Tuskin kuulet hänestä enää. Olisit voinut odottaa enemmän kuin pari päivää. Aikuinen mies jaksaa odottaa jos oikeasti välittää ja on tykästynyt. Et vaikuta siltä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jatkaa mitä? Ettehän te ole edes tavanneet....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkaa mitä? Ettehän te ole edes tavanneet....
Niin mikä on yli päänsä ollut homman nimi kun ei ole tavattu kuinka tyhmä pitää olla jos kuvittelee olevansa suhteessa jonkun kanssa jota ei ole tavannut ja hän saa vaikka ilman syytä pitää pari päivää huilia yhteydenpidosta jos on vaikka tullut jotain yllättävää tai muuta elämässä. Ja voi olla joku hyvä syy miksi ei nyt voi pitää. Minusta nyt haukutaan kyllä todella tökerösti jotain naista täällä josta me emme tiedä mitään muuta kuin minkä joku yksi palstan vakisekoilija kertoo. Eli josko ollaan jo hiljaa. Ja mennään kaikki itseemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinäkään tiedät mitään onko joku loppu ja mikä on loppu ja miksi jne kun eivät edes ole tavanneet ja kuka ainakaan tällaisen palstailoittelun jälkeen enää koskaan haluaa nähdä tietää että päätyy tänne taas aina uudestaan ja uudestaan. Ootte te vähän tyhmiä ihan oikeasti. Ei tulisi itselleni mieleenkään puuttua ja tiedän myös suden luonteen millaista on täällä ollut yli 4 vuotta. Ei mikään puhdas pulmunen ole. Aina jotain sotkuja on.
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä on yli päänsä ollut homman nimi kun ei ole tavattu kuinka tyhmä pitää olla jos kuvittelee olevansa suhteessa jonkun kanssa jota ei ole tavannut ja hän saa vaikka ilman syytä pitää pari päivää huilia yhteydenpidosta jos on vaikka tullut jotain yllättävää tai muuta elämässä. Ja voi olla joku hyvä syy miksi ei nyt voi pitää. Minusta nyt haukutaan kyllä todella tökerösti jotain naista täällä josta me emme tiedä mitään muuta kuin minkä joku yksi palstan vakisekoilija kertoo. Eli josko ollaan jo hiljaa. Ja mennään kaikki itseemme.
Niin onko naisella yksinoikeus pitää huilia yhteydenpidosta? Mies tekee saman niin alkaa valitus ettei välitetä. Kaksoistandardi. Sitä paitsi sen voi kertoa asiallisesti jos haluaa pitää taukoa. Eikä laittaa välejä kokonaan poikki. Mutta ihan sama minä en enää jaksa vatvoa tästä. Hyvästi maailma.
- Anonyymi
Moi susi taisit pitää vähän taukoa täältä 🫡☕️🚬
- Anonyymi
Kerro tuo muutamalla vuodella
Nii. Kävi täällä. Kyllä se on julmaa
Henkistä kiusaamista. - Anonyymi
Sekään ei ole reilua, että esitetään jotakin hahmoa, josta voi seurata IRL pahojakin tapahtumia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten liittyy aiheeseen?
Tarkoittaa luultavimmin sitä K: ta?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa luultavimmin sitä K: ta?
En tunne ketään K:ta ollenkaan. En myöskään aio kertoa enää asiasta yhtään tarkemmin. Ei kuulu palstalle. Poistuu koko ketju vielä lähiaikoina. Halusin vain purkaa tuntojani.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tunne ketään K:ta ollenkaan. En myöskään aio kertoa enää asiasta yhtään tarkemmin. Ei kuulu palstalle. Poistuu koko ketju vielä lähiaikoina. Halusin vain purkaa tuntojani.
Niin eli luikit pakoon ketju mukanasi että jos se toinen osapuoli vaikka sattuisi olemaan huomaamatta mitä olet tänne hyvinkin ikävästi hänestä kirjoittanut, et muuten vaikuta lainkaan tykkääväsi hänestä ei mies joka aidosti tykkää tee näin oli mitä oli ja kävi mitä kävi.
Asiat voi puida muualla kuin täällä vaikka oman perheen kanssa. Ei kuulu muille ja kukaan ei ole kuullut vastapuolta ja ties mitä hänelle on käynyt. Toivon että hän näkisi tämän jotenkin ja saisi ainakin totuuden tietoon mitä hänestä täällä oikein la-illan ratoksi koko palsta vaahtoaa ja mollaa. Mun mielestä tämä jos joku ei ole oikein ja koko sakki mukana. Menkääpä itseenne miltä tuntuisi lukea itsestänne täältä tällaista, ja syytä asioille ei tiedä kukaan.
Luulen että taas huutoa ihan turhista varmasti löytyy joku syy ja toivon että hän on ainakin kunnossa vaikkei se edes sutta tunnu kiinnostavan. Häntä kiinnostaa selkeästi vaan palstan jutut taas ja miettii vielä miksei toinen luottanut. En luottaisi minäkään en tippaakaan. Mutta tämähän on palstan väelle kuin sirkushuvia viikonloppuun. Ette edes osaa hävetä. Ikinä. Ettekä koskaan ajatella muiden osaa. Minä osaan ja olen siitä ylpeä. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kuulu palstalle no miksi hyvä ihminen sen tänne tuuttasit oikein koko voimallasi. Olet aika hukassa susi ihan hyvällä ei pahalla mutta ei sun asiat oikein hyvin ole, olet kuitenkin jo hyvinkin aikuinen kuuttakymppiä käyvä mies ei oikein aina siltä vaikuta nämä sun touhut. Ja tuntuu toistavan vähän samaa kaavaa aina.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu palstalle no miksi hyvä ihminen sen tänne tuuttasit oikein koko voimallasi. Olet aika hukassa susi ihan hyvällä ei pahalla mutta ei sun asiat oikein hyvin ole, olet kuitenkin jo hyvinkin aikuinen kuuttakymppiä käyvä mies ei oikein aina siltä vaikuta nämä sun touhut. Ja tuntuu toistavan vähän samaa kaavaa aina.
Joo voin kuolla pois.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo voin kuolla pois.
miksi tuo lause on saanut noin paljon kannatusta.....??
- Anonyymi
Täällä saman kokenut, himpun päälle 7kk, selitys "en osaa olla miesten kanssa"jåi vaan vaivaamaan mitäs ne minun jälkeen olleet? Eläviä taruolentoja? Mutta ei kannata lannistua, joutavat mennäkin.
- Anonyymi
Kai se kertoo tunne-elåmän vaillinaisuudesta, kykemätön ilmaisemaan tunteitaan. Joillekin ihmissuhteet on kai muutamien nappien taakse kytkettyjä, joko on tai ei ole ollenkaan tunteita, välimuotoja ei ole, ei ystävyyttä, kavereita ennen eikä jälkeen, se kyllä satuttaa kun päälle tulee vielä viha..
- AnonyymiUUSI
Luin koko ketjun ja huoh siis mitä sinä susiraukka ajattelet tällä ketjulla ja jonkun tutustumisesi morkkaamisella saada aikaan täällä taikka missään? Loukkaat häntä tosi rumasti vaikka et edes tiedä mistä on kyse etkä ole jaksanut odottaa kuin pari päivää joka ei ole aika eikä mikään. Varsinkaan kun ette edes tapaile kun ette ole nähneet.
Miten kehtaat tehdä noin toiselle ihmiselle hänen selkänsä takana, ainakaan et ole tykännyt hänestä lainkaan tai piitannut. Noin rumasti ei yksikään mies puhu naiselle joka on hänelle tärkeä. Se on taivahan tosi. Sulla on vielä paljon opittavaa elämästä ja kaikesta mutta riittääkö aika koskaan siihen...
Oliko tarkoitus ehkä itse saada homma pois näin julkeasti muiden ja koko Suomen silmien alla. Miettisit joskus! 😠 Kukaan nainen ei ansaitse tällaista julkista myllytystä se on teidän välinen asia ja vaan teidän ilman yleisön huutelua.- AnonyymiUUSI
Toivottavasti se nainen voisi tehdä tänne jonkun vastineen suden haukkumiseksi niin mitenhän sitten 🐺 suu pantaisiin miltä mahtaisi tuntua pilkka omaan nilkkaan. Susi ei ole koskaan osannut oikein asettua muiden ihmisten asemaan eikä omaa empatiaa. Kaikki on vaan hänen napa.
Mutta toivon että nainen on ok ja hänen ei tarvisi nähdä tällaista sontaa täällä jauhettavan hänestä. Parista päivästä tehty vähän liian iso numero nyt jostain kumman syystä ja joskus puh on kiinni ja saa olla, elämässä voi myöskin tapahtua ties mitä yllätyksiä ja vakavia juttuja yhdessä yössäkin. Mutta sitä ei iso mies ymmärrä eikä huolehdi vaan minä minä minä....tykkää vaan itsestään. :/ Mut jos hän näkee nämä jutut niin puh ei varmaan enää aukea ikinä sudelle ainakaan eikä pidäkään. - AnonyymiUUSI
Narsismin oppikirja
Kohta huimion kerjäys valittamalla yleisölle.
Susi ei naista tai siis tyttöään (yäk iso ikäero) saa kun on kuvitellut kaiken ja on rakastunut yksipuolisesti johonkin teinii
mut yleisö huomio nytkin .
Sekin voi riittää syyksi riippuvan käytöksen jatkolle.
Miten olis sun oma ikäryhmä naiset
eikä kakarat susi kohteeks jatkos jooko ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narsismin oppikirja
Kohta huimion kerjäys valittamalla yleisölle.
Susi ei naista tai siis tyttöään (yäk iso ikäero) saa kun on kuvitellut kaiken ja on rakastunut yksipuolisesti johonkin teinii
mut yleisö huomio nytkin .
Sekin voi riittää syyksi riippuvan käytöksen jatkolle.
Miten olis sun oma ikäryhmä naiset
eikä kakarat susi kohteeks jatkos jooko ?En usko, että Susi kykenee rakastamaan ketään. Susi näkee naisissa vain ulkonäön eli pitää niitä pelkkinä objekteina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että Susi kykenee rakastamaan ketään. Susi näkee naisissa vain ulkonäön eli pitää niitä pelkkinä objekteina.
Se nyt on kai kaikille terveille aikuisille selvää ettei pelkkä ulkonäkö riitä mihinkään rakkauteen eikä suhteeseen eikä mielestäni edes kunnon ihastumiseen. Tarvitaan niin paljon muutakin kuin joku kuori ihmisessä. Sisin on tärkein kuitenkin loppuviimein. Onko se susi sitten itse joku todella komea tai mallin näköinen että on varaa vaatia jotain huippu kaunista naista? Ikävä ketju kyllä kaikin puolin. Ei kovin lämpimiä tunteita ollut hänellä ja aloituksessakin jotenkin hyvin alentavasti kirjoitti katosi kuin pieru saharaan, en ymmärrä voisi asiat ilmaista paremminkin ja miksi niitä täällä yleensä puidaan, liian henkkoht homma minnekään palstalle. Joku raja pitäisi olla mitä tännekään kirjoittaa muista ihmisistä. Itsestään kirjoittakoon koko elämän mutta toisten ei saa.
- AnonyymiUUSI
Ei mustasusi ole tässä ketään morkannut tai rumasti puhunut, ei etenkään tunnistettavasti.
Voisit tunkea tuon negatiivisen ennakkoasenteen vaikka syvälle pyllyysi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mustasusi ole tässä ketään morkannut tai rumasti puhunut, ei etenkään tunnistettavasti.
Voisit tunkea tuon negatiivisen ennakkoasenteen vaikka syvälle pyllyysi.Sinä voisit siistiä suusi ja miettiä vähän miten kirjoitat täällä ihmisille ja ylläpito voisi poistaa ne viestit mitkä pitäisi oikeasti poistaa eikä ihan fiksuja ja kunnon asiallisia. Ihmettelen suuresti mikä toi ylläpito on vai onko sitä lainkaan, kuka täällä poistattaa näitä miten sattuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on kai kaikille terveille aikuisille selvää ettei pelkkä ulkonäkö riitä mihinkään rakkauteen eikä suhteeseen eikä mielestäni edes kunnon ihastumiseen. Tarvitaan niin paljon muutakin kuin joku kuori ihmisessä. Sisin on tärkein kuitenkin loppuviimein. Onko se susi sitten itse joku todella komea tai mallin näköinen että on varaa vaatia jotain huippu kaunista naista? Ikävä ketju kyllä kaikin puolin. Ei kovin lämpimiä tunteita ollut hänellä ja aloituksessakin jotenkin hyvin alentavasti kirjoitti katosi kuin pieru saharaan, en ymmärrä voisi asiat ilmaista paremminkin ja miksi niitä täällä yleensä puidaan, liian henkkoht homma minnekään palstalle. Joku raja pitäisi olla mitä tännekään kirjoittaa muista ihmisistä. Itsestään kirjoittakoon koko elämän mutta toisten ei saa.
Eiköhän kannata pierut ja pskat olla vain omissa samankaltaisissa ryhmissään.
Ellei kestä luonnollisia asioita älä väkisin yritä.Eiköhän kaikki pieriät ja pahan hajuset löydä joskus omansa.Exiä ei enää huolita takas. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän kannata pierut ja pskat olla vain omissa samankaltaisissa ryhmissään.
Ellei kestä luonnollisia asioita älä väkisin yritä.Eiköhän kaikki pieriät ja pahan hajuset löydä joskus omansa.Exiä ei enää huolita takas.tTuhkakupin hajuset voi ihan hyvin pysyy omissaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voisit siistiä suusi ja miettiä vähän miten kirjoitat täällä ihmisille ja ylläpito voisi poistaa ne viestit mitkä pitäisi oikeasti poistaa eikä ihan fiksuja ja kunnon asiallisia. Ihmettelen suuresti mikä toi ylläpito on vai onko sitä lainkaan, kuka täällä poistattaa näitä miten sattuu.
Ai että sinun pitää saada suoltaa kakkaa netti täyteen, mutta kun joku KEHTAA huomauttaa kakan suoltamisestasi niin se on huutava vääryys?
Mene itseesi.
Meillä on täällä täysin pätevä ylläpito. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että sinun pitää saada suoltaa kakkaa netti täyteen, mutta kun joku KEHTAA huomauttaa kakan suoltamisestasi niin se on huutava vääryys?
Mene itseesi.
Meillä on täällä täysin pätevä ylläpito.Tuo on kyllä täyttä puppua että täällä olisi oikein pätevä ylläpito. Todella huono sellainen josko sitä on ollenkaan. Eihän täällä välitetä mistään etenkin viikonloput saa palsta täyttyä kaikesta eikä mihinkään puututa.
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät mitä hänelle on käyny mu luulis viestin silti olevan selvä jos ei hän halua itse pitää sinuun yhteyttä ihan oikeasti kuinka vitun idiootti olet
- AnonyymiUUSI
Muistan vastaavan tapauksen, jossa työntekijää ohjeistettiin tauoista. Pidä nyt se 10 min ja myöhemmin voit pitää viisi. Sama pätee nykyisinkin. Kuulostaa painajaiselta tehdä töitä, toisen pillin mukaan. Ei makiaa mahan täydeltä ns.siinäkään, kaikkeen tottuu.
- AnonyymiUUSI
Summa summarum, 15 ja bossi ei näitä lukuja näe arvostavan.
- AnonyymiUUSI
näy
- AnonyymiUUSI
Missä ihanista ihanin mielikuvituskirsi 👩🍒🍒🍒🍒🍒🥰❤️
- AnonyymiUUSI
Luulisi Krsin nyt tulevan auttamaan kun niin ihastuneita olivat sydämiensä kera monta vuotta, missä on hän nyt? Tule sanomaan jotain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi Krsin nyt tulevan auttamaan kun niin ihastuneita olivat sydämiensä kera monta vuotta, missä on hän nyt? Tule sanomaan jotain.
Kadonnut kuin se kuuluisa pieru Saharaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kadonnut kuin se kuuluisa pieru Saharaan.
Prööt 💩
- AnonyymiUUSI
Koko ketju on loistava esimerkki skitsofreenisestä mielenmaisemasta.
- AnonyymiUUSI
Niin kenenhän mielenmaisemasta?
- AnonyymiUUSI
Suomessa hyvin yleinen mielisairaus paranoijan lisäksi.
- AnonyymiUUSI
Niinhän se palstasetä kertoo kaiken sinusta.
- AnonyymiUUSI
Koko ketju on väärin, ei ole oikein. Miettikää ja nukkukaa joskus yön yli ensin mitä kirjoitatte tänne eli impulsiivista käytöstä koko aloitus taas. Joka voi kaduttaa.
- AnonyymiUUSI
Oliko nyt LOPPUVIIMEIN vika kommentti koko soppaan??
Kiitos. Ja pysy siellä loukossasi!- AnonyymiUUSI
Itsepähän kohtelet kuin roskaa ja jätät vastailematta viesteihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei mene sulla jakeluun silti?? Dumb dumber dumbest?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos toisella on puhelin kiinni hän ei näe sinun viestejäsi eikä puheluita eikä mitään. Ja ei voi vastata ja jos hänellä on joku tilanne tällä hetkellä elämässään päällä niin ei tee sitä tahallaan varmaankaan. Voi kun joskus jaksaisi odottaa eikä ihmiset olisi niin kärsimättömiä kaiken suhteen ja jos ei edes olla kunnon suhteessa lainkaan yhteys voi välillä olla sellaista mitä elämässä tapahtuu kaikki vaikuttaa. Ihan kaikille muistutuksena että ehkä kannattaa puhua mikä on tilanteenne jos ei olla nähty niin ei ole minusta mikään suhde. Ihan joku kaveruus enemmän tai tutustelu joka sitten johtaa johonkin tai ei johda. Mutta palstan sotku ei tee hyvää ainakaan ihmisten irl suhteisiin. Se pilaa ne varmasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos toisella on puhelin kiinni hän ei näe sinun viestejäsi eikä puheluita eikä mitään. Ja ei voi vastata ja jos hänellä on joku tilanne tällä hetkellä elämässään päällä niin ei tee sitä tahallaan varmaankaan. Voi kun joskus jaksaisi odottaa eikä ihmiset olisi niin kärsimättömiä kaiken suhteen ja jos ei edes olla kunnon suhteessa lainkaan yhteys voi välillä olla sellaista mitä elämässä tapahtuu kaikki vaikuttaa. Ihan kaikille muistutuksena että ehkä kannattaa puhua mikä on tilanteenne jos ei olla nähty niin ei ole minusta mikään suhde. Ihan joku kaveruus enemmän tai tutustelu joka sitten johtaa johonkin tai ei johda. Mutta palstan sotku ei tee hyvää ainakaan ihmisten irl suhteisiin. Se pilaa ne varmasti.
Jos ei 4 päivään tule edes pientä viestiä, elonmerkkiä, välittämistä että täällä olen, en ole hylännyt. Ei ole oikein jättää ketään tyhjän päälle vartoomaan viestiä jota ei ehkä koskaan tule.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei 4 päivään tule edes pientä viestiä, elonmerkkiä, välittämistä että täällä olen, en ole hylännyt. Ei ole oikein jättää ketään tyhjän päälle vartoomaan viestiä jota ei ehkä koskaan tule.
Eiköhän ole tietoinen ainakin nyt jo tästä ketjusta jotenkin ottaisitko itse vielä yhteyttä tällaisen teloituksen jälkeen ja ootte te lapsellisia noiden päivien laskemisten suhteen. Joskus elämässä voi tulla tilanne että vastaa sitten kun pystyy tai kykenee eikä se vastaaminen ole ensisijainen murhe. Mutta menkää ja teloittakaa se ihminen ihan koko palstan voimin. Kyllä te varmaan sudelta saatte vinkkejä missä asuu. Teloitushan tästä enää puuttuu tai kivitys ja jos on vaikka sairaalassa joko itse tai läheisen sängyn reunalla tehkää se sielläkin. Eihän teillä ole muutakaan tekemistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ole tietoinen ainakin nyt jo tästä ketjusta jotenkin ottaisitko itse vielä yhteyttä tällaisen teloituksen jälkeen ja ootte te lapsellisia noiden päivien laskemisten suhteen. Joskus elämässä voi tulla tilanne että vastaa sitten kun pystyy tai kykenee eikä se vastaaminen ole ensisijainen murhe. Mutta menkää ja teloittakaa se ihminen ihan koko palstan voimin. Kyllä te varmaan sudelta saatte vinkkejä missä asuu. Teloitushan tästä enää puuttuu tai kivitys ja jos on vaikka sairaalassa joko itse tai läheisen sängyn reunalla tehkää se sielläkin. Eihän teillä ole muutakaan tekemistä.
Ja mikä hylkäys kuka on hylännyt ja kenet mistä te tiedätte, eiköhän sit ilmoita jos hylkää. Jos ei ole sanonut vielä sitä niin asia on kesken. Mutta sotkekaa ja sekoittakaa pakkaa niin paljon kuin jaksatte niinhän ne ystävät tekee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai kauheeta nyt on tapahtunut jo oikeusmurha ja päiviä ja tunteja lasketaan. Voi veljet.
- AnonyymiUUSI
Kotiomaishoitoleikit ei aina tuota hedelmää. Miksi vastata 12 vastausta kun todellisuuteen riittää 2 https://www.is.fi/terveys/art-2000011412177.html
- AnonyymiUUSI
Testasin sain 10 oikein;)
- AnonyymiUUSI
Sä taisit sekoittaa nyt täysin ketjun mistä jauhettu täällä. Täällä on ihan muusta nyt kyse kuin kotiomaishoidosta. Toivottavasti oikea ketju löytyy.
- AnonyymiUUSI
Ystävän neuvo. Anna olla. Tuskin menetit yhtään mitään. Tsemiä!
- AnonyymiUUSI
Et siänä voi sitä tietää mitä menetti. Todella törkeä kommentti.
- AnonyymiUUSI
No tuskinpa toinenkaan menettää enää yhtään mitään tässä tapauksessa, hänelläkin voi olla ystäviä jotka sanoisi samaa mutta eivät huutele missään julkisella ilkeilypalstalla, tsemppiä toiselle myös! Kun ihmissuhteissa on aina 2 osapuolta. Täällä ei ole kuultu lainkaan kyllä toista vaan yhden miehen näkemys ja palstan psykologit jotka on niin fiksuja olevinaan. Antakaa jo olla.
- AnonyymiUUSI
Ja hyvin alentavaa kuka ikinä oletkin on arvostella jotain ihmistä jota et edes tiedä tai tunne. Millä oikeudella sinä mollaat tätä toista taas ettei menetä mitään. Ei taida sinussakaan kukaan menettää mitään. Olette niin olevinaan jotain enemmän kuin muut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvin alentavaa kuka ikinä oletkin on arvostella jotain ihmistä jota et edes tiedä tai tunne. Millä oikeudella sinä mollaat tätä toista taas ettei menetä mitään. Ei taida sinussakaan kukaan menettää mitään. Olette niin olevinaan jotain enemmän kuin muut.
Tämä meni siis tolle ystävän neuvo...Ja ihan vinkiksi jos olette niin ystäviä soita ihmiselle ja juttele ihan kunnolla äläkä täällä jakele neuvoja. Kuinka hyvä ystävä on jos palstan kautta pitää viestiä. Hohhoijaa.
- AnonyymiUUSI
Poistakaa ketju ja susikin pitäisi ampua. ei kuulu ihmisten joukkoon tuollainen turjake!
- AnonyymiUUSI
Anonyymisti on hyvä huudella tollasia. :D
- AnonyymiUUSI
Tai tehdään tuon ystävän neuvon mukaan ja teilataan kaikki se joku ihan vieras tutustumisihminen täysin sonnaksi joka oli ruma ja inhottava ja hänessä oli varmasti vain pelkkää huonoa päästä varpaisiin. Josko nyt palsta ja susi on tyytyväisiä. Susi kun on niin kaikkea muuta ja ihan unelmien aviomies ainesta. Joko nyt kelpaa kaikille. On teilattu yksi vieras täysin tuntematon ja haukuttu oikein joukolla. Iloista päivää siis kaikille ja etenkin tämän ketjun aloittajalle joka voi nyt olla tyytyväinen elämäänsä taas.
- AnonyymiUUSI
En minä ainakaan lukenut aloittajan viestejä niin, että olisi ollut tarkoitus mollata ketään. Hän kertoi tilanteesta omasta näkökulmastaan ja siitä, miltä se tuntui. Se ei ole sama asia kuin haukkuminen. Katoaminen ja täysi hiljaisuus ilman selitystä on aina epäkorrektia, oli kyse kenestä tahansa. Mukavaa päivänjatkoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan lukenut aloittajan viestejä niin, että olisi ollut tarkoitus mollata ketään. Hän kertoi tilanteesta omasta näkökulmastaan ja siitä, miltä se tuntui. Se ei ole sama asia kuin haukkuminen. Katoaminen ja täysi hiljaisuus ilman selitystä on aina epäkorrektia, oli kyse kenestä tahansa. Mukavaa päivänjatkoa.
Miltähän toisesta tuntuu sinun juttusi joka et edes oikeasti tiedä mistään mitään ja täällä viisastelet silti. Onko hän kertonut miltä tuntuu. Ei se on vain toisen oikeus. Minä sain käsityksen että asia on kesken ja jos puoli vuotta jatkunut eiköhän hän jotain ilmoittele ja kerro kun sen aika on ja pystyy.
Jos vaan nykyään jaksetaan odottaa mutta kun kuvitellaan että kaikki ihmiset istuvat puhelin kädessä vaikka olisi mikä hätänä. Joskus puhelin unohtuu täysin kun jotain sattuu. Antakaa hyvät ihmiset rauhaa jo ja hänethän teloitettiin ja leimattiin rumaksi ja huonoksi kaikin puolin eikö se jo riitä teille. Pitäkää huoli omista asioistanne. - AnonyymiUUSI
No niin on näyttäny olevan.
Akkakin heitti se mäkeen, kun ei enää viittiny katella.
- AnonyymiUUSI
Susihan voi hankkia niin hyvän ja mahtavan naisen kuin haluaa. Ei muuta kuin hommaamaan uusia tuulia jos ei kerran tämä nykyinen ole kelvannut oikein missään vaiheessa joka kk on käynyt täällä hänestä valittamassa kuinka nyt on tehnyt sitä ja susi kokenut tätä. Anna toisen olla äläkä valita, tuskin hän sinua pakottaa olemaan tekemisissä ja etsi sitten sellainen josta ei tarvitse valittaa. Tosi raukkamaista käytöstä tämä. 😒
- AnonyymiUUSI
En ole hankkimassa yhtään mitään. En ole ansainnut yhtään ketään. Anteeksi hänelle ja toivottavasti voit antaa anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Sinulla on se koinsyömä mies etkä ole edelleenkään muu kuin katuhxxra.
- AnonyymiUUSI
Olen puhunut vain omasta kokemuksestani, enkä ole maininnut kenenkään nimeä tai antanut tunnistettavia tietoja. Jos joku tunnistaa itsensä ja kokee sen henkilökohtaisena hyökkäyksenä, se ei ole ollut tarkoitus. Arvostelu on koskenut tekoja ja käytöstä, ei koko ihmistä. On eri asia kertoa, miltä jokin tilanne on tuntunut, kuin “mollata” tai “lytätä” jotakuta. Nyt poistun ikihyviksi ja katoan.
- AnonyymiUUSI
Nyt taas pyörit täällä anomuumina vaikka aina painotat ettet kirjoita niin mihin se nyt sitten unohtui se sun nikkisi, pelailet ihan omia pelejäsi omilla säännöillä ja tuskin olet kovin rehellinen ollut toisellekaan aina ja eiköhän sun kuulu pyytää joskus häneltä anteeksi ihan muuta kautta kuin täältä.
Hänellä on varmasti myös sanansa sanottavana omista tuntemuksistaan sinun toiminnoista ja käytöksestä. Hän ei tee sitä täällä vaan varmasti kahden kuten pitäisikin. Mutta jos hän on pyytänyt ettet toisi häntä ja teidän juttujanne palstalle minkä olen rivien välistä lukenut ja taisi siitä olla jotain mainintaakin miksi se piti tehdä. Ehkä se on vienyt hiljaiseksi jo aiemmin ja joskus asioita haluaa miettiä rauhassa. Ottaisit itsekin rauhaa ja aikaa äläkä ole niin kiivas ja tuliluontoinen aina. Ja miksi et ole uskonut ettei hän halua palstaa teidän juttuunne. Pitäisi kunnioittaa sellaista toivetta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taas pyörit täällä anomuumina vaikka aina painotat ettet kirjoita niin mihin se nyt sitten unohtui se sun nikkisi, pelailet ihan omia pelejäsi omilla säännöillä ja tuskin olet kovin rehellinen ollut toisellekaan aina ja eiköhän sun kuulu pyytää joskus häneltä anteeksi ihan muuta kautta kuin täältä.
Hänellä on varmasti myös sanansa sanottavana omista tuntemuksistaan sinun toiminnoista ja käytöksestä. Hän ei tee sitä täällä vaan varmasti kahden kuten pitäisikin. Mutta jos hän on pyytänyt ettet toisi häntä ja teidän juttujanne palstalle minkä olen rivien välistä lukenut ja taisi siitä olla jotain mainintaakin miksi se piti tehdä. Ehkä se on vienyt hiljaiseksi jo aiemmin ja joskus asioita haluaa miettiä rauhassa. Ottaisit itsekin rauhaa ja aikaa äläkä ole niin kiivas ja tuliluontoinen aina. Ja miksi et ole uskonut ettei hän halua palstaa teidän juttuunne. Pitäisi kunnioittaa sellaista toivetta.Niin pitäisi tietenkin kunnioittaa mutta kun ei saa kiinni mistään muualta. Jättää odottamaan tyhjyyteen selittämättä miksi. Siitä tässä oli kyse.
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi tietenkin kunnioittaa mutta kun ei saa kiinni mistään muualta. Jättää odottamaan tyhjyyteen selittämättä miksi. Siitä tässä oli kyse.
Kirjautuminen ei toiminut siksi anomuumius.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi tietenkin kunnioittaa mutta kun ei saa kiinni mistään muualta. Jättää odottamaan tyhjyyteen selittämättä miksi. Siitä tässä oli kyse.
Eli et sinä mihinkään lähde heti tulit huutelemaan taas. Teet itsestäsi jo vähän naurettavan mutta ehkä joku päivä vielä löydät jonkun rauhan sinäkin elämääsi. Ja siis ethän sinä häntä täältä mitenkään kiinni saa oletko sinä jossain psykoosin rajoilla vai täysissä tolkuissa. Puhut ihan sekavia mielestäni. Hae apua jos vointi romahtaa. Tai toiv läheiset huomaa jos et enää ole realiteeteissa. Eihän hän täällä ole.
Siksi koko tämä ketju on ollut ihan turhaa ja typerää ja olet osoittanut ettet kunnioita toista ihmistä. :( Et sinä hänestä välitä. Etkä ole kertaakaan edes sanonut sitä koko ajan vaan kritiikkiä satelee ja se vaan jatkuu, ei huolta ei muuta kuin kritiikkiä. Miksi edes tutustuit ihmiseen josta et välitä. Siinä sulle miettimistä. - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Älä valehtele. Olisit sitten vaihteeksi käyttänyt jotain muuta niistä kymmenistä toinen toistaan typerimmistä nikeistäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Olisit sitten vaihteeksi käyttänyt jotain muuta niistä kymmenistä toinen toistaan typerimmistä nikeistäsi.
Valehdellut koko viikonlopun minkä ehtinyt tää on aivan sairas ketju ja piti päästä tänne taas saamaan joku kaaos aikaan ja huomiota jota nyt saanutkin ja taitaa taas joka ketjussa anona sekoilla. Minä en usko enää näihin juttuihin. Tämän ihmisen elämä on hyvin epävakaata ollut täällä alusta alkaen milloin oli tyttö jii, milloin kirsikka ja niidenkin takia oli aina ties mitä ja jos eivät koko ajan olleet paikalla tai vastailleet alkoi itsensä tappamispuheet ja muut eli ei tässä nyt oo kyse kenestäkään uudesta ihmisestä vaan samasta elämäntuskasta mitä hänellä on ollut aina.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei toiminut niin just, kyllä toimii mutta kun pitää valehdella jostain syystä.
- AnonyymiUUSI
Kuinkahan monesti koko täällä olosi ajan olet aikonut poistua milloin mistäkin syystä ovet paukkuen lopullisesti ja aina vaan palaat. Joten ei sellaisia kannata höpötellä mitä ei pysty pitämään ja ihmissuhteissa sama homma.
Tämä oli viimeinen kerta. Voin luvata.
En tuo tänne enää ihmissuhteitani ruodittavaksi ikinä. olen äärimmäisen pahoillani että tein tämän ketjun.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tämä oli viimeinen kerta. Voin luvata.
En tuo tänne enää ihmissuhteitani ruodittavaksi ikinä. olen äärimmäisen pahoillani että tein tämän ketjun.Tuot kyllä. Tänäänkin vielä muutama kymmenen lapsellista höpötysketjua.
Saahan sitä ihminen kadota ja olla kertomatta koskaan miksi. 👋🏻
- AnonyymiUUSI
Pari päivää yhtä kuin koskaan ja katoaminen...Aikuinen ihminen jaksaa odottaa eikä saa itkupotkuraivareita ja toinen vastaa kun hänelle on oikea aika....kärsivällisyys on hyve. Ainakin näinä aikoina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pari päivää yhtä kuin koskaan ja katoaminen...Aikuinen ihminen jaksaa odottaa eikä saa itkupotkuraivareita ja toinen vastaa kun hänelle on oikea aika....kärsivällisyys on hyve. Ainakin näinä aikoina.
Torstaina katosi ja nyt on sunnuntai. Mutta varmasti on jättänyt vastaamatta ja kertomatta hyvästä syystä. Toivottavasti kaikki on hänellä hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Torstaina katosi ja nyt on sunnuntai. Mutta varmasti on jättänyt vastaamatta ja kertomatta hyvästä syystä. Toivottavasti kaikki on hänellä hyvin.
Oikeesti aikuiset ihmiset vai oletteko aikuisia. Antaako jo olla miksi te täällä laskette jotain päiviä ja aikoja kuuluuko se teille ja kellekään edes sudelle. Eikä ole ollut vastaamatta jos puhelin kiinni niin ei tiedä yhtään mikä viestipaskamyrsky sudelta häntä odottaa ja kun tietäisi mikä täällä vielä. Täähän on kuin joku valtakunnan ajojahti. Eikö teillä ole omaa elämää soittakaa vaikka jollekin ja juoruilkaa niin teidän jotkut tarpeet täyttyy varmaan. Voisiko jo antaa jonkun ihmisen olla. Rauhoittukaa!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai susiko se jankkaa anona täällä tätä, sitten taitaa olla joku tila nyt päällä johon tarvittaisiin lääkäriä. Jos ei muuten pysty rauhoittumaan. Mutta nyt riittää jo tätä. Tämä palsta ei nyt ole enää tähän oikea paikka, mennyt liian pitkälle. Eikä edes ikävöi vaan ihan muuta. Pahaa haluaa vaan suoraan sanottuna tälle jollekin kuka ikinä onkaan.
- AnonyymiUUSI
Kuka tahansa muija löytää paremman miehen itselleen, kuin tollasen vanhan ukonrähjän joka ei ole edes mukava. 😅
- AnonyymiUUSI
Ymmärrettävää;)
- AnonyymiUUSI
Eikö muka mitään merkkejä ollut ilmassa vai tuliko ihan puskista ? Puoli vuotta tiivistä yhteydenpitoa ja nähtävästi rakkaudentunnuksia myös naiselta ?
- AnonyymiUUSI
Jos ei oo nähty niin mitä rakkaudentunnustuksia haloo hei...rakkaus on jo aika niin paljon enemmän että jätetään se tästä nyt pois. Ja lopettakaa tuo utelu ja härkkiminen. Mikä teitä vaivaa. No haaskalinnut se kuvaa ilmeisesti parhaiten tämän palstan porukkaa. Eiköhän tämän ketjun saisi poistettua täältä ihan sen toisen ihmisen vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei oo nähty niin mitä rakkaudentunnustuksia haloo hei...rakkaus on jo aika niin paljon enemmän että jätetään se tästä nyt pois. Ja lopettakaa tuo utelu ja härkkiminen. Mikä teitä vaivaa. No haaskalinnut se kuvaa ilmeisesti parhaiten tämän palstan porukkaa. Eiköhän tämän ketjun saisi poistettua täältä ihan sen toisen ihmisen vuoksi.
On ilmoitettu poistettavaksi useita kertoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä yritän vain ymmärtää miten puolessa vuodessa voi kiintyä noin paljon ja ilman näkemistä. En syytä ketään. Mutta ghostaaminen on yleistä ja sitä tapahtuu myös muille . Elämä jatkuu. Mitä se auttaisi jos nainen sanoisi ettei enää kiinosta. Miten se muuttaa tilanetta ? Jos toista ei kiinosta niin ei sitä tartte selitellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet siis susi joka valehtelee ettei nikit toimi ihan hyvin näyttää toimivan muilla joten sinä valehtelet ja epäilen että olet tainnut myös puolen vuoden aikana valehdella muutenkin aika paljon eli jos katsot vaikka peiliin ja mietit asioitasi ihan kunnolla ja lakkaat toisen nuijimisen täällä, hyvin epäkunnioittavaa käytöstä ihan kuin vihaisit häntä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei muut kai koko ketjua voi pyytää poistettavaksi kuin sen aloittaja eli susi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei muut kai koko ketjua voi pyytää poistettavaksi kuin sen aloittaja eli susi.
Ilmoituksen voi tehdä kuka vaan tuolta ylhäältä aloituksen vierestä. Ole hyvä.
- AnonyymiUUSI
no voi kamala oliskohan aika miettiä jos olis oikeitakin murheita
- AnonyymiUUSI
Tässä on vain suden näkökulma . Ei voida tietää naisen ajatuksia ja hänen näkemystä heidän suhteen laadusta. Nainen kokee asiat eri tavalla kuin miehet.
En vaivaudu kommentoimaan enempää , mutta tähän liittyy toinen henkilö, jonka näkökulmaa ei tiedetä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole.
Esim esim raiskaus on paljon pahempi.
Joskus on pakko kadota. En enää helposti kerro, missä asun. Eka kerros ja ei todellakaan kiinnosta herätä yöllä, että joku kiviriippa hulluillee ikkunan takana. - AnonyymiUUSI
Sairaudet pakkotava katoamaan.
- AnonyymiUUSI
Ajattelin tappaa itseni 🐺
- AnonyymiUUSI
Tee se!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee se!
Ja mahdollisimman pian.
- AnonyymiUUSI
J mustasusi on Jani lisäys edelliseen.
- AnonyymiUUSI
Venäläinen ruletti kertoo totuuden 😃
- AnonyymiUUSI
😁🔫
- AnonyymiUUSI
Venäläistä rulettia:
https://youtu.be/O4x7BneBOdw?si=OcxRswrDAG6SyJrA - AnonyymiUUSI
Tää palstailu näin ei tee sulle hyvää. Nää mielenterveysongelmaiset repii sut kappaleiks heti kun saa susta vainun.
- AnonyymiUUSI
Paljonko menetit tapailumiehenä?
- AnonyymiUUSI
Olet todennäköisesti kertonut itsestäsi tai taustastasi tai mieltymyksistäsi jotain, joka oli naiselle täysi turn off ja red flag.
- AnonyymiUUSI
Taisi nainen vaan löytää tasokkaampaa seuraa. Eikä ollut kiinnostunut koskaan oikeasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisi nainen vaan löytää tasokkaampaa seuraa. Eikä ollut kiinnostunut koskaan oikeasti.
Varakkakkaan löysi tulot yli 100000e.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varakkakkaan löysi tulot yli 100000e.
Sehän se on tärkeintä. Onnea heille 🐺
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan oikeasti. Toivon kaikkea hyvää hänelle. Hän ansaitsee parasta mahdollista elämäänsä. 🩷
Ja syvä anteeksi pyyntö minulta.
Tätäkään ketjua ei olisi pitänyt koskaan tehdä. 🪦
Minä en ansaitse yhtään mitään...- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kelle heille onnea, susi vaikutat ihan oikeasti tosi sekavalta kaikkien ketjujesi kanssa ja nuo hautuumaa kuvat ja itsemurha jutut...pitäiskö sun mennä päivystykseen tai jotain mutta et sinä taida olla ihan kunnossa. Tai sitten tää kaikki on esitystä ja huomiota haluat mutta leikit väärillä jutuilla ja sotkit jonkun ihmisen tähän ja nyt myönnåt että ihan itse oot pilannut hommat. Ei kivasti tehty. Jos et välittänyt hänestä niin miksi se näin rumasti täällä piti tuoda julki.
Tuolla sanottiin ettet ole edes siitä nuoresta tytöstä päässyt niin et voi onnistua kenenkään kanssa. Ei kukaan muu voi olla sulle se tyttönen. Varsinkaan joku aikuinen nainen vaikka aika nuori on varmaan hänkin ollut sinuun verrattuna. Solmussa on sun asiat nyt mutta älä sotke muita omaan suohon se on rumaa ja ilkeääkin. Hae apua sen nuoren tytön suhteen. Se on parasta sulle. Anonyymi kirjoitti:
Kelle heille onnea, susi vaikutat ihan oikeasti tosi sekavalta kaikkien ketjujesi kanssa ja nuo hautuumaa kuvat ja itsemurha jutut...pitäiskö sun mennä päivystykseen tai jotain mutta et sinä taida olla ihan kunnossa. Tai sitten tää kaikki on esitystä ja huomiota haluat mutta leikit väärillä jutuilla ja sotkit jonkun ihmisen tähän ja nyt myönnåt että ihan itse oot pilannut hommat. Ei kivasti tehty. Jos et välittänyt hänestä niin miksi se näin rumasti täällä piti tuoda julki.
Tuolla sanottiin ettet ole edes siitä nuoresta tytöstä päässyt niin et voi onnistua kenenkään kanssa. Ei kukaan muu voi olla sulle se tyttönen. Varsinkaan joku aikuinen nainen vaikka aika nuori on varmaan hänkin ollut sinuun verrattuna. Solmussa on sun asiat nyt mutta älä sotke muita omaan suohon se on rumaa ja ilkeääkin. Hae apua sen nuoren tytön suhteen. Se on parasta sulle.Ei ole mitään ongelmia nyt kenenkään suhteen. En tarvitse mitään apua ylipääsemiseen mistään. Nyt tarvii enää puhua mitään muinaisista jutuista, jotka eivät liity tähän päivään.
En saa edes toivottaa hyvää elämää kellekään vilpittömästi? Tai myöntää tehneeni virheitä...
Ihan sama. Nyt on aika poistua.
- AnonyymiUUSI
Nyt riittää aloittaja ja sun kanssa täällä suutaan soittava kaverisi se originalpieniakka, olen miettinyt mitä teen mutta tämän aloittajan tuttavuus tai mikä lie vedätys tolle valepukille oli makaa tällä hetkellä sairaalassa vatsansa takia mahdollista leikkausta odottaen. Olen todella huolissani tilanteesta ja niin on moni muukin, hyvin heikossa kunnossa on ja sairas joten jos tämä sonnan jauhanta ei lopu täällä niin sit se pistetään loppumaan.
Että siinä sulle syy miksi ei ole puhelin auki eikä puhekunnossa eikä jaksa yhtään mitään. Niin raivostuttaa sun käytös ja näiden kaveriesi täällä. Ja hän ei tehnyt ikinä mitään pahaa sulle eikä muillekaan on hyvä ihminen ja ansaitsee kyllä parempaa kuin tämä. Olen kuullut sen verran tästä paikasta että osasin pelätä pahinta ja ihan oikeassa olin palstan että miehenkin suhteen. Mutta ihan noin raukkamaiseksi en sua ois uskonut. Tämä on sulle juurikin oikea paikka sen huomaa ja myös sen miten et oo välittänyt työkaveristani pätkääkään. Kyykytit häntä ja hyvä kun et itkettänyt vähän väliä ja syytit ties mistä ja olit koko ajan mustasukkainen muista jostain entisistä miestutuista ja yli päänsä miehistä joka minäkin olen. Ja hän antoi aina anteeksi tai yritti ainakin ja ne sun aiemmat palstasekoilusi myös. Ihan liian kiltti jos minulta kysytään mutta hän on juuri siksi niin erityinen myös.
Hän on alusta alkaen ollut sulle rehellinen minusta eli meillä ei ole ollut mitään suhdetta koskaan ja olemme pelkkiä kavereita töissä ja muutenkin. Enempää asia ei sulle eikä muille kuulu. Mutta jos tuo mun nimen hokeminen ei lopu täällä ketjussa ja lukuisissa monissa muissa niin siitä tulee myös loppu tavalla tai toisella ja sinä tiedät nimeni. Katsokin ettei mun tarvitse nähdä nimeäni enää täällä että olette piruilleet kuin hän ei tietäisi muka kenelle kirjoittaa sulle vai mulle... Alhainen äijä olet täytyy sanoa. Hän ei tehnyt mitään väärää, kärvisteli pe kotona kivuissa ja illalla oli jo sairaalassa. Ei ole kehenkään pystynyt yhteyksiä pitämään. Ja ajattelet aina hänestä heti pahaa ja huonoa. Ja pilkkaatte kun toinen makaa sairaalassa kipeänä.
Toivon että nämä sairaat touhut täällä loppuu siis ettei hänestä enää sanaakaan eikä minun nimeäni myöskään eikä mitään muutakaan. Itse saat jatkaa täällä jota oletkin koko viikonlopun yötä päivää tehnyt jo. Hyvin päästy taas palstan makuun ja käsittääkseni sun piti olla töissä mutta täällä olet kirjoittanut joka hetki. Mitähän muuta valetta oot syöttänyt. Mutta teillä oli sovittu että häntä ei palstalle sekoiteta ja olit kyllä luvannut lopettaa tämän muutenkin jota et koskaan tehnyt etkä siihen pysty. Hän ei olisi tarvinnut eikä ansainnut tätä sun touhua täällä. Minä en enää ikinä tänne halua tulla enkä kirjoittaa mutta jättäkää hänet ja myös muut ihmiset kuten minut rauhaan täällä. Emme ole mitään palstalaisia.
Tajuan että et ymmärrä elämästä kunnolla oikein mitään ja sun ikään nähden hyvin lapsellista vai sairasta touhua. Mutta ihan liian hyvä ihminen on nyt kyseessä että antaisin sun täällä häntä haukkua olet sen tehnyt ihan hienosti jo muutenkin. Yritin varoittaa sinusta mutta niin haluaa ja yrittää uskoa hyvään ihmisissä. Mulle ei teidän kahden asianne muuten kuulu mutta tää palstasekoilu loppuu nyt! Ei muuta. Jatkakaa muut juttujanne ja hyvää jatkoa tänne.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125158
- 1535103
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464772- 1463054
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302803Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue222241- 1582204
- 422017
- 411858
- 231598