Pyhäjärven WC:t

Anonyymi-ap

Miksi liikkeitten WC ovat suttuisia,ne ei toimi,osa jopa poistettu käytöstä,miten lapsiperhe käy asialla,jos tulee tarvetta.Osassa liikkeitä ei ole ollenkaan,ja muutamassa henkilökunta istuu istunnolla niin asiakkaat joutuvat odottamaan jopa parikymmentä minuuttia pääsyä wc asioimaan.Olisiko Kaupungin aika investoida muutama wc yleisille paikoille,menee sitä turhempaankin euroja.

28

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoittanet varmaan Halpa - Hallin eriötä.
      Nuo kaksi joita löytyy, ovat siistejä.
      Määrä on olematon ja noissa "suviseuroissa" olevat kömmänät ovat epämiellyttäviä.

• Anonyymi

Nistit sotkee ja varastaa. Kiertäkää kaukaa tämä nistiporukka. NISTI

• Anonyymi

Kuka muistaa paloauto varkauden kylillä? Se oli hurjaa aikaa se!

• Anonyymi

joku vapaankasvatuksen omaava veteli kakkalla h hallin vessan seinät että kiinni se pitäny laittaa-olkoon se hyypiöonnellinen nyt ja siirtyköön seuraavaan kohteeseen

• Anonyymi

Nostettakoon dna:n selvityksen jälkeen paalun nokkaan, eihän tuossa kummempaa.
        Hulluja on ollut aina, eikä ne lopu koskaan.

• Anonyymi

Ei mitään kakaroita, huumehörhöjä, joilla pää sekoaa alvariinsa.
        Vihdoinkin uutistuotannossa kerrotaan osittain rehellisemmin, näiden sekopäiden edesottamuksista. Viina ja huumeet todella iso ongelma.
        Ongelmaisia paapotaan liikaa, joku kuskaa ruokaa kassikaupalla, outoja näkymiä hyväksikäytöstä, tietysti kaikkea muutakin.

• Anonyymi

Niin onhan se kumma, jos henkilökunta ei yhtä 8 tunnin työvuoroa ilman WC:ssä käyntiä pysty
      tekemään.
      Sontikoon kotonaan.

• Anonyymi

Purran työkokemus 0v 0kk 0pv

• Anonyymi

Pysykäähän asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysykäähän asiassa.

Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullu, oletko ollut kuralla?

• Anonyymi

Onpa typerä kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhraaja itse asian osaisena, käpälät pas*****.
        Piripäiden ylläpitäjä.

• Anonyymi

sarjakakkaaja aikoo iskeä kuulemma uudelleen -ja uudelleen. vuorossa vaskikello abc seo smarket ja kun ei k kaupassa ole yleisö vc tä niin kertaiskulla siihen tuulikaappiin että apteekkikin saa omansa samalla

• Anonyymi

Vaskikellon pihaan /sisälle voi ja saa ja pitää käydä vääntämässä aina kunnon ripulipaskat. Kuvastaa hyvin paikan ruuan ja palvelun tasoa🌈💦💦💦

• Anonyymi

Olet se sama hörhö, joka mesoo joka paikassa, kuljettaa piripäiden tavaroita edestakaisin.

• Anonyymi

mikä teillä on vaskikelloa vastaan, mukava erikoinen paikka, piristys apc massaan

• Anonyymi

Vaskikello nyt on Suomen paskimman maineen omaava paikka..Erityisesti omistajan"palvelu alttiutta ja asiakkaiden kohtelua"kehutaan🌈💦💦💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaskikello nyt on Suomen paskimman maineen omaava paikka..Erityisesti omistajan"palvelu alttiutta ja asiakkaiden kohtelua"kehutaan🌈💦💦💦

On siinä Keskustalainen .Keskustapuoluetta mainostetaan yrittäjäystävälliseksi Se onkin VALHETTA:::

• Anonyymi

Abc:llä on sisävessat ja vaskikellolla ulkohuussit. Kertoo paljon sen puljun kehitystasosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairas yksilö näyttäää olevan, toivottavasti jo poliisien hoitama häirikkö.

• Anonyymi

kulluu kyliltä ettei sarjapaskojallaole kulkuvälinettä ei edes konkelia etteipääse toteuttamaan unelmaansa yhtään keskustaa pidemmälle, antasko joku kyydin sille? Ei menis kauaa kuulema eli nopea homma olis risteysalueella isku

• Anonyymi

Itse näyttää kehittelevän aputekstejä.
        H o i t o o n!

• Anonyymi

Kaupassa ei tarvitse olla vessaa ollenkaan.

• Anonyymi

Ei, se ei ole ruokintapaikka, pasko******** puhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, se ei ole ruokintapaikka, pasko******** puhumattakaan.

Vaipatkin on keksitty teille vanhuksille ja muille NISTEILLE.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5187
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1907
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe