Miksi liikkeitten WC ovat suttuisia,ne ei toimi,osa jopa poistettu käytöstä,miten lapsiperhe käy asialla,jos tulee tarvetta.Osassa liikkeitä ei ole ollenkaan,ja muutamassa henkilökunta istuu istunnolla niin asiakkaat joutuvat odottamaan jopa parikymmentä minuuttia pääsyä wc asioimaan.Olisiko Kaupungin aika investoida muutama wc yleisille paikoille,menee sitä turhempaankin euroja.
Pyhäjärven WC:t
28
570
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittanet varmaan Halpa - Hallin eriötä.
Nuo kaksi joita löytyy, ovat siistejä.
Määrä on olematon ja noissa "suviseuroissa" olevat kömmänät ovat epämiellyttäviä. - Anonyymi
Nistit sotkee ja varastaa. Kiertäkää kaukaa tämä nistiporukka. NISTI
- Anonyymi
Kuka muistaa paloauto varkauden kylillä? Se oli hurjaa aikaa se!
- Anonyymi
joku vapaankasvatuksen omaava veteli kakkalla h hallin vessan seinät että kiinni se pitäny laittaa-olkoon se hyypiöonnellinen nyt ja siirtyköön seuraavaan kohteeseen
- Anonyymi
Nostettakoon dna:n selvityksen jälkeen paalun nokkaan, eihän tuossa kummempaa.
Hulluja on ollut aina, eikä ne lopu koskaan. - Anonyymi
Ei mitään kakaroita, huumehörhöjä, joilla pää sekoaa alvariinsa.
Vihdoinkin uutistuotannossa kerrotaan osittain rehellisemmin, näiden sekopäiden edesottamuksista. Viina ja huumeet todella iso ongelma.
Ongelmaisia paapotaan liikaa, joku kuskaa ruokaa kassikaupalla, outoja näkymiä hyväksikäytöstä, tietysti kaikkea muutakin.
- Anonyymi
Niin onhan se kumma, jos henkilökunta ei yhtä 8 tunnin työvuoroa ilman WC:ssä käyntiä pysty
tekemään.
Sontikoon kotonaan.- Anonyymi
Purran työkokemus 0v 0kk 0pv
- Anonyymi
Pysykäähän asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysykäähän asiassa.
Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu, oletko ollut kuralla?
- Anonyymi
Onpa typerä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhraaja itse asian osaisena, käpälät pas*****.
Piripäiden ylläpitäjä.
- Anonyymi
sarjakakkaaja aikoo iskeä kuulemma uudelleen -ja uudelleen. vuorossa vaskikello abc seo smarket ja kun ei k kaupassa ole yleisö vc tä niin kertaiskulla siihen tuulikaappiin että apteekkikin saa omansa samalla
- Anonyymi
Vaskikellon pihaan /sisälle voi ja saa ja pitää käydä vääntämässä aina kunnon ripulipaskat. Kuvastaa hyvin paikan ruuan ja palvelun tasoa🌈💦💦💦
- Anonyymi
Olet se sama hörhö, joka mesoo joka paikassa, kuljettaa piripäiden tavaroita edestakaisin.
- Anonyymi
mikä teillä on vaskikelloa vastaan, mukava erikoinen paikka, piristys apc massaan
- Anonyymi
Vaskikello nyt on Suomen paskimman maineen omaava paikka..Erityisesti omistajan"palvelu alttiutta ja asiakkaiden kohtelua"kehutaan🌈💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaskikello nyt on Suomen paskimman maineen omaava paikka..Erityisesti omistajan"palvelu alttiutta ja asiakkaiden kohtelua"kehutaan🌈💦💦💦
On siinä Keskustalainen .Keskustapuoluetta mainostetaan yrittäjäystävälliseksi Se onkin VALHETTA:::
- Anonyymi
Abc:llä on sisävessat ja vaskikellolla ulkohuussit. Kertoo paljon sen puljun kehitystasosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas yksilö näyttäää olevan, toivottavasti jo poliisien hoitama häirikkö.
- Anonyymi
kulluu kyliltä ettei sarjapaskojallaole kulkuvälinettä ei edes konkelia etteipääse toteuttamaan unelmaansa yhtään keskustaa pidemmälle, antasko joku kyydin sille? Ei menis kauaa kuulema eli nopea homma olis risteysalueella isku
- Anonyymi
Itse näyttää kehittelevän aputekstejä.
H o i t o o n!
- Anonyymi
Kaupassa ei tarvitse olla vessaa ollenkaan.
- Anonyymi
Ei, se ei ole ruokintapaikka, pasko******** puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, se ei ole ruokintapaikka, pasko******** puhumattakaan.
Vaipatkin on keksitty teille vanhuksille ja muille NISTEILLE.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980