Executive, mulberry red, vaalea nappanahka, vetokoukku puoliautomaattinen, tummat ja laminoidut lasit, B&W, ilmajouset, lasikatto, hieronta istuimissa edessä.
EX90 oli ensin jota lähdettiin ostamaan...ei tarvinnut koeajon jälkeen enää arpoa.
EX90 on kyllä hyvä monella tapaa mutta XC90 luxus sisusta vei voiton.
Ostan uuden Volvo XC90 t8 455hv
8
133
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä ostaisi tuota autoa uutena. Maksaa 100 000e. Auton ollessa vaikka alle 100tkm ajettu ja 5v vanha. Se maksaa enää 30 000e
- Anonyymi
Kuka nyt volvoa enää ostaa. Niissä nopeusrajoitin 180kmh. Tällä hetkellä ei taideta pystyä rajoitinta vielä ohittamaan virityspajoilla??
- Anonyymi
Heico Sportiv on ohittanut noita rajoittamia jo 4v ajan. Nehän tuli Volvoon joskus vuonna 2020.
- Anonyymi
Eli Saksassa ohitus onnistuu
- Anonyymi
Ja on toi 180 aika vähän. Ei tunnu missään. 250 pystyy hyvin ajamaan 8-tielläkin pori-turku
- Anonyymi
Suomessa ei saa ajaa kuin 120 moottoritiellä. 250 nopeudella menettää korttinsa puoleksi vuodeksi
- Anonyymi
Minä en osta. Olen juoppo. En tarvii autoa. Keitän ite juomat.
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285983
- 574336
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282588Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121