Viekää poromiehet helevettiin nuo porot pyörimästä Ämmänsaaren keskustasta. Pitkin tontteja syövät ja paskovat paikkoja. Onnettomia eläinten hoitajia, jotka antavat elukoiden pyöriä toisten pihoilla päivästä toiseen!
VITUN porot
18
885
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät taida poromiehet lukea tätä sivua. Soita TBeelle ja pyudä heistä joku puhelimeen.
- Anonyymi
Laita lasku paliskunnalle siivouksesta ja syödyistä kasveista
- Anonyymi
Ei ne pakastimessa sätki.
- Anonyymi
No olihan täällä keskusta! Joku väitti toisessa ketjussa ettei sumilla ole keskustaa lainkaan.
- Anonyymi
siellä on jopa slummi.
Vieläkö Merisellä on poroja?
- Anonyymi
Oletko eläimiin tykästynyt?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko eläimiin tykästynyt?
Sinäkö oot Auvo tae sen poeka? Viehän sitte porosi poekkeen ennenku toeset siirtää ne hornantuuttiin.
- Anonyymi
Ei muuta kuin kansalaisaloite eduskuntaan porojen kieltämiseksi Kainuun alueella.
- Anonyymi
Onko joku metänostaja ukko poromies?
- AnonyymiUUSI
Humpuuki ....
- Anonyymi
Vironpotut jne
- Anonyymi
nytkö vasta heräsit. kysyin asiasta jo vuosi sitten kun porot viettää aikansa ruukin koululla ja paskovat koko koulualueen aivan täyteen. kukaan ei siivoa ja sitten lapset laitetaan sinne leikkimään.
- AnonyymiUUSI
Turha noille poromies ääliöille on mitään ilmoittaa, eivät korvaansa lotkauta.
- AnonyymiUUSI
Olisivatko tulleet ns immuuniksi valittajille. Varmaan tullut vuosien varrella paljon ns vääriäkin hälytyksiä.
Yhteistyöllä tämäkin ongelma varmaan ratkeaisi - AnonyymiUUSI
Tehkää poronkäristystä.
- AnonyymiUUSI
Poronhoito harrastuksena saa eniten negatiivista palautetta. Ja petokorvaukset harrastustoiminnasta, huh huh....
- AnonyymiUUSI
TAAS NUO H-TIN ELUKAT TALLOVAT KASVIMAATA ! On se j_malauta outo harrastus , miten VOI olla luvallista päästää elikkonsa irtaalleen taajama-alueelle sotkemaan ja tuhoamaan toisten kasvimaat , istutukset ja kukkapenkit ? Ja soittoon vastataan vain vittuillen! Eikö tosiaan ole MITÄÄN laillista keinoa noiden tuholaisten karkottamiseen mieluusti koko taajama-alueelta ? Tämä on kirjoitettu tiistaina , 12.8 klo 21.15 hikisenä palattuani ajamasta 5 poron laumaa kasvimaalta jonka ehtivät polkea ja repiä naatit ..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632