on jo kerrottu, että pidän vain ikäisistäni miehistä ja koen vain heidät sellaisiksi joita voisin halata, eli 60v lyhyet miehet. Täysin mahdoton ajatus se jos pitäisi halata oman lapseni ikäistä! Sellaista ei tule tapahtumaan koskaan!
Aika monesti
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan pitänyt siitäkään, että omat lapseni ovat mukana ns. kertomassa ja esittämässä. Tänään hakemani sukat oli sotkettu ja aikaisemmin tilaamani ihon väriset puuvillaiset rintaliivit, joissa oli mustaa väriä ja ne haisivat pahalle. Heitin rintaliivit roskiin, koska olin jo ehtinyt poistaa laput niistä ja todella inhottavaa että tuollaista tehdään! Keitä ovat ne jotka keksivät projektiin liittyen kaikenlaista inhottavaa, kuten nuo joista kerroin ja se, että lähisukulaiseni on mukana kertomassa tietystä henkilöstä pilaa kohta välit kokonaan lapseni kanssa lopullisesti!
- Anonyymi
Olen todella harmissani ja surullinen siitä, ettei minulta kysytty lupaa sen aloittamiseen. Miksi ihmeessä haluaisin olla tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa, en ole koskaan halunnut sitä! Takana olisi nyt vain hyviä vuosia, jos olisin saanut tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa! Enkä koskaan ole halunnut toista parisuhdetta, se on ollut minulle täsysin selvää jo yli 15 vuoden ajan! Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa ja ystäväksi ei koskaan ketään, kuin vain muutaman vuoden ikäerolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todella harmissani ja surullinen siitä, ettei minulta kysytty lupaa sen aloittamiseen. Miksi ihmeessä haluaisin olla tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa, en ole koskaan halunnut sitä! Takana olisi nyt vain hyviä vuosia, jos olisin saanut tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa! Enkä koskaan ole halunnut toista parisuhdetta, se on ollut minulle täsysin selvää jo yli 15 vuoden ajan! Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa ja ystäväksi ei koskaan ketään, kuin vain muutaman vuoden ikäerolla!
En ole koskaan halunnut olla sellaisena keskipisteenä, mihin projekti minut pakotti! Olen kokenut eläväni kuin ainaisessa painajaisessa, jolle ei näytä loppua tulevan! Aivan liian paljon ihmisiä kertomassa ja esittämässä! Oksettaa ja ahdistaa kaikki se mitä olen joutunut kokemaan ilman lupaa aloitetun projektin takia! Jos tietäisin ketkä tuon kauhean projektin suunnittelivat haukkuisin heidät lyttyyn! Koko projekin ajan olen voinut todella huonosti, kohta menetän elämänhaluni, jos se vielä jatkuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410639Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.355048- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1324152Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293466- 633175
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273124