Jos olet vielä täällä (tai koskaan ollutkaan täällä). Aloin vastikään seurustelemaan ja olen siis nykyään varattu. Suhde alkaa olla vakava. Olemme monilta osin todella sopivia toisillemme, samanikäisiä ja samanhenkisiä. Älä enää roiku täällä palstalla ainakaan minun takiani ja tuhlaa elämääsi täällä.
Toivon, että löydät (tai olet jo löytänyt) hyvän sinulle sopivan naisen ja olet onnellinen.
J-mies, unohda ja mene eteenpäin
131
921
Vastaukset
- Anonyymi
Ok. Kiitos tiedosta.
😎🤚- Anonyymi
Kaikkea hyvää sinulle 🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle 🫡
Samoin kiitos.
😎
👐 - AnonyymiUUSI
Näiden sinun jodlaustesi alun luulisi jo itsessään määrittävän tämän kerronnan kulun, palstasetä. Vaan ei ole kaikille kauhalla annettu ns. Eikä edes lusikalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näiden sinun jodlaustesi alun luulisi jo itsessään määrittävän tämän kerronnan kulun, palstasetä. Vaan ei ole kaikille kauhalla annettu ns. Eikä edes lusikalla
Ja unohtui fasilitoida viimisen päälle- tämä mies on myös ALOITTAJA n kymmenellä huutomerkillä ja virhelyönnillä 1111..
- Anonyymi
Milloin nämä kohtaamiset kyseisen miehen kanssa on tapahtunut? J-miehiä on todella paljon. Ole kiltti ja anna jokin vinkki, jonka vain hän tietää.
- Anonyymi
Uskon, että oikea tunnistaa aloituksesta. Jos et tunnista, niin todennäköisesti ei sinulle.
Mutta yksi vinkki voisi olla, että kaikki alkoi vuonna -22
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että oikea tunnistaa aloituksesta. Jos et tunnista, niin todennäköisesti ei sinulle.
apJoku vanha säätö vei voiton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEi tuosta alooituksesta kukaan kyllä voi tunnistaa. Eihän siinä ollut mitään, josta voisi? Meitä on satoja tuhansia Suomessa ja todella monilla (kuten minulla) tilanne, johon tuo olisi voinut sopia.
Kiitos tuosta vinkistä. Ei onneksi ollut minulle. Onnea uuteen suhteeseen! :) - Anonyymi
Aloitus ei ole häneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEli olette palstalla pelleilleet muka 3 vuotta? Kuka ikinä jaksaa sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ole häneltä.
Keneltä häneltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ole häneltä.
Kiitos anonyymi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos anonyymi. :)
Tukka putkella tuolla ap.lla :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
apKerro aloittajasetä lisää tästä periodista? Hyvä ettei sentään pääviiru alkanut jo esim lock downin aikaan kun oli liikaa aikaa kehitellä kämäisiä skeemoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuosta alooituksesta kukaan kyllä voi tunnistaa. Eihän siinä ollut mitään, josta voisi? Meitä on satoja tuhansia Suomessa ja todella monilla (kuten minulla) tilanne, johon tuo olisi voinut sopia.
Kiitos tuosta vinkistä. Ei onneksi ollut minulle. Onnea uuteen suhteeseen! :)Tämä on aloittajasetä todella silmiinpistävä yksityiskohta että yrität ns monistaa tämän käsitteen jii esim satoihin tuhansiin, mikä on hyvin ironista lukijoiden banaalin henkilöinnin ja tunnistelun suhteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli olette palstalla pelleilleet muka 3 vuotta? Kuka ikinä jaksaa sellaista.
Kuka jaksaa tulkita näitä palstaäijän, eli aloittajan surrealistisia monologina vedettyjä dialogeja ja kysellä typeriä?
- Anonyymi
Ihan niin selvä feikkaus eli trolli kuin ikinä vaan voi olla. Ootte te kyllä lapsia ja ilmeitä. Mikähän teitä niinku ihan aikuisten oikeasti vaivaa. Mutta tätä ei usko kukaan.
- Anonyymi
Kyllä tämä on totta. Emme olleet hänen kanssa sopivia toisillemme joten siksi näin. Hän kyllä ymmärtää.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä on totta. Emme olleet hänen kanssa sopivia toisillemme joten siksi näin. Hän kyllä ymmärtää.
apNo varmasti olisit kertonut hänelle tuon ihan irl mutta siis teillä oli muka joku palstaromanssi vaan? Ette olleet tekemisissä muuten? No mikset kertonut hänelle jo aiemmin täällä....En usko pelkkää trollia kuin tämä idioottipalsta on kaikin osin... En usko pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apTällaisista asioista pitää keskustella jossain muualla kuin palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEtenkin uros jolle vetoketjut tuottavat vaikeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apJ- mieskö ?
- AnonyymiUUSI
” Mutta tätä ei usko kukaan.” Miksi kukaan ns uskoisi tai olisi uskomatta näihin palstaäijän eli aapeen sekaviin narratiiveihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisista asioista pitää keskustella jossain muualla kuin palstalla.
Onko esim sinulla sellainen ajatus, että tämä AP ,eli palstasetä olisi joku tietty henkilö jota pitää kehottaa keskustelemaan? Eikö tuo ihan sujuvasti keskustele itsensä kanssa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etenkin uros jolle vetoketjut tuottavat vaikeuksia.
Mitä tarkoitat on parempi pukeutumaan vai riisuutumaan? Esim pelastuslaitoksella olisi syytä sujua sukkelaan molemmat🥱
- Anonyymi
Ilmeitä=ilkeitä mun laite ei edes halua kirjottaa ilkeä sanaa eikä olla täällä siksipä poistun katsomaan jotain ihan muuta. Josta tulee hyvä mieli.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Minä tuskin löydän ketään koskaan, mutta ei se mitään. Yksinkin pärjää. Onnea teille.
- Anonyymi
Kyllä löydät. Eikä siihen varmaan kauaa mene. Taidat olla aika suosittu. Kaikkea hyvää jatkoon 👋
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä löydät. Eikä siihen varmaan kauaa mene. Taidat olla aika suosittu. Kaikkea hyvää jatkoon 👋
apKenen kanssa aloit seukata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa aloit seukata?
Onko sillä jotain väliä? Harrastuksessa tapasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä jotain väliä? Harrastuksessa tapasin.
Harrastatko huumeita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko huumeita?
Olen kyllä saanut pääni sekaisin ihan ilman huumeitakin.
- AnonyymiUUSI
Et näytä palstasetä vinkumisesta päätellen pärjääväsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
apTuliko sinulle tämän reikkalaisen palstadraaman kautta sellainen olo tästä itsellesi luomasta alter egosta ”jii”, että kaikkea ei ole vielä menetetty, aloittajasetä?😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko huumeita?
Onko sinulla sellainen ajatus tästä varsin läpinäkyvän katkerasta tusaamisestasi, että vaikutat tällä todellisuuden rakentumiseen? Kun tätä palstaäijää, eli aapeeta nohevana haastattelet? T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä saanut pääni sekaisin ihan ilman huumeitakin.
Minusta palstasetä eli aloittaja vaikuttaa siltä että tälle sinun jutustelukaverille on käynyt samoin. T naiselta
- Anonyymi
Täällä ainakin joku J miestä nuorempi mies kirjoittelee naisena esiintyen ja tuntuu olevan kateellinen tälle J-miehelle ja yrittää aina vedota nuorempaan ikäänsä, ikäänkuin se olisi ratkaisu kaikkeen ja tekisi hänestä automaattisesti paremman. Ihmiset eivät tosiaan ole toistensa kopioita, jolloin ikään voisi vedota.
- AnonyymiUUSI
Joo, kiitos keskustelun alustuksesta palstasetä ja edelleen aloittaja. Tällä ikäjakaumalla voi ilmeisesti pelata lukijoiden rikkinäisellä päällä, mikä näyttää olevan ainoa harrastuksesi
- Anonyymi
Ei minulta, vaikka voisin myös kirjoittaa J-miehelle, ettei ole tunteita häneen ja toivon hänen löytävän onnellisen, kestävän suhteen jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi
Miksi sen tänne kerrot etkä hänelle suoraan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole tekemisissä irl.
- Anonyymi
Sanon suoraan, ettet toivo hänen löytävän onnellisen suhteen. Jos sitä oikeasti haluaisit, et olisi koskaan kirjoittanut tätä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon suoraan, ettet toivo hänen löytävän onnellisen suhteen. Jos sitä oikeasti haluaisit, et olisi koskaan kirjoittanut tätä!
Kyllä toivon! Minun tilanteeni on se, etten voi tätä muualla ilmaista! Enkä edes tiedä mitä se J ajattelee minusta tai onko hänellä (enää) tunteita minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä toivon! Minun tilanteeni on se, etten voi tätä muualla ilmaista! Enkä edes tiedä mitä se J ajattelee minusta tai onko hänellä (enää) tunteita minuun.
Minulla ei ole edes kunnollista muistia menneisyydestäni!! Minua kiusataan ja vainotaan. En hitto soikoon saa selvää siitä miten mikäkin asia oikeasti on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole edes kunnollista muistia menneisyydestäni!! Minua kiusataan ja vainotaan. En hitto soikoon saa selvää siitä miten mikäkin asia oikeasti on!
J:tä saatetaan kiusata myös jollain tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas vaikeaa elämä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole tekemisissä irl.
Kuinka monta palstajuttua täällä on muka jmiesten kanssa? Nyt menee niin epäuskottavaksi että naurattaa. Ei näihin kannata uskoa. Tai sitten joku jmies on todella soheltanut menemään täällä monen kanssa yhtä aikaa. Sitten en ihmettele jos noin käy. Mut mitä saatte näistä palstasuhteista eihän nää oo aitoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä paikka on vaan maailman epävarmin paikka ilmaista toivomuksia. Jos olette olleet tekemisissä oikeassa elämässä, silloin hyvätkin toivotukset ovat aidompia. Minusta surullisin tilanne on se, ettei suhde etene edes tosielämän tutustumiseen. Jos suhdetta on yritetty luoda jollakin tapaa etänä, sillä tavalla tulee aivan valtavasti kuviteltuja asioita mieleen ja toisen voi nähdä hetkessä joko ihanana tai täysin paskana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas vaikeaa elämä...
Täyttä helvettiä tämä elämä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä paikka on vaan maailman epävarmin paikka ilmaista toivomuksia. Jos olette olleet tekemisissä oikeassa elämässä, silloin hyvätkin toivotukset ovat aidompia. Minusta surullisin tilanne on se, ettei suhde etene edes tosielämän tutustumiseen. Jos suhdetta on yritetty luoda jollakin tapaa etänä, sillä tavalla tulee aivan valtavasti kuviteltuja asioita mieleen ja toisen voi nähdä hetkessä joko ihanana tai täysin paskana.
Mene siitä latelemasta itsestäänselvyyksiä kun et mistään mitään tiedä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene siitä latelemasta itsestäänselvyyksiä kun et mistään mitään tiedä!!
Miksi noin henkilökohtainen viesti ja oletpa vielä varma etten tiedä mitään.
- Anonyymi
Lupaan puhua J:n kanssa asiat halki irl heti kun(jos) saan tilaisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt homma muuttuikin että olette irl tekemisissä kun ettehän ole voineet olla jostain syystä. Jäit omiin valheisiin näin pian jo kiinni. Haha 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, olen varma et J myös arvostaa tuollaista oikeasti. En usko kenenkään haluavan asioita jäävän päähän hautumaan vuosiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, olen varma et J myös arvostaa tuollaista oikeasti. En usko kenenkään haluavan asioita jäävän päähän hautumaan vuosiksi.
Tiedän! Uskon J:n kuitenkin ymmärtävän minun toimintaani, jos/kun saa kuulla mikä tilanne minulla on ollut kaikki nämä vuodet. En oikeasti tiedä tai muista millaiset välit minulla on J:n kanssa ollut aiemmin. Muistan hänet vittumaisena tyyppinä, mutta luulisin ettei se ole totta. Kyse on rikoksista: muisti pyyhitty ja istutettu valemuistoja tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehän olivat vaan palstatuttuja. Etkö nyt muista ettei ole muuta kautta mahdollista selvittää...😄🫣
- Anonyymi
Mn naisen suru näkyy tänne, vou, vou.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt homma muuttuikin että olette irl tekemisissä kun ettehän ole voineet olla jostain syystä. Jäit omiin valheisiin näin pian jo kiinni. Haha 😂
Juurihan kirjoitin ”KUN/JOS” saan tilaisuuden! Eli tällä hetkellä emme ole tekemisissä irl. Mutta voi olla että joskus tulevaisuudessa tilaisuus tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehän olivat vaan palstatuttuja. Etkö nyt muista ettei ole muuta kautta mahdollista selvittää...😄🫣
Etkö ymmärrä et on olemassa myös henkinen maailma. Siellä periaatteessa ei ole välimatkoja ja kaikilla voi olla mahdollisuus olla yhteydessä hetkessä. Tosin myönnän ettei nuo kanavat ole kovin hyvin ihmisen hallittavissa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan kirjoitin ”KUN/JOS” saan tilaisuuden! Eli tällä hetkellä emme ole tekemisissä irl. Mutta voi olla että joskus tulevaisuudessa tilaisuus tulee.
Ai sitten kun eroat tästä sun rakastumishuumeesta? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sitten kun eroat tästä sun rakastumishuumeesta? :)
En tietääkseni ole parisuhteessa. Ja J:n kanssa haluaisin vaan jutella selväksi asioita, en suhdetta tai mitään sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä et on olemassa myös henkinen maailma. Siellä periaatteessa ei ole välimatkoja ja kaikilla voi olla mahdollisuus olla yhteydessä hetkessä. Tosin myönnän ettei nuo kanavat ole kovin hyvin ihmisen hallittavissa 🤔
Sallikaa kaikkien jo nauraa 😂 kyllä te jaksatte yrittää. Tää on oikeasti joku psykoosiosasto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sallikaa kaikkien jo nauraa 😂 kyllä te jaksatte yrittää. Tää on oikeasti joku psykoosiosasto.
Etkö ymmärrä, ihminen on lähes kokonaan henkinen olento. Mikä ihminen olisi ilman henkeä, eloton kuori.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan kertoisi kenellekään, että EI ole tunteita? Sitähän saisi olla kertomassa sadoille tuhansille miehille elämänsä aikana! Jos joku tunnustaa tunteensa sinulle, siinä yhteydessä on luontevaa sanoa, jos ei tunne samoin, mutta muuten siinä tuskin on järkeä.
Terv.
Toinen nainen, jolla on J mielessä, mutta joka ei koskaan tulisi kirjoittelemaan tällaisia aloituksia tai kommentteja tunteiden *puuttumisesta* ikäväpalstalle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esiinnytkö toisena? Oletko tuo kiusaaja ja vainoaja? Ladyboyhan sä olet!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se apsetä kirjoitakaan enää enääN? T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On taas vaikeaa elämä...
Niin sulla tuntuu olevan kun jurnutat ja purnaat jotain soopaa näissä aloittajaäijän huuruisissa monologeissa ja yrität keksiä kieli poskella jotai ns sinnepäin. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta palstajuttua täällä on muka jmiesten kanssa? Nyt menee niin epäuskottavaksi että naurattaa. Ei näihin kannata uskoa. Tai sitten joku jmies on todella soheltanut menemään täällä monen kanssa yhtä aikaa. Sitten en ihmettele jos noin käy. Mut mitä saatte näistä palstasuhteista eihän nää oo aitoja.
” Tai sitten joku jmies on todella soheltanut menemään täällä monen kanssa yhtä aikaa. ” Tämä tällainen hanslankarin-hamesankarin positio on ilmeisesti puutaheinää kirjoittava apäijä se mitä haluat tälle alter egosi jiin kautta tuottaa. Varmaan liian monisyistä tekstiä joillekin palstatodellisuuteen fakkiutuneille jännää-tapauksille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
J-alkuiset miesten nimet on todella tavallisia Suomessa....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisit soittaa tai tekstata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jättäkääpä se yks mies jo raihaan,se ku ei täällä hullujen huoneelle kirjoittele! Teidät pari heppua pitäis saada jonnekin hoitoon,häiritsette jatkuvasti toisten avioliittoja ja elämää muutenkin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan kertoisi kenellekään, että EI ole tunteita? Sitähän saisi olla kertomassa sadoille tuhansille miehille elämänsä aikana! Jos joku tunnustaa tunteensa sinulle, siinä yhteydessä on luontevaa sanoa, jos ei tunne samoin, mutta muuten siinä tuskin on järkeä.
Terv.
Toinen nainen, jolla on J mielessä, mutta joka ei koskaan tulisi kirjoittelemaan tällaisia aloituksia tai kommentteja tunteiden *puuttumisesta* ikäväpalstalleÄlä esiinny toisena oleggi!
- Anonyymi
Jep. Hyvästi vaan.
- Anonyymi
On erittäin tärkeätä, etteivät ihmiset leiki toistensa tunteilla ja on sen verran inhimillisyyttä, että osaa vetäytyä pois jos ei ole tosissaan. Se on hyvä teko J-miehelle.
- Anonyymi
Sika.
- AnonyymiUUSI
Sitäkö syödä saa tai sais? Prööt
- Anonyymi
Jos asiasta ei ole ennen ollut puhetta, sano suoraa, että joko käytös muuttuu tai lähdet. Jos ei muutu, lähdet sitten oikeasti.
Kenenkään ei tarvitse tuollaista kuunnella. Pahenee ajan kuluessa, ei parane.
J mieheltä. - Anonyymi
Jokaiselle hyvä neuvo: selvittäkää tunteenne palstan ulkopuolella jos sellaista tarvetta tunnette, niin ei tarvitse kauhistella ja masentua tuntemattomien asioista.
- AnonyymiUUSI
Aika paradoksaalinen kommentti tähä aloittajasedän fantasmaan, mutta ok
- Anonyymi
Mies tunnistaa että jotain häikkää tunnesäätelyssä on, että on aika räjähdysherkkä ap. ja että tämä piirre on vaikuttanut vahvasti ihmissuhteisiin. Tämä on mielestäni hyvä asia, tiedostamalla muutos ehkä mahdollistuu.
J- mies- Anonyymi
Ai sinä nyt tunnet tuon sun palstaheilan noin hyvin vuodelta-22 että pystyt analysoimaan häntä noin tarkasti. Te ootte ihan sekaisin kaikki ja en tiiä menkää päivystykseen ja kertokaa kuinka harhoissanne olette ja sekoamispisteessä. Tulee huono olo itsellekin kun lukee näitä juttuja täältä ja se mustasuden lapsellinen mollausavautuminen toi myös sen jonkun toisen ihmisen puolesta huonoa mieltä ja pahaa oloa niin rumasti hänestä kirjoitat. Miksi edes kirjoittaa mitään jos ei kerran välitä. Luulis ettei vaivaa yhtään. Koittakaa rauhoittua kaikki.
- Anonyymi
Muuten ihan kiva mu en ole edes yrittäny koskaan ehtiä naista juttukaveriksi enempää mu lopputuloksena moni nainen vaatii mieheltä keskustelu taitoa eivät itse omaa minkäänlaista kykyä keskustella seuraavaksi itketään kun keskustelen jonkun heille vieraan naisen kanssa no vittu kenekä kanssa sitä si keskustelis kun ei se osaa joka kotona on tyttären äiti on se joka tuostakin valitti ja viimisin tapailemani nainen oli mustis jo pelkästään siitä että työkaverin kanssa keskustelin sukupuolella ollu edes väliä
- AnonyymiUUSI
Joo, ei kannata ehkä ns hengittää tuolla tavalla raskaasti kun testaa näitä keskustelutaitojaan vastakkaiseen sukupuoleen, aloittajaäijä
- Anonyymi
Hyvä kysymys on, miksi ihminen valehtelee? Valehteluun taipuvainen usein pyrkii hyödyntämään tavalla tai toisella muita ihmisiä. Jotta saa toisen puolelleen, luottamaan itseensä, joutuu lähtökohtaisesti valehtelemaan tälle alusta asti.
Hyvä kysymys myös on, miksi hyväksikäyttävän ihmisen puheet harvoin muuttuvat teoiksi? Juuri siksi, koska puheiden taustalla on valhe, ei totuus.
Ap. olet näkyvästi nuori tai kiero 30 v mies esittäen jotain toista.- Anonyymi
Tuossa voi olla totuuden siemen. Olen huomannut täällä palstalla olevan ihmisiä, jotka haluavat elää toisen ihmisen elämää, jopa pakonomaisesti. Siitä voi seurata mm. sellaista, ettei kyseinen ihminen tajua omaa tilaansa kun on niin keskittynyt toisten elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa voi olla totuuden siemen. Olen huomannut täällä palstalla olevan ihmisiä, jotka haluavat elää toisen ihmisen elämää, jopa pakonomaisesti. Siitä voi seurata mm. sellaista, ettei kyseinen ihminen tajua omaa tilaansa kun on niin keskittynyt toisten elämään.
🐈🐈🐈🐈🐈⬛
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🐈🐈🐈🐈🐈⬛
👩🍒🍒🍒🍒🥰🥰🥰🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Skitsofreenia huuruissaan elävät!
- Anonyymi
Tämä ei ole minulta mun ihanalle!!!
- AnonyymiUUSI
Ei niin. Naapurin Sylviltä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Naapurin Sylviltä on.
Ei ole naapurin Sylviltäkään
- AnonyymiUUSI
Oletko palstaäijä pakkomielteinen,sinut pitäis viedä pakkohoitoon häiritsemästä erään pariskunnan elämää,se on kyllä ollut kokoaikaista se häiritseminen,kuljet heidän mökillä,varastat heidän omaisuutta,seuraat ja vainoat,satutat,valehtelet jne.
- Anonyymi
Kylläpäs tämä räjähti. En voi muuta kuin todeta teille kaikille, että poistukaa palstalta välittömästi älkääkä koskaan tulko takaisin. Olkaa yhteydessä kaivattuunne irl ja kysykää miten asia on. Saatte selvyyden ja voitte jatkaa kaivattunne kanssa joko yhdessä tai erikseen. Ihan turha loukkaantua anonyymeistä palstakirjoituksista. Jos ette irl uskalla kuitenkaan koskaan tehdä mitään, niin mitä väliä tälläkään aloituksella on teille. Totuus on, että luette täällä vaan niitä kauniita kirjoituksia ja kuvittelette ne itsellenne ja se riittää teille. Teillä ei ole mitään aikomustakaan koskaan tehdä mitään irl. Joten sivuuttakaa silloin tämäkin aloitus ja keskittykää vaan niihin kauniisiin. Turha vetää tästä hernettä nenään.
ap- Anonyymi
No poistu sinä jo kiireen vilkkaa kun sullahan on nyt se rakkaushuuma meneillään. Eiköhän silloin olla niin tiiviisti yhdessä että la-yönä pitäisi olla hänen kanssaan eikä täällä roikkumassa. Niin minä olen ainakin rakastuneena ollut joten sun omat jutut on ihan valetta kaikki. Et ehkä ole paras neuvomaan muita. 😳😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No poistu sinä jo kiireen vilkkaa kun sullahan on nyt se rakkaushuuma meneillään. Eiköhän silloin olla niin tiiviisti yhdessä että la-yönä pitäisi olla hänen kanssaan eikä täällä roikkumassa. Niin minä olen ainakin rakastuneena ollut joten sun omat jutut on ihan valetta kaikki. Et ehkä ole paras neuvomaan muita. 😳😄
Ole sitten loppuelämäsi onneton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sitten loppuelämäsi onneton.
Kuka sanoi että olen onneton. Sinä et kyllä rakastunut ole, silloin ei ole mitään tarvetta olla ilkeä eikä kireä eikä pirullinen muille vaan säteilee vaan hyvää oloa ja rakkautta. Ja on muille mukava. Loppuelämän onneton...enpä taida olla kun mun aviomies nukkuu tuossa sohvalla vieressä nukahti kesken elokuvan. Mut meillä on jo vähän pidempi liitto ettei olla enää niin rakkauskuplassa mutta rakastetaan kyllä jo ihan oikeasti. Ei vaan rakastuneen hapatusta. Mutta toiv sinäkin rakastat niin joskus että jotkut muut miehet unohtuu eikä tarvi tulla ilmoittelemaan mitään heille. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sanoi että olen onneton. Sinä et kyllä rakastunut ole, silloin ei ole mitään tarvetta olla ilkeä eikä kireä eikä pirullinen muille vaan säteilee vaan hyvää oloa ja rakkautta. Ja on muille mukava. Loppuelämän onneton...enpä taida olla kun mun aviomies nukkuu tuossa sohvalla vieressä nukahti kesken elokuvan. Mut meillä on jo vähän pidempi liitto ettei olla enää niin rakkauskuplassa mutta rakastetaan kyllä jo ihan oikeasti. Ei vaan rakastuneen hapatusta. Mutta toiv sinäkin rakastat niin joskus että jotkut muut miehet unohtuu eikä tarvi tulla ilmoittelemaan mitään heille. :)
Suurin osa täällä palstalla kaipaavista ei uskalla oikeassa elämässä tehdä mitään. Niin kauan, kun he vain roikkuvat palstalla, mitään ei tapahdu irl. Potentiaaliset suhteet jää kokematta. Se on ihan sama mitä tänne palstalle kirjoitetaan. Kyse on jo jonkin luokan mielenterveysongelmasta, jos kuvittelee kaikkia viestejä itselleen osoitetuiksi. Kannattaisi hakeutua hoitoon.
- Anonyymi
Otatko vastuun kun noin 100000 lukijaa voi omia ja tunnistaa viestin suunatuksi itselleen .
Unohdit ne 100 muut Jiiit!!!!
Jotka voi kaikki omia ja tunistaa viestisi
Otatko vastuun jos tuhoat jonku orastavan suhteen
Kun viestisi luulaan eri henkilön kirjoittajaksi kun sun .
AP viestissä ei ole kunnon tunnisteita .
Mut vaikuttaa just sitä naiselta joka yritti sotkea
yhden Jiin ja sen uuden rakkaan välit ....
Mieti AP
Tyly ilmoituksesi voidaan tulkita kiusaamiseksiki..- Anonyymi
No sitähän se juurikin oli. Sen nyt huomasi heti. Täällä halutaan vaan sotkea ja rikkoa muiden elämää ja olla pirullisia. Sehän on ikävä palstan hienous ihmisten mielestä.
- Anonyymi
Jos joku noista suhteista on kiinni tästä aloituksesta, niin se suhde ei olisi koskaan syntynyt muutenkaan. Olen itsekin lukenut tätä palstaa viihdemielessä pitkään, mutta en sentään niin mielenterveysongelmainen ole, etten tajuaisi, että anonyymit viestit voivat olla kenen tahansa kirjoittamia ja toimisin tai jättäisin toimimatta anonyymien viestien perusteella. Hakeutukaa oikeasti hoitoon. Tarvitsette sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän se juurikin oli. Sen nyt huomasi heti. Täällä halutaan vaan sotkea ja rikkoa muiden elämää ja olla pirullisia. Sehän on ikävä palstan hienous ihmisten mielestä.
Tähän päälleliimattuun monologiisi on lisättävä aloittajasetä sellainen huomio, että eiköhän se mene niin, että jos jotain, niin nämä päästään jontkalle jääneet lukijat yrittää sotkea asioita näiden sinun kekejen skeemojen kautta. Tee
- AnonyymiUUSI
Oletko sinä aloittajasetä jo rikosilmoitusta harkinnut? Tai aikeissa kysyä lain korkeimmilta toimijoilta, että joko olet kuullut keskustelupalstasta? Kikakika
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä aloittajasetä jo rikosilmoitusta harkinnut? Tai aikeissa kysyä lain korkeimmilta toimijoilta, että joko olet kuullut keskustelupalstasta? Kikakika
Kuin lähetyssaarnaaja ovelta ovelle oletko koskaan hengen asioita miettinyt haloo? Tuuttuut
- Anonyymi
Eihä myö ehtinneet ees naimmaankaan viel ko miul on ollunna jo yli vuojen toppa kortonkija valamiina käytölle, eikö me voitas ainakkii yhen kumin verran koittaa laakasta
- AnonyymiUUSI
Kyllä taitaa sinun kumit hapertua aloittajaäijä siellä peräkammarissasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taitaa sinun kumit hapertua aloittajaäijä siellä peräkammarissasi
Tirsk 🍆💦🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tirsk 🍆💦🤣🤣🤣
Eli tämäkin kommentti sai ainakin teorian tasolla sojottamaan, aloittajaäijä? 🙄
- AnonyymiUUSI
Minusta olet söpö ja pelkkiä helliä tunteita. Siitä olen samaa mieltä, että mitään ei ole tarkoitettu tapahtuvaksi. Toivon hyviä hetkiä sinulle sun heilalle.
- AnonyymiUUSI
Se mikään J mies ollut vaan sehän oli vaan se esiliina sille sen vanhemmalle sukulaismiehelle ,sille kellä on partaa.
- AnonyymiUUSI
No mutta tämähän menee aloittajasetä jo tiivistunnelmaiseksi kerronnaksi aloittajasetä. Mazel tov tmv
- AnonyymiUUSI
Ei hän unohda ulvoo täällä varmaan lopun ikänsä
- AnonyymiUUSI
Mistä niin päättelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Mitä sinä yrität itse päätellä näistä epätoivoisista irtokommenteista mitä joku ”urkuja” soittava uuVVatti yrittää suoltaa?
- AnonyymiUUSI
Tämmöisen viestin kirjoittaminen on defenssireaktio ihmiseltä joka ei saa haluamaansa haluamallaan tavalla.
- AnonyymiUUSI
Se voi pitää paikkaansa kyllä. On ollut suuri tarve kontrolloida.
- AnonyymiUUSI
Kerro yksäri lisää, pitäähän sinunkin suoltaa lohikäärmeen kidastasi viimeinen sana tähän palstaäijän monologiin melkein aiheeseen sopivilla termeillä. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Ihanista ihanin 👩🍒🍒🍒🍒🥰❤️
- AnonyymiUUSI
Mikä on tämän trollin alkuperä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tämän trollin alkuperä?
No tämä on kuule tämä palstasetä, eli aloittaja aka mustakusi. T naiselta tsemiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tämä on kuule tämä palstasetä, eli aloittaja aka mustakusi. T naiselta tsemiä
T nainen eli öriginälpienoinennainen
- AnonyymiUUSI
Onnea valitsemallesi tielle. Toivottavasti se mies on sinulle hyvä.
- AnonyymiUUSI
Syöpäpesäke sentään.
- AnonyymiUUSI
Tuntuuko kävelevä känsä, että tästä kynäilystä on mitään hyötyä mitä tänne palstasedän avaukseen runoilet? Taidat sisuuntua sitä enemmän mitä enemmän tänne ilmestyy näitä vaihtoehtoisia ehdotuksia tämän junnaavaan kerronnan suhteen. Pienestä on pienen sielun ”elämä” kiinni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuko kävelevä känsä, että tästä kynäilystä on mitään hyötyä mitä tänne palstasedän avaukseen runoilet? Taidat sisuuntua sitä enemmän mitä enemmän tänne ilmestyy näitä vaihtoehtoisia ehdotuksia tämän junnaavaan kerronnan suhteen. Pienestä on pienen sielun ”elämä” kiinni
Sun vanhalla etä akalla on känsä pecesilmässä ja sää tykkäät semmosista.Siksi et kehtaa sitä näyttää kelleen.
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan tällaiset aloitukset minulta, vaikka kaipaan J-miestä ja kaikki alkoi vuonna 2022 minullakin. Toivottavasti kaivattuni ei kuvitellut niin, jos sattui tämän aloituksen näkemään.
- AnonyymiUUSI
Eikö tuosta ole jo liian pitkä aika? Kaikki menny eteenpäin siinä ajassa ja unohduksen suohon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuosta ole jo liian pitkä aika? Kaikki menny eteenpäin siinä ajassa ja unohduksen suohon.
Monille varmasti on ihan liian pitkä aika, mutta ei minulle.
- AnonyymiUUSI
tästäkin viikonlopusta hakattiin teille ja estäjille ja sabotoijille ja muille 100 veitsen iskua pahaa, huonoa. estettä ja väkivaltaa kaikkeen ja kunnolla turpaan.
- AnonyymiUUSI
Vai guben kaivattu,hyvä on tietää!otetaanpa asiasta selvää!
- AnonyymiUUSI
Tämä ketju mustasusi J ja sen naiset.
Huh, huh.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821