Hallituspuolueen kansanedustaja (niin kuin hän itseään tituleeraa) polovinen kirjoitti 9.7. paikallislehti Kuhmolaisen mielipidepalstalle näkemyksensä kulttuurista.
Hänen junttirallia ihannoivasta ja kannustavasta, suorastaan laittomuuteen yllyttävästä, kulttuurinäkemyksestään olemme saaneet nauttia yllin kyllin jo muutaman vuoden ja varsinkin tänä kesänä.
Luulisi hänen entisenä (hän ei ole enää joukossamme) kumolaisena kaupungin valtuutettuna tienneen tilanteen, vai tuliko tämä yllätyksenä, tuskin. No Kajaanista käsin kun sotkeutuu Kuhmon asioihin, niin ei tarvitse olla kantamassa vastuuta tekosistaan.
Outona näen hänen kannanottonsa myös siksi, että tämä tilanne on ongelmallinen poliisille ympäri Suomen. Yleisestä järjestyksestä ja turvallisuudestahan vastaa puoluetoveri sisäministeri Mari Rantanen ( tolokun oloinen ihminen), onkohan hän tietoinen, että polovinen kuseskelee hänen kintuilleen.
Pani myös miettimään KAINUULAISEN hallituspuolueen kansanedustajan ajatuksen juoksua, kun hän vaikutti olevan pahoillaan siitä, että kainuulaisen kulttuuriväen rahoitusta leikattiin vain 4%, olisiko hän siis ollut tyytyväinen, jos olisi leikattu enemmän, niin saisimme nauttia Kuhmossakin enemmän hänen ylistämästään ilmaiskulttuuristaan.
polovisen kosto
Anonyymi-ap
12
459
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sama tyyppi jolla lähestymiskielto ja ruokot ulosotossa
- Anonyymi
"Teoistaan mies tunnetaan"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Teoistaan mies tunnetaan"?
Kannattaa googlettaa "Teoistaan mies tunnetaan" AI-yhteenveto
- Anonyymi
Joka euro on maksettu, älä Sinä huolehdi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaatunut kerma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan maksettu kun oli pakko.
- Anonyymi
Kyllä. Yhen kauden edustaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan maksettu kun oli pakko.
Joku ei maksa edes pakon edessä.
- Anonyymi
Satatuhatta uutta työpaikkaa
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
Et sinä näy pärjäävän!!!
- Anonyymi
Pärjääkö polovinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070