Jasmin Mäntykangas ei osaa kiittää

Anonyymi-ap

Sai tosi paljon onnitteluja facebookissa, mutta ei edes kiittänyt. Todella ylimielistä käytöstä.

38

1091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jassu on sen verran "kuuluisa/ylempi" ettei alennu sellaiseeen.
      Toista On Pia, Matin leski niin hän laittaa jokaiselle kommentoijalle erikseen sydänemojin tms.

• Anonyymi

Onnittelukortteja oli tullut kolme kappaletta. Nykyään on hyvä kun voi onnitella instan kautta.🌺💝

• Anonyymi

Jättäkää nyt jo Jasmin ja koko perhe rauhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en puhunut nyt perheestä mitään. Kiitokset mun mielestäni kuuluu jokaisen käyttäytymissääntöihin. Ei olisi paljon vaatinut, jos olisi kirjoittanut kiitokset kaikille yhteisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sua pitää totella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö häntä saa edes onnitella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuossa kommentissa jotain virheellistä tietoa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sua pitää totella?

Ei jätetä niin kauan kun tunkee itse itseään esille. Silloin on vapaata riistaa.

• Anonyymi

Kuka on Jasmin Mäntykangas?

• Anonyymi

No sinä tiedät kyllä ketä tarkoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinä tiedät kyllä ketä tarkoitin.

Ketä sinä tarkoitit?

• Anonyymi

Asuu Mäntykodissa Tuirassa...!

• Anonyymi

Ei sen facessa edes näy mitään onnitteluja?

• Anonyymi

Siis kenen? Jasmin Vähäkankaan vai Jasmin Mäntykankaan?

• Anonyymi

Kyllä näkyy.

• Anonyymi

Kuka tämä henkilö on ja mistä hänet pitäisi tuntea?

• Anonyymi

Täysin tuntematon henkilö tämä Mäntykangas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin tuntematon henkilö tämä Mäntykangas.

Kiva kun on tuntematon. Haukkukaa ja kehukaa ja mitä sillä on edes väliä, ketä haukutte tai kehutte 😂 ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun on tuntematon. Haukkukaa ja kehukaa ja mitä sillä on edes väliä, ketä haukutte tai kehutte 😂 ?

Kiva, että sinäkin seuraat tarkasti tätäkin keskustelua, vaikka et tiedä kenestä on kyse.
        😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, että sinäkin seuraat tarkasti tätäkin keskustelua, vaikka et tiedä kenestä on kyse.
        😂😂

Tiedän Jasmin Vähäkankaan joka oli ennen Mäntylä. Mutta Mäntykangasta en tiedä.

• Anonyymi

Itse en edes tajunnut että aloittaja oli kirjoittanut väärän sukunimen.

• Anonyymi

Joko on sukunimi vaihtunut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko on sukunimi vaihtunut...

Suloinen on heidän lapsensa. Ja vanhemmat näyttävät hyvin tasapainoisilta ja onneliselta 💗.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suloinen on heidän lapsensa. Ja vanhemmat näyttävät hyvin tasapainoisilta ja onneliselta 💗.

Jasminia on onnistanut kun sai noin ihanan miehen. Mies on mukana kaikessa arjen ja juhlan menoissa. Markoakin on onnistanut, kun sai noin upean vaimon itselleen.Rakkaus loistaa tuossa suhteessa.💕

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No just joo.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki oululaiset ovat moukkia Ohitan aina koko kaupungin nopeasti lappiin mennessä..

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin moni arvotettu julkisuuden henkilö on syntyisin Oulusta.
        Suosittelen sinulle, että opettelet oikeinkirjoitusta ja tekstinkäsittelyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin moni arvotettu julkisuuden henkilö on syntyisin Oulusta.
        Suosittelen sinulle, että opettelet oikeinkirjoitusta ja tekstinkäsittelyä.

Suosittelen sinulle oikolukua, "arvotettu".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen sinulle oikolukua, "arvotettu".

Kiitos, otan opikseni. Tee sinä samoin. Kirjoitan vielä tuon väärin kirjoitetun sanan (lauseen) uudelleen, jotta ymmärrät mitä tarkoitin.
        Hyvin moni arvostettu julkisuuden henkilö on syntyisin Oulusta.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä moukka moukan tuntee.

• Anonyymi
      UUSI

Tässä sen oululaisen pikkusieluisuuden juuri näkee. Muualla ajatellaan että hyvä kun pointti tulee selväksi.

• Anonyymi
      UUSI

Hän ei myöskään osaa pyytää anteeksi, kun omasta mielestä ei mokia tee. Esimerkiksi mustasukkaisuus puuskassa tappouhkaus hänestä on ok. Odotan edelleen anteeksi pyyntöä.

• Anonyymi
      UUSI

Jasmin on varmasti onnellinen, kun elämään on tullut aviomiehen ja lapsen kautta uutta merkityksellisyyttä.
      Mutta tuo instakäyttäytyninen on mielestäni myös yksinäisyyttä. Missä ovat kaverit, ystävättäret. Keitä perheessä käy ihmisiä Markon puolelta. Elelevätkö kuplassaan + Helga-mummi?

Kirjoittelu ja kuvien jatkuva virta igssä voi kertoa, ettei ole juuri muita ympärillä.
      Voin olla väärässä eikä koko asia tietenkään kuulu minulle. Mutta julkisuuden henkilöistä voi näin kirjoitella, ainakin jossain määrin.

• Anonyymi
        UUSI

On syntynyt kuva, että on jollain tapaa yksinäinen. Haluaa jakaa kokemuksiaan instan kautta, kun se ei ole jostain syystä mahdollista (kasvotusten) sukulaisten, ystävien tai tuttavien kanssa.
        Totean samaa, että voin tietysti olla ihan väärässä. Mutta, mielikuva on tuo. Pääasia on se, että Jasmin on onnellinen parisuhteessaan.💞

• Anonyymi
      UUSI

Jasmin Vähämäntykangas on tollukoista tollukoin. Ei mene kauaa, kun alkaa taas tulla julkisuuteen tappelua ja viinanhuuruista draamaa.

• Anonyymi
      UUSI

Jaamin elää varmasti monet seuraavat vuodet, kuten on vähän vihjaillutkin, pienessä piirissään. Onko Markokin koti-isänä? Hyvä, jos noin viihtyvät, mutta omasta mielestäni on liian suppeaa. Ihminen tarvitsee muita ihmisiä ympärilleem.

• Anonyymi
        UUSI

Marko taitaa olla työtön. Muksu ei tule ikinä harrastamaan mitään,, kun toinen on ulosotossaha toi en tienaarasan rankkaa 0e, kun tuolla elää. "Munmi, mun äiti" hankkii tälläkin hetkellä mitä lapsenlapsi tarvii. Nämä kaksi elää jotain omaa elämäänsä etsien julkisuusarvoa, mitä heillä ei ole.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi on mummi/mun äiti. Eihän kasvavalla lapsella olis muuten edes vaatteita päälle. Jasminin pienet äitiysajan rahat kun menee Jasminin omiin vaatetilauksiin ja tupakkaan...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe