Täällä meri hengittää rauhallisesti, kuin vanha ystävä joka tietää kaikki salaisuuteni mutta ei koskaan paljasta niitä.
Aallot tulevat ja menevät, kuin huoleni – ensin ne näyttävät suurilta, mutta hetken päästä ne katoavat hiekkaan.
Ilma tuoksuu suolaiselta ja lämpimältä, ja horisontissa taivas ja vesi sulautuvat yhdeksi.
Täällä ei kukaan kiirehdi. Kalastaja istuu veneessään ja hyräilee hiljaa. Lapset rakentavat hiekkalinnaa, vaikka tietävät, että seuraava aalto vie sen mukanaan.
Ehkä se onkin tämän paikan viisaus: kaikki katoaa lopulta, joten miksi murehtia liikaa?
Kysynkin teiltä: jos saisitte nyt olla missä tahansa paikassa maailmaa, missä olisitte?
Hei täältä kaukaa
23
379
Vastaukset 23
- Anonyymi
Missä on hiljaisuus olen nyt siellä.
- Anonyymi
Olet onnekas.
- Anonyymi
Tämä on helppo. Hänen vierellä. Oli se sitten siellä kaukana missä olet juuri nyt, siellä missä nähdään usein, täällä minun kotona tai jossain ihan muualla.
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Belize oowoooh ☀️
- Anonyymi
olisin kaikkein mieluiten haudassa.
- Anonyymi
Siellä huomenna?
- Anonyymi
Minne kuvittelit olevan menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne kuvittelit olevan menossa?
Odotan laiturilla, oletko sinäkin siellä?
- Anonyymi
Hänen kanssaan olisin ja saisin toivoa
- Anonyymi
Lemmenjoki alkaa järvestä ryytyen järveen.
- Anonyymi
Ihan täällä kotona vain. Sisäpaisti on uunissa tuloillaan lounaaksi. Sen vierelle tulee perunaa ja porkkanaa ja lasi punaviiniä. Aurinko paistaa ja on päivä, jolloin ei tarvi välttämättä tehdä yhtään mitään. Täällä missä olen, on ihan hyvä olla.
- Anonyymi
Lähden matkalle ensi viikolla.
Niin totta. Askel on kevyempi, kun ei pelkää etukäteen. Jos astuu kävyn päälle, hetken huilii ja hieroo jalkapohjaa, niin taas pääsee eteenpäin.
Jokainen lapsi tietää, miten ihanaa on kävellä paljain jaloin🙂- Anonyymi
Keho muistaa, paljaat jalat vievät aikuisenkin takaisin lapsuuden huolettomiin kesähetkiin🌅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keho muistaa, paljaat jalat vievät aikuisenkin takaisin lapsuuden huolettomiin kesähetkiin🌅
Tavoitteeni on elää lapsenuskossa elämäni loppuun asti. Silloin elää oikein.
- Anonyymi
If so, I salute you.
- Anonyymi
Psyko?
- Anonyymi
Hänen, naisen, luona. Ehdottomasti.
m39 - Anonyymi
Jossain välimeren rannalla palmujen katveessa 🍹🌴
- Anonyymi
Olet viisas, se on aina mukavaa lukea :)
- Anonyymi
Varmasti kunnollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on281437Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1821141Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1051107- 65795
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57792Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28741Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47724- 51679
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee634667Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30627Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32612- 84598
- 9585
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20583kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14565- 31561
- 43543
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56534- 32514