En jaksa tätä vääntämistä. Ymmärrän asiat aina väärin ja jään haaveilemaan, että jotain tapahtuisi.
Haaveilen turhaan ja annan loukata itseäni. Tilanne on mahdoton. Ymmärränkö koskaan, että annan asian vain olla. En saisi lähteä mukaan johonkin pieneen mahdollisuuteen, mitä ei ole. Rakastan ja tulen rakastamaan. Pitäisi kuitenkin unohtaa. Poistaa hänet elämästäni kokonaan.
Miehelle naiselta
Haaveilenko turhaan
21
429
Vastaukset
- Anonyymi
Lopettaisit tuon ainaisen kiusaamisen ja lähestyisit rehellisesti ja suoraan. Toisaalta rumenen vaan kokoajan lisää, että se oli se syy miksi er halunnut koskaan mitään enempää kanssani. Parempi, että lopetat kiusaamiseni ja alat parittelemaan jonkun tasoisesi paremman miehen kanssa. Pärjään kyllä yksinkin. Minulla on takaportti siirtyä syrjään, jos vointini huononee, enkä jaksa enää tsempata.
- Anonyymi
Olen lähestynyt ja yrittänyt. Nyt näyttää siltä, että ei kannata. Olen ymmärtänyt väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lähestynyt ja yrittänyt. Nyt näyttää siltä, että ei kannata. Olen ymmärtänyt väärin.
Olet lähestynyt ja yrittänyt niitä muita miehiä. Se sai minut lukkoon. Satutit minua enemmän kuin kukaan koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet lähestynyt ja yrittänyt niitä muita miehiä. Se sai minut lukkoon. Satutit minua enemmän kuin kukaan koskaan.
Ai, mitähän miehiä. No, et ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tyhmä nainen
- Anonyymi
Et ole ymmärtänyt väärin, jos olet pitänyt tunteita molemminpuolisina.
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut hänen sanovan sitä ääneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kysynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse sanonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse sanonut?
Olen sanonut ja sanon vieläkin samaa, jos hän sitä kysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kysynyt?
Olemme puhuneet asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse sanonut?
Ketä miestä sinä gubbe havittelee nyt!?Et kai vain varattuja miehiä?Avioerot on raskasta puuhaa,ei kyllä ole vielä tullut sellaista koettua!Lieneekö sinä edes oikea nainen? Tämä sama jaarituksia jatkunut jo yli 10v niin mitä seuraavaks?kiusaaja taiat olla!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä miestä sinä gubbe havittelee nyt!?Et kai vain varattuja miehiä?Avioerot on raskasta puuhaa,ei kyllä ole vielä tullut sellaista koettua!Lieneekö sinä edes oikea nainen? Tämä sama jaarituksia jatkunut jo yli 10v niin mitä seuraavaks?kiusaaja taiat olla!!?
Lähe jo meneen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sanonut sitä ääneen, mutta ei se silti mikään salattu asia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sanonut sitä ääneen, mutta ei se silti mikään salattu asia ole.
Miten olet sen tuonut esille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän olisi jotenkin sen tuonut esille, et kyselisi tuota.
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teoillani sen toin esille.
- Anonyymi
Et haaveile turhaan ja olet ymmärtänyt asiat oikein. Käyn seuraamassa palstaa, etsimässä sinua täältä.
- Anonyymi
Laita jokin tunniste, laitan takaisin jos se osuu :)
- Anonyymi
En ole ollut koskaan niin tosissaan,
- Anonyymi
Kuin siis tässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000