Onneksi Kokemäellä ei ole virkaintoista nimismiestä. Kokemäen kesätapahtumat tuntuvat perustuvan vain kahteen laittomuuteen. Alaikäisten alkohin juomiseen ja tieliikennelain törkeään rikkomiseen. Muualla Suomessa otetaan kortti pois jos yleisellä tie katuosuudella poltetaan kumia. Kokemäelle kuminpolttajat valjastetaan jokaisen kesätapahtuman vetonaulaksi. Näin Suomen vihreämmässä kunnassa, mitä tähän sanoo Teemu. ?
Kokemäen kesätapahtumat
21
2390
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemäki on kiertotalouden ykköskaupunki. Missään muualla ei olisi keskustan uusinta ja komeinta rakennusta kierrätetty betonimurskaksi.
- Anonyymi
Narinari.. Kannattaa varmaan lopettaa se pitkiksellä uiskentelu, kun menee noin pahasti hiekkaa uikkareihin. Ensin valitetaan, kun täällä ei ikinä tapahdu mitään, eikä tänne saada porukkaa ja sitten, kun tapahtuu, niin sekin on huonosti. Eiköhän järjestäjän ole luvat hankkineet tapahtumaa varten, joten jos et kestä edes muutaman päivänä elämää Kokemäen kylällä vuoden aikana, niin muuta jonnekin hitsin kuuseen - vaikka kauvattan perimmäinen korpeen.
Oli kyllä hieno tapahtuma joka veti niin vanhempaa, kuin nuorempaakin väkeä samaan aikaan samaan paikkaan pitämään hauskaa.
P.S. Tapahtumaa on mainostettu jo aikoja sitten ensimmäisen kerran, joten tiesit mitä on tulossa. Olisit ottanut vaikka menolipun Siperiaan enne sitä, niin olisit välttynyt tältäkin mielipahalta.- Anonyymi
Luvat, mikä luvat, että 14v saa olla kännissä, vai että kadut oli suljettu driftingin takia. Ota lääkkees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvat, mikä luvat, että 14v saa olla kännissä, vai että kadut oli suljettu driftingin takia. Ota lääkkees.
Otahan itse lääkkees, kun et kerran mistään mitään käsitä. Tai on tainnu mennä lailliset ja laittomat lääkkeet samassa, kun on niin pihalla?
Ei siellä kyllä tainnu mikään katu olla suljettu. Ihan sai muutkin kulkea. Ei se taas oo järjestäjien vika, jos ihmiset seisoo keskellä tietä, mutta ei siltikään tarkota sitä, että se olisi suljettu, eikä yksikään tavis autoilija jäänyt jumiin, vaan kyllä ihmiset väisti.
Kommentoin vaan yleisesti tätä jatkuvaa hemmetin narinaa, kun ikinä ei ole mikään hyvin. Ja onneks on vielä poliiseja jotka sentään ymmärtää poikien meininkiä ja antaa muuten kuolleen kylän järkätä tapahtumia. Alaikäisten juopottelukaan ei ole järjestäjien vastuulla. Ihan samalla tavalla ne juo ilman cruisinkejakin, jos on juodakseen. Ja ainahan voi tehdä lasun, jos näkee, että naapurin kakara on kännissä. Montako teit?
- Anonyymi
Tämä kruisinki ei ole Kokemäen kannalta mikkään kulta kaivos vaan päin vastoin. Lapsetkin kännissä ja kumia poltetaan rakkaalla Tulkkilankadulla.
Kaupunki ei siis tue tämmöstä kulttuuria.
Yt. TN- Anonyymi
Kiitos selvityksestä. Mukavia kesä päiviä sinne Kallaksen mäelle.
- Anonyymi
Mikään edellämainituista ei kuulu kaupungin valvontaan.
Alaikäisten ryyppäämisen valvonta kuuluu vanhemmille.
Liikenteen valvonta poliisille.
Osuuspankin purkaminen Osuuspankille.- Anonyymi
Älä peukuta enää.
- Anonyymi
Kokemäki on ruottiksi Kumo. Teemu ja kumppanit on saanu kaupungin kumoon.
- Anonyymi
Voi olla uusi kesätapahtuma "Kumoon kaikki vaan"
Vetäisi porukkaa kauempaakin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla uusi kesätapahtuma "Kumoon kaikki vaan"
Vetäisi porukkaa kauempaakin .Teemana "Autolla ylitse ja keklua perään!"
- Anonyymi
Kokemäen joki keskustassa kannattaisi hyödynhtää. Tehdä mm. kalasatama josta Harjavaltalaiset olisivat kateellisia.
- Anonyymi
Satakunnan yksi suurimmasta nähtävyyksistä oli, miten uusi pankki rakennus puretaan keskellä kylää. Uteliaita on riittänyt pitkin maakuntaa. Valitettavasti tämä nähtävyys pienenee kirjaimellisesti aina kun koneet on käynnissä työmaalla.
- Anonyymi
Kuis käy terkkarin koskas se pannaan maan tasalle. Järjetöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis käy terkkarin koskas se pannaan maan tasalle. Järjetöntä.
Olen antanut itselleni kertoa, että purkulupa on jo annettu, joten varmaan, kun saadaan viimeisetkin toimijat ja kamppeet pois, niin saattaa hajoitusjoukot hyökätä paikalle hyvinkin nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen antanut itselleni kertoa, että purkulupa on jo annettu, joten varmaan, kun saadaan viimeisetkin toimijat ja kamppeet pois, niin saattaa hajoitusjoukot hyökätä paikalle hyvinkin nopeasti.
voi vee tätä Kokemäen touhua. Eikö kellään ole ennää mittään järkee päässään?
- Anonyymi
Onko Kokemäellä ennää Pitkäjärven kisojakaan? Ne oli Paavo Männistön aikana isot kilpailut. Oli urheilijoita ulkomailta aina Keniasta saakka.
- Anonyymi
Ei ole ennää ja koko kenttäkin näyttää olevan heikossa hapessa.
- Anonyymi
Harvassa paikassa on niin kommeeta kuin Kokemäellä on joki. Sen virkistyskäyttö on täysin seis. Jokivarteen voisi saada monenlaisia elämyksiä ja kesätapahtumia, ravintola yms.
- Anonyymi
Visit Harjavalta tai Nakkila. Kokemäenjoii siellä parhaimmillaan, ja on myös osattu hyödyntää. Nakkilan kosket, kalamiesten keskuudessa legendaarinen ottipaikka. Samat kaverit jotka matkustaa perhokalastaan aina Lappia myöten käyvät myös Nakkilassa. Harjavallan vesihiihto radat ovat olleet dm näyttämönä, ja kasvattaneet monesta Harjavaltalsisesta lajin huippuja.
- Anonyymi
Upeeta kun kaupunki investoi rakennuspaikan kokemäen keskustasta. Osaavat ennakoida asuntojen tarpeen akkutehtaalle ja data keskuksen työntekijöille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151358Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091249Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790