Nainen, sitä tässä mietin, että onko sillä kuitenkaan mitään merkitystä

Anonyymi-ap

Mutta loppujen lopuksi jos päästäisin irti ja lopettaisin niin se kaikki olisi ollut turhaa.
Jos jatkan, niin jäisikö se lopulta liian merkityksettömäksi.
Joten ajattelin, kun sitä näinkin painavaa ristiä jo tässä kannetaan ja keppoisasti tuntuu menevän, niin voisihan sitä ottaa vähän lisääkin kannettavaksi.

:/

36

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uutta matoa koukkuun vaan.

• Anonyymi

Jep, edellisessä koukussa oli jo käärmeensikiö syöttinä ja iso saalis roistoja sillä tulikin.
        Seuraavaan voisi pujottaa vaikka yhden siitä saaliista ja katsoa mitä sillä nousee.

*Pujottaa koukkuun komisaarin ja heittää kansojen meren sekaan*

Ja nyt hyss!

• Anonyymi

Naiset unohtakaa tällaiset elämän häviäjät. Keskittykää löytämään kunnollinen ja varakas kumppani.

• Anonyymi

Siltäkö susta tuntuu. Voe hyvänen aika.

• Anonyymi

Ja taivaan näyttämölle viestin annan,
      kuiskaajan kopin kautta sanan kannan,
      kuin vendetta valmistaudu verikostoon,
      varoittavan esimerkin esille nostoon.

Tee lopusta hirmuinen ja kamala,
      jossa kauhean lopun saa se katala,
      tosi teeveen kaltainen ja opettava,
      kuin dokumentti jossa on historia.

Siinä se paha paaluun nostetaan,
      kansat vapaiksi verellä ostetaan,
      on näyttämönä sille tää maailma,
      ja kaikkiin uutisiin sen saa kuvata.

• Anonyymi

Ota, koska ei ne kenellekkään muullekaan kelpaa.
      Ei minunkaan RISTI sekä TAAKKA OLE KELLEEN TOISELLE KELVANNUT.
      Jos olisi niin me oltais jo kaikki miljonäärejä.

• Anonyymi

Nainen ei näytä kotkalaiselta mut näyttääkö Jaakon virolaisissa rekistereissä sukkapukusen vierusksveri itse holkerilta? -sivusta

• Minä lopetin
      Ja elän nyt sitten tyhjyyden keskellä.
      Totesin jo kaiken turhaksi.
      Naiselta

• Anonyymi

Lopetit? Ja keräsit pulloja ojasta?
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetit? Ja keräsit pulloja ojasta?
        -sivusta

Taitaa olla sinulle itsellesi palstaäijän kautta taloudellisesti herjaava ajankohtaista nämä soup kitchenit sun muut. Joissain ihmisissä on vain se ero, että ei koskaan nauraisi toiselle joka kärsii taloudellisesta niukkuudesta. Eli joo onhan tässä tiukkoja aikoja ollut mutta varastaa sun muuta ei ole koskaan tarvinnut silti. Katson toiseen suuntaan kun jonossa sinut nään

• Anonyymi

Mulla olis ollut jotain mikä olis auttanut suakin. Mut eipä mahda mitään enää.

• Anonyymi

Noni, sitten asia on loppuun käsitelty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla loppuun käsitelty sun mielestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä muuten tollei mulle kiukuttelet?
        Mä en pysty mitään tekemään asialle koska ei ole mitään yhteyksiä enää jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä muuten tollei mulle kiukuttelet?
        Mä en pysty mitään tekemään asialle koska ei ole mitään yhteyksiä enää jatkossa.

Eikä mulla ole mitään minne noi kaikki tuuppaisin säilöön.
        Eikä kyllä mitään väliä tai merkitystä
        millään oo ilman sua.

• Anonyymi

Nyt seuraavaksi tapahtuu hurjia asioita.
      Nyt mitataan takaisin sillä kukkuraisella mitalla.

• Anonyymi

Aika hurjaa tosiaan sekin kuinka mua syyteltiin ja sekoitettiin taas johkin pskaan viime yönä.

• Anonyymi

Ootko sinäkin niitä sairaita jotka eivät pysty hyväksymään sitä ett joku nyt vaan ei tykkää just susta. Ootko ihan terve psyykkisesti tuo nimittäin kuulostaa uhkailulta.

• Anonyymi

Jos teet jotain vastoin naisen tahtoa, teet vain hallaa koko ajan itsellesi. Vaikka olet äärettömän pieni osa tajunnan virtaa, todennäköisesti joudut ”myöhemmin” vastaanottamaan samoja asioita, joita teet toisille, koska tämä koko systeemi yrittää pysyä koossa korjaamalla koko ajan itseään.

• Anonyymi

Niin eikös sitä sanota ett jos ei opi eikä ota väärintekemisestä vaarin niin kiertää vaan samaa ympyrää koko elämäsä eikä kehity ihmisenä. Tässä taas vissiin yks elämänkoululainen joka ei pääse tenteistä millään läpi vaan aina uudestaan joutuu tenttaamaan kokeisiin jotka taas sitten reputtaa.

• Anonyymi

Köyhien parien elämä on kaikkein onnellisinta. Uskokaa tai älkää!

• Anonyymi

Uskon kyllä.

• Anonyymi

Siihen on monta syytä. Raha ja omaisuus ei vie energiaa vaan sen energian voi käyttää pitämään itsestä ja toisesta huolta. Vaikka rahan puute voi haitata elämää, niin silti siinä tilanteessa halutaan tukea toinen toistaan, jolloin henkinen ja fyysinen yhteys voi parhaimmillaan vaan syventyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen on monta syytä. Raha ja omaisuus ei vie energiaa vaan sen energian voi käyttää pitämään itsestä ja toisesta huolta. Vaikka rahan puute voi haitata elämää, niin silti siinä tilanteessa halutaan tukea toinen toistaan, jolloin henkinen ja fyysinen yhteys voi parhaimmillaan vaan syventyä.

Harmi ettei kaikki ajattele noin.

Ei liity parisuhteisiin,
        mutta toinen toisen tukemiseen...

On sellaisiakin tapauksia joissa ensin toinen tukee toista kaikin tavoin miten pystyy, ja sit kun se joka tuki ja auttoi, kuunteli, ymmärsi ja huolehti tarvitseekin itse tukea ja kuuntelijaa,
        se toinen jota toinen tuki, katoaa/hylkää.
        Hylkää ja kohtelee kuin roskaa tai tuntematonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi ettei kaikki ajattele noin.

Ei liity parisuhteisiin,
        mutta toinen toisen tukemiseen...

On sellaisiakin tapauksia joissa ensin toinen tukee toista kaikin tavoin miten pystyy, ja sit kun se joka tuki ja auttoi, kuunteli, ymmärsi ja huolehti tarvitseekin itse tukea ja kuuntelijaa,
        se toinen jota toinen tuki, katoaa/hylkää.
        Hylkää ja kohtelee kuin roskaa tai tuntematonta.

No kuule, on ihan samanlaisia tuntemuksia. Ensimmäisenä tulee mieleen tuollaisen jälkeen; ei tainnut olla ystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule, on ihan samanlaisia tuntemuksia. Ensimmäisenä tulee mieleen tuollaisen jälkeen; ei tainnut olla ystävä.

Se en ollu mä joka hylkäsi kun .......

• Anonyymi

En usko, tappelevat aina rahasta vaikka muut asiat olisivatkin hyvin ja ero tulee, ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, tappelevat aina rahasta vaikka muut asiat olisivatkin hyvin ja ero tulee, ennemmin tai myöhemmin.

Siitä tapellaan kuka maksoi ja mitä maksoi ja kuinka paljon. Olen nähnyt tämän tarinan jo turhan monesti. Ei tule onnistumaan, sori siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi tapella rahasta jos ei ole rahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahattomuus on se, joka vie kaiken energian ja lopuksi mitään ei jää jäljelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne tappelee niistä muutamista hiluista mitä sattuu olemaan, tai siitä kumpi sitä rahaa joutuu pyytämään tai lainailemaan muilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla vähän yksinkertainen,jos kuvittelet ettei ole tarvetta tappeluun rahan puutteen takia.

• Anonyymi

Mä en enää tiedä. Sanot yhtä, teet toista. Vihjailet ja annat olettaa. Mutta silti olet asettanut muurin välillemme.
      Muuten antaisin periksi, mutta kun tiedän, että ainakin tavattava on.
      Viimeistään jouluna tehtävä päätös.
      Ja when i'm done, i'm done.
      Yhdelle miehelle.

• Anonyymi

Myöskään tämä aloitus ei ollut sudelta.

• Anonyymi

Kuka luulis että olisi suden aloitus?

• Anonyymi

säälittäviä nämä aikuiset jotka itkee perään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe