Purjehduksesta

Anonyymi-ap

…siitä touhustahan ei nauti kukaan muu kuin purjehtija itse.

11

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pätee moneen muuhunkin

• Anonyymi

Paitsi että moni nauttii purjehduskilpailun seuraamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että moni nauttii purjehduskilpailun seuraamisesta.

Taitaa olla juuri se poikkeus, joka vahvistaa säännön.

• Anonyymi

Kenen muun siitä olisi tarkoitus nauttia?

• Anonyymi

Kaikkien jotka lajia seuraavat kuivalta maalta livenä, taikka netistä katsomalla.
        Kilpailuja on netissä useitakin, viimeksi katsoin fastnetin ja sailgp.
        Lisäksi seuraan netistä alluring arctic ja sailing la vagabonde, jotka eivät liity kilpailuun mitenkään.

• Anonyymi

Sopivilla keleillä on se rentouttavaa ja mukavaa.

Avistus masokismiin auttaa löytämään nautinnon vivahteita

• Anonyymi

Ai. Lauantaina kun seilattiin MK-satamaa kohti 6m/s tuulessa, veneessä hyvä trimmi, vauhtia 7+ solmua, aurinko paistoi ja oli lämmintä, Chief Pentry Officerini (CPO) totesi että tää on kyllä hiano laji.

• Anonyymi

Mikäli aloittajan väite pitäisi paikkansa, ei monella YouTube purjehduskanavalla olisi katsojia.
      Mutta todellisuudessa niitä on valtavasti, esimerkiksi: "Sailing la vagabonde".

• Anonyymi

Artemiksen matkan seuraaminen on ollut itselleni viikottaista viihdettä jo kolmen vuoden ajan.

Samoin HumuMC:n ja Sailing Carissiman retkiä on jonkin verran tullut seurattua.

Hessun ja Artemiksen touhu antaa niin hyvät kiksit, ettei enää tulisi mieleenkään ostaa omaa venettä, myin kaukalon pois toista vuotta sitten ja olen tyytyväinen.

Ei nytkään tarvitse olla miettimässä pohjan pesemistä ja syksyn telakointirumbaa....

Harrastushan purjehdus ja veneily on ja ilman viinaa ihan fiksukin, mutta kaikelle on aikansa, eikä mihinkään kannata juuttua.
      Ei edes pihtaavaan vaimoon.

• Anonyymi
        UUSI

Rahalla saa telakointipalvelut. Vien veneen lokakuussa telakalle ja haen huhtikuussa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rahalla saa telakointipalvelut. Vien veneen lokakuussa telakalle ja haen huhtikuussa.

Tuo on aivan totta.
        Jos minä lopettaisin kaiken muun harrastustoiminnan ja keskittyisin vain purjehdukseen, niin minullakin olisi varaa ostaa nuo palvelut.
        En kuitenkaan ole valmis lopettamaan mökkeilyä tai matkailua ja heittäytyä vain yhden harrastuksen pariin.

Luulen että meitä on monia muitakin, joilla on rajalliset resurssit tehdä mitä haluaisimme.
        Elämän kirjo on laaja, eikä tämä ole ainoa asia, joka jakaa meitä eri ryhmiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2456
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2086
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1749
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1054
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe