Saako tietoa, ketkä on lyhyen aikajänteen näkijöitä ja ketkä pitkän? Niin osaa soittaa oikeille ihmisille oikeissa asioissa.
Oma kokemus on että pääasiassa pitkän aikavälin on esim. Leena Palo/Aada Ramsu, Saara Rautio, Unil Iiris
Lyhyen aikavälin (2-3 kk) Naomi Mesin sekä Helle (Abra Nueva)
Pitkän ja lyhyen aikavälin näkijät?
3
200
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoit sitten taas ihan uuden viestiketjun, missä sössötetään noita ei päätä ei häntää rimsuja.
Viimeksi eilen on mulle Naomi katsonut ja aikavälillä lapsuudestani ihan vanhuudenpäiviin nousi hänelle että mistä vit***sta sä vetelet noi tarinas?
Millon ei ole "energiat osunu yhteen" ja henkilöitä on sekoitettu ja milloin sössötät tota samaa shaipaas noista pitkän ja lyhyen ajan näkijöistäs.
Ei taida mennä ymmärrykseen jollain, että aito näkijä näkee niin lyhyen ajan kuin pitkänkin ajan asiat, mutta jos sun rassukan elämässä ei tapahdu muuta kun että 2-3 kk päästä on saikut ohi, niin et sä voi siltä pohjalta alkaa sössöttään, että joku olisi sitten vaan lyhyen aikavälin näkijä.
Noista kommenteistasi on käynyt ilmi yksi asia:
Sekasin!
Eräs taitaa hölkätä jokasen näkijän läpi niin annatko ihan jokaisen meistä tehdä ne omat päätelmämme näkijöistä, kun noi mitä täällä koitat syöttää on täyttä shaipaa.
Et sitten itellesi ole saanu ainuttakaan asiaksta?
Tarttis olla se näkijän lahja, että sellanen onnistuisi.- Anonyymi
Jos joku on "Leena Palo/Aada Ramsu" niin mää en ainaskaan mene.
Mulle ei herätä luottamusta, jos joku esiintyy useammalla nimellä.
Onko toi just sama joka joka ketjussa selittää miten hän on sekä Leena Palo että joku Aada Ramsu?
Samalla haukkuu koko ajan Naomia.
Olkoon vaikka rimsu ei paljoo kiinnosta.
Naomi on Naomi. Hänellä ei ole montaa nimeä eikä ole missään tarinaviihdelinjoilla kertoilemassa satuja. Luotan häneen.
- Anonyymi
On kyllä, täyttä lööperiä!
Mulle kaikkein pisimmällä aikavälillä on katsonut juurikin Naomi M.
Osan lähelle, osan n. 10 vuoden päähän, mitkä monet jo toteutunutkii ja sitten joitakin asioita, mitkä on hälle näytetty tulee tapahtuun ihan mun eläkepäivien aikaan ja vielä siittä eteenpäin.
Itte en ainakaan tartte yhtään sen pidemmälle meneviä ennusteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1211749
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959