Pitkän ja lyhyen aikavälin näkijät?

Anonyymi-ap

Saako tietoa, ketkä on lyhyen aikajänteen näkijöitä ja ketkä pitkän? Niin osaa soittaa oikeille ihmisille oikeissa asioissa.

Oma kokemus on että pääasiassa pitkän aikavälin on esim. Leena Palo/Aada Ramsu, Saara Rautio, Unil Iiris

Lyhyen aikavälin (2-3 kk) Naomi Mesin sekä Helle (Abra Nueva)

32

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitoit sitten taas ihan uuden viestiketjun, missä sössötetään noita ei päätä ei häntää rimsuja.

Viimeksi eilen on mulle Naomi katsonut ja aikavälillä lapsuudestani ihan vanhuudenpäiviin nousi hänelle että mistä vit***sta sä vetelet noi tarinas?
      Millon ei ole "energiat osunu yhteen" ja henkilöitä on sekoitettu ja milloin sössötät tota samaa shaipaas noista pitkän ja lyhyen ajan näkijöistäs.
      Ei taida mennä ymmärrykseen jollain, että aito näkijä näkee niin lyhyen ajan kuin pitkänkin ajan asiat, mutta jos sun rassukan elämässä ei tapahdu muuta kun että 2-3 kk päästä on saikut ohi, niin et sä voi siltä pohjalta alkaa sössöttään, että joku olisi sitten vaan lyhyen aikavälin näkijä.

Noista kommenteistasi on käynyt ilmi yksi asia:
      Sekasin!
      Eräs taitaa hölkätä jokasen näkijän läpi niin annatko ihan jokaisen meistä tehdä ne omat päätelmämme näkijöistä, kun noi mitä täällä koitat syöttää on täyttä shaipaa.
      Et sitten itellesi ole saanu ainuttakaan asiaksta?
      Tarttis olla se näkijän lahja, että sellanen onnistuisi.

• Anonyymi

Jos joku on "Leena Palo/Aada Ramsu" niin mää en ainaskaan mene.
        Mulle ei herätä luottamusta, jos joku esiintyy useammalla nimellä.

Onko toi just sama joka joka ketjussa selittää miten hän on sekä Leena Palo että joku Aada Ramsu?
        Samalla haukkuu koko ajan Naomia.

Olkoon vaikka rimsu ei paljoo kiinnosta.

Naomi on Naomi. Hänellä ei ole montaa nimeä eikä ole missään tarinaviihdelinjoilla kertoilemassa satuja. Luotan häneen.

• Anonyymi

Mitä sä oikein selität?

Ihan päätöntä, ei saa mitään selvää nyt että mitä tarkoitat.

Jotkut näkee joitakin lähiajan asioita kirkkaammin kuin kaukana olevia.
        Onko se sulle jotenkin outoa? Vai itse mahdollisesti teet tulkintoja.

Niin jos niin selitä nyt edes niin, että siitä saa selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä oikein selität?

Ihan päätöntä, ei saa mitään selvää nyt että mitä tarkoitat.

Jotkut näkee joitakin lähiajan asioita kirkkaammin kuin kaukana olevia.
        Onko se sulle jotenkin outoa? Vai itse mahdollisesti teet tulkintoja.

Niin jos niin selitä nyt edes niin, että siitä saa selvää.

Kanssa lukenut mitään typerämpää;;
        `Saako tietoa, ketkä on lyhyen aikajänteen näkijöitä ja ketkä pitkän? Niin osaa soittaa oikeille ihmisille oikeissa asioissa.`

Toi vois keskenää vetää niin pitkät kun lyhyet ja levätä sen jälkeen.

• Anonyymi

On kyllä, täyttä lööperiä!
      Mulle kaikkein pisimmällä aikavälillä on katsonut juurikin Naomi M.
      Osan lähelle, osan n. 10 vuoden päähän, mitkä monet jo toteutunutkii ja sitten joitakin asioita, mitkä on hälle näytetty tulee tapahtuun ihan mun eläkepäivien aikaan ja vielä siittä eteenpäin.
      Itte en ainakaan tartte yhtään sen pidemmälle meneviä ennusteita.

• Anonyymi

Huomaa, että tämä Naomi itse kirjoittelee joka palstalla. Eikö huomaa Naomi, että nolaa itsensä. Ei mene läpi vaikka mukamas kirjottelee eri murteilla.

• Anonyymi

Näin on, samat löpinät lähes joka ketjussa. Valtava myötähäpeä tyypin puolesta.

• Anonyymi

Totaannnoii, missä täällä on jotain murteilla kirjoitetuja?
        Tuo minkä kirjoitin on mielestäni ihan sillä äikällä kirjoitettu mitä koulussa opetetaan, ja ainakaan viimeksi kun katsoin peiliin, en ollut Naomi.

• Anonyymi

No just näin. nimittäin jos nämä jotka hänestä kirjoittaa niin aiheuttaa hänelle aikamoista mainehaittaa.

Eräällä pastalla kirjoittaa satoja ihmisiä, jotka puhuu näistä mitä täällä kirjoitetaan varsinkin Naomista.

Niiden perusteella voisi päätellä ettei hänellä ole paljon asiakkaita ja myös se että
        ehtii kirjoittelemaan tänne, että ei ainakaan kiirettä ole.

Moni ei pyydä häneltä katsantoa, koska tälläistä tämä on, ei mitenkään mairittelevaa mainetta.

En ole pitkään aikaan tänne katsonut, mutta sama meno siis jatkuu....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just näin. nimittäin jos nämä jotka hänestä kirjoittaa niin aiheuttaa hänelle aikamoista mainehaittaa.

Eräällä pastalla kirjoittaa satoja ihmisiä, jotka puhuu näistä mitä täällä kirjoitetaan varsinkin Naomista.

Niiden perusteella voisi päätellä ettei hänellä ole paljon asiakkaita ja myös se että
        ehtii kirjoittelemaan tänne, että ei ainakaan kiirettä ole.

Moni ei pyydä häneltä katsantoa, koska tälläistä tämä on, ei mitenkään mairittelevaa mainetta.

En ole pitkään aikaan tänne katsonut, mutta sama meno siis jatkuu....

Työnnä ny kuule se mainehaittasi jo sinne mihin ei päivä paista! Viittisi joka ketjussa lukee sun samaa vaahtoamista, kun jokainen tajuu että sun ainoo harmitus on ettei ittelläsi ole asiakkaita eikä varsinkaan niitä jotka kehuisi.

• Anonyymi

Murteilla, hihihihi :) :) hahahahaha :D
        Että ottaa vattasta kun nauran kun kuvittelen Naomia kirjoittelemassa jossain murteilla, Suomi 24:ssä? hihihi viäntääkö savvoo vai jotain muuta murretta hihihihi. Jollain tainnut korkki aueta etuajassa, vielä ei viikonloppu hihihi.

• Anonyymi

Edellisen kanssa samaa mieltä.

• Anonyymi

Onko sama toope ketjun aloittaja, joka selvität tarinoitasi joka ketjussa ja erityisesti Naomi tuntuu närästävän.

Selität miten on milloin lyhyen aikavälin näkijä ja milloin kirjoittelee itse. Ja milloin murteilla, missä? kas kun ei eri kielillä haha, mitä vedät?
        Ainoa tyyppi jonka puolesta tunnen valtavaa myötähäpeää olet sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sama toope ketjun aloittaja, joka selvität tarinoitasi joka ketjussa ja erityisesti Naomi tuntuu närästävän.

Selität miten on milloin lyhyen aikavälin näkijä ja milloin kirjoittelee itse. Ja milloin murteilla, missä? kas kun ei eri kielillä haha, mitä vedät?
        Ainoa tyyppi jonka puolesta tunnen valtavaa myötähäpeää olet sinä.

On se sama, tuntee tyylistä. Milloin on myötähäpeää niistä jotka kehuu Naomia, tekee kuulemma huonoo Naomille kun häntä kehutaan.
        Nyt on sitten jo Naomistakin myötähäpee, huomannu vissiin että siinä on tietty epäloogisuus, että näkijältä muka katoisi asiakkaat sen myötä kun häntä kehutaan.
        mikähän siinä on häpeällistä että on suomen yksi kysytyimmistä ja suosituimmista näkijöistä?

Vaikka toi "toope" täälä luuraa häntä kateuksissaa rienaamassa, kunnei ittellän sen paremmin asiakkaita kun näkijänlahjaa niin täytyisi ymmärtää realiteetit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se sama, tuntee tyylistä. Milloin on myötähäpeää niistä jotka kehuu Naomia, tekee kuulemma huonoo Naomille kun häntä kehutaan.
        Nyt on sitten jo Naomistakin myötähäpee, huomannu vissiin että siinä on tietty epäloogisuus, että näkijältä muka katoisi asiakkaat sen myötä kun häntä kehutaan.
        mikähän siinä on häpeällistä että on suomen yksi kysytyimmistä ja suosituimmista näkijöistä?

Vaikka toi "toope" täälä luuraa häntä kateuksissaa rienaamassa, kunnei ittellän sen paremmin asiakkaita kun näkijänlahjaa niin täytyisi ymmärtää realiteetit.

Sa muuta, ehti tännekin tääs sössöttämään tosta mainehaitastansa. On sillä kova poru Naomista.

• Anonyymi

Naomihan se taas linjoilla. Lopettaisi jo.

• Anonyymi

Varmaan onkin. Parasta aikaa puhumassa asiakkaittensa kanssa.
        Mistä sulle saatasiin?
        Tietty se korpee kun jollain on niin ettei ehdi täällä päiväänsä kirjottaa niin kuin erääät.
        Katos kun toiset vaan osaa ja on hyviä. Koita kestää.

• Anonyymi

Tämä Naomi pilaa joka ketjunkun, kun kysytään ihan muista näkijöitä ja aina alkaa itseään kehuskelemaan ja tekeytyy asiakkaiksi. Kirjoitustyyli ihan tietynlaista . Lopetan heti kyseisen ketjun lukemisen tai menen Naomi kohdat ohi. Tässä tein poikkeuksen. Ei vaan kiinnosta noi Naomi kommentit ollenkaan.

• Anonyymi

Aika paljon kuiteskin kiinnostaa, eikös?
        Oot varmaan sama kade, joka on muutamaankin mun kommenttiin tullut vänkäämään että "taas on Naomi kirjoittanut ite"
        kuule kun en edelleenkään ole Naomi, koita jo uskoa.
        Ihan asiakkaansa olen jo pitkältä aikaa ja sekös sinuu sapettaa, eikös? Itelläsi asiakkaat zero, eikös?

• Anonyymi

No itse en toimi ennustajana, Naomille en mistään ole kade. Häneltä vaan menee uskottavuus näillä höpinöillä.

• Anonyymi

PS. Naomi kannattaa hakea oikeihin töihin! Noi sinun omat kommentit ovat ihan tietyllä tyylillä kirjoitettu niinkuin siinä yhdessä ketjussa, että joku laittoi Naomille viestiä mitä kirjoitettu ja Naomi vastasi ja hänen viesti kirjoitettiin ketjuun. Oli ihan alatyylinen viestikin, mielestäni ei ollut millään tavalla fiksu saati relevantti, kun miettii, että toimit yrittäjänä ja edustat itseäsi.

• Anonyymi

"että joku laittoi Naomille viestiä mitä kirjoitettu ja Naomi vastasi ja hänen viesti kirjoitettiin"

Meneekö toi kateusssieppo ihan realiteeteissa,?!? Mistä lähtien näkijät on voinu vaikuttaa siihen mitä tyypit täällä sauhuu ja kirjottelee.

Itse tulin laittaan hänestä kehuja, ihan mielettömän ihana oli, jälleen :)

"Oli ihan alatyylinen viestikin, mielestäni ei ollut millään tavalla fiksu saati relevantti, kun miettii, että toimit yrittäjänä ja edustat itseäsi." olikohan joku oikeesti siis... olitko itse kyseessä ja narahdit.... sellaista sattuu.
        Kannattaa ehkä googlata mitä tarkoittaa että joku on selvänäkijä. Kyllä yietää tuon sinunkin säälittävän toouhun ihan alusta loppuun, usko pois

P:S. Ihan oikeissa töissä on, ainakin klo 16-17 tänään kun mulle katsoi ja heti ovissa tuli jo seuraava vastaan.
        Ne kun on AITOJEN näkijöitten työt sitä ilman mitään hakemisia :)

• Anonyymi

Eräällä pitäisi varmaan lääkitystä säätää kohilleen tai jos ei ole sellasta niin laittaa vahvaan harkintaan.
      Kirjottelee tänne kuin kirjottaisi Naomille. Kenelle toi oikeesti kirjotelee noita kummallisia kommenttejansa.

• Anonyymi

Juuri näin, kirjoitan sinulle Naomi, koska olet niin läpinäkyvä. Luulet, että saat asiakkaita, kun kirjoittelet täällä. Mutta juurikin päinvastaisesti käy.

• Anonyymi

Kirjoittele ihan rauhassa hälle. hihihihiiii, ihan varmana lukee, kyllä lukee hihihihiiii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittele ihan rauhassa hälle. hihihihiiii, ihan varmana lukee, kyllä lukee hihihihiiii.

Niin näyt lukevan, jatkuvasti päivystät täällä.

• Anonyymi

En voi suositella Naomia näkijänä. Ei näe hyvin!!

• Anonyymi

Sama täällä, ei ole hyvä ennustaja tuo Naomi, pysykää kaukana hänestä, ei tule hyviä energioita.

• Anonyymi

Tainnut jollain pönäkällä pätkällä mennä pitkäksi. Taitaa se Kaunotar-Naomi ollakin melkonen näkijä kun saa tollailla akkaväen hurmokseen että meinaavat vallan seota.

• Anonyymi

Toi yksi ainakin. Ei taida raasu tietää, että täällä kirjoittelusta pääsee ihan samaa tahtia kammarille kuin muualtakin, missä alkaa toisia herjata. Aika rankkoja se tonne jo heitellyt niistä on kuulemma tehty jo ilmoitusta.

• Anonyymi

Hui kauheeta.

• Anonyymi

Minulle on yksi lysti minkä aikavälin näkijöitä kukakin on, en ole aikonut yhtyeen kertaan jättää. Lähinnä isseäin kiinnostaa kulloinkin meneillään oleva hässäkkä, mihin mulla on outo taipumus joutua.
      Tietysti myös tulevaisuus pidemmältä, mutta ainakin itselleni on nähty asioita niin kaukaa tulevaisuudesta, että en tee mitään niillä tiedoilla mitkä tapahtuu joskus eläkeiässä, kyllä minuu kinnostaa se mitä tapahtuu tulevien vuosien aikana.
      Onneksi näkijöitä on erilaisia ja varmaan jokainen voi ihan itse valita kenellä haluaa käydä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      142
      8360
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      104
      7549
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      125
      5782
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5678
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      119
      4840
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      147
      2690
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      63
      2519
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      8
      1505
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1474
    10. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      222
      1369
    Aihe