Koko Suomi ja some sekosi.Olemme kohta joutumassa sotaan Venäjää vastaan.Nyt
tälläiset minihuomautukset räjäyttävät koko
Suomen ja somen?
Archien epäillään huomauttaneen jonkun naisen ylipainosta?
30
335
Vastaukset
- Anonyymi
Koko juorupalsta on samaa sontaa ja ei ajatella aivoilla ollenkaan.
- Anonyymi
Ämmät huomauttelee miehille mistä tahansa, mutta niitä saisi vaan kehua ja siitäkin voivat loukkaantua.
- Anonyymi
Sellasta se Suomessa. Kun lähtee ulkomaille vihellyskonsertti odottaa. Niin ihanaa 🥳🥳
- Anonyymi
Eikös tämä Archie hiljattain avautunut että Iida olisi mustasukkaisuuksissaan lähettänyt Archien nimissä hänen tuntemille naisille törkeitä viestejä. Mutta mikä on totuus niin se on sitten toinen juttu.
- Anonyymi
Jos ei pidä paikkansa niin aika törkeää laittaa Iidan syyksi jos on itse noita viestejä lähetellyt.
- Anonyymi
Seiska 26.7.2025 on juttu otsikolla että Archie esittää törkeitä väitteitä Iidasta. Jos tämä mies valehtelee ja laittaa Iidan syyksi niin sääli Iida jolla ei ole mitään mahdollisuutta lähteä suhteesta, koska ei ole rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiska 26.7.2025 on juttu otsikolla että Archie esittää törkeitä väitteitä Iidasta. Jos tämä mies valehtelee ja laittaa Iidan syyksi niin sääli Iida jolla ei ole mitään mahdollisuutta lähteä suhteesta, koska ei ole rahaa.
Uskon 100% ennemin Archieta kuin iitaa, ämmät valehtelee aina omaksi edukseen ja tekee mitä tahansa syyttäen muita.
- Anonyymi
Pariskunta tyhmä.
- Anonyymi
Jos joku on lihava tai tukeva niin kyllä sen sanoa ääneen. Kettuilla ei silti pidä.
- Anonyymi
Miksi saa sanoa ääneen?Eikö se ole kohteliaisuutta jos vaikka naisella naispartaa kasvaa olla huomauttamatta.
- Anonyymi
adhd/autismi helsinki ja työtön osuinko oikeaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
adhd/autismi helsinki ja työtön osuinko oikeaan?
Et osunut lähellekään oikeaa.
- Anonyymi
Saa sanoa.
- Anonyymi
Miksi sanot olisi kyllä mielenkiintoista jos minulla käsivarsissa kasvaa enemmän karvaa niin sanoisitko ja miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanot olisi kyllä mielenkiintoista jos minulla käsivarsissa kasvaa enemmän karvaa niin sanoisitko ja miksi.
Ämmille pitäisi huomautella paljon enemmän koska itsekin huomattelevat miehille vaikkapa kaljuuntumisesta, siihen ei voi itse juurikaan vaikuttaa, toisin kuin lihomiseen.
- Anonyymi
Ei saa. Kuuluu hyviin käytöstapoihin. Lisäksi Archie on itsekin pullukka, niin en oikein ymmärrä asiaa. Halusiko jonkun mukaan jumpparyhmään?
- Anonyymi
Silloinhan toteaa naisen olevan samanlainen tai mahdollisesti vielä läskimpi. Miksi sitten itse nimittelet Archieta?
- Anonyymi
Mikäs oikeus tällä savolais juntti rockkarilla on arvostella yhtään ketään?
Näyttää itse olleen Iidan hyvässä ruokinnassa ja myös runsaat ruokajuomat ilmeisesti maistuneet kun vatsanseutu näyttää kovasti pyöristyneen.
Jokainen kantaa itse hankkimansa kilot ihan itse ei nistä tarvitse kenenkään räkänokan huomautella varsinkaan kun itsekään ei ole miesmalli mitoissa.- Anonyymi
No viina avaa miehen sanat ja antaa palaa täysillä. Itse pitäis alkaa tuonkin miehen kuntoilu ja lopettaa toisten arvostelut ylipainosta.
- Anonyymi
Olet selvästikin ämmä kun haukut paljon enemmän :D:D:D
- Anonyymi
Ylipaino voi johtua muustakin kuin vain liiasta syömisestä. Mutta silti siitä voi puhua ja heittää herjaa. Esim standup.
- Anonyymi
Kuluttaa vähemmän kuin syö, ei kukaan syömättä ja juomatta liho.
- Anonyymi
Arcie itsekin metrin hukkapala ja pullukka, joten ei hänellä ole kyllä kanttia haukkua ketään!
- Anonyymi
Niin mutta harva 35v mies nyt kommentoi tuollain jotain ihan nobodya. Siis ei ole aikaa/kiinnostusta sellaiseen. Miksi yhtäkkiä olisi kirjoittamassa voisit laihtua? Jotain hämärää.
- Anonyymi
Kuosmanenhan se varsinainen jobody on.
Jäbä kulkee festareilla pummaamassa vapaalippuja vip-tiloihin ja kitisee kun niitä ei lohkea.
Harva tätä tunnistaa.
Hukkapätkä, aina paskaiset kledjut ja fleda, käytös kun euroopan omistajalla —-roskasakkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuosmanenhan se varsinainen jobody on.
Jäbä kulkee festareilla pummaamassa vapaalippuja vip-tiloihin ja kitisee kun niitä ei lohkea.
Harva tätä tunnistaa.
Hukkapätkä, aina paskaiset kledjut ja fleda, käytös kun euroopan omistajalla —-roskasakkia.Nobody sorry.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nobody sorry.
Juu juu on. Mutta kuitenkin haiskahtaa tuo kommentointi. Kai vähäiset fanit pitää tyytyväisenä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu on. Mutta kuitenkin haiskahtaa tuo kommentointi. Kai vähäiset fanit pitää tyytyväisenä
Avio erokin on peruttu, joten hyvin miehellä menee 😂.
- AnonyymiUUSI
Avioero yhteen.
- AnonyymiUUSI
Eikö nää vielä avoliitossa elele kun eivät kuin vasta kihloihin ole kaiken sekoilunsa jälkeen ehtineet.
Epävakaa pari, joista viimeisten tietojen perusteella juuri Kuosmanen on näistä se lapsellisempi tapaus.
Kännisähläilyjä ja insta-avautumisia harrastava häirikkö.
Ja näillä on sitten vielä lapsi—onnee vaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959