Archien epäillään huomauttaneen jonkun naisen ylipainosta?

Anonyymi-ap

Koko Suomi ja some sekosi.Olemme kohta joutumassa sotaan Venäjää vastaan.Nyt
tälläiset minihuomautukset räjäyttävät koko
Suomen ja somen?

30

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko juorupalsta on samaa sontaa ja ei ajatella aivoilla ollenkaan.

• Anonyymi

Ämmät huomauttelee miehille mistä tahansa, mutta niitä saisi vaan kehua ja siitäkin voivat loukkaantua.

• Anonyymi

Sellasta se Suomessa. Kun lähtee ulkomaille vihellyskonsertti odottaa. Niin ihanaa 🥳🥳

• Anonyymi

Eikös tämä Archie hiljattain avautunut että Iida olisi mustasukkaisuuksissaan lähettänyt Archien nimissä hänen tuntemille naisille törkeitä viestejä. Mutta mikä on totuus niin se on sitten toinen juttu.

• Anonyymi

Jos ei pidä paikkansa niin aika törkeää laittaa Iidan syyksi jos on itse noita viestejä lähetellyt.

• Anonyymi

Seiska 26.7.2025 on juttu otsikolla että Archie esittää törkeitä väitteitä Iidasta. Jos tämä mies valehtelee ja laittaa Iidan syyksi niin sääli Iida jolla ei ole mitään mahdollisuutta lähteä suhteesta, koska ei ole rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seiska 26.7.2025 on juttu otsikolla että Archie esittää törkeitä väitteitä Iidasta. Jos tämä mies valehtelee ja laittaa Iidan syyksi niin sääli Iida jolla ei ole mitään mahdollisuutta lähteä suhteesta, koska ei ole rahaa.

Uskon 100% ennemin Archieta kuin iitaa, ämmät valehtelee aina omaksi edukseen ja tekee mitä tahansa syyttäen muita.

• Anonyymi

Pariskunta tyhmä.

• Anonyymi

Jos joku on lihava tai tukeva niin kyllä sen sanoa ääneen. Kettuilla ei silti pidä.

• Anonyymi

Miksi saa sanoa ääneen?Eikö se ole kohteliaisuutta jos vaikka naisella naispartaa kasvaa olla huomauttamatta.

• Anonyymi

adhd/autismi helsinki ja työtön osuinko oikeaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

adhd/autismi helsinki ja työtön osuinko oikeaan?

Et osunut lähellekään oikeaa.

• Anonyymi

Saa sanoa.

• Anonyymi

Miksi sanot olisi kyllä mielenkiintoista jos minulla käsivarsissa kasvaa enemmän karvaa niin sanoisitko ja miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sanot olisi kyllä mielenkiintoista jos minulla käsivarsissa kasvaa enemmän karvaa niin sanoisitko ja miksi.

Ämmille pitäisi huomautella paljon enemmän koska itsekin huomattelevat miehille vaikkapa kaljuuntumisesta, siihen ei voi itse juurikaan vaikuttaa, toisin kuin lihomiseen.

• Anonyymi

Ei saa. Kuuluu hyviin käytöstapoihin. Lisäksi Archie on itsekin pullukka, niin en oikein ymmärrä asiaa. Halusiko jonkun mukaan jumpparyhmään?

• Anonyymi

Silloinhan toteaa naisen olevan samanlainen tai mahdollisesti vielä läskimpi. Miksi sitten itse nimittelet Archieta?

• Anonyymi

Mikäs oikeus tällä savolais juntti rockkarilla on arvostella yhtään ketään?
      Näyttää itse olleen Iidan hyvässä ruokinnassa ja myös runsaat ruokajuomat ilmeisesti maistuneet kun vatsanseutu näyttää kovasti pyöristyneen.
      Jokainen kantaa itse hankkimansa kilot ihan itse ei nistä tarvitse kenenkään räkänokan huomautella varsinkaan kun itsekään ei ole miesmalli mitoissa.

• Anonyymi

No viina avaa miehen sanat ja antaa palaa täysillä. Itse pitäis alkaa tuonkin miehen kuntoilu ja lopettaa toisten arvostelut ylipainosta.

• Anonyymi

Olet selvästikin ämmä kun haukut paljon enemmän :D:D:D

• Anonyymi

Ylipaino voi johtua muustakin kuin vain liiasta syömisestä. Mutta silti siitä voi puhua ja heittää herjaa. Esim standup.

• Anonyymi

Kuluttaa vähemmän kuin syö, ei kukaan syömättä ja juomatta liho.

• Anonyymi

Arcie itsekin metrin hukkapala ja pullukka, joten ei hänellä ole kyllä kanttia haukkua ketään!

• Anonyymi

Niin mutta harva 35v mies nyt kommentoi tuollain jotain ihan nobodya. Siis ei ole aikaa/kiinnostusta sellaiseen. Miksi yhtäkkiä olisi kirjoittamassa voisit laihtua? Jotain hämärää.

• Anonyymi

Kuosmanenhan se varsinainen jobody on.
        Jäbä kulkee festareilla pummaamassa vapaalippuja vip-tiloihin ja kitisee kun niitä ei lohkea.
        Harva tätä tunnistaa.
        Hukkapätkä, aina paskaiset kledjut ja fleda, käytös kun euroopan omistajalla —-roskasakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuosmanenhan se varsinainen jobody on.
        Jäbä kulkee festareilla pummaamassa vapaalippuja vip-tiloihin ja kitisee kun niitä ei lohkea.
        Harva tätä tunnistaa.
        Hukkapätkä, aina paskaiset kledjut ja fleda, käytös kun euroopan omistajalla —-roskasakkia.

Nobody sorry.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nobody sorry.

Juu juu on. Mutta kuitenkin haiskahtaa tuo kommentointi. Kai vähäiset fanit pitää tyytyväisenä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juu on. Mutta kuitenkin haiskahtaa tuo kommentointi. Kai vähäiset fanit pitää tyytyväisenä

Avio erokin on peruttu, joten hyvin miehellä menee 😂.

• Anonyymi
      UUSI

Avioero yhteen.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö nää vielä avoliitossa elele kun eivät kuin vasta kihloihin ole kaiken sekoilunsa jälkeen ehtineet.
        Epävakaa pari, joista viimeisten tietojen perusteella juuri Kuosmanen on näistä se lapsellisempi tapaus.
        Kännisähläilyjä ja insta-avautumisia harrastava häirikkö.
        Ja näillä on sitten vielä lapsi—onnee vaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1759
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe