Rikosperusteinen asia.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011413177.html
Miksi tmi-yrittäjä, jolla on yhdeksän lasta, ei päässyt? Miksi ei mökin vanhus päässyt?
Velkajärjestelystä uutinen
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
Poiminta.
"Miehen maksamaa summaa velkaneuvoja ei pitänyt vähäisenä. Ulosoton kautta maksetut eurot olivat menneet lähinnä perintäkuluihin ja korkoihin eikä velan pääoma ollut juurikaan lyhentynyt."
Kuka se täällä sanoikaan, ettei ulosoton kulut ole isoja?- Anonyymi
Minä sanon ainakin. Ongelmahan ei tuossakaan ole se, että kulut olisivat isot, vaan se, että lyhennys on ollut pieni.
- Anonyymi
T:miyrittäjän tarina.
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/2622bfb8-8bc8-49b1-85a9-4514932b736a- Anonyymi
"Hänen tiedossaan oli jo etukäteen, että toiminimisen yrityksen velat koituisivat hänelle henkilökohtaisesti maksettaviksi. Yllätyksenä kuitenkin tuli, ettei mahdollisuutta yrityssaneeraukseen tai maksujärjestelyyn ollut, vaan velat perittäisiin perheen talon ulosmittauksella. Ulosmittauspäätös tuli viime keväänä."
- Hullu Suomi. - Anonyymi
Mielestäni palkinto olisi ollut paikallaan tälle urhealle naiselle. Ensin Iso Yrittäjäpysti ja sitten Moninkertainen Kiitos koko Kansalta yhdeksästä uudesta veronmaksajasta.
Mutta mitä tekee Suomi? Antaa sanktiota!
Lapset, muuttakaa heti kun ikä antaa myöten pois tästä vihamieleisestä maasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni palkinto olisi ollut paikallaan tälle urhealle naiselle. Ensin Iso Yrittäjäpysti ja sitten Moninkertainen Kiitos koko Kansalta yhdeksästä uudesta veronmaksajasta.
Mutta mitä tekee Suomi? Antaa sanktiota!
Lapset, muuttakaa heti kun ikä antaa myöten pois tästä vihamieleisestä maasta.Eli velkoja ei pidä maksaa, jos on hankkinut lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873428
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141936