Rasittava vainooja vaikka ei vainoakkaan

Anonyymi-ap

Onko kellään muulla elämässään sellaista ihmistä, jota et toivoisi tapaavasi tai näkeväsi, mutta kuin jostain ihmeen kohtalon oikusta, ikinä et pääse lähtemään sillä tavalla etteikö se olisi siinä oven takana vastassa tai pöllähtäisi jostain nurkan takaa, ei vaikka lähtisit keskellä yötä niin jostain hel,,,tin iltalenkiltä se on kuitenkin tulossa. Ei siis mitenkään tarkoituksella yritä stalkata, mutta se vaan jotenkin sattuu AINA samaan paikkaan ja tilaan yhtä aikaa.

Vähä kuin siinä' Jim Carryn Sähköputkimies -elokuvassa tai pikemminkin sellainen Simpsoneiden Ned Flanders tyyppi, joka on niiiiin peijakkaan tylsä, pitkästyttävä ja rasittava, mutta ei kuitenkaan mitenkään pahantahtoinen vaan jostain syystä vaan sellainen tyyppi, joka tulee painajaisiin takaa-ajo unissa, kun yrität päästä pakoon, mutta se vaan tulee ja tulee ja sellaiset päivät kun sitä ei näy, tuntuu lomalta vaikka olisikin töissä!

26

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asut varmaan jossain pikkukylällä.

• Anonyymi

Mistä revit näitä päätelmiä palstaäijän teksteihin liittyen, vai yritätkö kenties johdatella ns siipi maassa sitä? Lepo

• Anonyymi

nurkan takana vaanimassa ja kurkkimassa, lurkkimassa milloin tulet, silloin hyökkää nurkan takaa: DIIPA-DAAPA-DUU jälleen näemme sattumalta! Heipä hei ystäväiseni!

joops on hyvä ulkoilusää, onkin lähdettävä kaupoille etsimään ostettavaa.
      ulko: 20.9 astetta nousee vähän, hyvä keli pyörällä rullata.

• Anonyymi

Joo on! Kaiken lisäksi hän selvästi aina vaivaantuu ja koittaa esittää ettei huomaisi minua. Jostain hän aina silti osuu eteeni. Vaivaannuttavia hetkiä.

• Anonyymi

Se on sinun ongelmasi, jos noin koet kohtaamisen. Toinen ei varmaan edes halua nähdä sinua.

• Anonyymi

Olette synkroonissa kuten pahvisessa kerrostalossa kaikki menevät pissalle yhtä aikaa, ja loristelevat kovaan ääneen päällekkäin :D

• Anonyymi

Samaa kokenut, aina kun lähden ulos naapurin kotka tulee vastaan. Menis muualle.

• Anonyymi

Toivottavasti se en ole minä 🤭🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti se en ole minä 🤭🤣

Vähän karskisti ilmaisin, anteeksi. Joskus aika harvoinkin lähden niin aina on vastassa. No ei se mitään, ihana nainen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän karskisti ilmaisin, anteeksi. Joskus aika harvoinkin lähden niin aina on vastassa. No ei se mitään, ihana nainen on.

Mitä tuosta. Itsekseen saa ajatella mitä vain, jos kuitenkin hymyilee iloisesti ja nyökkää kun sattuu kohtaamaan. Minäkin kai jotain sellaista, et voi vattu, taasko tuo! Ei tulis ainakaan mitään juttelemaan😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotka joka muuttui ihanaksi yhdessä hetkessä? 🤣😆🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotka joka muuttui ihanaksi yhdessä hetkessä? 🤣😆🤪

*nauraa, justniin. Kyse kun oli naapurista. Ihana nainen on.

• Anonyymi

Siis on. 😂Se näyttää olevan juuri niin, että jos jotakin ihnistå yrittää vältellä, niin se ihan varmasti ilmestyy jostakin paikalle. Tuntuu kuin joku ylimääräinen tutka olisi tällä henkilöllä päällä, josta tunnistaa mahdollisuuden törmätä.

• Anonyymi

Joskus ajattelin, että mitä hittoa tämä on, yrittääkö korkeampi taho naittaa meitä yhteen kun aina kohdattiin. Tiedä sitten, aiheutti hieman tunteita.

• Anonyymi

Otin King Kongeja, hyviä laktritsa-irtain-karkkeja sekä pääruoaksi tulee naudanpaloista tehtyä ruskeaa pataa jossa lisukkeena pitkäjyväistä riisiä.

hyvä keli oli rullailla, ei tartte paljoa polkea kun on laakerit kunnossa.

• Peilissä kyylää joku pahannäköinen äijä, suu mutrussa ja kulmakarvat kurtussa.
      Olemus sillä on rähjäinen kuin laitapuolen kulkijalla.

Aina sama juttu. Kun yritän katsoa onko tukka hyvin, niin tämä hyökkää sieltä rähjäämään. Eikä se lähde pois huutamalla.

• Anonyymi

Ota tussi käteen ja piirrä sille naamaan vaikka viikset, Hitlerit sille hahmolle peiliin ja ZZTOP-parta...

• Anonyymi kirjoitti:

Ota tussi käteen ja piirrä sille naamaan vaikka viikset, Hitlerit sille hahmolle peiliin ja ZZTOP-parta...

Mä luulen että tämä peilintakainen mies asuu naapurissa. Parempi olla ärsyttämättä sitä.

Mutta voisihan sitä peilin päälle liimata vaikka Top Gun Posterin.
        Tompalla on tukka aina hyvin.

https://m.media-amazon.com/images/I/71-9rm2t0NS._AC_SL1500_.jpg

• Anonyymi
        Turhis kirjoitti:

Mä luulen että tämä peilintakainen mies asuu naapurissa. Parempi olla ärsyttämättä sitä.

Mutta voisihan sitä peilin päälle liimata vaikka Top Gun Posterin.
        Tompalla on tukka aina hyvin.

https://m.media-amazon.com/images/I/71-9rm2t0NS._AC_SL1500_.jpg

No niin näkyy olevan kuosissa 👌🏻

• Olen niin töykeä, että en jää juttelemaan jos ei huvita. Moikkaan ja jatkan matkaa. Sanon jopa suoraan, että olen nyt väsynyt ja jutellaan toisen kerran.

• Anonyymi

Eikö voi olla ihan luonnollinen.
      Ovatko suomalaiset mielinkielin naapureilleen ulkomaille osoittaakseen, kuinka kivoja me suomalaiset olemmekaan.
      Niin kivoja. Niin onnellisia.
      Minä tervehdin ja saatan vaihtaa muutaman sanan ohimennen.
      Naapurit ovat muuttaneet samoille huudeulle, ei minun takiani, vaan alueen, ympäristön, koulun, palveluiden jne. takia.
      He ovat valinneet jonkin asunnon, ei minua.
      Vilma

• Anonyymi

No kun tilanne on se, että mä en vaan jaksa sitä. En millään haluaisi olla töykeä, mutt akun ei siinä muu auta jos haluaa päästä tilanteesta pakoon. Niinpä kun se tulee jotain puhumaan (ja se tapahtuu aina ja joka kerta) mä vaan vastaan aivan pakolliset ja koitan kävellä pois silmiin katsomatta. Jos siihen jää jotain jutteleen se vaan rohkaisee sitä ja sen jälkeen siitä ei pääse eroon ainakaan puoleen tuntiin ja mä en jaks, mä en jaksa, mä en vaan vi 7 tu soikoon jaksa...tuntuu että pää räjähtää ja ihan vaan sen tyypin takia oon miettinyt, että jätän koko työn, kun en jaksa koko ajan kuikuilla missä se menee enkä uskalla poistua koko päivänä ulos, kun se on taas kohta niskassa hönkimässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun tilanne on se, että mä en vaan jaksa sitä. En millään haluaisi olla töykeä, mutt akun ei siinä muu auta jos haluaa päästä tilanteesta pakoon. Niinpä kun se tulee jotain puhumaan (ja se tapahtuu aina ja joka kerta) mä vaan vastaan aivan pakolliset ja koitan kävellä pois silmiin katsomatta. Jos siihen jää jotain jutteleen se vaan rohkaisee sitä ja sen jälkeen siitä ei pääse eroon ainakaan puoleen tuntiin ja mä en jaks, mä en jaksa, mä en vaan vi 7 tu soikoon jaksa...tuntuu että pää räjähtää ja ihan vaan sen tyypin takia oon miettinyt, että jätän koko työn, kun en jaksa koko ajan kuikuilla missä se menee enkä uskalla poistua koko päivänä ulos, kun se on taas kohta niskassa hönkimässä

Tänäänkin taas, ihan nippa nappa pääsin töistä lähtiessä luikahtaan autoon ja kun lähdin peruuttaan parkkipaikalta pois niin hyvä kun en ajanut sen yli kun se viittelöi siellä taustapeilissä. En ollut huomaavinani kun kaasutin pois. 😰 Mikä helpotus, kun taas pääsin pois sieltä hetkeks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäänkin taas, ihan nippa nappa pääsin töistä lähtiessä luikahtaan autoon ja kun lähdin peruuttaan parkkipaikalta pois niin hyvä kun en ajanut sen yli kun se viittelöi siellä taustapeilissä. En ollut huomaavinani kun kaasutin pois. 😰 Mikä helpotus, kun taas pääsin pois sieltä hetkeks

Mikset puhu asiasta suoraan tälle.
        Sano, että olet kiusaantunut, etkä halua olla epäkohtelias.
        Sano, ettet ole koko aikaa seurallinen.
        Selvitä suoraan hänelle, muuten sulta hajoaa pää.
        Aikasi kun pidättelee, niin ulosbtulee sitten sellaista höttöä.
        Vilma

• Anonyymi

Ei ole. Toisaalta ei myöskään ole yhtäkään ihmistä, jota en toivoisi näkeväni/tapaavani. Tai eikun joo, on yksi, mutta ei kotipuolessa, häntä moikkaan normaalisti.

- Sheena

• Anonyymi

Minä ehkä tasapuolisesti säikäytän naisia ja he myös minua, koska usein kerrostalossa voi hätkähtää kun on menossa ovesta niin tuleekin joku toinen yllättäen heti vastaan avaten oven nenän edessä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9257
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      57
      4826
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4511
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      53
      2833
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1546
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1232
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      43
      1211
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      169
      1154
    Aihe