PMDD tuotti leväongelmia ja vaihdoin floraprideen. Nyt ongelmana on haalentunut karttulehti, uudet lehdet ovat haalean keltaisen vaaleita =( Annostelen 300 litraiseen 40 ml viikossa floraprideä. Harvensin kasvistoakin sen verran että pitäisi lannoitteiden riittää. Nitraattiakin on 15 mg/l joten siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Valoa on kolmen loisteputken verran eli kuten aina ennenkin.
kasviongelmia
rotala
2
265
Vastaukset
- es_ko
Varmaankin olisit voinut vähentää vain PMDD lannoitteen sitä punaista litkua. Jos lehden on edelleen vaaleat niin suosittelen ostamaan kaupasta jotain pohjalle laitettavia lannoitteita tai kysele tältä kaverilta lisää:
http://kotisivu.mtv3.fi/water_world/
Olen käyttänyt näitä lannoitteita viimeiset puoli vuotta ilman ongelmia. - Plekostomus
Kokeiles jotain rautapitoista lannosta lisätä.
Kuulostaa tuo "haaleus" raudan puutteelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954