PMDD tuotti leväongelmia ja vaihdoin floraprideen. Nyt ongelmana on haalentunut karttulehti, uudet lehdet ovat haalean keltaisen vaaleita =( Annostelen 300 litraiseen 40 ml viikossa floraprideä. Harvensin kasvistoakin sen verran että pitäisi lannoitteiden riittää. Nitraattiakin on 15 mg/l joten siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Valoa on kolmen loisteputken verran eli kuten aina ennenkin.
kasviongelmia
rotala
2
279
Vastaukset
- es_ko
Varmaankin olisit voinut vähentää vain PMDD lannoitteen sitä punaista litkua. Jos lehden on edelleen vaaleat niin suosittelen ostamaan kaupasta jotain pohjalle laitettavia lannoitteita tai kysele tältä kaverilta lisää:
http://kotisivu.mtv3.fi/water_world/
Olen käyttänyt näitä lannoitteita viimeiset puoli vuotta ilman ongelmia. - Plekostomus
Kokeiles jotain rautapitoista lannosta lisätä.
Kuulostaa tuo "haaleus" raudan puutteelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1284496- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165