Kävin Dacia-kaupoilla. Sieltä sai juhla-mokkaa ja kampaviinereitä. Otin kaksi viineririä ja hörpin puolilitraa kahvetta kun oli oikein juhla-mokkaa. Mutta itse asiaan. Oli hallissa uusia Dacioitakin. Ai että teki mieli koeajaa uusi Dacia.
Dacia yllätti positiivisesti
7
291
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pojalla taas noin tylsää?
Hanki harrastus ja ystäviä jos pääset ulos laitoksesta, niin taatusti helpottaa.- Anonyymi
Hihihihiiii. Puhutko omakohtaisesta kokemuksestasi. Hahahahah
- Anonyymi
Ranskan valtio omistaa renoo tekniikan rasiasta?😄
- Anonyymi
Nyt valehtelet niin notta korvat heiluu. Dacia jälleenmyyjiltä ei saa juhlamokkaa eikä kampaviinereitä!! Siellä on tarjolla ässehtynyttä saludoa ilman mitään lisukkeita.
- Anonyymi
Voihan hittolainen. Himskatti. Luottomyyjä kovasti kehui että nyt tippuu oikeaa juhla-mokkaa keittimestä. Vetikö vanhaa miestä höplästä. Jokatapauksessa kampaviineriä oli, tosin se oli mitä ilmeisemmin eilispäiväistä.
- Anonyymi
Luottomyyjä on höynäyttänyt sinua. Saludoa se kummiskin oli. Ei dacia kaupassa saa edes kunnollista kahvia.
- Anonyymi
kuoliaaksinaurattajat epäonnistuivat JÄLLEEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998