Tiedoksi vaan, että AI tarkoittaa tekoälyä

Anonyymi-ap

Tekoäly (englanniksi AI eli artificial intelligence) ei ole enää tulevaisuuden teknologiaa vaan tätä päivää. Tekoälyllä tarkoitetaan yleisesti kaikkea teknologiaa, jonka avulla kone tai koodi jäljittelee ihmisten älyä.

6

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaisten keskuudessa Applen tekoäly, kuten Siri, saa usein kritiikkiä suomenkielisen tuen puutteesta.

• Anonyymi

No sittenhän puulusikkakin on joku tekoäly, koska se onnistuneesti jäljittelee vasurin ymmärryksen tasoa.

• Anonyymi

Luulen että kaikki jo tänäpäivänä tietävät mitä AI tarkoittaa.
      Ystäväni laittoi AI lle minun ominaisuuksiani harrastuksiani ja työtäni. Ja käski AI n tehdä siitä laulun minulle.
      Oli se vaan hieno laulu ja musiikki jossa minun elämäni oli tehty sävelten keralla lauluksi . Lapsenlapseni taas laittoi veljensä kehon ja oman äänensä,, siihen ja siitä tuli mahtava puhe,. Nuoret kovasti nyt tekee erilaisia kokeiluja AI systeemillä
      Paras oli kun joku oli laittanut pienen filmin Putinista ja Trumpista jotka tanssivat tangoa toistensa kanssa . Joten AI on kiva oikeasti käytettynä , mutta vaarallinen silloin kun sitä käytetään väärin .
      Joskus tulee mieleen vanhat ajat jolloin ei älypuhelimia ollut ja ihmiset kirjoittivat kirjeitä toisilleen,. Joten digialismi on pienessä ajassa tehnyt auurenn harppauksen ; tieteeseen
      Hoito alalla niitä mahdollisuuksia näkee joissa apuvälineet ovat työtä helpottamassa .
      Minullakin oli hyvä käsiala ennen nyt jos joskus kirjoitan kynällä,paperille niin huomaa; ettei käsialani ole mitenkään kaunista . Siis kolmekymmentä vuotta tietsikan kanssa on jättänyt jälkensä
      Jos antaa lapsenlapselle pienen summan rahaa niin sekin käyttää ihan vaan silmän räpäyksessä kun se on hänen kännykässään .
      Lääkärin ajat tilataan ja peruutetaan kännykällä . Laskutkin saa E postiin jos niin haluaa .
      Ja mikä parasta sitä voi soittaa toisilleen ja nähdä toisensa koko ajan , ja näyttää jos vaikka on ostanut uuden vaatekappaleen . Toisaalta sen vaatekappaleen haluaisi näyttää ihan vaan livenä jossa voi käsin kosketella kankaan laatua .
      Näin on elämä mennyt nykypäivinä, yritetään pysyä mukana .

• Anonyymi
      UUSI

En ole kuullutkaan AI lyhennyksestä. Olen jälkeenjäänyt.

• Anonyymi
        UUSI

Al on alumiinin lyhenne.

• Anonyymi
      UUSI

Lyhenne on A ja iso I eikä pieni L.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1759
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe