Miehelle 🖕❤️🔥
Kahvia ja kävelylle🌞
Mukavaa päivää
24
1493
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ai. Kiitos. Rakastan sua.
- AnonyymiUUSI
Kiitos, olet raivostuttavan ihana😘
- AnonyymiUUSI
Nämä eivät sitten ole minulta, ettei eräs luule, että kaipaisin kuitenkin häntä. Ihan oikeasti, minua ällöttää.
- AnonyymiUUSI
Psykoosi^
- AnonyymiUUSI
Hän tuskin puhuisi kirjakieltä joten tuli vain lisää ihmettelyä
- AnonyymiUUSI
Mersussa lehmä🫢🌝
- AnonyymiUUSI
Downer cow syndrome sinun kans 🐮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Downer cow syndrome sinun kans 🐮
Mielikki ammumassa, bongattu! ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Ai eiks siin oo hevosia sit yhtään
- AnonyymiUUSI
Tulen kun olet suihkunraikas..
- AnonyymiUUSI
Ihme tyyppi
- AnonyymiUUSI
Eikös siellä mielisairaalassa ole jo lääkkeiden oton aika jonka jälkeen iltatoimille ja nukkumaan?🤭
- AnonyymiUUSI
No jaa, jos ei erota miten päin sormen pitäisi olla, sitten varmaan kaikki sanatkin pitää kääntää päinvastaisiksi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on niin, ettei ho ro häpeä mitään.
- AnonyymiUUSI
Salille kohta
- AnonyymiUUSI
Jotenkin musta tuntuu että mustasusi jäi tänne nyt elämään anona ja koko päivän tänne niin kuin ei mitään olis moniin ketjuihin osallistunut koko päivä mennyt taas täällä. Ei paljon näköjään se joku ihminen ole mielessä ja taisi mennä elämässä taas palstailu ykköseksi. Miksi kenenkään pitää tänne ilmoittaa että lähden salille tai minä jumppaan, nyt tuli kakkoshätä vessaan ja mulla taas ykköshätä. Ei taas näitä höperöjä juttuja, ei tämä oo mikään päivän tekemisten selostuspaikka. Mut mä arvasin että susi jäi koukkuun kun eihän oo kunnolla missään vaiheessa poistunut ja ymmärrän josko se on aiheuttanut luottamuspulaa kun puhuu toista ja tekee toista. Kukin taaplaa elämänsä tyylillään niin kuin parhaaksi näkee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin musta tuntuu että mustasusi jäi tänne nyt elämään anona ja koko päivän tänne niin kuin ei mitään olis moniin ketjuihin osallistunut koko päivä mennyt taas täällä. Ei paljon näköjään se joku ihminen ole mielessä ja taisi mennä elämässä taas palstailu ykköseksi. Miksi kenenkään pitää tänne ilmoittaa että lähden salille tai minä jumppaan, nyt tuli kakkoshätä vessaan ja mulla taas ykköshätä. Ei taas näitä höperöjä juttuja, ei tämä oo mikään päivän tekemisten selostuspaikka. Mut mä arvasin että susi jäi koukkuun kun eihän oo kunnolla missään vaiheessa poistunut ja ymmärrän josko se on aiheuttanut luottamuspulaa kun puhuu toista ja tekee toista. Kukin taaplaa elämänsä tyylillään niin kuin parhaaksi näkee.
Se on etsimässä jotain uutta jo ihan normiälyiset tajuaa sen jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja jonkun naisen työkaverin pitäis soitella sille kun uutta täällä saalistaa siis mikähän tuo susi luulee olevansa sillä on suuret luulot itsestään. Oli juuri sen tunnin pois mitä salilla ja homma jatkui palstalla. Niin läpinäkyvää taas. Kertoisitko täällä nyt sille työkaverille että arvoisa työkaveri olen päätynyt hakemaan jo uutta seuraa että voisitko ilmoittaa sairaalaan heti kun mahdollista ja herää nukutuksesta tai muuten tila tai vointi sallii sen. Siis Luoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikkapuuta se täältä varmaan etsii tai jotain uutta mansikka tai mustikkatyttöä tai sit koululaiset niillä koulut alkaneet löytyiskö niistä seuraa.
- AnonyymiUUSI
😊😊💕💕😊😊
- AnonyymiUUSI
"Hanna ja lap set odottaa Is Näsint:n postiflooralla"! Kuulemma. ;)
-sivusta
- AnonyymiUUSI
Päivä on aina mukava, kun näitä paska viestejä tarvitse lukea.
- AnonyymiUUSI
Naiselle peukulla sydämeen polttaa,
Jaa että sitten kavit ja eimuutakuin kävelemään.😜 - AnonyymiUUSI
Marsukuski ajaa lossille, lossi on vanha ja kulkee hitaasti. Mersukuski turhautuu ja huutaa
-eikö tämä kulje nopeampaa!
Lossikuski pistää päänsä ulos ikkunasta ja huutaa
-ei, mutta eipä ole koskaan yksikään mersu ohittanut!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329706
- 1216662
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486224- 794737
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324480- 353482
- 593170
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283045Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253028Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263013