Miksi lähes kaikki, varsinkin koneyrittäjät/urakoitsijat ovat pallukoita. Isomahaisia ylipainoisia miehiä?
Miksi kaikki pallukoita
13
861
Vastaukset
- Anonyymi
Kansanedustajillekin kertyy helposti liikakiloja, mahaan muutoksia
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/faa21458-4510-403a-b2d1-c2332fe5345d?ilsi=NewsTicker-Puffi
Perussuomalaisten kansanedustaja Sanna Antikainen puhuu tässä jutussa avoimesti painonpudotuksestaan, nuoruudestaan lastensuojelulaitoksessa ja maahanmuuttonäkemyksistään. Hyssyttely ei hänelle kelpaa. - Anonyymi
Ne onkin TOSIMIEHIÄ eikä mitään vihreitä kukkakeppejä. Kyllä kunnon liha ja pizza miehen tiellä pitävät.
- Anonyymi
Mutta kuinka kauan🤣 tiellä tarpominen loppuu lyhyempään kuin kukkakepeillä.
- Anonyymi
Nämä ns. tosimiehet eivät kykene juoksemaan edes 100 metriä yhtäsoittoa niin kuinkas nämä jaksaa makuuhuoneessa pitää naisensa tyytyväisenä? Siinä voi aika ähinä ja puuskutus käydä🤣
- Anonyymi
Katoppas rääpäle kun meillä koneyrittäjillä on massia aikas pirusti! On varaa ottaa laatuevästä ja siihen päälle kuplivaa kyytipoikaa. Pakostakin vähän kiloja kertyy. Eipä tolla väliä, Mersun maasturista ei tila lopu ja pääsee nopeasti pelipaikoille.
- Anonyymi
Kun on massia ratin ja istuimen välissä on renkaissakin enemmän pitoa.
- Anonyymi
Taitaa olla velkaa enemmän kuin sitä massia ja aivoinfarkti jo viisikymppisenä sekä rasvamaksa.
- Anonyymi
Läskillä ei tee mitään , pitää olla lihasta.
- Anonyymi
Ai miksikö? Päivät istutaan kopissa, sen verta noustaan että huoltoasemalle munkkikahville ja ruokatunnilla pitsaa naamaan…
- Anonyymi
Huurteiset unohtu rääpäle. Ne otetaan pitsan kanssa 🤣
- Anonyymi
Ylikypsää kylkeä aamulla, ylikypsää kylkeä päivällä ja illalla myös ylikypsää sekä olutta. Liikuntaa vältetään, korkeintaan kolmekymmentä askelta päivässä ja nekin varovasti.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin pidän ylipainon repussa, niin sen voi välillä jättää pois haittaamasta liikkumista.
- AnonyymiUUSI
RASISTI!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999