Alunperin Täyskuitu nimellä toiminut valoo LUPASI HINNAT MUUTTUMATTOMINA 5 VUODEKSI. Tämä "lupaus" sanottiin täyskuidun infotilaisuuksissa ennen rakentamisen aloittamista. Noh ei mennyt edes 2 vuotta siitä kun sain liittymän käyttöön -->1.9.2025 hinnat nousee (tämä ilmoitettiin sähköpostilla eikä tästä ole sanallakaan mainintaa Valoon omilla sivuilla). Aika huonosti piti se lupaus. Liittymän käyttöönotto tosin myöhästyi myös 1,5 vuotta ja talostahan katkaistiin kuitukaivuun yhteydessä pahimman kesähelteen aikaan myös pääsähkökaapeli, kun ei urakoitsijoille annettu edes kaapelitutkaa käyttöön. Uusi 1.9.2025 alkava hinnoittelukin on kyllä jossain naurettavuuden ja ilkeyden rajamailla 1000M/1000M 52,90€/kk ja 500M/500M 49,90€/kk. Jotenkin voisi äkikseltään kuvitella että tuo 500M/500M on huono diili kokonaiset 3€ halvemmalla kk maksulla...
Valokuidun matka kotiisi: mitä kaikkea tapahtuu ennen kuin yhteys toimii
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Juu kyllä on niin kiero firma kun olla voi ,yli vuosi on kulunut kun rikkoivat meidän parkkipaikan reunan....on soitettu ja lähetetty kuvallista sähköpostia eikä tapahdu mitään.
Asiakaspalvelussa vastaa joku nuori tyttö tai poika joiden on varmaan vaan käsketty kertoa jotain diipadaata ja laitan viestiä ja tiedotetta eteenpäin..ei mene mikään perille.
Minä olen jo uhkauksen antanut että me korjautetaan se jollakkin ja lasku tulee valoon yhtiölle..ei silläkään juurikaan mitään vaikutusta. - Anonyymi
Pistä poikki ja irtisano. Mikä estää?
- Anonyymi
Huijari yritys. Asfalttikasa ollut mun tontilla jo yli vuoden ja luvattu monta kertaa hakea ne pois mutta mitään ei tapahdu
Vaikuttaa ilman johtoa toimivalta puuhastelulta, asentajat tekevät minkä pystyvät ja ilmeisesti pyörittävät koko firmaa
Sijoitus tyhjiin lupauksiin ja rikkinäisiin katuihin ja pihoihin..
Uskomaton yhtiö! Suorittaa työnsä täysin ala-arvoisesti, ei toimita mitä on ostettu ajallaan, ei vastaa asiakasreklamaatioihin ja samalla yhtiön tulos on täysin kuralla. ….. Ja vielä vaan naurattaa ja kehtaa mainostaa?!?!?
Miksi näin? Yhtiö myydään kuidutetttuna ulkomaille ja sen toiminta loppuu ja samalla jatkuu toisella nimellä.
Toivottavasti me Suomalaiset osaamme ymmärtää tämän ja torppaamme yhtiön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070