Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
Pehmeää laskua
106
4589
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lisää?
- Anonyymi
Tietääkö nainen, että olet muutaman kilsan päässä?
- Anonyymi
Tietää. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää. Ap.
Onko hän käynyt kotonasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän käynyt kotonasi?
Ei ole. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ap.
Ootsää käyny naisen kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootsää käyny naisen kotona?
En ole. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää. Ap.
Kuinka monta kilsaa? Haluatko vastata?
- Anonyymi
Varatut ukon pysyköön omissa nesteissään.
- Anonyymi
En ole varattu. Ap.
- Anonyymi
Ihme salailija
- Anonyymi
Tähän lisäys että kertoisit hänelle
- Anonyymi
Onko muutaman kilsan päässä koti vai joku muu?
- Anonyymi
Jätän vastaamatta. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätän vastaamatta. Ap.
On se ainakin joskus ollut koti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ainakin joskus ollut koti?
Ihan hetki sitten vielä... -sivusta
- Anonyymi
💡🔑🏃♀️➡️🚭🚘🔜 😍😚😚😚🤭
- Anonyymi
No hyvä kun et polta!Naapurit tulee kiittään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä kun et polta!Naapurit tulee kiittään.
Ai mitä? En näe kirjaimia savun seasta 😶🌫️
- Anonyymi
Vissiin juoksee karkuun punaisen auton kuljettajaa?
- Anonyymi
Lopetahan nyt
- Anonyymi
Loppuiko naisella loma vai mistä pehmeä lasku? Olette ilmeisesti samassa työpaikassa?
- Anonyymi
..ja hyvää lomaa sulle 😘
- Anonyymi
Jos minulle, niin olin jo mutta kiitos :) Ap.
- Anonyymi
Kiitos. Pian se alkaa.
- Anonyymi
Jaaha, mitäköhän on tulossa... Kuulostaa pahaenteiseltä?
- Anonyymi
😳😯😐✋️👉🏻🔩🔧🫡
- Anonyymi
Miksi edes kysyn, kun luulen tietäväni jo. Mistä sinä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi edes kysyn, kun luulen tietäväni jo. Mistä sinä tiedät?
Näit jo reaktiosi yllä 😄 Kaveriksi olisin vain tullut... - eräälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot siis se remontti reiska😄 tuu vaa kyll mä sumpit paan pihisee. Mitäs sä korjaisit täl kertaa?
- Anonyymi
Haluatko että otetaan leija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeämielinen kaveri esittää netissä eri ihmisiä, tekeytyy ihastukseksi ja vaikka miksi.. siksi.
- Anonyymi
P❤T
- Anonyymi
Osuiko ja upposiko?
- Anonyymi
P♥️M on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko ja upposiko?
Ei osunut. Ap.
- Anonyymi
Koska putoan maahan?
- Anonyymi
Koska mahdat tehdä mahalaskun ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mahdat tehdä mahalaskun ?
En tiedä koska pitäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä koska pitäisi
Sitten sun sulla on puukko mahassa! Sun päässäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sun sulla on puukko mahassa! Sun päässäsi
Ahaa
- Anonyymi
Kauhistuttaa..😬
- Anonyymi
Mikä, aloitusko? Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä, aloitusko? Ap.
Että mitä tuo pehmeä lasku tarkoittaa. Mutta aloitus ei tainnut olla minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että mitä tuo pehmeä lasku tarkoittaa. Mutta aloitus ei tainnut olla minulle.
Se tarkoittaa rakentavassa muodossa, positiivisuutta :) Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa rakentavassa muodossa, positiivisuutta :) Ap.
Tarkennatko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko?
Voisin myös anonyymisti mutta samalla tuntisin rikkovani sopivaisuusrajan. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa merkillinen ilmaisu sopivaisuusraja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostatko naista? Miksi?
- Anonyymi
Välittäjistä vasta pitääkin valittaa. Niinku postinronkkijoistakin. Kuka haluu asuu jossain "peukkukylässä"? ;)
-sivusta - Anonyymi
=🍦🍿🛋🥱😮💨📲...
- Anonyymi
Tuleeko puhelimeen viesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko puhelimeen viesti?
Hela tiden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hela tiden
Postipekat tiedottaa parhaimmat kantar-elli -mestat. Kuulemma. ;)
-sivusta
- Anonyymi
Jos olet se mies joka tänäkesänä sivulauseessaan kertoi naiselle että hänellä on tunteita naista kohtaan, nainen kun ei sitä oikein ollut ymmärtänyt niin haluan kertoa että kaikki on välillämme oikein hyvin kuten ennenkin ja rakastan sinua, tiedät sen, niin kuin tiedät myös että tykkäisin vähän pusutella ja haliakin taas
- Anonyymi
Samoin!
- Anonyymi
Samassa asunnossa on tullut käytyä.
- Anonyymi
Mitä siellä?
- Anonyymi
😁jaahas ilman mua vai?
- Anonyymi
Vai olikohan se talossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai olikohan se talossa?
Iskikö gubbedemis?
- Anonyymi
Oletko komea?
- Anonyymi
On se, komein mies mitä maa päällä kantaa 😍
- Anonyymi
🐎🐎🐎
Baby Lasagna - Rim Tim Tagi Dim
🐎🐎🐎
T: Tilaus (kahvit&pullat)- Anonyymi
I hate Mon days. "Puh vit ja Kallat". ;)
T. Terttu-Sisko Angervo
- Anonyymi
Olen hyvä havannoimaan irl:ssa, mutten niinkään näillä leveysasteilla.
- Anonyymi
Vau, nyt se sitten tapahtui! Vihdoinkin salaperäinen kaipausviesti, johon minä voin samaistua ja kaikki kyllin epämääräiset yksityiskohdat täsmää. Kyllähän minä tiesin, että tämäkin päivä vielä tulee. =D
Mutta tosiaan, vielä tuokin, että ei mitään imeliä rakkaustunnustuksia, vaan välittämistä. Tykkään tyylistä ja sellainen on myös minun salainen ihastukseni. Ainakin salaisissa unelmissani, kun en oikeasti häntä tunne.
Tämä on kyllä illan kohokohtani. Ja tiedän: et sinä ole hän, mutta pienen hetken voin haaveilla niin... - Anonyymi
Kovis.
- Anonyymi
🐎🐎🐎
Emme kovin kaukana ole…
Terveisin: Tilaus (kahvit&pullat, sämpylää myös?) - Anonyymi
Minä välitän yhdestä.
- Anonyymi
En tiedä, miksi kommenttini häipyi mutta niin minäkin. Niin minäkin... Ap.
- Anonyymi
no nousuun tai kojti omaa tasoa tässä lähdetään, ei olla oltu pää pilvissä 🙂onneksi. mutta tiedätkö vielä lähtee muutama kassillinen kierrätykseen, onneksi aloitin jo sitä työhuoneprojektia jo kesäkuussa ja nyt kun pakkasin, löysin taas pari laatikkoa ja muuta. Mutta tämä muutto on jo aika uisi ja kaappeihin voi hyvällä omalla tunnolla ostaa uutta ja tarpeellista, toki hyödynnetty myös kierrätysostoja, kuten aina. nyt on otan tästä vuosittaisen tavan ja teen tämän joka kesäkuu. jotain hyötyä niistä hermonivuista jotka pitivät liikenteessä, ja mieli hakee tekemistä osa-aikatöiden ohella, kirjoitushimmia saatiin myös eteenpäin, enpä olisi muuten ikinä niitä varmaan saanut. eli jotain hyötyä tästä pidosta.
- Anonyymi
kova se varmaan on!
- Anonyymi
Ei kait se T n muuta tälle paikkakunnalle?Vai lähtikö se edes ikinä pois?Jossain mökissä piileksinyt tämän ajan?
Voi Vattu! - Anonyymi
Sulle myös! Pehmeää laskua...mä välitän takas😘 Pari kilsaa taittuu helposti pyörällä.
- Anonyymi
Huomattu on.
- Anonyymi
Kiitos :) tiedän, että taittuu, kuin hänelle :) Ap.
- Anonyymi
etkö tiennyt ette se Robert on myös ritaripiiteistä, myös siellä, toki myös muissa jutuissa, voitto hänelle, eli ootte lyöty minun osalta ja vastenmielisen toimintanne.
- Anonyymi
tasapaino ja suuri muutos vaikuttaa myös täällä. Teidän vuosia, jopa kymmeniä vuosia kestänyt karsea toiminta päättyy nyt.
- Anonyymi
Salavälittäjä, mitä kaikkea on kaupan?
- Anonyymi
Olen huono kauppamies, joten siksi välitän salaa. Tämä ei ole mitenkään häneltä pois mutta ravistelee minua hyvällä tavalla. Ap.
- Anonyymi
Haluun sut seuraavaks, kun nykytilanne on eletty loppuun. En tiä, milloin ja miten. Enkä mä välttele mitenkään tarkoituksella. Osaan olla uskollinen, jos mua pidetään hyvänä.
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Kiitos. Mistä tässä lie itsensä syksyllä löytää, rappukäytävästäkö?
- Anonyymi
Voi ei🫢 No kyllä me jotain keksitään, älä huoli. Ratkaisuja pitää tehdä, sehän on selvää. Koska välitetään niin paljon, kyllä se siitä😘
- Anonyymi
Milloin hän on viimeksi nähnyt sinut?
- Anonyymi
Viime viikolla, arkipäivänä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime viikolla, arkipäivänä. Ap.
Ke?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ke?
Se oli keskiviikkona. Ap.
- Anonyymi
Halveksun sua.
- Anonyymi
No mutta! Mikäs sua noin kismittää?
- Anonyymi
Jos näet siihen oikeutuksen, niin sitten. Tässä enempää pyytämättä avaamaan sitä. Ap.
- Anonyymi
Porvarit varastaa isompia potteja.
- Anonyymi
Sinua taitaa kaivata joku yksipuolisesti.
- Anonyymi
Niin. En ole kertonut hänelle päivänvalossa mitään, joten tuo on mahdollista. En tiedä, voin vain aavistaa. Sen verran, että ajattelen vain miinustavan hänen elämänsä, jos liittyisin siihen. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. En ole kertonut hänelle päivänvalossa mitään, joten tuo on mahdollista. En tiedä, voin vain aavistaa. Sen verran, että ajattelen vain miinustavan hänen elämänsä, jos liittyisin siihen. Ap.
Uskallatko vähän avata missä tutustunut siis työpaikka, harrastus ym. ? Vähän kummastuttaa miksi näät vaivaa kirjoittaa tänne mut jäät kuitenkin pimentoon häneltä vaikka ehkä sielläkin puolella saattais olla jotain tunnetta olemassa?
Edes jotain tuntomerkkejä naisesta ikä suurin piirtein, joku personallisuuspiirre mitä vaan. Ihmetyttää naisena miksi? Mitä saat tästä varjoissa olosta? Mitä tää hyödyttää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko vähän avata missä tutustunut siis työpaikka, harrastus ym. ? Vähän kummastuttaa miksi näät vaivaa kirjoittaa tänne mut jäät kuitenkin pimentoon häneltä vaikka ehkä sielläkin puolella saattais olla jotain tunnetta olemassa?
Edes jotain tuntomerkkejä naisesta ikä suurin piirtein, joku personallisuuspiirre mitä vaan. Ihmetyttää naisena miksi? Mitä saat tästä varjoissa olosta? Mitä tää hyödyttää?Ymmärrän kyllä ap:tä. Hän kiinnostavati arvelee miinustavansa toisen elämää, jos liittyisi siihen. Näkee itsensä "huonompana" kuin haaveittensa kohteen. Ei silloin lähestytä ihastusta.
Mutta onko se todellista? Mihin tämä ajatus perustuu?
- Anonyymi
Ei se uskalla, liian vähän kilsoja välissä...
- Anonyymi
teistä tykkää ne joille teette hyvää ja jotka tykkää mitä saavat. tänne on tullut teiltä vain estettä, huonoa, varastamista, vientiä ja pahaa. ei mitään mistä pidän. En näe miksi pitäisi harjaa, te hakuatte varastaa edelleen minä olen niin kyllästynyt että voisin tappaa. ei kiinnosta teidän miehet eikä tsrjouksenne jäivytte vittuun ja jätärte kaikessa, rauhaa korvauksena kelpaa, vain raha. nyt on etsitty kotia, ja takia, mikä on turvattu teidän linjauksilts ja "yhteistyöltä", jospa saisi elää rauhassa ja etsiä itselle hyviä ihmisiä elämäänsä.
- Anonyymi
toivottavasti tuo kaikki huonoa teille ja samaa väkivaltaa ja, estettä ja, kaikkea ikävää.
- Anonyymi
kovaa tiputtaa.
- Anonyymi
Tarkoittaako tämä, että et tahdo enää mitään nyt? 🥺 naiselta
- Anonyymi
tämä on niin mukava tarina, että jatkoa odottelen...
- Anonyymi
Samoin, minne katosit ap?
~N - Anonyymi
Välitätkö salaa myös korkealla? Ja pehmeän laskun jälkeenkin?
- Anonyymi
Ei se putous mitään vaan se äkkipysäys
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1006274Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25044415Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242983Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1301197- 431111
Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103823Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi48821Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26751- 43748