https://www.matkompaniet.se/fi/product/the-popping-company/perfect-mix-popcorn-380g--E11803
Nyt kannattaa tilata metsämanin suosittelemat maissin jyvät koko syksyn ja talven tarpeiksi Ruotsista ja jättää kotimaiset perunat syksyllä ja talvella ostamatta.
Myös ruotsalaisen rypsiöljyn tilaamisen mahdollisuutta samaan lähetykseen kannattaa kysäistä metsämanin video kommeteissa:
https://youtu.be/9AW4D6KMoUo?si=x9Z3RawnIF-5qmpe
Metsäman suosittelee
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
78 euroa purkki !! Ei ees Metsien tupauunolla oo sellasia rahoja
- Anonyymi
Maissin jyvien hinta on ilmoitettu Ruotsin kruunuina, hinta jyväpurkille on 6,98 EUR
- Anonyymi
Liitua on toisin kuin ruikuttajilla.
- Anonyymi
Hienoa, että meillä on kunniakirjoilla palkittu ja "Parasta ruokaa Suomesta kampanjan keulamerkki herra metsäman puolustamassa suomalaista elintarvike tuotantoa ja markkinoimassa huimajuomia maaseudun vähäväkisille.
Pyytäkää ihmeessä paikallista K-kauppiasta tilaamaan myös ihmejyviä Ruotsista, se on teidän kaveri. - Anonyymi
Ihme mässyttäjä, liekö pari tölkkiä imekettä jo pohjina.
Miehen makutestiin jonka kulukkutorveen uppoaa kaikki ei ole luottamista.
Ei edes itseensä, koska ihminen itse lietsoo itsensä tilaan jossa aivan sama ruoka tai juoma maistuu tai ei maistu.
Mukavassa porukassa ja nälässä menee kaikki ruoka ja huimajuoman kesken loppuessa juopoille kelpaa vaikka kurainen kilju,
Metsämanin törkyturvasta on tullut semmoista tekstiä, että lieneekö tuolla edes makuaistia. - Anonyymi
Ei pop cornit oli aikuisen ihmisen evästä.
Turhia ylimääräisiä kaloreita. - Anonyymi
Timo Juvosen naama on kellertävä, Diabetes tekee sen, onkohan maksa-arvot sittenkään kunnossa . Naama turvoksissa, huomaa noissa autolla-ajo videoissa! Huh, on vanhannäköinen, eikä ole edes vielä kuuttakymmentä!
- Anonyymi
Kyllä näkyy tuonne kulukkutorveen uppoavan ahnaasti,oli kyse mistä tahansa,varsinkin jos sattuu vielä ilmaista olemaan. On kyllä hyvvee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994