Mä näin yöllä susta unta.
Siinä kosketit mua kevyesti olkapäähän, mitä ikinä et oikeassa elämässä tehnyt. Se tuntui hyvältä. Yhtä hyvältä kuin ne tuhat kertaa, kun kuvittelin sun tekevän niin.
Hyvää yötä, kaipuun myötä:)
Lähden taas katsomaan sinua
12
526
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko jutella mulle tänään? Kerro jotain
- Anonyymi
Viininpunahilkka kirjoitti:
Mitä haluat kuulla..?
Kerro vaikka mitä aiot tehdä tällä viikolla
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaikka mitä aiot tehdä tällä viikolla
Aion tavata rakkaitani. Ajatella rakkauttani. Soittaa rakkaudella. Uneksia rakkaudesta. Muun muassa.
Kauniita unikuvia sinnekin zzzzz Unessa saamme olla, mitä emme saa emmekä ole.
- Anonyymi
Sarjassamme palstasedän aka mustankusen uudet ja näpsäkät kesänikit👌
- Anonyymi
Ja tosi näpsäkät onkin💩
- Anonyymi
Joillekin nää edustaa aina samaa henkilöä, ihanan katatonista
- Anonyymi
Toivon että löydät kaipaamasi..
https://www.youtube.com/watch?v=W4jPEBQV8zw&list=RDW4jPEBQV8zw&start_radio=1 - Anonyymi
Syksy tulee….
Minä pieni paimentyttö lentohon en pääsekään.. Tänne, tänne jäädä täytyy syksyhyn ja ikävään..
Haluaisin, että syksy toisi sinut takaisin, kuten se ennen aina toi, vuosien ajan. Mutten ole valmis vielä. Ehkä?🎼 Kerro sinä se.- Anonyymi
Vuonna -97 oli helteinen 27astetta 2.9. siis syyskuuta täällä suht etelässä. Seuraavana päivänä lämpöä oli vain 15 astetta. Samanlainen tunne syksystä kuin nyt oli elokuun alussa. Silloinkin syyskuussa tuli vielä uusi lämmin jakso hetkeksi.
- Anonyymi
Viininpunahilkka kirjoitti:
Minä pieni paimentyttö lentohon en pääsekään.. Tänne, tänne jäädä täytyy syksyhyn ja ikävään..
Haluaisin, että syksy toisi sinut takaisin, kuten se ennen aina toi, vuosien ajan. Mutten ole valmis vielä. Ehkä?🎼 Kerro sinä se.Sie et valmis??
Sanon: olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231840Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531681- 301423
- 691093
- 501022
- 53880
- 49851
- 23850
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä174710