projektin ilman lupaani. Saisitte todella hävetä kun teitte niin.
Miksi aloititte
9
182
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan korvauksia koska kerroitte, että niin tulee tapahtumaan!
- Anonyymi
Ette pystyneet koko projektin aikana asettumaan minun hätääni ja siihen kuinka monta vuotta pilasitte minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette pystyneet koko projektin aikana asettumaan minun hätääni ja siihen kuinka monta vuotta pilasitte minulta.
Viimeiset kuusi vuotta ovat olleet sellaiset, että oli lähellä monta kertaa se, etten enää olisi maan päällä. Nytkin on yhä se sama tunne, olen masentunut! Älllöttää se ettei kautta rantain kertominen ole veiläkään loppunut. Alan voida paremmin vasta sitten, kun kaikki kautta rantain kertominen on loppunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeiset kuusi vuotta ovat olleet sellaiset, että oli lähellä monta kertaa se, etten enää olisi maan päällä. Nytkin on yhä se sama tunne, olen masentunut! Älllöttää se ettei kautta rantain kertominen ole veiläkään loppunut. Alan voida paremmin vasta sitten, kun kaikki kautta rantain kertominen on loppunut!
Ettei kukaan enää kerro mitään missään, muuten menetän elämänhaluni lopullisesti!
- Anonyymi
Sanos muuta. Ihan hirveitä vuosia.
- Anonyymi
Koen ettei mielipiteitäni arvostettu, kunhan muut saisivat esittää omat esityksensä ja minun mielipiteillä ei ollut mitään merkitystä! Kukaan ei osannut asettua minun asemaan siinä, miten kauheana ja ahdistavana koin koko projektin!
- Anonyymi
Minun täytyy saada tehdä töitä rauhassa ja työhön ei saa enää koskaan yhdistää minkäälaista kautta rantain kertomista! Muuten en jaksa enää elää! Uuden ystävän aika on vasta ensi vuonna, kunhan voin selvästi paremmin, ikäryhmä vähintään 60v!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun täytyy saada tehdä töitä rauhassa ja työhön ei saa enää koskaan yhdistää minkäälaista kautta rantain kertomista! Muuten en jaksa enää elää! Uuden ystävän aika on vasta ensi vuonna, kunhan voin selvästi paremmin, ikäryhmä vähintään 60v!
Jos hiljaisuutta ei tule, en jaksa enää koskaan tutustua keneenkään edes ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hiljaisuutta ei tule, en jaksa enää koskaan tutustua keneenkään edes ystävyyden merkeissä!
Antaisin mitä vaan, jos projektia ei olisi koskaan aloitettu! En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi siihen ei kysytty minulta lupaa. Miettikää omassa mielessänne olisiko yksikään teistä halunnut kokea kauhun, tuskan, ahdistuksen ja stressin tunteita monien vuosien ajan! En minäkään halunnut kokea sellaista, mutta minut pakotettiin kokemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442787Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742326- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202017Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212003- 621944
- 991818