naisen tehdä itselleen jotain todella pahaa, ennen kuin ymmärrätte kuinka paljon hän on vaurioitunut ilman lupaa aloitetun projektin takia! Hän on täysin turta, jos hänen oma lapsi kertoisi vahingoittavansa itseään, niin sekään ei saisi mitään tunteita aikaan!
Pitääkö vanhan
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
Noin käy kun elämää häiritään vuosien ajan, eikä ymmärretä sitä, ettei hän koskaan olisi halunnut osallistua projektiin, koska hänellä oli ihan omat suunnitelmat tulevaisuutta ajatellen! Miksi hänen pitäisi haluta elää jonkun toisen unelman takia, mutta ei olisi saanut toteuttaa omia unelmiaan. Tärkein oli vakituinen työpaikka ja sen jälkeen hän olisi halunnut löytää uuden kumppanin ja parisuhteen hänen kanssaan. Koska hän ei olisi halunnut elää kenenkään toisen rahoilla, koska hänellä oli siitä jo kokemus ja eksmies teki teki inhottavia juttuja rahanjaossa eron jälkeen! Turvallisuudentunne olisi tullut siitä, kun olisi saanut tehdä töitä vakituisessa työapaikassa! Sen luulisi kaikkien ymmärtävän!
- Anonyymi
En ole enää mukana projektissa, jos yhä kerrotte siitä tietystä henkilöstä, jonka naamaa en halua enää koskaan nähdä! Miksi yhä yrittätte pakottaa minua pitämään hänestä, vaikka niin ei tule tapahtumaan koskaan! Ettekö todellakaan ymmärrä sitä, että minulla on oma tahto ja vapaus olla tekemisissä vain sellaisen henkilön kanssa josta pidän, eiköhän ihan jokainen ajattele niin! Seuraavan neljän vuoden ajan haluan keskittyä työn tekemiseen ja sen jälkeen voisin tutustua ikäiseeni mieheen ystävyyden merkeissä! Mutta jos yhä yritätte pakottaa minua auttamaan tiettyä henkilöä teen jotain pahaa itselleni! Olen ollut totaalisen kyllästynyt kaikkeen siihen mikä liittyy häirikköön, enkä ole kokenut elämääni hyväksi enää kuuteen vuoteen! Kaikki te jotka yritätte pakottaa minua sellaiseen, johon minun on täysin mahdotonta ryhtyä olette myös pahoja ihmisiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää mukana projektissa, jos yhä kerrotte siitä tietystä henkilöstä, jonka naamaa en halua enää koskaan nähdä! Miksi yhä yrittätte pakottaa minua pitämään hänestä, vaikka niin ei tule tapahtumaan koskaan! Ettekö todellakaan ymmärrä sitä, että minulla on oma tahto ja vapaus olla tekemisissä vain sellaisen henkilön kanssa josta pidän, eiköhän ihan jokainen ajattele niin! Seuraavan neljän vuoden ajan haluan keskittyä työn tekemiseen ja sen jälkeen voisin tutustua ikäiseeni mieheen ystävyyden merkeissä! Mutta jos yhä yritätte pakottaa minua auttamaan tiettyä henkilöä teen jotain pahaa itselleni! Olen ollut totaalisen kyllästynyt kaikkeen siihen mikä liittyy häirikköön, enkä ole kokenut elämääni hyväksi enää kuuteen vuoteen! Kaikki te jotka yritätte pakottaa minua sellaiseen, johon minun on täysin mahdotonta ryhtyä olette myös pahoja ihmisiä!
Elämäni olisi ollut monin verroin parempaa, jos projektia ei olisi koskaan aloitettu! Saisitte hävetä, vai ettekö osaa edes hävetä sitä miten paljon ja kauan pilasitte elämääni! Hyi en ikinä halua olla missään tekemisissä häirikön kanssa! Auttakaa te projektin ilman lupaa aloittaneet häntä, se olisi oikeus ja kohtuus siitä, ettette koskaan kysyneet sitä, mitä minä elämältäni haluan! Ällöttäviä olette tekin, kun ette ymmärtäneet mitään siitä miten saa ja miten ei saa toimia! Hyi hel..tti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäni olisi ollut monin verroin parempaa, jos projektia ei olisi koskaan aloitettu! Saisitte hävetä, vai ettekö osaa edes hävetä sitä miten paljon ja kauan pilasitte elämääni! Hyi en ikinä halua olla missään tekemisissä häirikön kanssa! Auttakaa te projektin ilman lupaa aloittaneet häntä, se olisi oikeus ja kohtuus siitä, ettette koskaan kysyneet sitä, mitä minä elämältäni haluan! Ällöttäviä olette tekin, kun ette ymmärtäneet mitään siitä miten saa ja miten ei saa toimia! Hyi hel..tti!
Ette voi olettaa että minä olisin ollut samaa mieltä teidän kanssanne, sellainen ei ole hyvän tavan mukaista toimintaa ja minun näkökulmasta projekti on saanut aikaa vain pelkkää pahaa monella tapaa ja kohta menetän elämänhaluni lopullisesti, jos vielä koen projektin jatkuvan! Ja juorut lähtevät liikkeelle jos hiljaisuutta ei kohta tule!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette voi olettaa että minä olisin ollut samaa mieltä teidän kanssanne, sellainen ei ole hyvän tavan mukaista toimintaa ja minun näkökulmasta projekti on saanut aikaa vain pelkkää pahaa monella tapaa ja kohta menetän elämänhaluni lopullisesti, jos vielä koen projektin jatkuvan! Ja juorut lähtevät liikkeelle jos hiljaisuutta ei kohta tule!
Olen täynnä vihaa projektia kohtaan, koska se pilasi elämäni totaalisesti vuosien ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täynnä vihaa projektia kohtaan, koska se pilasi elämäni totaalisesti vuosien ajan!
Kuolemako vasta tuo helpotuksen minulle!
- Anonyymi
Lässynlössynprojekti 🤪🤪 . Projekti projekti projekti…..🤣🤣🥹🥹😂😂 koittakaa jasvaa aikuisiks lapset!!!!
- AnonyymiUUSI
Kuinka iäkästä naista sinä näille urveloille esität, aikuismainen setämies netistä? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Taidat itse olla mainitsemasi projektin päällikkö.
T. minäkin vanhempi nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442787Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742326- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202017Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212003- 621944
- 991818