Pitääkö vanhan

Anonyymi-ap

naisen tehdä itselleen jotain todella pahaa, ennen kuin ymmärrätte kuinka paljon hän on vaurioitunut ilman lupaa aloitetun projektin takia! Hän on täysin turta, jos hänen oma lapsi kertoisi vahingoittavansa itseään, niin sekään ei saisi mitään tunteita aikaan!

9

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin käy kun elämää häiritään vuosien ajan, eikä ymmärretä sitä, ettei hän koskaan olisi halunnut osallistua projektiin, koska hänellä oli ihan omat suunnitelmat tulevaisuutta ajatellen! Miksi hänen pitäisi haluta elää jonkun toisen unelman takia, mutta ei olisi saanut toteuttaa omia unelmiaan. Tärkein oli vakituinen työpaikka ja sen jälkeen hän olisi halunnut löytää uuden kumppanin ja parisuhteen hänen kanssaan. Koska hän ei olisi halunnut elää kenenkään toisen rahoilla, koska hänellä oli siitä jo kokemus ja eksmies teki teki inhottavia juttuja rahanjaossa eron jälkeen! Turvallisuudentunne olisi tullut siitä, kun olisi saanut tehdä töitä vakituisessa työapaikassa! Sen luulisi kaikkien ymmärtävän!

• Anonyymi

En ole enää mukana projektissa, jos yhä kerrotte siitä tietystä henkilöstä, jonka naamaa en halua enää koskaan nähdä! Miksi yhä yrittätte pakottaa minua pitämään hänestä, vaikka niin ei tule tapahtumaan koskaan! Ettekö todellakaan ymmärrä sitä, että minulla on oma tahto ja vapaus olla tekemisissä vain sellaisen henkilön kanssa josta pidän, eiköhän ihan jokainen ajattele niin! Seuraavan neljän vuoden ajan haluan keskittyä työn tekemiseen ja sen jälkeen voisin tutustua ikäiseeni mieheen ystävyyden merkeissä! Mutta jos yhä yritätte pakottaa minua auttamaan tiettyä henkilöä teen jotain pahaa itselleni! Olen ollut totaalisen kyllästynyt kaikkeen siihen mikä liittyy häirikköön, enkä ole kokenut elämääni hyväksi enää kuuteen vuoteen! Kaikki te jotka yritätte pakottaa minua sellaiseen, johon minun on täysin mahdotonta ryhtyä olette myös pahoja ihmisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enää mukana projektissa, jos yhä kerrotte siitä tietystä henkilöstä, jonka naamaa en halua enää koskaan nähdä! Miksi yhä yrittätte pakottaa minua pitämään hänestä, vaikka niin ei tule tapahtumaan koskaan! Ettekö todellakaan ymmärrä sitä, että minulla on oma tahto ja vapaus olla tekemisissä vain sellaisen henkilön kanssa josta pidän, eiköhän ihan jokainen ajattele niin! Seuraavan neljän vuoden ajan haluan keskittyä työn tekemiseen ja sen jälkeen voisin tutustua ikäiseeni mieheen ystävyyden merkeissä! Mutta jos yhä yritätte pakottaa minua auttamaan tiettyä henkilöä teen jotain pahaa itselleni! Olen ollut totaalisen kyllästynyt kaikkeen siihen mikä liittyy häirikköön, enkä ole kokenut elämääni hyväksi enää kuuteen vuoteen! Kaikki te jotka yritätte pakottaa minua sellaiseen, johon minun on täysin mahdotonta ryhtyä olette myös pahoja ihmisiä!

Elämäni olisi ollut monin verroin parempaa, jos projektia ei olisi koskaan aloitettu! Saisitte hävetä, vai ettekö osaa edes hävetä sitä miten paljon ja kauan pilasitte elämääni! Hyi en ikinä halua olla missään tekemisissä häirikön kanssa! Auttakaa te projektin ilman lupaa aloittaneet häntä, se olisi oikeus ja kohtuus siitä, ettette koskaan kysyneet sitä, mitä minä elämältäni haluan! Ällöttäviä olette tekin, kun ette ymmärtäneet mitään siitä miten saa ja miten ei saa toimia! Hyi hel..tti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäni olisi ollut monin verroin parempaa, jos projektia ei olisi koskaan aloitettu! Saisitte hävetä, vai ettekö osaa edes hävetä sitä miten paljon ja kauan pilasitte elämääni! Hyi en ikinä halua olla missään tekemisissä häirikön kanssa! Auttakaa te projektin ilman lupaa aloittaneet häntä, se olisi oikeus ja kohtuus siitä, ettette koskaan kysyneet sitä, mitä minä elämältäni haluan! Ällöttäviä olette tekin, kun ette ymmärtäneet mitään siitä miten saa ja miten ei saa toimia! Hyi hel..tti!

Ette voi olettaa että minä olisin ollut samaa mieltä teidän kanssanne, sellainen ei ole hyvän tavan mukaista toimintaa ja minun näkökulmasta projekti on saanut aikaa vain pelkkää pahaa monella tapaa ja kohta menetän elämänhaluni lopullisesti, jos vielä koen projektin jatkuvan! Ja juorut lähtevät liikkeelle jos hiljaisuutta ei kohta tule!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette voi olettaa että minä olisin ollut samaa mieltä teidän kanssanne, sellainen ei ole hyvän tavan mukaista toimintaa ja minun näkökulmasta projekti on saanut aikaa vain pelkkää pahaa monella tapaa ja kohta menetän elämänhaluni lopullisesti, jos vielä koen projektin jatkuvan! Ja juorut lähtevät liikkeelle jos hiljaisuutta ei kohta tule!

Olen täynnä vihaa projektia kohtaan, koska se pilasi elämäni totaalisesti vuosien ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täynnä vihaa projektia kohtaan, koska se pilasi elämäni totaalisesti vuosien ajan!

Kuolemako vasta tuo helpotuksen minulle!

• Anonyymi

Lässynlössynprojekti 🤪🤪 . Projekti projekti projekti…..🤣🤣🥹🥹😂😂 koittakaa jasvaa aikuisiks lapset!!!!

• Anonyymi

Kuinka iäkästä naista sinä näille urveloille esität, aikuismainen setämies netistä? T naiselta

• Anonyymi

Taidat itse olla mainitsemasi projektin päällikkö.
      T. minäkin vanhempi nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      201
      17746
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      55
      10158
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      243
      6455
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      4
      4373
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      49
      3290
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      59
      3020
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      2987
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      71
      2787
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2765
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      68
      2266
    Aihe