Otsikossa oleellisin eli mikä hitto siinä on että kun tullaan baarista klo 04-06 niin tuolla tiellä kailotetaan, lauletaan, huudetaan, mölistään aivan estoitta? Ei yhtään mietitä että alueella on satoja ihmisiä jotka NUKKUVAT ja joilla saattaa olla työpäivä ja aikainen herääminen aamulla ?
Erityisesti nyt korostunut nuorempien tyyppien mölyäminen. Nytkin tuossa läheisellä leikkikentällä pari kännistä kollia mölissyt tunnin, musiikki huutaa puhelimesta. Ei ymmärretä että täällä nukutaan! Kaikilla ei ole loma, kaikki eivät ole ma-ti välisenä yönä räkälässä.
Opetelkaa käyttäytymään ja ottakaa myös kerrostaloalueella muut ihmiset huomioon. Jokainen täällä vuokraa maksaa ja haluaa elää normaalia elämää.
Ongelma olisi pienempi jos tätä ei tapahtuisi tällä alueella jatkuvasti. Ja ei, ei ole asujan ongelma vaan meluajan, eli en muuta korpeen. meluajan voisi heittttää putkaan että täällä sais kunnon ihmiset nukkua.
Turvat kiinni yöllä siellä tiellä
Anonyymi-ap
3
96
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaa sitä tänne nettiin on valittaa. Bilettäminen on hauskaa, ei mua kiinnosta kenenkään nukkumisen, kunhan itsellä on hauskaa.
- Anonyymi
Yhy yhy. Muuta maalle jos kaupungin äänet ahdistaa.
- Anonyymi
Pitää ruveta harjoittelemaan säkkipillin soittoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070