On tämä järjetöntä menoa:
https://yle.fi/a/74-20175828
Tällainen on armas isänmaamme vuonna 2025 omalle kansalleen...
Mikkeli häätää vuokrarivarista suomalaiset ja tilalle turvapaikkaturisti-matut!
21
317
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin syöneen näköstä porukkaa siinä grillipaikalla. Mässyyn tukirahat riittäneet.
- AnonyymiUUSI
No, eikös se kerro siitä, että marketit ovat saaneet rahaa tähänkin asti, kenties vielä suomalainen elintarvikeketjukin hyötynyt. Vahvasti epäilen, että näin ei tule olemaan niiden Riihelän kuvitelmien pohjalta.
- Anonyymi
Kiitos vihreät ja SDP tästäkin!
Mutta tätähän mikkeliläiset äänestäjät ovat itse tilanneet kun antoivat viimeksi kunnallisvaaleissa äänet vihreille, SDP:lle ja muulle "monikultturisuus on rikkaus, ei mulla muuta" vasemmistolle.- AnonyymiUUSI
Ja "saadaan kauppoihin maksavia asiakkaita".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja "saadaan kauppoihin maksavia asiakkaita".
Eli meiltä raskaasti verotetuilta (mm. alv:n korotus) kansalaisilta kupatut rahat sekä valton lisävelat annetaan turvahaittaturisteille ja sitten he kantavat ne kauppaan. On melkoisen kannattavaa bisnestä!🤣
- AnonyymiUUSI
Hallitus ne tänne ottanut, kiitos persut ja kokoomus
- AnonyymiUUSI
Hermokaasua ja napalmia kehiin.
- AnonyymiUUSI
Onnea Mikkeli! Myhhäillään, ihmisen kokoinen kaupunki.
- AnonyymiUUSI
Saattaa joku tehdä johtopäätöksen Mikkelistä asuinpaikkana. Ei olisi isoisä uskonut, jos olisi tälläisen uutisen lehdestä lukenut.
- AnonyymiUUSI
Jep, voikin käydä katselemaan uutta työtä ja asuntoa toisesta kaupungista.
- AnonyymiUUSI
Muista äänestää Jutta Urpilaista.SDP.
- AnonyymiUUSI
4% kreikkalainen jutta,ensimmäinen nainen valtiovarainministeri. Valitettavasti.
- AnonyymiUUSI
Mikkelin kaupunki kannattaa haastaa oikeuteen. Samalla kannattaa kyseenalaistaa kaupungin päättäjien toimivalta, koska tuohan on selkeää syrjintää. Onko kaupunginjohtaja niin persaukinen urpo että pitää epätoivoissaan haalia matuja elätettäväksi velkarahalla? EI voi muuta sanoa että on teillä ehkä suomen tyhmin kaupunginjohtaja.
- AnonyymiUUSI
Rantanen voisi komentaa naton FLF-joukot suojaamaan kaupunkia pakolaisilta.
- AnonyymiUUSI
Tämä koetaan sitten taloudellisesti kannattavaksi toiminnaksi, kun verorahoja annetaan Mikkelin turvapaikan hakijoille...
- AnonyymiUUSI
Ei siinä mitään ihmeelistä. Kaupunki saa rahaa, ku näitä palvotaan.
- AnonyymiUUSI
Ovatko Mikkelin touhut edes laillisia? Missä kaupungissa vastaava tapahtuu seuraavaksi, jos Mikkelin annetaan toimia näin? Aivan uskomatonta sikailua veronmaksajien kustannuksella.
- AnonyymiUUSI
Missä SDP ja vasemmiston huutajat? Kaiken voi tehdä reilummin.,,,
- AnonyymiUUSI
No niin ,SDP ja Kepu voitti kunta ja alue vaalit!
Alkaa tapahtuu.näin sitä pitää!
Media käski äänestää,ja lampaat totteli! - AnonyymiUUSI
Luulin ensin, että uutisen otsikko oli vitsi, - vaan eipä ollut. Mikkelin toimintahan on ennakkotapauksena, sieltä hirveimmästä päästä. Heitetään Suomalaiset asukkaat kylmästi pihalle, jotta saadaan imuroitua kaupunkiin, mahdollisia pysyviä tulonsiirtomagneetteja maahanmuuttajista. Tuplasikailua Mikkelin malliin: Suomalaiset asukkaat ulos, ja sen jälkeen veronmaksajien kustantamaa - ja mahdollisesti pitkään/ikuisesti jatkuvaa vastikkeetonta mamuelämää noihin asuntoihin. Ei enää röyhkeämpää toimintaa voisi olla.
- AnonyymiUUSI
Nyt kannattaisi oikeiden Mikkeliläisten todella näyttää ja erittäin äänekkäästi julkituoda, mitä mieltä he ovat moisesta sosiaalisikailusta. Tehkää kuntapäättäjillenne selväksi oikein rautalankaversiona, ja ei niin ystävällisin sanankääntein, kuka maksaa noiden turhakkeiden palkan, ja keitä varten heidät on valittu päättäjiksi. Tällaisen toiminnan jälkeen ei Mikkeliläisten tule olla tarpeettoman ystävällisiä alueensa kuntapäättäjille ja mahdollisille viranhaltijoille asian tiimoilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923498
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1151995
- 621964