Mikkeli häätää vuokrarivarista suomalaiset ja tilalle turvapaikkaturisti-matut!

Anonyymi-ap

21

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin syöneen näköstä porukkaa siinä grillipaikalla. Mässyyn tukirahat riittäneet.

• Anonyymi
        UUSI

No, eikös se kerro siitä, että marketit ovat saaneet rahaa tähänkin asti, kenties vielä suomalainen elintarvikeketjukin hyötynyt. Vahvasti epäilen, että näin ei tule olemaan niiden Riihelän kuvitelmien pohjalta.

• Anonyymi

Kiitos vihreät ja SDP tästäkin!

Mutta tätähän mikkeliläiset äänestäjät ovat itse tilanneet kun antoivat viimeksi kunnallisvaaleissa äänet vihreille, SDP:lle ja muulle "monikultturisuus on rikkaus, ei mulla muuta" vasemmistolle.

• Anonyymi
        UUSI

Ja "saadaan kauppoihin maksavia asiakkaita".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja "saadaan kauppoihin maksavia asiakkaita".

Eli meiltä raskaasti verotetuilta (mm. alv:n korotus) kansalaisilta kupatut rahat sekä valton lisävelat annetaan turvahaittaturisteille ja sitten he kantavat ne kauppaan. On melkoisen kannattavaa bisnestä!🤣

• Anonyymi
        UUSI

Hallitus ne tänne ottanut, kiitos persut ja kokoomus

• Anonyymi
      UUSI

Hermokaasua ja napalmia kehiin.

• Anonyymi
      UUSI

Onnea Mikkeli! Myhhäillään, ihmisen kokoinen kaupunki.

• Anonyymi
      UUSI

Saattaa joku tehdä johtopäätöksen Mikkelistä asuinpaikkana. Ei olisi isoisä uskonut, jos olisi tälläisen uutisen lehdestä lukenut.

• Anonyymi
        UUSI

Jep, voikin käydä katselemaan uutta työtä ja asuntoa toisesta kaupungista.

• Anonyymi
      UUSI

Muista äänestää Jutta Urpilaista.SDP.

• Anonyymi
        UUSI

4% kreikkalainen jutta,ensimmäinen nainen valtiovarainministeri. Valitettavasti.

• Anonyymi
      UUSI

Mikkelin kaupunki kannattaa haastaa oikeuteen. Samalla kannattaa kyseenalaistaa kaupungin päättäjien toimivalta, koska tuohan on selkeää syrjintää. Onko kaupunginjohtaja niin persaukinen urpo että pitää epätoivoissaan haalia matuja elätettäväksi velkarahalla? EI voi muuta sanoa että on teillä ehkä suomen tyhmin kaupunginjohtaja.

• Anonyymi
      UUSI

Rantanen voisi komentaa naton FLF-joukot suojaamaan kaupunkia pakolaisilta.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä koetaan sitten taloudellisesti kannattavaksi toiminnaksi, kun verorahoja annetaan Mikkelin turvapaikan hakijoille...

• Anonyymi
      UUSI

Ei siinä mitään ihmeelistä. Kaupunki saa rahaa, ku näitä palvotaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ovatko Mikkelin touhut edes laillisia? Missä kaupungissa vastaava tapahtuu seuraavaksi, jos Mikkelin annetaan toimia näin? Aivan uskomatonta sikailua veronmaksajien kustannuksella.

• Anonyymi
      UUSI

Missä SDP ja vasemmiston huutajat? Kaiken voi tehdä reilummin.,,,

• Anonyymi
      UUSI

No niin ,SDP ja Kepu voitti kunta ja alue vaalit!
      Alkaa tapahtuu.näin sitä pitää!
      Media käski äänestää,ja lampaat totteli!

• Anonyymi
      UUSI

Luulin ensin, että uutisen otsikko oli vitsi, - vaan eipä ollut. Mikkelin toimintahan on ennakkotapauksena, sieltä hirveimmästä päästä. Heitetään Suomalaiset asukkaat kylmästi pihalle, jotta saadaan imuroitua kaupunkiin, mahdollisia pysyviä tulonsiirtomagneetteja maahanmuuttajista. Tuplasikailua Mikkelin malliin: Suomalaiset asukkaat ulos, ja sen jälkeen veronmaksajien kustantamaa - ja mahdollisesti pitkään/ikuisesti jatkuvaa vastikkeetonta mamuelämää noihin asuntoihin. Ei enää röyhkeämpää toimintaa voisi olla.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt kannattaisi oikeiden Mikkeliläisten todella näyttää ja erittäin äänekkäästi julkituoda, mitä mieltä he ovat moisesta sosiaalisikailusta. Tehkää kuntapäättäjillenne selväksi oikein rautalankaversiona, ja ei niin ystävällisin sanankääntein, kuka maksaa noiden turhakkeiden palkan, ja keitä varten heidät on valittu päättäjiksi. Tällaisen toiminnan jälkeen ei Mikkeliläisten tule olla tarpeettoman ystävällisiä alueensa kuntapäättäjille ja mahdollisille viranhaltijoille asian tiimoilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3498
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2877
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2376
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2271
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2087
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      1995
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe