Tien toisella puolella on kuusi ja toisella puolella viisi koivua. Kuinka monta puuta on yhteensä tien varrella?
Ette ikinä arvaa!
13
3906
Vastaukset
- ---------------------
6 tai 11
- jonkku
...kumpi on oikea vastaus?
- Mää
5 koivua ja 1 kuusi
- Erittäin älykäs
Tien vasemmalla puolella kasvoi kaksi mäntyä
ja kolme haapaa,oikealla puolella koivu.
Kuinkas monta puuta tien varrella kasvoi? - Erittäin viisas
Erittäin älykäs kirjoitti:
Tien vasemmalla puolella kasvoi kaksi mäntyä
ja kolme haapaa,oikealla puolella koivu.
Kuinkas monta puuta tien varrella kasvoi?Vastaan itse kun ette kuitenkaan tiedä.
Vastaus:Viisi.Tien oikealla puolella Saku Koivu
seisoi pikkutarpeillaan, ja kasvoi vielä.
Voi voi kun oli hyvä vitsi,hah hah hah ! - Comma copulator
Erittäin viisas kirjoitti:
Vastaan itse kun ette kuitenkaan tiedä.
Vastaus:Viisi.Tien oikealla puolella Saku Koivu
seisoi pikkutarpeillaan, ja kasvoi vielä.
Voi voi kun oli hyvä vitsi,hah hah hah !Väärin vastattu. Erisnimenä Koivu kirjoitetaan isolla kirjaimella.
- viisastunut
Comma copulator kirjoitti:
Väärin vastattu. Erisnimenä Koivu kirjoitetaan isolla kirjaimella.
oli hyvä, että kerroit.
- nero
5 koivua ja kuusi(6)!!!!!!!!!
- jonkku2202
montako puuta niitä sitten loppujen lopuksi onkaan!? oikeaa vastausta ei ole kuulunut...!
- ???
Viisi koivua. koska tien toisella puolella on kuusi.
- jonkku2202
...AIVAN OIKEIN! HYVÄ! :)
- MiksuGT
Kuusi puuta
- vanha_metsuri
Tien varrella on Enso-Gutzeitin pöllipino vuodelta 1948. Hevosmiehet raahasivat puut siihen lanssille, mutta kukaan ei ilennä hakea pois. Ihan ovat sammaleessa ja pahastikin maatumispisteessä. Arviolta 248 puuta on läjässä. Laskin ne eilen taas uudemman kerran. Koivua ja kuusta molempaa sekasin taapelissa. Semmosta sekapuuta ylimalkaan. Ranteen vahvuista ja vähän järreempääkin. Tulkaa jo hakemaan ja viekää omanne pois. Vaan ei mittään isompaa kiirettä ja hätää. Tulkaa kun jouvatte kaljanjuonniltanne. Ja tuokaa koppa Karhua tullessanne. Minä maksan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2509727Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.578117Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2057141- 1763828
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2942020- 1061988
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81768- 1211650
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191427Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871424