että valitsen työpaikan jonkun ihmisen takia, se ei todellakaan pidä paikkaansa! Haluan tehdä itselle mieluisaa työtä, enkä ole koskaan liittänyt työhön sitä, että etsisin jotain tiettyä henkilöä! Paljon nuorempi ei voi koskaan olla millään tavalla elämässäni ja sen sanon hänelle kasvotusten, jos se ei muuten mene perille! En pidä pitkistä ihmisistä, enkä sellaisista ihmisistä, jotka yrittävät pakottaa ihmisen välittämään hänestä. Välittämistä ei voi ostaa koskaan, sillä se repisi sielun palasiksi ja silloin elämä ei koskaan tunnu elämisen arvoiselta! Pakko se on kertoa tietoa eteenpäin, jos painostaminen ei lopu! Oma vointi on ollut todella huono jo monen vuoden ajan!
Jos luulette
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti sinä häirikkö miltä sinusta tuntuisi, jos sinua yritettäisiin pakottaa auttamaan sellaista ihmistä jota inhoaisit, et varmasti suostuisi sellaiseen, joten miksi minun pitäisi suostua sellaiseen!
- Anonyymi
Tuntuu ettei sinulla ole mitään käsitystä siitä, mitä ihminen voi tehdä ja mitä ei voi! Sen olet osoittanut vuosien ajan, että se mitä sinä haluat sinun on pakko saada! Et ole koskaan pystybyt asettumaan minun asemaani ja siihen miten ahdistavana ja stressaavana olen kokenut yllättävät lähestymisesi. Minä en voisi koskaan toimia noin kun sinä toimit! Koska minusta sellainen on kaikkea muuta kuin hyvä tapa toimia ja se sen voi laskea kuuluvan rikolliseen toimintaan kauan jatkuessaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741