Oi aikoja, oi tapoja!
Mikkelissä pakolainen rules ja suomiperheet voivat vain vikistä. Ennen kuin heidät heitetään ulos kodeistaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011423091.html
VOKkia pukkaa Suonsaarentielle, suomalaiset heitetään kylmästi pihalle kodeistaan
37
386
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pitäisi Jo Kansan tietää -kuka Puolustaa vain Matu/Mamu ja Paperittomia -!
- - Ja -VIHAA- Suomalaisia - !
- tässä Ne -SONTIAISET- ON ;
SDP +ÄäriVasemmisto +MYRKYN-Vihreät ja VasemmistoKEPU -puolueet !- AnonyymiUUSI
Suuria RYSSIÄ!
- AnonyymiUUSI
Eva Biaudee on sitä mieltä että maahan muutto on rikastuttavaa kulttuurivaihtoa
- AnonyymiUUSI
Uskomatonta. Tätä sitä saa kun vihervasurit olivat hallituksessa. Mamuja vaan lisää, ja näille mokomille äänestäjille.
Kaikki mamut vaan takaisin kotimaihinsa ja heti!- AnonyymiUUSI
Sellainen hajoita ja hallitse-lammas siellä. Eduskunnassa ei ole vuosikymmeniin ollut muita kuin globalistipuolueita, jotka vuorollaan ovat valeoppositiossa ja mädätyshallituksessa. Kaikki puolueet kuitenkin edustavat globalisteja eikä suomalaisia. Kaikki puolueet ja niiden aivopestyt äänestäjät ovat tämän maan pilaamisen aiheuttaneet.
- AnonyymiUUSI
Olisi aika mainita kaiken pahan alku ja juuri
PERSU
Eipä käykään tähän tilanteeseen, hups. - AnonyymiUUSI
Eikös se kehitysjohtaja voisi alkaa jo rakentamaan perustusta sille uudelle keskustan tornitalolle. Siihen mahtuisi ainakin muutama vokki ja lokki - hei, me tienataan tällä...!
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti kansalaiset nostaa kovan äläkän kaupunkia vastaan.
- AnonyymiUUSI
Kaupunginhallituksen paikkajakauma 2025–2029
Suomen Keskusta: 4 paikkaa
Kansallinen Kokoomus: 3 paikkaa
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue: 3 paikkaa
Vihreä liitto: 1 paikka - AnonyymiUUSI
Ukrainan urhotko niihin muuttaa?
- AnonyymiUUSI
Ukrainalaiset on venäläistaustaisia ja sellaisina yhtä vaarallisia kuin venäläisetkin. Suomessakin hakeutuvat venäläisten seuraan, sodasta huolimatta !
- AnonyymiUUSI
” Asukkaiden kritiikki kohdistuu kaupungin ratkaisuun.
Yle kertoo, että kaupungin näkökulmasta vastaanottokeskus tuo alueelle elinvoimaa: 15 työpaikkaa ja uusia asukkaita, jotka ostavat ruokansa paikallisista marketeista.”
Fuc*ing unbelievable. Mahdollista vain Mikkelissä! - AnonyymiUUSI
Kyllä. Tulijat ostavat ruokansa Kelan tuilla ja sossun maksusitoumuksilla. Mitenkäs se työllistymisen laita?
- AnonyymiUUSI
Kannattaisi ostaa keskikaljaa ja sätkää kuten suomalaiset työttömät, niin valtio saisi enemmän verotuloja.
- AnonyymiUUSI
Aivan samanlaista porukkaa löytyy kantasuomalaisistakin, kaikille ei nimittäin työ maistu ja eiköhän noista rivariasukkaistakin moni elä sossun tukien varassa?
- AnonyymiUUSI
Kohta alkaa tulla naisten "rikastamisen" kulttuuri Mikkeliinkin ?
- AnonyymiUUSI
Autottomat vähävaraiset halutaan siirtää 20km päähän Mikkelistä..just joo.
- AnonyymiUUSI
Se on sitä puhdistusta, silmäniloa tilalle, eristämällä edistetään. Eiköhän noihin rivareihinkin pidä tehdä jonkinmoinen laattaralli eli rempattava ennenkuin kehtaa tulijoille tarjota maja-paikkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitä puhdistusta, silmäniloa tilalle, eristämällä edistetään. Eiköhän noihin rivareihinkin pidä tehdä jonkinmoinen laattaralli eli rempattava ennenkuin kehtaa tulijoille tarjota maja-paikkaa.
Kyllä tehdään varmasti remontti eihän sitä nyt kuluneisiin asuntoihin voida majoittaa.
- AnonyymiUUSI
Fenix-nimisessä ns. ravintolassa niitä "notkuu"!
- AnonyymiUUSI
Käsi pystyyn kuka yllättyi, että paikallismedia uutisoi asiasta vasta pakon edessä, kun kaikki muut olivat asiasta jo raportoineet...
- AnonyymiUUSI
On se erikoista. Suomessa työttömiä yli 300.000. Avoimia työpaikkoja n. 50.000 !
Kyllä tekijöille pitäisi töitä riittää.
Ei tänne memuja tarvita. Menkööt omiin kotimaihinsa. Se olisi parasta Suomelle.- AnonyymiUUSI
Orpon hallitus järjestää 1000 000 uutta työpaikkaa.
- AnonyymiUUSI
Ylellä ne suomalaiset olivat sen näköisiä, että kukaan ei halua heitä majoittaa.
- AnonyymiUUSI
Laita oma kuvasi.
- AnonyymiUUSI
Kun joku homssuinen tatuoitu ja lävistetty yltä päältä, niin sanottu taiteilijasielu kalpeana haamuna valittaa, että joutuu muuttamaan pois, kun asumistuki ja toimeentulotuki ei riitä päiväannokseen, eikä työ maita kun on ideologia, niin silloin syytetään hallitusta ja pitää antaa tämän asunnossaan olla ja tukea vielä lisätä. Mutta kun keski-ikäiset tai sen ylittäneet ajetaan pois, niin syytetään heidän ulkonäköään ja muuta.
- AnonyymiUUSI
Kaupunginhallituksessa ovat Kokoomus, Keskusta, SDP, Vihreät ja Perussuomalaiset. Kiitos siis näille ryhmille, kun eivät ymmärtäneet lukemaansa.
- AnonyymiUUSI
Sellainen Euroopan Unionin prostituoitu.
- AnonyymiUUSI
Tulihan se sieltä, mikkeli havittelee valtion rahoja.
- AnonyymiUUSI
siellä on taas joku mielenterveys ongelmainen päättäny näin.
- AnonyymiUUSI
Mikkeli ottaa nyt rajusti mainehaittaa. Tän olis voinut hoitaa fiksummin.
- AnonyymiUUSI
Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.
https://www.facebook.com/aleksi.valavuori/posts/monikulttuurisuus-on-rikkaus-ei-mulla-muuta/1151428159673831/ - AnonyymiUUSI
Veikkaapa, että tänne tulevat maahanmuuttajat ovat keskimäärin paljon hyödyllisempiä yhteiskunnalle, kun nyt sieltä muuttamaan joutuvat. Sen näköisiä "makkaranpurijoita" olivat he ylen kuvissa.
- AnonyymiUUSI
jahas. Riihelä näköjään itse kommentoi aiheuttamaansa sotkua.
- AnonyymiUUSI
se nainen näätti hyvältä.oli tarpeeks massaa<3!
- AnonyymiUUSI
Ruhosi, kirjoitin. Vassari muunteli totuutta viestiini.
- AnonyymiUUSI
Lappeenrannassa vaaditaan itärajaa auki venäläisten invaasiolle ja Mikkeli valmistautuu kotouttamaan itärajalta saapuvia Ukrainan rintamalta saapuvia vankeja. Kimmo Kiljunen ja demarit nousevat tuon avulla valtaan Suomessa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933536
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202117- 1152055
- 621974