Äiskälle ja iskälle lasku tulossa. Arviolta noin 350-450 t €/perhe. Kunta saattaisi osan armahhtaa. Vakuutusyhtiö ei.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Varmaan hyvätuloisia kun on varaa tummoisia rehunalkuja kasvattaa.
- Anonyymi
Edessä 20 vuoden ulosotto ja miljoonat kasvaa nopeasti korkoa joten ei kannata työhön mennä ainakaan suomessa.
- Anonyymi
hetkessä voi elämänsä sössiä täysin. Tyhmyyden hintalappu on kova.
- Anonyymi
Olisi mukavaa tietää onko tekijöiden suvuissa aiemmin ollut samantyylistä käytöstä ja minkä tason ihmisiä tekijöiden vanhemmat ovat ??
- Anonyymi
Anteeks mitä, minkä tasoisia? Kyllä niitä pahantekijöitä on aina tullut niin köyhistäkin kun rikkaista perheistä ja kaikista siltä väliltä.
- Anonyymi
todennäköisesti on suvussa tuollaista hölmöilyjä, vanhemmilta talot myyntiin jos edes omistaa sellaista .ja vuokralle loppuiäksi ja vanhempien nimet julki
- Anonyymi
Miedän pitää ymmärtää heitä, varmaan vaikea lapsuus jne.
- Anonyymi
Miksi tämän ikäiset olivat ulkona siihen aikaan. Missä vanhemmat.
- Anonyymi
melko varmasti lähikapakassa vanhemmat, pennut juoksee yötä myöten ulkona.
- Anonyymi
baarissa
- Anonyymi
Ei se lasku vanhemmille tule. Voihan ne sitä maksaa, mutta ei heillä ole velvollisuutta ole. Niille pennuille se lasku tulee vaikka maksuun vasta kun täysi-ikäisiä. Elämä käytännössö ohi.
- Anonyymi
pitäisi tulla kun tuollaiset idiootit maailmaan tehneet
- Anonyymi
Vähintään 6 miljoonaa kunnan ilmoituksen mukaan, ehtii omakotitalon hinnan verran tulla korkoja ennenkuin alkaa täysi-ikäisenä maksamaan. Laitaa varmaan pentuja miettimään kun loppuelämänsä aikana ei voi ulosoton suojaosuutta enemmän tienata.
- Anonyymi
Eipä ole. Vanhemmat eivät ole taloudellisesti vastuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498