Äiskälle ja iskälle lasku tulossa. Arviolta noin 350-450 t €/perhe. Kunta saattaisi osan armahhtaa. Vakuutusyhtiö ei.
Hah! Äiskälle ja iskalle lasku tulossa.
14
427
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan hyvätuloisia kun on varaa tummoisia rehunalkuja kasvattaa.
- Anonyymi
Edessä 20 vuoden ulosotto ja miljoonat kasvaa nopeasti korkoa joten ei kannata työhön mennä ainakaan suomessa.
- Anonyymi
hetkessä voi elämänsä sössiä täysin. Tyhmyyden hintalappu on kova.
- Anonyymi
Olisi mukavaa tietää onko tekijöiden suvuissa aiemmin ollut samantyylistä käytöstä ja minkä tason ihmisiä tekijöiden vanhemmat ovat ??
- Anonyymi
Anteeks mitä, minkä tasoisia? Kyllä niitä pahantekijöitä on aina tullut niin köyhistäkin kun rikkaista perheistä ja kaikista siltä väliltä.
- Anonyymi
todennäköisesti on suvussa tuollaista hölmöilyjä, vanhemmilta talot myyntiin jos edes omistaa sellaista .ja vuokralle loppuiäksi ja vanhempien nimet julki
- Anonyymi
Miedän pitää ymmärtää heitä, varmaan vaikea lapsuus jne.
- Anonyymi
Miksi tämän ikäiset olivat ulkona siihen aikaan. Missä vanhemmat.
- Anonyymi
melko varmasti lähikapakassa vanhemmat, pennut juoksee yötä myöten ulkona.
- Anonyymi
baarissa
- Anonyymi
Ei se lasku vanhemmille tule. Voihan ne sitä maksaa, mutta ei heillä ole velvollisuutta ole. Niille pennuille se lasku tulee vaikka maksuun vasta kun täysi-ikäisiä. Elämä käytännössö ohi.
- Anonyymi
pitäisi tulla kun tuollaiset idiootit maailmaan tehneet
- Anonyymi
Vähintään 6 miljoonaa kunnan ilmoituksen mukaan, ehtii omakotitalon hinnan verran tulla korkoja ennenkuin alkaa täysi-ikäisenä maksamaan. Laitaa varmaan pentuja miettimään kun loppuelämänsä aikana ei voi ulosoton suojaosuutta enemmän tienata.
- Anonyymi
Eipä ole. Vanhemmat eivät ole taloudellisesti vastuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184359- 1513704
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1013478Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321758
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk151217Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140