On kyllä pikkusen rajua touhua. Onko tää joku pila vai oikeesti totta?
Ensin nää matut elätetään Suomalaisten verovaroilla ja nyt jo asunnot
annetaan ilman näille.
Maahanmuuttajat Suomalaisten tilalle, mihkä Suomalaiset laitetaan vai kadulle
10
204
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
_____________ Ketä On -Päättämässä Mikkelissä - ?
SDP ja LaitaVasemmisto ja MyrkynVihreät ja VasemmistoKEPU -puolueet
_____________ Kannattaa -MUISTAA -kun seuraava kerran -ÄÄNESTÄÄ - !- AnonyymiUUSI
Ja Riihelä asiantuntijana ja puhemiehenä asiassa: puolue Kokoomus.
- AnonyymiUUSI
Sanna tanssii teidän iloksi flowssa
- AnonyymiUUSI
Kyllä päättäjät on iha ulalla? Ei voi olla totta. Nousee ihan viha kun ajattelee tätä touhua
- AnonyymiUUSI
Ikävä kyllä täysin totta , kantaväestö väistyköön kunniakansalaisten tieltä. Jo vuosikausia ovat maahanmuuttajat olleet etusijalla vuokra-asuntojen saannissa. Sitä porukkaa mitä Suomeenkin lappaa sosturvan ja muiden hyvien etujen tähden ei kiinnosta pätkääkään muu kuin helppo elämä. Onhan maahanmuuttajia työssäkin ,kyllä,en kiellä vaan tietyt lähiöt kaupungeissa ovat täyttyneet pelkistä hyväksikäyttäjistä,siitähän ei saa puhua mitä tämä pelleily Suomelle maksaa. Yleensäkin mitä helv....järkeä on ottaa sopeutumattomia meidän maahamme. Ei mitään.
.- AnonyymiUUSI
Kyllä on asenteet päin helvettiä. Mikkelisä on idiootteja päättämässä. Ukko vielä kehtasi ylistää tämän pakkoirtisanomisten tuovan lisää työpaikkoja ja valtion tukia, kun mamut pääsevät asumaan halpoihin vuokra-asuntoihin.
Tämä on jo suomalaisten perusoikeuksien loukkaamista, kun mamut laitetaan etusijalle. Mutta näin se Suomessa menee, että suomalaiset ovat rähmällään näiden yhteiskunnan kunniakansalaisten edessä- uimarannoilla pitäisi olla uinninvalvojia, jotta uimataidottomat mamut eivät huku, kun eivät tajua, ettei uimataidottomalla ole asiaa veteen. Jo Oulun imaani rohkeni arvostella Suomea ko. asiasta. Yhteiskuntamme edläteillä on paremman oikeudet kuin suomalaisilla. Jo on aikoihin eletty - vihervassarit vaahtoavat näiden elättien "ihmisoikeuksista" mutta suomalaisten ihmisoikeuksista ei puhu kukaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on asenteet päin helvettiä. Mikkelisä on idiootteja päättämässä. Ukko vielä kehtasi ylistää tämän pakkoirtisanomisten tuovan lisää työpaikkoja ja valtion tukia, kun mamut pääsevät asumaan halpoihin vuokra-asuntoihin.
Tämä on jo suomalaisten perusoikeuksien loukkaamista, kun mamut laitetaan etusijalle. Mutta näin se Suomessa menee, että suomalaiset ovat rähmällään näiden yhteiskunnan kunniakansalaisten edessä- uimarannoilla pitäisi olla uinninvalvojia, jotta uimataidottomat mamut eivät huku, kun eivät tajua, ettei uimataidottomalla ole asiaa veteen. Jo Oulun imaani rohkeni arvostella Suomea ko. asiasta. Yhteiskuntamme edläteillä on paremman oikeudet kuin suomalaisilla. Jo on aikoihin eletty - vihervassarit vaahtoavat näiden elättien "ihmisoikeuksista" mutta suomalaisten ihmisoikeuksista ei puhu kukaan.Riihelä on Mikkelin kaupungin virtuaali lemmikki. Siis Pyhä-elä..jota ei voi hävittää. Nähdään vielä kansallis museossa. Kaikkien aikojen tuholainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riihelä on Mikkelin kaupungin virtuaali lemmikki. Siis Pyhä-elä..jota ei voi hävittää. Nähdään vielä kansallis museossa. Kaikkien aikojen tuholainen.
Juurikin näin on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on jo suomalaisten perusoikeuksien loukkaamista, kun mamut laitetaan etusijalle. Mutta näin se Suomessa menee, että suomalaiset ovat rähmällään näiden yhteiskunnan kunniakansalaisten edessä- uimarannoilla pitäisi olla uinninvalvojia, jotta uimataidottomat mamut eivät huku, kun eivät tajua, ettei uimataidottomalla ole asiaa veteen. Jo Oulun imaani rohkeni arvostella Suomea ko. asiasta. Yhteiskuntamme edläteillä on paremman oikeudet kuin suomalaisilla. Jo on aikoihin eletty - vihervassarit vaahtoavat näiden elättien "ihmisoikeuksista" mutta suomalaisten ihmisoikeuksista ei puhu kukaan.Se on jännä miten aina vedotaan noihin valtion tukiin. Ne valtion tuet tulee veroeuroista ja me ne verot maksetaan. Se on yks hailee mistä ne rahat tulee kunnalta vai valtiolta, me siinä aina kuitenkin olemme maksajina.
- AnonyymiUUSI
Kokoomuslainen firma ja sen tukena vihervasemmisto. Voi tapahtua monenlaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994