Reilu meininki kaupungissa jota johtaa SDP, Kepu ja Kokoomus.
https://yle.fi/a/74-20175828?origin=rss
Kaiken voi tehdä reilummin mainosti SDP.
Terveisiä Mikkelistä
9
112
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Persut sanoivat, että omakansa ensin, niinhän siinä taisi käydä.
Persujen 50 000 orpolasta on etusilla.- AnonyymiUUSI
Tämä ei ole persujen päätös. Mikkeliläiset olivat sen verran tyhmiä etteivät äänestäneet PERSUJA
- AnonyymiUUSI
Nykyajan aitoa ihmiskauppaa. Kaupunki saa valtiolta rahat 2v ajan (sinä maksat lopulta senkin). Kuka maksaa lopulta nuo kaupassa käynnit ja 15 hengen palkat "kotouttamisesta"? Luvassa on varmasti myös niitä kivoja pelihetkiä.
- AnonyymiUUSI
Siksi PS!!!
- AnonyymiUUSI
Vastaanottokeskus tarvitsee lisää elintilaa eli lebensraum kuin Adolf aikanaan halusi. Tämä on mielipuolista demarien ja kepulien politiikkaa!!!!!
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tuollakin olis jossain ollut joku lopetettu kyläkoulu tai muita tyhjillään olevia rakennuksia
- AnonyymiUUSI
Jormuaan vois perustaa tuommosen keskuksen.
- AnonyymiUUSI
Äänestäkää vaan näitä mamutuspuolueita niin uimarantanne on ripuloitu pilalle ja teidät ajetaan kotoanne pois. Siinä viimeisimmät uutiset parin viikon ajalta Suomessa. Ja taksit sekä koulut on mamutettu.
- AnonyymiUUSI
https://yle.fi/a/74-20177170
Perussuomalaiset ovat ainoa suomalaisen puolella oleva puolue. Muut puolueet ovat olleet hiljaa aidosta suomalaisiin kohdistuvasta rasismista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994