Kunpa minä tietäisin

Anonyymi-ap

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aivan hakoteillä? Tämähän on aivan turha tänne kirjoittaa. Miten hemmetissä minä saan tämän selvitettyä, en kuvittele sitä että kyseisellä naisella on tunteita minua kohtaan. Mutta miten saan hänet myöntämään asian laidan.

38

3544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko omista tunteista kertominen mitään? Tai pyytää jonnekin?
      Eli ihan perinteisesti... Huoh.

• Anonyymi

Mihin voisin pyytää perinteisesti. Elokuviin, ym

• Anonyymi

Komppaan tätä. Ota yhteyttä irl ja kysy. Sillä se selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin voisin pyytää perinteisesti. Elokuviin, ym

Vaikka, mutta ei se tarvitse olla mitään ihmeellistä ja leffassa ei voi puhua. Kahville, kävelylle, jätskillä.... Riippuu tuntemisasteesta. Jos vasta haluat tietää kiinnostuksen, etkä yhtään tiedä, pyytäisin johonkin helppoon paikkaan, johon naisenkin on matalampi kynnys suostua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka, mutta ei se tarvitse olla mitään ihmeellistä ja leffassa ei voi puhua. Kahville, kävelylle, jätskillä.... Riippuu tuntemisasteesta. Jos vasta haluat tietää kiinnostuksen, etkä yhtään tiedä, pyytäisin johonkin helppoon paikkaan, johon naisenkin on matalampi kynnys suostua.

Jos pyytäisit ensin vaikka puhelinnumeron ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mites jos molemmat varattuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mites jos molemmat varattuja?

Mä oon varattu ja haikailen miehen perään. Lähestyin varovasti tunnustellen mutta hän ei juuri sanonut siihen mitään. Ehkä ujo mutta havainnoin että tunteet molemminpuolisia. Meillä on ollut yhteys silti. Loputon ikävä jäi❤️
        Olin/olen valmis eroamaan että saisin hänet.

• Anonyymi

Hyvä kysymys, itsekin voisin vastaavalle tiedolle kumartua.

• Anonyymi

Tekisin noin niinkuin ensimmäinen kommentoija sanoo. Tsemppiä kovasti!

• Anonyymi

Kysy suoraan. Olisitko kiinnostunut tutustumaan?

• Anonyymi

Tämä on hyvä kysymys! Olisin naisena myönteisesti yllättynyt, jos mies kysyisi näin.

• Anonyymi

Olisin,,,

• Anonyymi

Tarjoa hänelle kyyti autollasi 😉

• Anonyymi

Tule tyttö kyytiin! 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule tyttö kyytiin! 😜

Mielelläni 🚘 🍦🧋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule tyttö kyytiin! 😜

En tule, koskaan enää

• Anonyymi

Olen kiinnostunut. Paljon olen. Mutta nyt hyvää yötä sinulle mies. Olet täydellinen. Juuri sellainen mitä olen koko elämäni hakenut.

• Anonyymi

Sovitaan että tämä oli häneltä... ❤️

-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitaan että tämä oli häneltä... ❤️

-sivusta

Niin olikin😅mistä sä voit tietää 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olikin😅mistä sä voit tietää 😍

Arvasin, kävipä tuuri! Olen onnekas. 😏

Kiva viesti oli kyllä.

• Anonyymi

Se vaatineen keskustelua aiheesta. Minulle tuli tunteita voimakkaitani helmikuussa 2024 erääseen mieheen. Aiemmin suhtauduin häneen neutraalisti tai varaksella. Sitten opin l
      luottamaan ja loppu on yhtä tuskaa.

• Anonyymi

Pannaan jalalla koreasti?

• Anonyymi

Rehellisyys...

Laita hänelle viesti, kerro ajatuksistasi, tunteistasi, mitä haluat ja miten haluat edetä. Kysy sitten naiselta onko hänellä samanlaisia tuntemuksia ja haluaako hän edetä asiassa. Jos ei halua voitte pysyä ystävinä tai voit toivottavaa vilpittömästi hyvää jatkoa.. 🤔

• Anonyymi

Ehkä tunnisteita olisi hyvä laittaa jos on joku joka on jäänyt sua kaipaamaan. Täällä nimittäin on muitakin joilla on loputon ikävä. 😉

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Oma rakkaani💫

• Anonyymi

Kun mies tarpeeksi haluaa naista, hän keksii kyllä keinon lähestyä. Ei ole oikeita esteitä, ei ole poikkeuksia.

• Anonyymi

Ihan höpöhöpöä sinun juttusi, on paljonkin esteitä ja rajoitteita. Raamit on aika pienet, minkä sisällä käytös katsotaan hyväksyttäväksi, tila, tilanne, jne. Voit toki itse yrittää rikkoa niitä, mutta ei sinusta ole siihen, niin älä yllytä muitakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan höpöhöpöä sinun juttusi, on paljonkin esteitä ja rajoitteita. Raamit on aika pienet, minkä sisällä käytös katsotaan hyväksyttäväksi, tila, tilanne, jne. Voit toki itse yrittää rikkoa niitä, mutta ei sinusta ole siihen, niin älä yllytä muitakaan.

Raamit? Missä ihmeessä sinä naista näet jos normaalia kanssakäymistä ei hyväksytä? Onhan näitä laulajiakin joita tullaan keskellä esitystä pokaamaan lavalle. Ei se ole tuostakaan kiinni. Vaatii pokkaa kyllä.

• Anonyymi

Vapaa vai varattu

• Anonyymi

Missä näet häntä: töissä, harrastusten parissa, samalla paikkakunnalla vai jossain ihan muualla?

• Anonyymi

Soita hänelle✨💫

• Anonyymi

Jos olet intuitiivinen niin katso häntä silmiin "kunnolla" oikealla hetkellä. Toisen katselin voi jo vastata tuohon.

• Anonyymi

Nainen ei ole kiinnostunut enkä minäkään enää -sivusta

• Anonyymi

Koska tämä selvisi? Naisen kiinnostuksen loppuminen?

• Anonyymi

Jengeilyä tappamista ja kostoa kiusaajille yms tulee lisätä ja ajat kuin 1940

• Anonyymi

Et mitenkään

• Anonyymi

Kunpa tietäisi mitä ihanuus M nainen ajattelee?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      158
      10065
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5504
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3939
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      50
      2725
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      75
      2440
    6. 81
      2239
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      145
      2046
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      235
      1858
    9. Roger Karimus

– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun
      Voimailulajit
      2
      1621
    10. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      141
      1525
    Aihe