Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aivan hakoteillä? Tämähän on aivan turha tänne kirjoittaa. Miten hemmetissä minä saan tämän selvitettyä, en kuvittele sitä että kyseisellä naisella on tunteita minua kohtaan. Mutta miten saan hänet myöntämään asian laidan.
Kunpa minä tietäisin
20
1909
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olisiko omista tunteista kertominen mitään? Tai pyytää jonnekin?
Eli ihan perinteisesti... Huoh.- AnonyymiUUSI
Mihin voisin pyytää perinteisesti. Elokuviin, ym
- AnonyymiUUSI
Komppaan tätä. Ota yhteyttä irl ja kysy. Sillä se selviää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin voisin pyytää perinteisesti. Elokuviin, ym
Vaikka, mutta ei se tarvitse olla mitään ihmeellistä ja leffassa ei voi puhua. Kahville, kävelylle, jätskillä.... Riippuu tuntemisasteesta. Jos vasta haluat tietää kiinnostuksen, etkä yhtään tiedä, pyytäisin johonkin helppoon paikkaan, johon naisenkin on matalampi kynnys suostua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka, mutta ei se tarvitse olla mitään ihmeellistä ja leffassa ei voi puhua. Kahville, kävelylle, jätskillä.... Riippuu tuntemisasteesta. Jos vasta haluat tietää kiinnostuksen, etkä yhtään tiedä, pyytäisin johonkin helppoon paikkaan, johon naisenkin on matalampi kynnys suostua.
Jos pyytäisit ensin vaikka puhelinnumeron ;)
- AnonyymiUUSI
Hyvä kysymys, itsekin voisin vastaavalle tiedolle kumartua.
- AnonyymiUUSI
Tekisin noin niinkuin ensimmäinen kommentoija sanoo. Tsemppiä kovasti!
- AnonyymiUUSI
Kysy suoraan. Olisitko kiinnostunut tutustumaan?
- AnonyymiUUSI
Tämä on hyvä kysymys! Olisin naisena myönteisesti yllättynyt, jos mies kysyisi näin.
- AnonyymiUUSI
Tarjoa hänelle kyyti autollasi 😉
- AnonyymiUUSI
Tule tyttö kyytiin! 😜
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tule tyttö kyytiin! 😜
Mielelläni 🚘 🍦🧋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tule tyttö kyytiin! 😜
En tule, koskaan enää
- AnonyymiUUSI
Olen kiinnostunut. Paljon olen. Mutta nyt hyvää yötä sinulle mies. Olet täydellinen. Juuri sellainen mitä olen koko elämäni hakenut.
- AnonyymiUUSI
Sovitaan että tämä oli häneltä... ❤️
-sivusta
- AnonyymiUUSI
Se vaatineen keskustelua aiheesta. Minulle tuli tunteita voimakkaitani helmikuussa 2024 erääseen mieheen. Aiemmin suhtauduin häneen neutraalisti tai varaksella. Sitten opin l
luottamaan ja loppu on yhtä tuskaa.- AnonyymiUUSI
Pannaan jalalla koreasti?
- AnonyymiUUSI
Rehellisyys...
Laita hänelle viesti, kerro ajatuksistasi, tunteistasi, mitä haluat ja miten haluat edetä. Kysy sitten naiselta onko hänellä samanlaisia tuntemuksia ja haluaako hän edetä asiassa. Jos ei halua voitte pysyä ystävinä tai voit toivottavaa vilpittömästi hyvää jatkoa.. 🤔 - AnonyymiUUSI
Ehkä tunnisteita olisi hyvä laittaa jos on joku joka on jäänyt sua kaipaamaan. Täällä nimittäin on muitakin joilla on loputon ikävä. 😉
- AnonyymiUUSI
Rakas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352649- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732249Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621914
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201899- 861642