Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aivan hakoteillä? Tämähän on aivan turha tänne kirjoittaa. Miten hemmetissä minä saan tämän selvitettyä, en kuvittele sitä että kyseisellä naisella on tunteita minua kohtaan. Mutta miten saan hänet myöntämään asian laidan.
Kunpa minä tietäisin
38
3544
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko omista tunteista kertominen mitään? Tai pyytää jonnekin?
Eli ihan perinteisesti... Huoh.- Anonyymi
Mihin voisin pyytää perinteisesti. Elokuviin, ym
- Anonyymi
Komppaan tätä. Ota yhteyttä irl ja kysy. Sillä se selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin voisin pyytää perinteisesti. Elokuviin, ym
Vaikka, mutta ei se tarvitse olla mitään ihmeellistä ja leffassa ei voi puhua. Kahville, kävelylle, jätskillä.... Riippuu tuntemisasteesta. Jos vasta haluat tietää kiinnostuksen, etkä yhtään tiedä, pyytäisin johonkin helppoon paikkaan, johon naisenkin on matalampi kynnys suostua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka, mutta ei se tarvitse olla mitään ihmeellistä ja leffassa ei voi puhua. Kahville, kävelylle, jätskillä.... Riippuu tuntemisasteesta. Jos vasta haluat tietää kiinnostuksen, etkä yhtään tiedä, pyytäisin johonkin helppoon paikkaan, johon naisenkin on matalampi kynnys suostua.
Jos pyytäisit ensin vaikka puhelinnumeron ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mites jos molemmat varattuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mites jos molemmat varattuja?
Mä oon varattu ja haikailen miehen perään. Lähestyin varovasti tunnustellen mutta hän ei juuri sanonut siihen mitään. Ehkä ujo mutta havainnoin että tunteet molemminpuolisia. Meillä on ollut yhteys silti. Loputon ikävä jäi❤️
Olin/olen valmis eroamaan että saisin hänet.
- Anonyymi
Hyvä kysymys, itsekin voisin vastaavalle tiedolle kumartua.
- Anonyymi
Tekisin noin niinkuin ensimmäinen kommentoija sanoo. Tsemppiä kovasti!
- Anonyymi
Kysy suoraan. Olisitko kiinnostunut tutustumaan?
- Anonyymi
Tämä on hyvä kysymys! Olisin naisena myönteisesti yllättynyt, jos mies kysyisi näin.
- Anonyymi
Olisin,,,
- Anonyymi
Tarjoa hänelle kyyti autollasi 😉
- Anonyymi
Tule tyttö kyytiin! 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule tyttö kyytiin! 😜
Mielelläni 🚘 🍦🧋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule tyttö kyytiin! 😜
En tule, koskaan enää
- Anonyymi
Olen kiinnostunut. Paljon olen. Mutta nyt hyvää yötä sinulle mies. Olet täydellinen. Juuri sellainen mitä olen koko elämäni hakenut.
- Anonyymi
Sovitaan että tämä oli häneltä... ❤️
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan että tämä oli häneltä... ❤️
-sivustaNiin olikin😅mistä sä voit tietää 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olikin😅mistä sä voit tietää 😍
Arvasin, kävipä tuuri! Olen onnekas. 😏
Kiva viesti oli kyllä.
- Anonyymi
Se vaatineen keskustelua aiheesta. Minulle tuli tunteita voimakkaitani helmikuussa 2024 erääseen mieheen. Aiemmin suhtauduin häneen neutraalisti tai varaksella. Sitten opin l
luottamaan ja loppu on yhtä tuskaa.- Anonyymi
Pannaan jalalla koreasti?
- Anonyymi
Rehellisyys...
Laita hänelle viesti, kerro ajatuksistasi, tunteistasi, mitä haluat ja miten haluat edetä. Kysy sitten naiselta onko hänellä samanlaisia tuntemuksia ja haluaako hän edetä asiassa. Jos ei halua voitte pysyä ystävinä tai voit toivottavaa vilpittömästi hyvää jatkoa.. 🤔 - Anonyymi
Ehkä tunnisteita olisi hyvä laittaa jos on joku joka on jäänyt sua kaipaamaan. Täällä nimittäin on muitakin joilla on loputon ikävä. 😉
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
Oma rakkaani💫
- Anonyymi
Kun mies tarpeeksi haluaa naista, hän keksii kyllä keinon lähestyä. Ei ole oikeita esteitä, ei ole poikkeuksia.
- Anonyymi
Ihan höpöhöpöä sinun juttusi, on paljonkin esteitä ja rajoitteita. Raamit on aika pienet, minkä sisällä käytös katsotaan hyväksyttäväksi, tila, tilanne, jne. Voit toki itse yrittää rikkoa niitä, mutta ei sinusta ole siihen, niin älä yllytä muitakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan höpöhöpöä sinun juttusi, on paljonkin esteitä ja rajoitteita. Raamit on aika pienet, minkä sisällä käytös katsotaan hyväksyttäväksi, tila, tilanne, jne. Voit toki itse yrittää rikkoa niitä, mutta ei sinusta ole siihen, niin älä yllytä muitakaan.
Raamit? Missä ihmeessä sinä naista näet jos normaalia kanssakäymistä ei hyväksytä? Onhan näitä laulajiakin joita tullaan keskellä esitystä pokaamaan lavalle. Ei se ole tuostakaan kiinni. Vaatii pokkaa kyllä.
- Anonyymi
Vapaa vai varattu
- Anonyymi
Missä näet häntä: töissä, harrastusten parissa, samalla paikkakunnalla vai jossain ihan muualla?
- Anonyymi
Soita hänelle✨💫
- Anonyymi
Jos olet intuitiivinen niin katso häntä silmiin "kunnolla" oikealla hetkellä. Toisen katselin voi jo vastata tuohon.
- Anonyymi
Nainen ei ole kiinnostunut enkä minäkään enää -sivusta
- Anonyymi
Koska tämä selvisi? Naisen kiinnostuksen loppuminen?
- Anonyymi
Jengeilyä tappamista ja kostoa kiusaajille yms tulee lisätä ja ajat kuin 1940
- Anonyymi
Et mitenkään
- Anonyymi
Kunpa tietäisi mitä ihanuus M nainen ajattelee?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.15810065Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735504Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273939- 502725
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan752440- 812239
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1452046Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2351858Roger Karimus
– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun21621Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1411525