❤️🔥
paras asia kaivatussasi?
113
2031
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on aivan ihmeellinen. Se on se.
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta❤️
- Anonyymi
ei ole kaivattua.
- Anonyymi
Mulla on monia.
Mieheltä , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on monia.
Mieheltä ,Jakakaa!
- Anonyymi
Kokonaisuus ja se katse 🥵❤️😍
- Anonyymi
Miehellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä?
Juu
- Anonyymi
26cm penis
- AnonyymiUUSI
Josta nainen tarvitsee korkeintaan puolikkaan pätkän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Josta nainen tarvitsee korkeintaan puolikkaan pätkän.
:-D pätkän.
- Anonyymi
En pysty sanoittamaan sitä tunnetta jonka hän on minulle saanut aikaan.. se on jotain todella ihmeellistä ja ainutlaatuista. Eli vastaan kokonaisuus.
- Anonyymi
Hyvin sanottu, lainaan tätä ☝🏻 Öitä rakas uniikkini, olet rakas ❤️😘😘😘😘😘😘 täytyy rientää 🫡😮💨
- Anonyymi
Hyvä vastaus🙂
- AnonyymiUUSI
naisten puheita nuo....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
naisten puheita nuo....
Oli naisesta, mieheltä. Huom, mieheltä, ei palstan pikkuisilta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli naisesta, mieheltä. Huom, mieheltä, ei palstan pikkuisilta.
En usko. Korkeintaan mieheltä miehelle.
- Anonyymi
Ainut mies maailmassa, jonka haluan.
- Anonyymi
Eikö. Maailmassa 8 miljardia ihmistä ja vain se yksi on se jonka kanssa haluaa jakaa maailman ❤️
- Anonyymi
Isot Bosat 👅
- Anonyymi
Sulla on todella laajat markkinat, kun tyydyt tuohon. Suomalaiset on nykyään niin lihavia, että ne isot bosat on sekä miehillä, että naisilla.
- AnonyymiUUSI
Tulihan se sieltä😜
- Anonyymi
RAHA
- Anonyymi
Se mies on vaan niin Unique🥵 se katse ja mun suu loksahtaa auki. En osaa enää puhua. Varmana mokaan jos alkaa puhua mulle
- Anonyymi
Se kokonaisuus mitä hän on. En osaa eritellä.
- Anonyymi
Öö... Ei!
- Anonyymi
Kyky pilata kaikki heti alkumetreillä ja kyvyttömyys korjata tilannetta 🤔
- Anonyymi
NO HUH HUH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NO HUH HUH
😂💪 Mitä sitä totuutta kiertelemään 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂💪 Mitä sitä totuutta kiertelemään 😉
En oo muuttunut enkä aio muuttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole pyytänytkään 😂
Elä elämääsi, niin kuin haluat... Ei kuulu mulle, onneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole pyytänytkään 😂
Elä elämääsi, niin kuin haluat... Ei kuulu mulle, onneksi.On se tärkeää tehdä asia selväksi naiselle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tärkeää tehdä asia selväksi naiselle!
IRL kannattaisi varmaan tehdä selväksi, ei täällä.
- Anonyymi
Kiusaajat on KIUSAAJIA AINA.
- Anonyymi
Olisitko voinut antaa hänelle vielä tilaisuuden puhua. Jos luuli, että olet varattu, oli muuten vain epävarma tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko voinut antaa hänelle vielä tilaisuuden puhua. Jos luuli, että olet varattu, oli muuten vain epävarma tms.
Mikäs veikkaus tuo on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe 💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaajat on KIUSAAJIA AINA.
Mustakusi 🪓
- Anonyymi
Ehkä ei ole ollut kiinnostunut sinusta?
- AnonyymiUUSI
Tuo olen kyllä minä! Taas tunnistin itseni täältä....
mies
- Anonyymi
hän on vain uskomattoman kiinnostava kokonaisuus.
- Anonyymi
Kukaa sitä nyt ei toisesta haastavasta puolikkaastaan tykkäisi 😉
- Anonyymi
Mistä tiedät, että on puolikkaasi.
- Anonyymi
Mitä jos ei olekaan haastava, vaan ei satu olemaan kiinnostunut sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että on puolikkaasi.
Sen vain tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoita haastavalla sitä, että onko kiinnostunut vai ei, vaan persoonaa ja lahjakkuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔idiot.
- AnonyymiUUSI
Ajattelen samoin hänestä komeasta sänkinaamastani valkoisella autolla
- Anonyymi
Takaraivo 🤔
- Anonyymi
Pipo
- Anonyymi
Besserwisser hyvällä tavalla.
- Anonyymi
Minäkin sanon että kokonaisuus.
- Anonyymi
Huonosti sanottu.
- Anonyymi
Kokonaisuus ratksisee usein. Hyvin sanottu.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaisuus ratksisee usein. Hyvin sanottu.
Sivustakylllä, kokonaisuus se on. Niin.
- Anonyymi
Kaunis älykäs temperamenttinen kissa kesytettäväksi
- Anonyymi
Ärsyttävän söpö, aivan mahdoton luonne, todella hankala lähestyä ja tutustua.. ihan käsittämätön tyyppi. Miten voikin sekoittaa toisen ihmisen aivokemiat tuolla tavalla? Soo soo 💥
- Anonyymi
😲😲😲
- Anonyymi
Luotan tunteeseen mikä hänet nähdessä tuli. Lisäksi tunteiden puute nähdessäni yhden toisen miehen.
- Anonyymi
Hellä ja kutkuttava
- Anonyymi
🩷🩷🩷🩷🩷
- Anonyymi
Hieman kovan kuoren alla maailman kultaisin ihminen ja niin hauska myös 💖sekä uskomattoman kaunis ja seksikäs 😘🤗
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Ja tämä siis n-n 👩❤️💋👩
- Anonyymi
Hän on myös sellainen taiteellinen omantienkulkija ja sekin on hyvin kiinnostavaa 🤩☺️
- Anonyymi
Hiukset, kun hän ujosti hymyilee, kasvot, hänen varastaa hetken saapuessa paikalle eikä häntä voi olla katselemasta.
https://www.youtube.com/watch?v=C6vsTkKPq8s&list=RDC6vsTkKPq8s&start_radio=1 - Anonyymi
En voi vastata. Se olisi väärin ja epäreilua jotain toista ihmistä kohtaan, mutta jos se on joskus mahdollista, voin sen hänelle kertoa.
- Anonyymi
Pallottelet siis kahta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallottelet siis kahta?
En pallottele ketään. Voin kaivata, mutta mitä merkitystä sillä kenellekään muulle on kuin itselleni. Olen pelkkä anonyymi kirjoittaja, eikö totta. Hän ei voi minua edes muistaa enää, joten älä huoli. Pidän itsestäni huolen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En pallottele ketään. Voin kaivata, mutta mitä merkitystä sillä kenellekään muulle on kuin itselleni. Olen pelkkä anonyymi kirjoittaja, eikö totta. Hän ei voi minua edes muistaa enää, joten älä huoli. Pidän itsestäni huolen.
Tuskin hän tunnistaisi, vaikka kirjoittaisitkin jonkun hyviä puolia. Ne voi koskea ketä vaan
- AnonyymiUUSI
Onko se A-nainen jota kohtaan olisi väärin?
- Anonyymi
Hyvä per.e
- Anonyymi
Se kun jos nainen rakastaa minua. Siis sillä tavalla että minulle suuttuminenkin tuntuisi hänestä pahalta, mutta välillä suuttuisi ja antaisi minun kuulla kunniani, sitten rauhoittuisimme ja olisimme kiltisti.
- Anonyymi
Söpöä.
- Anonyymi
Sovintos.eksiä sitten kiitos ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöä.
Minä myöntäisin että olen ollut ajattelematon ja hän myöntäisi että suuttui vähän liikaa. Niin se varmaan menisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myöntäisin että olen ollut ajattelematon ja hän myöntäisi että suuttui vähän liikaa. Niin se varmaan menisi.
Olisimme myös naisen kanssa syvästi järkyttyneitä ja siksi halaisimme toisiamme vaan paljon enemmän ja paljon enemmällä rakkaudella kun tilanne olisi ohitse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisimme myös naisen kanssa syvästi järkyttyneitä ja siksi halaisimme toisiamme vaan paljon enemmän ja paljon enemmällä rakkaudella kun tilanne olisi ohitse.
Söpönee vain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Söpönee vain.
Ihanaa 🥰
- Anonyymi
Pituus hymy syli sielu koti
- Anonyymi
💪😎👈
- AnonyymiUUSI
Hauismies, oletan?
- AnonyymiUUSI
Rakastan hänen silmiään, katsettaan, hymyään, huuliaan, ääntään, kävely tyyliään ja hiuksiaan, oli ne auki tai kiinni.
Rakastan myös hänen luotettavuutta, tunnollisuutta, ahkeruutta, älykkyyttä.
Tuntuu että lista vain kasvaa ajan myötä. En osaa valita parasta.- AnonyymiUUSI
Tuo kävelytyyli on mielenkiintoinen. Onko erilaisia kävelytyylejä tai mitä sillä tarkoitetaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kävelytyyli on mielenkiintoinen. Onko erilaisia kävelytyylejä tai mitä sillä tarkoitetaan?
No onhan niitä. Tunnistan kauempaa monet jo kävelytyylistä ja olemuksesta.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No onhan niitä. Tunnistan kauempaa monet jo kävelytyylistä ja olemuksesta.
SivustaKävelytyyli on osa persoonallisuutta. Jos ihmisillä olisi tarkka liikkeen ja rytmin havannointikyky, aivan selvästi huomaisi, että jokaisella on yksilöllinen ja ainutlaatuinen kävelytyyli, mutta kun ei ole, suurin osa ihmisten kävelytyyleistä näyttää samalta. Joillakin on niin selkeästi persoonallinen kävelytyyli et sen tunnistaa satojen metrien päästä jos vain näkökykyä riittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän niitä on. Kaivatuni kantaa itseään jotenkin kivasti. Tai sitten se tyyli on vain kiva, koska se on hänen.
- AnonyymiUUSI
Oli sillai sykähdyttävä, että ei toista varmaan tule. Mutta niin sitä kohtaa elämässä erilaisia ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Silmät ja hymy. Se tunne, että hän tykkää musta tälläisena ja että me kuulutaan yhteen.
- AnonyymiUUSI
Ihana!
- AnonyymiUUSI
Seksikkyys, ihanuus. Hänessä, naisessa.
- AnonyymiUUSI
Nimi. Kai Vattu.
- AnonyymiUUSI
Tuo on niin hlvetin typerä "vitsi". Kukaan ei sille koskaan naura eikä tule nauramaan, joten voi lopettaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin hlvetin typerä "vitsi". Kukaan ei sille koskaan naura eikä tule nauramaan, joten voi lopettaa.
Nauraa jos on sopivasti väsynyt.
- AnonyymiUUSI
Kaikki mutta olisi kiva tietää, onko mun lupa lähestyä tai halata, jos nähdään. Ymmärrän enemmän kuin hyvin jos ei ole.
- AnonyymiUUSI
Pitää halata, haluan halata, halataan!
sivusta
- AnonyymiUUSI
Ei sen kannata ainakaan meikata! Yök. m
- AnonyymiUUSI
Haluisko se seurustella 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Takapuoli, se on ISO...
- AnonyymiUUSI
Herkkä vaisto, sosiaaliset taidot sekä henkinen ja fyysinen vahvuus.
- AnonyymiUUSI
Meillä on erityinen yhteys ja hän on komein
- AnonyymiUUSI
Naisen pitkä katse------->minuun mieheen. Jokin päässä kolahti, tykkää ehkä Vau!
- AnonyymiUUSI
🦒------🫎
- AnonyymiUUSI
Niinpä katse paljastaa viimein mitä toista kohtaan tuntee. Olet ollut tärkeä..jo kauan.
- AnonyymiUUSI
Tissit
- AnonyymiUUSI
Vieläkö äitiltäs tulee maitua? 😳
- AnonyymiUUSI
sielu ja iso big daddy masu
- AnonyymiUUSI
MUn.a
- AnonyymiUUSI
Megaforce 🤣 Are you re.. 4 the future 🤭
- AnonyymiUUSI
Rakastan häntä niin että rutistaisin rusinaksi paitsi että oon nainen ja hän voimakas mies. Niin söpö hän on ❤️. Kasvot pehmeät ja partaa hieman joita olisi ihana silitellä ja piirtää ihoonsa ääriviivoja. Nenä sopusuhtainen, huulet pussattavat. Rento kävelytyyli ja tarkkailee ympäristöään niinkuin tiikeri vaanii saalistaan. Rauhallinen olemus näin muuten, ääni pehmeä ja matala jota olisi ihana makuukamarissakin kuunnella. Pyörryttää kun tavataan. Ottaiskohan kiinni käsivarsilleen jos jalat pettää? Harmi vaan kun hän on ehkä suuttunut mulle jostain eikä enää mitään varmuutta näänkökään enää. 😔
- AnonyymiUUSI
jaksaa minua.🥹
- AnonyymiUUSI
Kuka nyt ei sinua jaksaisi?
- AnonyymiUUSI
Uskon hänen tietävän volvoista.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947