Tanner tömisee kun tämä auto käy tyhjäkäyntiä ja yltyy kunnon jytinäksi kun vähän kaasua hivottelee. Kyllä kelpaa, naapurit saa olla kateellisia monen korttelin taakse kun lyön autoni jytisemään. Vääntöä piisaa vaikka kuinka jyrkkään mäkeen ja hinata voi vaikka kuorma-autoa. Tällaisista autoista dacistit näkevät vain märkiä unia, 9 desin singeri huutaa hoosiannaa kun vähän on mäen kaltaista!!!
jeesuksen aikainen 7 litran V8 dieseli on ainoa oikea moottori henkilöautoon!
21
488
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla pitkäkin takatukka, risaiset farkut ja trukker lippis verkkotaustalla?
- Anonyymi
Fleda löytyy, jamekset löytyy ja on USA lätsä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fleda löytyy, jamekset löytyy ja on USA lätsä!!
Onko oikein MAGA lippis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikein MAGA lippis?
Ketä on maga?
- Anonyymi
Ei ole mutta 9 desin singeriä ja Rombattia ei tähän taloon tule! Dacia suxs!
- Anonyymi
Elf turbo taitaa kiihtyä rivakammin ilman savua, bonjour.
- Anonyymi
Ai kiihtyy? Todista se.
- Anonyymi
Justuksen 0-100 kiihtyvyys video!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justuksen 0-100 kiihtyvyys video!?
Justuksen 0-100 kiihtyvyys video!?...................Sitä saatte odottaa kauan . Jos minä kehuskelen kiihdys aikoja niin sillion ostan siihen oikean kiihdytys kilpa auton. En ole ostanut koskaan autoa josta jatkuvasti testaisin kiihdytys sekunteja ,mulle on tärkeämpää auton toimivuus ja siitä on jo todisteita yllinkyllin joista trollit eivät iloitse. Kohtuullinen polttoainetalous ,hinta, ja vähillä korjauksilla mennyt kohtapuolin 500000km,aika hyvä talviautokin . Moottorina Renaultin luotettava 1,6 bensiinimalli. Kiihdytelkää te joilla ei ole muuta tekemistä,, minä jo 73,n vuoden iässä voin nauttia aivan muista asioista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justuksen 0-100 kiihtyvyys video!?...................Sitä saatte odottaa kauan . Jos minä kehuskelen kiihdys aikoja niin sillion ostan siihen oikean kiihdytys kilpa auton. En ole ostanut koskaan autoa josta jatkuvasti testaisin kiihdytys sekunteja ,mulle on tärkeämpää auton toimivuus ja siitä on jo todisteita yllinkyllin joista trollit eivät iloitse. Kohtuullinen polttoainetalous ,hinta, ja vähillä korjauksilla mennyt kohtapuolin 500000km,aika hyvä talviautokin . Moottorina Renaultin luotettava 1,6 bensiinimalli. Kiihdytelkää te joilla ei ole muuta tekemistä,, minä jo 73,n vuoden iässä voin nauttia aivan muista asioista
Juu se 1.6 pata on hyvä, nämä uudet 0.9 padat ovat läpipaskoja, ketjut porsii, turbot porsii ja öljyä palaa!!
- Anonyymi
Ei olis kyllä uskonut että jeesus ajoi amerikanraudalla.
Viiniä, leipää ja kalaa hän monisti tosta vaan.
Siunausta teille- Anonyymi
Jeesus nimenomaan todistetusti ajoi jenkkiraudalla. Äkkiä löytää valokuvia aiheesta.
- Anonyymi
Mitenkähän se Amerikka tuohon aiheeseen tuli ku n V8 moottori ei edes ole Amerikkalaisten keksimäkään
- Anonyymi
Jälkeen jääneet takatukat jutskaavat keskenään ja Trumpin ihailua yhdistää punaniskajuntteja.
- Anonyymi
Trump on hupiukko. 7L V8 dieseli sen sijaan on miesten moottori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump on hupiukko. 7L V8 dieseli sen sijaan on miesten moottori.
Tuollainen moottori on yli-ikäisen takatukan ihanne, vähän kuin eläkevaari tykkää Pauli Räsäsestä.
- Anonyymi
Tanner tömisee kun tämä auto käy tyhjäkäyntiä.................Aika huonossa kunnossa taitaa olla kulkuneuvosi. Minä kyllä olen 35 vuoden aikana autoalalla oppinut sen että kunnossa oleva V kasi ei kuulosta siltä kuin Harley Davitssonin tyhjäkäynti.
- Anonyymi
En kyllä käsitä miten tuo Jeesus ja V8 tarina löytää Trumpin ja Amerikan . Jos Jeesus ajoi Amerikkalaisella V kasilla niin hänhän olis ollut arvaten tuttava Henry Fordin kanssa kun Henry kehittei A-Fordia seuraavaksi. Ennen uskoisin Jeesuksen ajaneen ensimmäisillä V kaseilla Ranskassa
- Anonyymi
Jeesushan oli tunnetusti vitivalkoinen amerikkalainen joka eli 1900-luvun alun ameriikassa. Siellä se veekasilla jytisteli menemään ja muutti vettä kolmen tähden jalluksi.
- Anonyymi
purra tarvitsee hyviä veron maksajia ajajaa kaikki Veekaseilla
- Anonyymi
Jytisee niin notta naapureiden ikkunat helisee. Minä nautin tästä, vähän saattaa jotain jäykistymisen tapaista tapahtua housuissakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19022471Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant849682Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.477645Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va886428SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1906146Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot495142HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1204812Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074499Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,432738Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1052257