17.7 syntyneitä rapuja?

naano

Haluaisin vain vähän kartoittaa kuinka paljon ihmisiä on synytynyt tuona kyseisenä (17.7) ajankohtana... että jos syntymäpäiväsi on tuo niin kerrohan se minulle :) kiitokset vastauksesta jo etukäteen

30

4902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisa

      tiedän kaks kaveria ketkä on syntyny samana päivänä ku sä

      • dj.venla

        mun yks kaveri on kans syntynyt tolloin


    • vanha rapu

      mä ole synt. 17.7. vuosi on viiskytluvun lopussa. ja täytyy sanoa, että vuosien varrella rapu horoskooppini täsmää minuun, kuin silmä päähän.

      • Masa

        Matti Nykänen on syntynyt myös 17.7.


      • valopää
        Masa kirjoitti:

        Matti Nykänen on syntynyt myös 17.7.

        jaa


      • Osku
        Masa kirjoitti:

        Matti Nykänen on syntynyt myös 17.7.

        Juuh 17.7.1970 mies, siis mie. Samana päivänä ja samana vuonna on syntynyt myös Mandy Smith (englantilainen laulaja 80-luvulta, joka meni naimisiin muistaakseni 15 vuotiaana Bill Wyhmanin kanssa), Sit iki-ihana Eija Vilpas on muistaakseni syntynyt samana päivänä tosin 50-luvulla. =)))) Pirre & Hansu rules!!!!


      • 170770
        Osku kirjoitti:

        Juuh 17.7.1970 mies, siis mie. Samana päivänä ja samana vuonna on syntynyt myös Mandy Smith (englantilainen laulaja 80-luvulta, joka meni naimisiin muistaakseni 15 vuotiaana Bill Wyhmanin kanssa), Sit iki-ihana Eija Vilpas on muistaakseni syntynyt samana päivänä tosin 50-luvulla. =)))) Pirre & Hansu rules!!!!

        Tunnen yhteenkuuluvaisuutta kanssasi(n)


      • ozyboy33
        170770 kirjoitti:

        Tunnen yhteenkuuluvaisuutta kanssasi(n)

        Kiva törmätä samana päivänä syntyneeseen ;) Ja siihen parhaaseen vuosikertaan...=)


    • Piina

      Hei!
      Mulla on sama syntymäpäivä! Samoin Matti Nykäsellä ja David Hasselhoffilla, joten ei ollenkaan huonossa seurassa ;)

      Piina

    • poika

      ja mä myös :)

      • merta

        ..ja mun poika 17.7.=20v


    • rappu

      minähän se täällä kans täytän sunnuntaina vuosia, lähes pyöreitä.. ainakin jotain tasaista.

    • Kingsize86

      Mä oon syntyny 17.7.1986.. Samoin mun serkku mut muutamaa vuotta myöhemmin... Onnee kaikil 17.7 syntyneil!!!!

    • kyllä

      Onnitteluja vaan kovasti huomiselle muillekin!!!!

    • naano

      Niin tosiaankin kaikille tänään synttäteitään viettäville oikein paljon onnea..

    • eve

      täällä rapu nainen, ja juhlin synttäreitä 17.7

    • Hellu

      Mä olen syntynyt 17.7.

      T: Hellu

    • mansikka marja

      olen syntynyt tuona päivänä:)

    • ~kiiwi

      Mu poika ystävä täytti tuona kyseisenä päivänä 15.. ;)

    • Marmar...

      Tää 17.heinäkuuta on ehdottomasti paras päivä viettää syndeä!! Mulla siis kanssa samana päivänä bileet!! =)

    • rapu

      Täällä myös yksi samana päivänä syntynyt:)

    • Rapu-äiti

      Poikani (3v.) on syntynyt kyseisenä päivänä.

    • juhis

      jes, synttäripäiväni o 17.7 ja vuonna 1969 näin
      päivänvalon.

    • *Wilma*

      Hehee!
      Mäkin oon syntyny 17 heinäkuuta, vaikka laskettu ajankohta olis ollu jo 2 heinäkuuta. Tän kesän juhlat olivat hienot, koska täytyin 18v. Nyt oon sit just ajokorttia suorittamassa ja inssiajo on 19 elokuuta, et vähän jännittää. Toivottavasti pidätte mulle peukkuja!

    • Saara

      Sama synttäripäivä, mulla vuonna 1982..

    • heinäkuu

      minä ja kaksoisveljeni ollaan 17.7.80 syntynyt...kyllä on hieno päivä tuo 17 =)

    • riemun päivä

      Keskellä heinäntekohelteitä synnyin minä ;)

      • ozyboy33

        Toivottavasti ei sentään heinäpellolle ;)


    • Anonyymi

      Minä olen syntynyt 17.7 tosin 2008 mut yllätyin et meit on enemmänkin ku joku kolme!

    • Anonyymi

      Päivää, täällä minä, syntynyt 2006

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe