17.7 syntyneitä rapuja?

naano

Haluaisin vain vähän kartoittaa kuinka paljon ihmisiä on synytynyt tuona kyseisenä (17.7) ajankohtana... että jos syntymäpäiväsi on tuo niin kerrohan se minulle :) kiitokset vastauksesta jo etukäteen

33

5235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisa

tiedän kaks kaveria ketkä on syntyny samana päivänä ku sä

• dj.venla

mun yks kaveri on kans syntynyt tolloin

• vanha rapu

mä ole synt. 17.7. vuosi on viiskytluvun lopussa. ja täytyy sanoa, että vuosien varrella rapu horoskooppini täsmää minuun, kuin silmä päähän.

• Masa

Matti Nykänen on syntynyt myös 17.7.

• valopää
        Masa kirjoitti:

jaa

• Osku
        Masa kirjoitti:

Juuh 17.7.1970 mies, siis mie. Samana päivänä ja samana vuonna on syntynyt myös Mandy Smith (englantilainen laulaja 80-luvulta, joka meni naimisiin muistaakseni 15 vuotiaana Bill Wyhmanin kanssa), Sit iki-ihana Eija Vilpas on muistaakseni syntynyt samana päivänä tosin 50-luvulla. =)))) Pirre & Hansu rules!!!!

• 170770
        Osku kirjoitti:

Juuh 17.7.1970 mies, siis mie. Samana päivänä ja samana vuonna on syntynyt myös Mandy Smith (englantilainen laulaja 80-luvulta, joka meni naimisiin muistaakseni 15 vuotiaana Bill Wyhmanin kanssa), Sit iki-ihana Eija Vilpas on muistaakseni syntynyt samana päivänä tosin 50-luvulla. =)))) Pirre & Hansu rules!!!!

Tunnen yhteenkuuluvaisuutta kanssasi(n)

• ozyboy33
        170770 kirjoitti:

Tunnen yhteenkuuluvaisuutta kanssasi(n)

Kiva törmätä samana päivänä syntyneeseen ;) Ja siihen parhaaseen vuosikertaan...=)

• Piina

Hei!
      Mulla on sama syntymäpäivä! Samoin Matti Nykäsellä ja David Hasselhoffilla, joten ei ollenkaan huonossa seurassa ;)

Piina

• poika

ja mä myös :)

• merta

..ja mun poika 17.7.=20v

• rappu

minähän se täällä kans täytän sunnuntaina vuosia, lähes pyöreitä.. ainakin jotain tasaista.

• Kingsize86

Mä oon syntyny 17.7.1986.. Samoin mun serkku mut muutamaa vuotta myöhemmin... Onnee kaikil 17.7 syntyneil!!!!

• kyllä

Onnitteluja vaan kovasti huomiselle muillekin!!!!

• naano

Niin tosiaankin kaikille tänään synttäteitään viettäville oikein paljon onnea..

• eve

täällä rapu nainen, ja juhlin synttäreitä 17.7

• Hellu

Mä olen syntynyt 17.7.

T: Hellu

• mansikka marja

olen syntynyt tuona päivänä:)

• ~kiiwi

Mu poika ystävä täytti tuona kyseisenä päivänä 15.. ;)

• Marmar...

Tää 17.heinäkuuta on ehdottomasti paras päivä viettää syndeä!! Mulla siis kanssa samana päivänä bileet!! =)

• rapu

Täällä myös yksi samana päivänä syntynyt:)

• Rapu-äiti

Poikani (3v.) on syntynyt kyseisenä päivänä.

• juhis

jes, synttäripäiväni o 17.7 ja vuonna 1969 näin
      päivänvalon.

• *Wilma*

Hehee!
      Mäkin oon syntyny 17 heinäkuuta, vaikka laskettu ajankohta olis ollu jo 2 heinäkuuta. Tän kesän juhlat olivat hienot, koska täytyin 18v. Nyt oon sit just ajokorttia suorittamassa ja inssiajo on 19 elokuuta, et vähän jännittää. Toivottavasti pidätte mulle peukkuja!

• Saara

Sama synttäripäivä, mulla vuonna 1982..

• heinäkuu

minä ja kaksoisveljeni ollaan 17.7.80 syntynyt...kyllä on hieno päivä tuo 17 =)

• riemun päivä

Keskellä heinäntekohelteitä synnyin minä ;)

• ozyboy33

Toivottavasti ei sentään heinäpellolle ;)

• Anonyymi

Minä olen syntynyt 17.7 tosin 2008 mut yllätyin et meit on enemmänkin ku joku kolme!

• Anonyymi

Päivää, täällä minä, syntynyt 2006

• Anonyymi

17.7.1970? Onko kukaan syntynyt juuri silloin? Etsin kuutta muuta

• Anonyymi

ei taida rapu-kriitikot uskaltaa tulla tänne aukomaan päätä =)
      rapu on veljeni. Minä härkä.

• Anonyymi

niin kun lukenu vuoskauvet näitä palstoja niin tuolla yhdessä paikassa pannaan ravut tosi alhaiseen kastiin ihmisinä että ihan hävettänyt lukea niitä kommentteja eikä ne lopeta niitä kommentteja vaan jatkaa samaa rattaa.
        Outoa? Kaikki merkit mä otan tasapuolisesti ja kun kaikissa merkeissä, meis kaikissa ihmisissä on hyviä ja huonoi puolia. Ei ole täydellistä olemassakaan. Ja kun mietin rapua, niin tuttua rapumaisuus minulle kun veli on rapu ja isäni on rapu nii isältäni verenperintönä saanu ravun piirteitä ja äidiltäni saanu jousimiehen piirteitä niin kyllä mä tunnen hyvin ravun luonteen laadun. Tarkka kuin mikä, jopa liiankin tarkka, mutta hyvinä vahvuuksina toisten huomioiminen ja auttavaisuus ja vaikka rapu on joskus äkkipikainen niin kuitenkin se usein hieroo sopua ja harmoniaa ihmisten välille että sanoisin että vaaan ja kalojen ohella tosi hyvä diplomaatti horoskooppimerkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2676
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2032
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      108
      1541
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1299
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1166
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      867
    Aihe