Lieksan parhaat juoruilupaikat

Anonyymi-ap

Missä kuulee parhaat juorut lieksassa? Onko se cittarin penkki vai kirjasto?
En haluaisi tuhlata aikaani etsimiseen vaan mennä suoraan parhaiden juorujen lähteille että ehtisin paremmin juoruta parhaimmat juorut eteen päin.
Entä missä kannattaa kytätä juoruamisen arvoisia ihmisiä?
Paikan olisi hyvä olla sellainen että siellä voisi tarvittaessa myös puukotella selkään ja pilata ihmisten elämiä.
Hyviä vinkkejä paikoista otetaan vastaan, kiitos!

42

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taksin kuljettajat tietävät parhaat Lieksa juorut.

• Anonyymi

Nyt tuli kiire tilaamaan taksia...🏃‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli kiire tilaamaan taksia...🏃‍♂️

Ihme touhua taksikeskuksessa haluavat tietää minne olen menossa en minä ole menossa minnekään haluan kuulla juoruja!

• Anonyymi

Vitosen juorut

• Anonyymi

Perusta yllätystaksi: maksa viisikymppiä ja vasta perillä kerrotaan missä olet? Ei kun, sellainenhan tunnetaan monella paikkakunnalla koulukyytinä.

• Anonyymi

Kyllä Cittarin aula on parrein ja siellä saa kaikkein mehukkaimmat juorut. Samalla näkee kuka kulki kenenkin kanssa, ei muuta ko siitä vaan juoruamaan.
      Juoru eleet on myös hyvin tärkeitä, niitä ei sovi unohtaa. Kun ahteri on saatu penkkiin ja vetästyä hieman housuja ylöspäin, ettei rässit katoa. Niin on hyvä viedä käsi poskelle ja hieman venyttää poskilihaksia että rentoutuu. Sitten hieman kallistutaan kanssakuulian suuntaan. Hyvä aloitus on et arvaa mitä kuulin....puhe aloitetaan matalla äänenpainolla ja hieman hymynkare huulilla, hidastellen, ikäänkuin maistellen sanoja. Ei kaikkia sovi kertoa ryöppynä vaan hidastellen, naatitaan ennenkuin laakastaan.
      Sen kaveri tulkitsee, että kohta tulee hyvä juttu. Ja ottaa karvareuhkaa hieman ylöspäin tai hameväen ollessa kyseessä, huivi nostetaan kohteliaasti pois korvien päältä.
      Tässä näkee miten tärkeitä on kaikki eleet, ne tekevät hyvästä juorusta kunkun.
      Lieksa on sään suhteen kuumin paikka, myös juorujen suhteen on jopa Suomen kuumin. Mikähän siellä mahtaa olla paras aihe menossa tänään? Taidan laittaa lipokkaat jalkaan ja lähden Cittariin kuulemaan. Ehkä kuulette sitten myöhemmin.
      Kertooko tuo teille mitään, kysyn vaan?!

• Anonyymi

Kun kerran päivystät cittarissa niin sinähän voit raportoida juttunne tänne nettiin.

• Anonyymi

Kyllä se on Lieksan lapun toimitus. Paras paikka juoruiluun siis, aiemmin se oli liehun sauna kun isomahaisten oma uimavuoro oli. Harmi kun lopettivat sen. Oli niin mukava mahatella muiden mahaystävien kanssa siellä

• Anonyymi

Haluan kuulla juoruja 🙋

• Anonyymi

hysssss.... työttömät kuulemma hankkineet uuden yamaha 230hp vesiskootterin... hyyyssss 🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hysssss.... työttömät kuulemma hankkineet uuden yamaha 230hp vesiskootterin... hyyyssss 🤫

Todella mehukas juoru! Haluan kuulla lisää!👆

• Anonyymi

hyyssss... 3 työkyriä viety tänään mielisairaalaan uupumuksen ja henkisen romahduksen takia.. hyyssss 🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella mehukas juoru! Haluan kuulla lisää!👆

samalla työttömän pihaan ilmestynyt ford ranger raptor pick up avolava 370hp jolla voi kuljettaa uutta vesiskootteria... hyyss tästä ei kannata liikaa huudella kylillä hyyss 🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

samalla työttömän pihaan ilmestynyt ford ranger raptor pick up avolava 370hp jolla voi kuljettaa uutta vesiskootteria... hyyss tästä ei kannata liikaa huudella kylillä hyyss 🤫

Perävaunu pitää varmaan olla vielä busteria varten työttömällä?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perävaunu pitää varmaan olla vielä busteria varten työttömällä?🤔

hyysss... raptorin perässä uusi traileri... 🤫

• Anonyymi

Parraimmat juorut riistanhoitoyhdistyksen kokouksessa.

• Anonyymi

Yamalin aitonaiset on kovia juoruamaan aina ostoksilla käydessään.

• Anonyymi

Tämän väittämän kertoimeille törkyturpa.
        Jamalin ylipääjohtaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän väittämän kertoimeille törkyturpa.
        Jamalin ylipääjohtaja.

Onpa se nyt ärhäkkänä aitonaistensa päältä...

• Anonyymi

hhhyyss.. näin työttömiä satamassa, heillä oli seurana uhkeita ja näyttäviä pimuja.. olivat piknikillä nauttiva vahvaa sandelsia mutta en nähnyt mitä söivät.. tuoksu oli ihana 🤫

• Anonyymi

Ettei vaan ollut Kobe härkää?😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei vaan ollut Kobe härkää?😋

Olen sairas, luulen että minusta juorutaan ja siksi teen juoruilusta uusia aloituksia. Toivottavasti pääsen hoitoon pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sairas, luulen että minusta juorutaan ja siksi teen juoruilusta uusia aloituksia. Toivottavasti pääsen hoitoon pian.

Totta kai pääset. Siellä sitten hoitajat ja lääkärit juoruavat sinusta ja lähettelevät asioitasi sähköpostilla kaikille tahoille. Sitten he puukottavat selkääsi ja pilaavat elämäsi. Teet asiasta rikosilmoituksen ja heti poliisi alkaa juoruta sinusta kaikille ja kyttää sinua yöt ja päivät. Menet perunakuoppaan piiloon päästäksesi eroon kyttääjistä, kiusaajista ja juoruajista, mutta juorut ovat jo tavoittaneet metsän oravat jotka tulevat ilkkumaan ja kiusaamaan sinua pudotellen käpyjä perunakuoppasi katolle.
        Niinpä palaat kotiisi ja kirjoittelet uusia aloituksia suomi24 mm. lieksa, joensuu, kitee, nurmes, juuka, savonlinna, ym. palstoille n. 100 ketjua päivässä.
        Ja kohta elämä taas hymyilee ja tunnet elämän elämisen arvoiseksi kun sinua kytätään ja sinusta juorutaan.

• Anonyymi

Olen nainu perunakuopassa paljaalla pimuja pinppiin.

• Anonyymi

Niin minäkin luulin tehneeni, mutta se olikin vain mätä peruna...😒

• Anonyymi

Onpa taas kaunis päivä, hyvä päivä juoruilulle!
      Aionkin tehdä tänään pitkän päivän ja olen kaupungilla kyttäämässä ja juoruamassa auringon laskuun asti.
      Hyvää juoruilupäivää kaikille!

• Anonyymi

Tilaa jotain purtavaa, tietysti "auringon laskuun".

• Anonyymi

pssssttttt... työtön havaittu moottoripyörä liikkeessä... teki kauppoja uudesta harley-davidsonista.. mut joo, pidetään tää omana tietona ettei työkyrit käy kateellisiksi 🤫

• Anonyymi

JÖSSES

• Anonyymi

Olen juorunnut pinppeli pimun pinpissä 🙋‍♂️

• Anonyymi

Niin minäkin luulin, mutta se se olikin naapurin lammas... 😒

• Anonyymi

Olisikos kolilla hyvä juoruta ja kadehtia?
      Voisikos joku viedä minut veneellä yli?
      Voin palkkioksi juoruta sinusta, puukottaa selkään ja pilata elämäsi....

• Anonyymi

Minulla ei ole elämää 🙋 Voin viedä sinut pielisen yli, vaikka oletkin AIDSHOMO.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole elämää 🙋 Voin viedä sinut pielisen yli, vaikka oletkin AIDSHOMO.

Kiitos! Olet reilu gay!

• Anonyymi

Tänään on viimosen päälle aurinkoinen päivä.
      Tästä tulee jysäyksen omaisesti hyvä juorupäivä.
      Ilmaa on vatsassa kovasti, kurisee, siellä juorut odottaa koska pääsee ulos. Pierettää!

• Anonyymi

Olen noin 65-vuotias mies. Puhun usein puuta heinää.

• Anonyymi

Milloin vuosi vaihtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin vuosi vaihtuu?

Öööööö... Wappuna...? 🤔

• Anonyymi

Olen 47v työtön mies. En vaan voi lopettaa juoruamista 🎅

• Anonyymi

Juoruaminen on hieno harrastus!☝️🤓

• Anonyymi

Äsken joku ajeli peruna pakoputkessa.

• Anonyymi

Tulilkohan sillä lahkeeseen? Hirveä röpöröpö rajoitinta vasten ja renkaasta kuuluu iuh. Eilen tuntui olevan paikallisen bimmerklubin kokoontuminen, useampi hernekeittopurkkinen auto liikkeellä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      598
      2385
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1892
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1730
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1366
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1291
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      940
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      928
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe