Pelottaa kohdata hänet

Anonyymi-ap

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt yhtään enempää tunnekuohua. Vajoan.
Nainen

87

945

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tuttuja tunteita olleet ja vie mielen mustaksi ja kaikki voimat. :( Miksi ihmissuhteet nykyään niin petollisia ja hankalia. Parempi yksinkin. Saa yrittää edes nukkua yönsä rauhassa.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä pelottaa? Onko hän pelottava?

• Anonyymi
        UUSI

Pelottaa oma heikkous. Ettei jaksa tässä tilanteessa pitää suojamuuria. Ei hän pelottava ole. Pelottaa nähdä toinen onnellisena ja tietämättömänä mitä tuskaa aiheuttaa.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottaa oma heikkous. Ettei jaksa tässä tilanteessa pitää suojamuuria. Ei hän pelottava ole. Pelottaa nähdä toinen onnellisena ja tietämättömänä mitä tuskaa aiheuttaa.
        Ap.

Eiköhän se mene keke skeemailija, eli palstaäijä nin että huijaat eniten itseäsi eläytymällä naisen rooliin usean sinut torjuneen naisen muodostamana fuusiona

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Siis WHAT??? Menet tapaamaan ihmistä joka tuottaa sinulle tuskaa🙄miksi?

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä voit kirjoittaa hänelle kirjeen. Laita sinne hiustupsu mukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole olemassa sanoja, joita voisin hänelle kirjoittaa.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole olemassa sanoja, joita voisin hänelle kirjoittaa.
        Ap.

Kyllä ne on. Mieti tätä elämää kuolemaan asti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En mieti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinähän varmasti niittaat sen toisen jos sillä olisi vielä elämää jäljellä vain ettei kukaan muu saisi sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En mieti.

Huh, juu ei!

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Mikä se tuska on, onko tapahtunut jotain? Kuulostaa siltä että olet aivan haavoilla, mutta johtuuko se hänestä vai jostain menneestä?

• Anonyymi
        UUSI

En ole haavoilla. Ei johdu hänestä eikä menneestä. Eikä ole tapahtunut mitään erikoista. Kynnys kohdata vain kasvaa. Kun tunteet on yksipuoliset ja edessäkin kaikki näyttää mustalta.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI

Tuskinpa tänne kukaan järkevä kertoo älkää udelko liian tarkasti. Ja todennäköisesti vaan puukotellaan lopulta selkään joten ei kannata kertoa mitään liian tarkasti. Eikä fiksut utele.

• Anonyymi
        UUSI

Siellä se patologisia selityksiä miksei suksi luista keksivä tasas miettii naista esittävän juttujen kautta pienen päänsä puhki. Uskomatonta skeidaa tämä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole haavoilla. Ei johdu hänestä eikä menneestä. Eikä ole tapahtunut mitään erikoista. Kynnys kohdata vain kasvaa. Kun tunteet on yksipuoliset ja edessäkin kaikki näyttää mustalta.
        Ap.

Kun kerran tunteet on yksipuoliset, vältä kohtaamista parhaasi mukaan. Eihän ole mikään pakko kohdata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Eli taas näitä balleriinaesityksiä naisia esittäen liikaa tunteita, ei pysty😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Lopeta tuo ruikutus ja kysy häntä yhden kerran kahville tai muualle ja, jos vastaus ei ole myöbteinen niin voit hyvillämielin mennä eteenpäin ja unohtaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta tuo ruikutus ja kysy häntä yhden kerran kahville tai muualle ja, jos vastaus ei ole myöbteinen niin voit hyvillämielin mennä eteenpäin ja unohtaa.

Kiitos vinkistä, mut olen jo kohdassa "hyvillä mielin mennä eteenpäin ja unohtaa".
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vinkistä, mut olen jo kohdassa "hyvillä mielin mennä eteenpäin ja unohtaa".
        Ap.

Voit sitten lopettaa tuon turhan ulinan täällä. Daunareita riittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Sanotaanko näin, että vaikka tunteesi tässä kohdin olisivat mielestäsi suuri ongelma, et voi niitä kieltääkään. Eikä ole tarvettakaan. En minä sinua syö sen takia, että sinulla on tunteita. 😄

Laitan sinulle huomenissa sähköpostia. Muista katsoa sähköpostisi.

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko näin, että vaikka tunteesi tässä kohdin olisivat mielestäsi suuri ongelma, et voi niitä kieltääkään. Eikä ole tarvettakaan. En minä sinua syö sen takia, että sinulla on tunteita. 😄

Laitan sinulle huomenissa sähköpostia. Muista katsoa sähköpostisi.

Ap

Äläpä esitä ap.ta. Tai häntä, kenestä tein aloituksen. Hän ei kirjoita täällä, ei ole koskaan kirjoittanut. Vaikka joskus niin luulinkin.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä esitä ap.ta. Tai häntä, kenestä tein aloituksen. Hän ei kirjoita täällä, ei ole koskaan kirjoittanut. Vaikka joskus niin luulinkin.
        Ap.

Minä en luule. Minä tunnistan sinut. Ja huomenna katsot sitten sähköpostisi. Onko sovittu?

On totta, että olen kirjoittanut tänne erittäin, erittäin harvoin. Mutta kyllä minä sinut tunnistan. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa.

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en luule. Minä tunnistan sinut. Ja huomenna katsot sitten sähköpostisi. Onko sovittu?

On totta, että olen kirjoittanut tänne erittäin, erittäin harvoin. Mutta kyllä minä sinut tunnistan. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa.

Ap

Jos olisitkin hän, en haluaisi häneltä mitään sähköpostia. Sori.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisitkin hän, en haluaisi häneltä mitään sähköpostia. Sori.
        Ap.

Senkin höpsö. ☺️ Tietysti olen hän. S-posti on tulossa huomenna. Ihan asiallinen, ei mitään tunnekuohuja. 😉

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Senkin höpsö. ☺️ Tietysti olen hän. S-posti on tulossa huomenna. Ihan asiallinen, ei mitään tunnekuohuja. 😉

Ap

Sori nyt vaan, mutta olet ihan sekaisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta olet ihan sekaisin.

Olen ihan varmasti vähemmän sekaisin kuin moni muu täällä. 😉 S-postissani on tekninen ongelma, sen vuoksi en voi laittaa sitä vielä tänään. Asian pitäisi olla kunnossa huomenna, mutta jos ei ole vielä huomenna, ainakin lähipäivinä.

Sinua on nyt informoitu asiasta, joten sen s-postin ei sitten pitäisi tulla yllätyksenä.

Ole kerrankin onnellinen, kun sinulle kirjoitetaan. 😉 Varmasti moni muukin haluaisi, että tämä viesti olisi heille.

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Kuulostat pahasti sekopäältä, sori 🫣
        - sivuhuomautus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat pahasti sekopäältä, sori 🫣
        - sivuhuomautus

Kiitos mielipiteestäsi, mutta luulen että sinun mielipidettäsi ei varsinaisesti kysytty. 😉

Pääasia että tuo Prinsessa tietää, että se olen minä.

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan varmasti vähemmän sekaisin kuin moni muu täällä. 😉 S-postissani on tekninen ongelma, sen vuoksi en voi laittaa sitä vielä tänään. Asian pitäisi olla kunnossa huomenna, mutta jos ei ole vielä huomenna, ainakin lähipäivinä.

Sinua on nyt informoitu asiasta, joten sen s-postin ei sitten pitäisi tulla yllätyksenä.

Ole kerrankin onnellinen, kun sinulle kirjoitetaan. 😉 Varmasti moni muukin haluaisi, että tämä viesti olisi heille.

Ap

Toivon ja uskon että olet erehtynyt henkilöstä. Varmasti viestin saaja ilahtuu, kunhan se ei ole minä. En ole ikinä toivonut häneltä viestiä mikä liittyisi tunnepuolen asioihin. Irl voin niistä jutella jos sopiva tilaisuus sattuu tulemaan, mutta en viestitse. Jos viestisi koskisi muita asioita, sitten ok.
        Tsemppiä sulle ja viestittelyn kohteellesi!
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon ja uskon että olet erehtynyt henkilöstä. Varmasti viestin saaja ilahtuu, kunhan se ei ole minä. En ole ikinä toivonut häneltä viestiä mikä liittyisi tunnepuolen asioihin. Irl voin niistä jutella jos sopiva tilaisuus sattuu tulemaan, mutta en viestitse. Jos viestisi koskisi muita asioita, sitten ok.
        Ap.

En ollut tuo olet sekaisin-viestittelijä.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Ole huoletta. Tuleva viesti ei sisällä tunnepuolen asioita, ja osaan kyllä ottaa hienotunteisesti huomioon sinun tilanteesi. ☺️ Kuten sanoin, asiallinen viesti on tulossa.

Suosittelen että menet nyt hetkeksi hiljentymään ja kysymään itseltäsi, olenko minä tässä, onko sinulla mitään syytä olla huolissasi tai pelätä, ja vaikutanko minä sekopäältä. ☺️

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut tuo olet sekaisin-viestittelijä.
        Ap.

No sehän on hyvä. Sekä sinun että minun intresseissä on, että mahdollisimman moni pitää meitä sekopäinä tässä keskustelussa.

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos mielipiteestäsi, mutta luulen että sinun mielipidettäsi ei varsinaisesti kysytty. 😉

Pääasia että tuo Prinsessa tietää, että se olen minä.

Ap

Tuo Prinsessa- nimitys onneksi todisti ettet ole hän. Minussa ei ole mitään prinsessamaista enkä onneksi epäile että hän pitää mua minään " prinsessana". En todellakaan halua olla kenellekään prinsessa.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Prinsessa- nimitys onneksi todisti ettet ole hän. Minussa ei ole mitään prinsessamaista enkä onneksi epäile että hän pitää mua minään " prinsessana". En todellakaan halua olla kenellekään prinsessa.
        Ap.

No niin, rauhoituhan nyt vähän. Mitään ikävää ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan. Ei sinulle, minulle eikä kenellekään muulle. ☺️ Mukavaa iltaa sinulle. 🤗

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voit sitten lopettaa tuon turhan ulinan täällä. Daunareita riittää.

Sammaa mieltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ole huoletta. Tuleva viesti ei sisällä tunnepuolen asioita, ja osaan kyllä ottaa hienotunteisesti huomioon sinun tilanteesi. ☺️ Kuten sanoin, asiallinen viesti on tulossa.

Suosittelen että menet nyt hetkeksi hiljentymään ja kysymään itseltäsi, olenko minä tässä, onko sinulla mitään syytä olla huolissasi tai pelätä, ja vaikutanko minä sekopäältä. ☺️

Ap

🚩🚩🚩🚩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🚩🚩🚩🚩

Neljä punaista lippua! 😄😄😂

Mutta ei ollut Ap.:ltä, joten liput voitte rauhassa jättää salkoon. Te olette kyllä suloisia. 😁 Ap.:n lippusensori toimii paremmin. 😉

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, rauhoituhan nyt vähän. Mitään ikävää ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan. Ei sinulle, minulle eikä kenellekään muulle. ☺️ Mukavaa iltaa sinulle. 🤗

Ap

Mukavaa iltaa myös sinne 😌
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Liitätkö oman kuvan mukaan, kiitos 🙂 vaatteilla ja ilman, kiitos 🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liitätkö oman kuvan mukaan, kiitos 🙂 vaatteilla ja ilman, kiitos 🙂

No mikä ettei, mutta ei oo pakko.🤭
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä ettei, mutta ei oo pakko.🤭
        Ap.

No niin tytöt, olkaas nyt kunnolla. Tällainen vanha "setä" ei mitään herutuskuvia lähettele. 😁

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin tytöt, olkaas nyt kunnolla. Tällainen vanha "setä" ei mitään herutuskuvia lähettele. 😁

Ap

Älä sano. Try me 😉
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sano. Try me 😉
        Ap.

Kommentoin vielä tuota sähköpostiasiaa sen verran, että olen luonut anonyymin s-postiosoitteen. Se palvelu luulee jostain syystä, että olen botti, ja tilini luonti on mennyt manuaaliseen tarkistukseen. Heti kun palveluntarjoaja on manuaalisesti tarkistanut, että minä en ole botti, saat minulta postia. Tarkistuksen pitäisi olla tehtynä huomiseen mennessä, mutta jos ei ole, pyydän kärsivällisyyttä.

Mutta taidat sinä onneksi kärsivällinen tyttö olla. 😊

Nyt kun luen tämän viestinnän ulkopuolisen silmin, niin ehkä punaliputtaisin tämän homman ihan itsekin. 😂🤣

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin vielä tuota sähköpostiasiaa sen verran, että olen luonut anonyymin s-postiosoitteen. Se palvelu luulee jostain syystä, että olen botti, ja tilini luonti on mennyt manuaaliseen tarkistukseen. Heti kun palveluntarjoaja on manuaalisesti tarkistanut, että minä en ole botti, saat minulta postia. Tarkistuksen pitäisi olla tehtynä huomiseen mennessä, mutta jos ei ole, pyydän kärsivällisyyttä.

Mutta taidat sinä onneksi kärsivällinen tyttö olla. 😊

Nyt kun luen tämän viestinnän ulkopuolisen silmin, niin ehkä punaliputtaisin tämän homman ihan itsekin. 😂🤣

Ap

Miksi sen pitää olla anonyymi, jos on asiallista asiaa? Mistä voin tietää keneltä posti oikeasti on? Sinä tiedät varmasti kenelle, minä en keneltä. Se on todella vanha osoite.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sen pitää olla anonyymi, jos on asiallista asiaa? Mistä voin tietää keneltä posti oikeasti on? Sinä tiedät varmasti kenelle, minä en keneltä. Se on todella vanha osoite.
        Ap.

En ole tehnyt muita aloituksia aikoihin, kuin tämän. Tiedoksi se vielä ☺️
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Kyllä sinä tunnistat, keneltä se tulee. ☺️ Ihan samalla tavalla kuin minä olen sinut tunnistanut.

Tässä on nyt tärkeintä, että sinä huolehdit, että käyt katsomassa sitä osoitetta lähipäivinä. Tai ohjaat sen johonkin toiseen osoitteeseen. En valitettavasti itse vieläkään ole saanut vahvistusta, että uusi osoitteeni olisi asetettu toimimaan.

Ja toinen asia mikä täytyy tietää on se, että mitään ei tarvitse pelätä tai stressata. Mitään kauniita tunteita ei koskaan tarvitse peitellä tai häivyttää. 🤗 Tässä maailmassa on ihan tarpeeksi kaikkea vähemmän kaunista. Jos joku (vaikka minä, tai joku muu) on liikauttanut sinun sydäntäsi, niin älä ihmeessä pidä sitä negatiivisena asiana. Sellaisethan ovat kauneimpia asioita maan päällä! Ja me voimme aivan hyvin jutella/kirjoitella nykyisessä tilanteessamme. Siinä ei ole mitään väärää. Jos ne kuvat jätetään pois... 🤭

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tehnyt muita aloituksia aikoihin, kuin tämän. Tiedoksi se vielä ☺️
        Ap.

Kyllä, olen huomannut asian. En aina ehdi täällä käydä, mutta tiedän suurin piirtein millaiset asiat sinä koet vaikeiksi. Ja tämä ilman mitään tuomiota, ihan neutraalina toteamuksena.

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä tunnistat, keneltä se tulee. ☺️ Ihan samalla tavalla kuin minä olen sinut tunnistanut.

Tässä on nyt tärkeintä, että sinä huolehdit, että käyt katsomassa sitä osoitetta lähipäivinä. Tai ohjaat sen johonkin toiseen osoitteeseen. En valitettavasti itse vieläkään ole saanut vahvistusta, että uusi osoitteeni olisi asetettu toimimaan.

Ja toinen asia mikä täytyy tietää on se, että mitään ei tarvitse pelätä tai stressata. Mitään kauniita tunteita ei koskaan tarvitse peitellä tai häivyttää. 🤗 Tässä maailmassa on ihan tarpeeksi kaikkea vähemmän kaunista. Jos joku (vaikka minä, tai joku muu) on liikauttanut sinun sydäntäsi, niin älä ihmeessä pidä sitä negatiivisena asiana. Sellaisethan ovat kauneimpia asioita maan päällä! Ja me voimme aivan hyvin jutella/kirjoitella nykyisessä tilanteessamme. Siinä ei ole mitään väärää. Jos ne kuvat jätetään pois... 🤭

Ap

Ok, lupaan käydä katsomassa. Mutta en lupaa mitään muuta. En luota täysin, koska tiedän, että et ole ollut rehellinen tässä ketjussakaan, jos olisit hän. Mutta siitä toisaalla, jos jonkun viestin saan ja siitä tarpeeksi tunnistan. Hyvää yötä nyt. ☺️
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, lupaan käydä katsomassa. Mutta en lupaa mitään muuta. En luota täysin, koska tiedän, että et ole ollut rehellinen tässä ketjussakaan, jos olisit hän. Mutta siitä toisaalla, jos jonkun viestin saan ja siitä tarpeeksi tunnistan. Hyvää yötä nyt. ☺️
        Ap.

Kiitos. Ei tarvitse luvata muuta. En ole ollut sen vuoksi rehellinen tietyissä tämän ketjun yksityiskohdissa, että haluan säilyttää anonymiteettimme.

Kaikki mitä olen sanonut sinun tunteistasi on täysin rehellisesti sanottu. ☺️ Älä pelkää kauniita asioita. 🤗

Olisiko sinulla jotain toivetta sen suhteen, millaisella "tunnistautumisella" voisin saada olosi luottavaisemmaksi? ☺️ Joko tässä ketjussa tai siellä toisaalla?

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Ei tarvitse luvata muuta. En ole ollut sen vuoksi rehellinen tietyissä tämän ketjun yksityiskohdissa, että haluan säilyttää anonymiteettimme.

Kaikki mitä olen sanonut sinun tunteistasi on täysin rehellisesti sanottu. ☺️ Älä pelkää kauniita asioita. 🤗

Olisiko sinulla jotain toivetta sen suhteen, millaisella "tunnistautumisella" voisin saada olosi luottavaisemmaksi? ☺️ Joko tässä ketjussa tai siellä toisaalla?

Ap

Se pitäisi olla joku tunniste, mitä sanot tai teet IRL. Koska muuten voit olla myös joku muu minut tunnistanut ja sp-osoitteen tietävä.Voin miettiä mikä ja sanoa siitä meilissä, jos sellaisen saan. Mutta en ole täysin varma edes haluanko, että olet se, kenestä aloituksessa kirjoitin. Mut nyt mun on lopetettava. Tässä on IRL kaikkea meneillään. Öitä! Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se pitäisi olla joku tunniste, mitä sanot tai teet IRL. Koska muuten voit olla myös joku muu minut tunnistanut ja sp-osoitteen tietävä.Voin miettiä mikä ja sanoa siitä meilissä, jos sellaisen saan. Mutta en ole täysin varma edes haluanko, että olet se, kenestä aloituksessa kirjoitin. Mut nyt mun on lopetettava. Tässä on IRL kaikkea meneillään. Öitä! Ap.

Aivan, olet tavannut aikaisemmissa kirjoituksissasi täällä olla huolissasi minusta, siitä mitä minulle tapahtuisi ja satuttaisitko minua. Huoli on omasta näkökulmastani aika perusteeton. Ymmärrän silti, miksi olet minusta huolissasi.

Saat meilin, kunhan tekniset seikat on ratkaistu. Ja sopii hyvin, että kerron meilissä pyytämäsi asian, jota teen IRL.

Öitä sinullekin. ☺️

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, olet tavannut aikaisemmissa kirjoituksissasi täällä olla huolissasi minusta, siitä mitä minulle tapahtuisi ja satuttaisitko minua. Huoli on omasta näkökulmastani aika perusteeton. Ymmärrän silti, miksi olet minusta huolissasi.

Saat meilin, kunhan tekniset seikat on ratkaistu. Ja sopii hyvin, että kerron meilissä pyytämäsi asian, jota teen IRL.

Öitä sinullekin. ☺️

Ap

Se vielä, etten ymmärtänyt ekaa kappaletta. Eli ei osunut. Minä en välttämättä ole se, keneksi mua luulet. Varoituksena vain.
        Ap.

• Anonyymi
      UUSI

Koeta jaksaa.

• Anonyymi
      UUSI

Rappiojuoppo-mies sinä olet. Lopeta toisena esiintyminen. T nainen läheltäsi.

• Anonyymi
        UUSI

Ok, menen nukkumaan.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI

Ny menee taas aloittajaäijä vähän tass itseinhon puolelle, muuta kyllä tällä urpoilta huomiota irtoaa, se on nääs varma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ny menee taas aloittajaäijä vähän tass itseinhon puolelle, muuta kyllä tällä urpoilta huomiota irtoaa, se on nääs varma

Ai niinkun sulta? 😂

• Anonyymi
      UUSI

Yksin on ihan mukava olla, voi juopotella rauhassa. ;-))

• Anonyymi
        UUSI

ei tartte yrittää miellyttää mielevikasii akkoi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MENE NYT NUKKUMAAN ETTÄ JAKSAT RAIVOTA PALSTALLA TAAS YÖLLÄ KUN MUUT NUKKUU. IHAN TYYPILLISTÄ SINULLE . JOS OLISI NAINEN SULLA VIERESSÄ HERÄTÄT HÄNETKIN YÖLLÄ.
        NUKU NYT VISSII SIELLÄ JOKU KAIJA TÄTI SIIVOAA INNOLLA JA LAITTAA SULLE ILTARUOKAA VALMIIKSI KUN SINÄ OLET TÄSSÄ "PÄIVÄUNILLA" JA VIIHDYTÄT MUITA NAISIA

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MENE NYT NUKKUMAAN ETTÄ JAKSAT RAIVOTA PALSTALLA TAAS YÖLLÄ KUN MUUT NUKKUU. IHAN TYYPILLISTÄ SINULLE . JOS OLISI NAINEN SULLA VIERESSÄ HERÄTÄT HÄNETKIN YÖLLÄ.
        NUKU NYT VISSII SIELLÄ JOKU KAIJA TÄTI SIIVOAA INNOLLA JA LAITTAA SULLE ILTARUOKAA VALMIIKSI KUN SINÄ OLET TÄSSÄ "PÄIVÄUNILLA" JA VIIHDYTÄT MUITA NAISIA

Tämä kaikki on nähty ja koettu😄 luoja kiittää olet löytänyt uusia mahdollistajia🙏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niistä tuleekin niin sekoja aina kun olen päissään 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niistä tuleekin niin sekoja aina kun olen päissään 😉

Korkki nyt kiinni!

• Anonyymi
      UUSI

Aivan, käy läpi tämä pohjakosketus. Sen jälkeen voit suunnata vapautuvan energian ITSESI rakastamiseen. Voimia muru!

• Anonyymi
      UUSI

Eteenpäin menty.jatkoja.

• Anonyymi
      UUSI

Voimia täältäkin🙏 huh ... nyt saan itse vapauden 🕊 rakastaa

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin vapauduin, ihana olla rauhassa ja kyläillä vapaasti.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan pimeetä porukkaa täällä, voi jestas.

• Anonyymi
      UUSI

niin joko sitä haluaa olla jäniksen selässä tai sitten ei.

• Anonyymi
      UUSI

No ota gondoli ja yritä!

• Anonyymi
      UUSI

Minulle annettiin neljä punaista lippua... 🤭

Haluaisin antaa Ap.:lle ruutulipun: ole hyvä. 🏁

Ap

• Anonyymi
      UUSI

Tuoltako se psykoosi näyttää blanccolla.

• Anonyymi
      UUSI

Ei minulta. Minua estää vain pelko että olen epätoivottu.

• Anonyymi
      UUSI

Kuules ap, olet vähän myöhässä. He kohtasivat jo tänään ja hyvin näytti menevän.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, hyvin meni. Mukava juttu 👍
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, hyvin meni. Mukava juttu 👍
        Ap.

Ja ps. Odotan sähköpostia ja kuv(i)aa 😉
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Sähköposti on tulossa minulta! Ei tuolta jolle kommentoit.

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

No, lähetän ahvenan elävänä kuvan pikkujoulu tienoilla, senkin runkkari.

Vai lähetänkö?

T.minä en tiedä.

https://m.youtube.com/watch?v=WtNQ_pGZ68A&pp=ygURUGVsbGUgbWlsam9vbmEgdHbSBwkJrQkBhyohjO8=

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menepäs siitä häiriköimästä.
        Ja Ap.:tä ei nimitellä tuolla tavoin!

Ap

Miksi juttelet itsesi kanssa?🤔🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi juttelet itsesi kanssa?🤔🤭

Toinen noista on trolli.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masturbointi on muutenkin vähän huono peruste nimittelylle... Samaa sarjaa kuin "senkin nukkuja!" tai "senkin ruokailija!"🤭

Ap

Rauhoitu. Ihan sama🤭
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoitu. Ihan sama🤭
        Ap.

Pahoittelut. En vain oikein pidä siitä, että sinua nimitellään. 😑

Ap

• Anonyymi
      UUSI

Nyt täytyy kyllä ihmetellä miten kummassa tämä ketju päätyi siihen, että edes hetken mitetitään mailin saantia. Tuo toinenhan on ihan sairas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2406
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1647
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1503
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1447
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      986
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    Aihe