Olisin valmis antautumaan mun esimiehelle, milloin vain. En vain voi tälle mitään,että hän herättää minussa hyvinkin tuhmia ajatuksia. On kaikinpuolin viehättävä tapaus 😍Kiellettyä, niin tekee jutusta vain enemmän kiihottavaa 😋😍
Olisin valmis antautumaan esimiehelleni
16
664
Vastaukset
- Anonyymi
Monta kertaa seurannut vierestä miten 20 tyttö lähtee vanhemman miehen matkaan. Saaden sitten seuraavana päivänä potkut ja sekopään maineen 🤔🥱
- Anonyymi
Olet tietysti kun miehesi lähti lipettii!!
- Anonyymi
Oletko ollut niitä lapsia, joiden oli vaikea totella vanhempia?
- Anonyymi
Ei kuulu sinulle
- Anonyymi
Mä arvasin. Oli varmasti pakko kopioida työpaikkaromanssit-palstalta vai mitä? Mikä muuten saa ihmiset tälla tavalla vttuilemaan?
- Anonyymi
Älä luulen kaikkea
- Anonyymi
Nyt niitä tunnisteita, kiitos!
- Anonyymi
Mitä tunnisteita kaipaat?
- Anonyymi
No olkoot! Ollaan molemmat samaa sukupuolta,hän mua vanhempi. Riittääkö ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olkoot! Ollaan molemmat samaa sukupuolta,hän mua vanhempi. Riittääkö ?
Riitti. Kiitos vastauksesta. Ohi tällä kertaa.
- Anonyymi
Kalju sopii kyllä joillekin….
- Anonyymi
Kerro lisää ap...
- Anonyymi
Mitä kertoisin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kertoisin ?
Jotain tunnistetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tunnistetta?
Heh eikö nuo tuossa aiemmassa viestissä tullut jo ilmi 🤪?
- Anonyymi
Hänen nimen ensimmäinen kirjain on M ja nimessä 6 kirjainta. T. ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1992248Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371832Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5850- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773