Joo tota tuli vaan mieleen et kaikkihan ovat kuulleet kamalasta Lontoon terrori-iskusta. No siellähän asustaa Harry Potterin näyttelijä Daniel Radcliffe. Ihmisiä on kuollut ja loukkaantuneita on paljon. Toivotaa ettei hänelle tai itse Rowlingille ole käynyt kuinkaan.
Daniel Radcliffe
13
1172
Vastaukset
- Hennukka-Liinukka
Olisin siitä ollut kauheaa hälyä potter piireissä ja olisihan siitä heti ilmoitettu tai muuta vastaavaa. Mielestäni Rowling ainakin asuu kauempana Lontoon keskustasta. Jos olen oikein ymmärtänyt!
Enkä usko Danielinkaan mitenkään käyvän.- Pikitys.
Älkää huolehtiko. Sen suuruiset julkkikset tuskin voivat kulkea yleisillä kulkuneuvoilla. Miettikää nyt millaista sekasortoa metroon astuva Daniel Radcliffe aiheuttaisi. Eikä heidän onneksi tarvitsekaan. Pääsevät kätevämmin ja nopeammin varmaan limusiineillaan... :P
- Tunturikyyhky
Pikitys. kirjoitti:
Älkää huolehtiko. Sen suuruiset julkkikset tuskin voivat kulkea yleisillä kulkuneuvoilla. Miettikää nyt millaista sekasortoa metroon astuva Daniel Radcliffe aiheuttaisi. Eikä heidän onneksi tarvitsekaan. Pääsevät kätevämmin ja nopeammin varmaan limusiineillaan... :P
Pikitys: Kyllä Daniel liikkuu ihan yleisillä kulkuneuvoilla...
Terrori-iskun jälkeen tietysti Daniel-fanit olivat sekaisin huolesta (minä mukaan lukien), mutta http://www.danradcliffe.com ilmoitti heti iskun jälkeisenä päivänä, että Dan perheineen on kunnossa. Onneksi.
En siis tarkoita, että Dan olisi tärkeämpi kuin ne ihmiset jotka menettivät henkensä tai haavoittuivat vakavasti siellä. - SugarBerry
Tunturikyyhky kirjoitti:
Terrori-iskun jälkeen tietysti Daniel-fanit olivat sekaisin huolesta (minä mukaan lukien), mutta http://www.danradcliffe.com ilmoitti heti iskun jälkeisenä päivänä, että Dan perheineen on kunnossa. Onneksi.
En siis tarkoita, että Dan olisi tärkeämpi kuin ne ihmiset jotka menettivät henkensä tai haavoittuivat vakavasti siellä.Onpas helpottavaa kuulla et Dansu on kunnossa.
Mutta säälittää silti niiden toisten ihmisten puolesta ketkä kuolivat tai loukkaantuivat. - -ChoChang-
SugarBerry kirjoitti:
Onpas helpottavaa kuulla et Dansu on kunnossa.
Mutta säälittää silti niiden toisten ihmisten puolesta ketkä kuolivat tai loukkaantuivat.Kyllä mullekkin tuli heti huoli Danielista mut kiva kuulla et se on kunnossa. Mut ei Daniel ole minunkaan mielestä sen arvokkaampi kuin muutkaan vaikka on kuuluisa.
- Dani_Fani
Tunturikyyhky kirjoitti:
En siis tarkoita, että Dan olisi tärkeämpi kuin ne ihmiset jotka menettivät henkensä tai haavoittuivat vakavasti siellä.No onnex Dannylle ei oo sattunu mitään!!
Lovetan Dannyy ihan tosi paljon ja mä oon
varmaan sen suurin fani - mörö
Dani_Fani kirjoitti:
No onnex Dannylle ei oo sattunu mitään!!
Lovetan Dannyy ihan tosi paljon ja mä oon
varmaan sen suurin faniEt sä oo Danielin suurin fani vaan kaikki jotka sitä fanittaa on yhtää suuria ihailijoita!
- kre
-ChoChang- kirjoitti:
Kyllä mullekkin tuli heti huoli Danielista mut kiva kuulla et se on kunnossa. Mut ei Daniel ole minunkaan mielestä sen arvokkaampi kuin muutkaan vaikka on kuuluisa.
niinpä
- ppp
Nauroin vartin kun luin tämän viestin :D. Lontoossa asuu miljoonia ihmisiä ja SugarBerry miettii dansuliiniä, voi itku :)
Kenen nick voi oikeasti olla SugarBerry? - böö
mutta eiks ne nyt kuvaa sitä vitos leffaa? ni ainakaa daniel ei ollu lontoossa... kait?
- Tunturikyyhky
Feeniksin kiltaa ei kuvata vielä. Aloitetaan kai ensivuonna. Daniel kuvaa tässä välissä vielä elokuvan December boys.
Eeh, no niin.. Eli Dan saattoi ihan hyvin olla Lontoossa.
- Sussu
Se Ois Ihan KAUHEETA Jos Danielille ois tapahtunu jotain!! Mä kuolisin surusta :'( Daniel on nii ihana ja komee...
- paras 1 daniel
daniel on niin paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3073346Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112489Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152275- 2562013
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2851590- 871525
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441296Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153