Daniel Radcliffe

SugarBerry

Joo tota tuli vaan mieleen et kaikkihan ovat kuulleet kamalasta Lontoon terrori-iskusta. No siellähän asustaa Harry Potterin näyttelijä Daniel Radcliffe. Ihmisiä on kuollut ja loukkaantuneita on paljon. Toivotaa ettei hänelle tai itse Rowlingille ole käynyt kuinkaan.

13

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hennukka-Liinukka

      Olisin siitä ollut kauheaa hälyä potter piireissä ja olisihan siitä heti ilmoitettu tai muuta vastaavaa. Mielestäni Rowling ainakin asuu kauempana Lontoon keskustasta. Jos olen oikein ymmärtänyt!

      Enkä usko Danielinkaan mitenkään käyvän.

      • Pikitys.

        Älkää huolehtiko. Sen suuruiset julkkikset tuskin voivat kulkea yleisillä kulkuneuvoilla. Miettikää nyt millaista sekasortoa metroon astuva Daniel Radcliffe aiheuttaisi. Eikä heidän onneksi tarvitsekaan. Pääsevät kätevämmin ja nopeammin varmaan limusiineillaan... :P


      • Tunturikyyhky
        Pikitys. kirjoitti:

        Älkää huolehtiko. Sen suuruiset julkkikset tuskin voivat kulkea yleisillä kulkuneuvoilla. Miettikää nyt millaista sekasortoa metroon astuva Daniel Radcliffe aiheuttaisi. Eikä heidän onneksi tarvitsekaan. Pääsevät kätevämmin ja nopeammin varmaan limusiineillaan... :P

        Pikitys: Kyllä Daniel liikkuu ihan yleisillä kulkuneuvoilla...

        Terrori-iskun jälkeen tietysti Daniel-fanit olivat sekaisin huolesta (minä mukaan lukien), mutta http://www.danradcliffe.com ilmoitti heti iskun jälkeisenä päivänä, että Dan perheineen on kunnossa. Onneksi.

        En siis tarkoita, että Dan olisi tärkeämpi kuin ne ihmiset jotka menettivät henkensä tai haavoittuivat vakavasti siellä.


      • SugarBerry
        Tunturikyyhky kirjoitti:

        Pikitys: Kyllä Daniel liikkuu ihan yleisillä kulkuneuvoilla...

        Terrori-iskun jälkeen tietysti Daniel-fanit olivat sekaisin huolesta (minä mukaan lukien), mutta http://www.danradcliffe.com ilmoitti heti iskun jälkeisenä päivänä, että Dan perheineen on kunnossa. Onneksi.

        En siis tarkoita, että Dan olisi tärkeämpi kuin ne ihmiset jotka menettivät henkensä tai haavoittuivat vakavasti siellä.

        Onpas helpottavaa kuulla et Dansu on kunnossa.
        Mutta säälittää silti niiden toisten ihmisten puolesta ketkä kuolivat tai loukkaantuivat.


      • -ChoChang-
        SugarBerry kirjoitti:

        Onpas helpottavaa kuulla et Dansu on kunnossa.
        Mutta säälittää silti niiden toisten ihmisten puolesta ketkä kuolivat tai loukkaantuivat.

        Kyllä mullekkin tuli heti huoli Danielista mut kiva kuulla et se on kunnossa. Mut ei Daniel ole minunkaan mielestä sen arvokkaampi kuin muutkaan vaikka on kuuluisa.


      • Dani_Fani
        Tunturikyyhky kirjoitti:

        Pikitys: Kyllä Daniel liikkuu ihan yleisillä kulkuneuvoilla...

        Terrori-iskun jälkeen tietysti Daniel-fanit olivat sekaisin huolesta (minä mukaan lukien), mutta http://www.danradcliffe.com ilmoitti heti iskun jälkeisenä päivänä, että Dan perheineen on kunnossa. Onneksi.

        En siis tarkoita, että Dan olisi tärkeämpi kuin ne ihmiset jotka menettivät henkensä tai haavoittuivat vakavasti siellä.

        No onnex Dannylle ei oo sattunu mitään!!
        Lovetan Dannyy ihan tosi paljon ja mä oon
        varmaan sen suurin fani


      • mörö
        Dani_Fani kirjoitti:

        No onnex Dannylle ei oo sattunu mitään!!
        Lovetan Dannyy ihan tosi paljon ja mä oon
        varmaan sen suurin fani

        Et sä oo Danielin suurin fani vaan kaikki jotka sitä fanittaa on yhtää suuria ihailijoita!


      • kre
        -ChoChang- kirjoitti:

        Kyllä mullekkin tuli heti huoli Danielista mut kiva kuulla et se on kunnossa. Mut ei Daniel ole minunkaan mielestä sen arvokkaampi kuin muutkaan vaikka on kuuluisa.

        niinpä


    • ppp

      Nauroin vartin kun luin tämän viestin :D. Lontoossa asuu miljoonia ihmisiä ja SugarBerry miettii dansuliiniä, voi itku :)
      Kenen nick voi oikeasti olla SugarBerry?

    • böö

      mutta eiks ne nyt kuvaa sitä vitos leffaa? ni ainakaa daniel ei ollu lontoossa... kait?

      • Tunturikyyhky

        Feeniksin kiltaa ei kuvata vielä. Aloitetaan kai ensivuonna. Daniel kuvaa tässä välissä vielä elokuvan December boys.

        Eeh, no niin.. Eli Dan saattoi ihan hyvin olla Lontoossa.


    • Sussu

      Se Ois Ihan KAUHEETA Jos Danielille ois tapahtunu jotain!! Mä kuolisin surusta :'( Daniel on nii ihana ja komee...

    • paras 1 daniel

      daniel on niin paras

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      91
      5895
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      43
      2270
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1587
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1289
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1223
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      1019
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1010
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      930
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      827
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      798
    Aihe