Turha luulla

Anonyymi-ap

että haluaisin olla tekemisissä kanssasi. Sitä ei nimittäin tule tapahtumaan koskaan!

Sinussa ei ole mitään sellaista miksi haluaisin auttaa sinua! Veit minulta suuren unelman, tehdä töitä itselle hyvin mieluisassa työapaikassa! Ja aiheuti minulle kauhean stressin monen vuoden ajaksi! Osaatko edes hävetä yhtään! Jos lähestyt minua haukun sinut, jotta ymmärtäisit kuinka paljon inhoan sinua!

18

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhdelläkään ihmisellä ei ole oikeutta stalkata ja ruinata apua sellaiselta ihmisesltä, jota olet kiusannut ja häiriköinyt vuosien ajan! Jos niin ajattelet, olet vieläkin lapsellisempi kuin luulin! Minä haluan parisuhteen 60v miehen kanssa. Tänään kaupassa katselin vanhempia pariskuntia ja ajattelin, että kuinka mukavaa olisikaan jakaa aikaansa rakastamani miehen kanssa! Tehdä yhdessä erilaisia asioita ja ehkä jopa nukkua yhdessä! Haluaisin kokea sellaisen parisuhteen, jossa molemmat osapuolet osaavat huomioida toisensa! Minä en ole saanut vielä kokea sellaista, vaikka kauan parisuhteessa olinkin!

• Anonyymi

Isosta rattaasta öljy loppu???

• Anonyymi

Syytetään toista, vaikka tiedetään ettei niin ollutkaan vaan omat.

• Anonyymi

Niin en minä vaan ne muut aina :/

• Anonyymi

Ei pidä olla tekemisissä jos ei halua. Ei ole pakkoja.

• Anonyymi

Minulta vietiin myös vastaavaa.. Mutta ei sentään vuosien mittakaavassa.

• Anonyymi

Mutta mulla ei ole tarvetta haukkua häntä silti. Kaikkea hyvää lopulta toivon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mulla ei ole tarvetta haukkua häntä silti. Kaikkea hyvää lopulta toivon.

Anteeksi että rakastuin. En koskaan halunnut mitään ikävää sinulle. En vain osannut,

Kuin hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi että rakastuin. En koskaan halunnut mitään ikävää sinulle. En vain osannut,

Kuin hänelle.

En tainnut yhtää tasollesi. Olisinpa saanut edes jatkaa sitä ä minkä koin mielekkääksi, kuin paras joululahja koskaan.

Kuin hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tainnut yhtää tasollesi. Olisinpa saanut edes jatkaa sitä ä minkä koin mielekkääksi, kuin paras joululahja koskaan.

Kuin hänelle.

Yltää*
        Näytit valoa mun pimeyteen.

Kuin hänelle, miehelle tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yltää*
        Näytit valoa mun pimeyteen.

Kuin hänelle, miehelle tämä.

Ja mulla on kauhea ikävä...

Kuin hänelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulla on kauhea ikävä...

Kuin hänelle

Niin on minullakin. Aivan valtava,

Hän ei kyllä vuokseni joutunut jättämään tehtäviä, mutta pelkään vieneeni ilon siitä.

Kuin hänelle, naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on minullakin. Aivan valtava,

Hän ei kyllä vuokseni joutunut jättämään tehtäviä, mutta pelkään vieneeni ilon siitä.

Kuin hänelle, naiselle.

Olen saanut hetken aikaa sysättyä tunteitani pois, mutta tuntuu kuin hän nyt ajattelisi minua. Näin taas viime yönä untakin hänestä.
        Olen ollut välillä vihainen ja mielessäni syyttänyt viattomia, vaikka tilanteet ja ristiriidat eivät ole meidän kummankaan vika.

Kyyneleet vierivät, kun avaan taas ajastusteni kanavan hänelle.

Ehkä hän ei vienyt iloa tehtävistä vaan hänen poissaolonsa elämässäni vie ilon elämästäni.

Kuin hänelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut hetken aikaa sysättyä tunteitani pois, mutta tuntuu kuin hän nyt ajattelisi minua. Näin taas viime yönä untakin hänestä.
        Olen ollut välillä vihainen ja mielessäni syyttänyt viattomia, vaikka tilanteet ja ristiriidat eivät ole meidän kummankaan vika.

Kyyneleet vierivät, kun avaan taas ajastusteni kanavan hänelle.

Ehkä hän ei vienyt iloa tehtävistä vaan hänen poissaolonsa elämässäni vie ilon elämästäni.

Kuin hänelle

Olen ollut myös vihainen hänelle ja miettinyt ihan kaiken itseäni vastaan, koska olen niin hämilläni tästä kaikesta ja suurista tunteista. Hänen sielukas katseensa... 🥺
        Kaipa kaikki tunteet kuuluu johonkin prosessiin.

Kuin hänelle, miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut myös vihainen hänelle ja miettinyt ihan kaiken itseäni vastaan, koska olen niin hämilläni tästä kaikesta ja suurista tunteista. Hänen sielukas katseensa... 🥺
        Kaipa kaikki tunteet kuuluu johonkin prosessiin.

Kuin hänelle, miehelle.

Ja.. Oon rikki ja hukassa ilman sua.

Kuin hänelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja.. Oon rikki ja hukassa ilman sua.

Kuin hänelle

Niin minäkin oon vailla sua ja se riepoo 💔🥝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin oon vailla sua ja se riepoo 💔🥝

Pitäisikö sille asialle tehdä jotain?

• Anonyymi

En mäkään halua olla tekemisissä M miehen kanssa. Kunpa tajuaisi itte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      199
      4303
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      99
      2853
    3. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      20
      2816
    4. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      89
      2626
    5. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      152
      2337
    6. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      50
      2257
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      33
      2087
    8. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      2051
    9. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      137
      1941
    10. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      85
      1939
    Aihe