että haluaisin olla tekemisissä kanssasi. Sitä ei nimittäin tule tapahtumaan koskaan!
Sinussa ei ole mitään sellaista miksi haluaisin auttaa sinua! Veit minulta suuren unelman, tehdä töitä itselle hyvin mieluisassa työapaikassa! Ja aiheuti minulle kauhean stressin monen vuoden ajaksi! Osaatko edes hävetä yhtään! Jos lähestyt minua haukun sinut, jotta ymmärtäisit kuinka paljon inhoan sinua!
Turha luulla
18
462
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdelläkään ihmisellä ei ole oikeutta stalkata ja ruinata apua sellaiselta ihmisesltä, jota olet kiusannut ja häiriköinyt vuosien ajan! Jos niin ajattelet, olet vieläkin lapsellisempi kuin luulin! Minä haluan parisuhteen 60v miehen kanssa. Tänään kaupassa katselin vanhempia pariskuntia ja ajattelin, että kuinka mukavaa olisikaan jakaa aikaansa rakastamani miehen kanssa! Tehdä yhdessä erilaisia asioita ja ehkä jopa nukkua yhdessä! Haluaisin kokea sellaisen parisuhteen, jossa molemmat osapuolet osaavat huomioida toisensa! Minä en ole saanut vielä kokea sellaista, vaikka kauan parisuhteessa olinkin!
- Anonyymi
Isosta rattaasta öljy loppu???
- Anonyymi
Syytetään toista, vaikka tiedetään ettei niin ollutkaan vaan omat.
- Anonyymi
Niin en minä vaan ne muut aina :/
- Anonyymi
Ei pidä olla tekemisissä jos ei halua. Ei ole pakkoja.
- Anonyymi
Minulta vietiin myös vastaavaa.. Mutta ei sentään vuosien mittakaavassa.
- Anonyymi
Mutta mulla ei ole tarvetta haukkua häntä silti. Kaikkea hyvää lopulta toivon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mulla ei ole tarvetta haukkua häntä silti. Kaikkea hyvää lopulta toivon.
Anteeksi että rakastuin. En koskaan halunnut mitään ikävää sinulle. En vain osannut,
Kuin hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi että rakastuin. En koskaan halunnut mitään ikävää sinulle. En vain osannut,
Kuin hänelle.En tainnut yhtää tasollesi. Olisinpa saanut edes jatkaa sitä ä minkä koin mielekkääksi, kuin paras joululahja koskaan.
Kuin hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tainnut yhtää tasollesi. Olisinpa saanut edes jatkaa sitä ä minkä koin mielekkääksi, kuin paras joululahja koskaan.
Kuin hänelle.Yltää*
Näytit valoa mun pimeyteen.
Kuin hänelle, miehelle tämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yltää*
Näytit valoa mun pimeyteen.
Kuin hänelle, miehelle tämä.Ja mulla on kauhea ikävä...
Kuin hänelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla on kauhea ikävä...
Kuin hänelleNiin on minullakin. Aivan valtava,
Hän ei kyllä vuokseni joutunut jättämään tehtäviä, mutta pelkään vieneeni ilon siitä.
Kuin hänelle, naiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on minullakin. Aivan valtava,
Hän ei kyllä vuokseni joutunut jättämään tehtäviä, mutta pelkään vieneeni ilon siitä.
Kuin hänelle, naiselle.Olen saanut hetken aikaa sysättyä tunteitani pois, mutta tuntuu kuin hän nyt ajattelisi minua. Näin taas viime yönä untakin hänestä.
Olen ollut välillä vihainen ja mielessäni syyttänyt viattomia, vaikka tilanteet ja ristiriidat eivät ole meidän kummankaan vika.
Kyyneleet vierivät, kun avaan taas ajastusteni kanavan hänelle.
Ehkä hän ei vienyt iloa tehtävistä vaan hänen poissaolonsa elämässäni vie ilon elämästäni.
Kuin hänelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut hetken aikaa sysättyä tunteitani pois, mutta tuntuu kuin hän nyt ajattelisi minua. Näin taas viime yönä untakin hänestä.
Olen ollut välillä vihainen ja mielessäni syyttänyt viattomia, vaikka tilanteet ja ristiriidat eivät ole meidän kummankaan vika.
Kyyneleet vierivät, kun avaan taas ajastusteni kanavan hänelle.
Ehkä hän ei vienyt iloa tehtävistä vaan hänen poissaolonsa elämässäni vie ilon elämästäni.
Kuin hänelleOlen ollut myös vihainen hänelle ja miettinyt ihan kaiken itseäni vastaan, koska olen niin hämilläni tästä kaikesta ja suurista tunteista. Hänen sielukas katseensa... 🥺
Kaipa kaikki tunteet kuuluu johonkin prosessiin.
Kuin hänelle, miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut myös vihainen hänelle ja miettinyt ihan kaiken itseäni vastaan, koska olen niin hämilläni tästä kaikesta ja suurista tunteista. Hänen sielukas katseensa... 🥺
Kaipa kaikki tunteet kuuluu johonkin prosessiin.
Kuin hänelle, miehelle.Ja.. Oon rikki ja hukassa ilman sua.
Kuin hänelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja.. Oon rikki ja hukassa ilman sua.
Kuin hänelleNiin minäkin oon vailla sua ja se riepoo 💔🥝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin oon vailla sua ja se riepoo 💔🥝
Pitäisikö sille asialle tehdä jotain?
- Anonyymi
En mäkään halua olla tekemisissä M miehen kanssa. Kunpa tajuaisi itte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913178Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729621Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959113Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153134En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911209Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000