Joensuun kakarat opetelkaa liikennesäännöt, kun ajatte sähköskooteilla tai mopoilla.
Taitaa suurinosalla näistä kakaroista olla kasvatus pielessä.
Joensuun kakarat opetelkaa liikennesäännöt sähköskooteilla/mopoilla ajamiseen
13
122
Vastaukset
- Anonyymi
kahtokkee,
iniskö on peukuttanna ihtijjään...- Anonyymi
varmaan vetelee peukkua...
- Anonyymi
Nooo... Kyllä kolikoli, kipsi ja kainalosauvat opettaa lapsia liikenteeseen, jos sattuvat hengissä selviämään. Ihan vapaasti saa kolmion takaa ja vasemmalta tulla eteen, en tunne tunnon tuskia.
- Anonyymi
juup,
ja tiellä istuvien lasten,
yli pittää aijjaa lumiauralla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juup,
ja tiellä istuvien lasten,
yli pittää aijjaa lumiauralla...Oho... Miksi?
- Anonyymi
Ei kiinnosta seniilin vuodatukset.
- Anonyymi
Vanhuksilta ajokortit pois! https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/865f1be0-48d2-4aeb-841a-7331540b9f4e
- Anonyymi
Ne on sumuvalopellien pentuja. Ei niitä säännöt koske.
- Anonyymi
Juovuksissa kannattaa pysyä kotona kirjoittelemassa vihakirjoituksia nettiin.
- Anonyymi
Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottua.
- Anonyymi
Liikenteessäkös ne muut kirjoittelevat?
- Anonyymi
Miten ne lapset kun ei vanhemmatkaan?
Tänäänkin aikuinen ukonröhö tupitti mustalla katumaasturillaan papinkatua noteeraamatta kolmiota ja väistämisvelvollisuuttaan millään tavalla.
Onneksi viisaammat älysi varoa häntä niin ei tullut vahinkoja.
Tuollaisia tuurilla seilaavia tumpeloita on liikenne täynnä. - Anonyymi
Sinä olet kakkapylly, kun olet noin äkäinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734