Moi
Olen oulusta 57 v nainen. Mieheni lähtee reissuun tulevana perjantaina,ja arvaattekin että nyt etsin kovaa panoseuraa,olen ollut puutteessa lähes koko kesän koska ukkoni ei innostu enää.olen saanut vuokrattua kaverin kautta mökin nallikarista joten siellä aion viikonlopun odottaa kiihkeää miestä.löytyykö kunnon panomiestä.en kestä enää
Seksiseuraa
14
462
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä kuuluisa Heinolan setä yllättää sinut!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19050193/onko-heinolassa-neitoa-joka-tykkaa-uida-alasti-ja-haluat-spermaa-sinun-pilluun Tuu Jäätiin saunomaan ja naimaan asun ok-talossa
- Anonyymi
Mieluiten niin päin että tulet luokseni nalskuun.kerro itsestäsi,ikäsi jne.nyt oikeesti tarvin kunnon seksiä
Anonyymi kirjoitti:
Mieluiten niin päin että tulet luokseni nalskuun.kerro itsestäsi,ikäsi jne.nyt oikeesti tarvin kunnon seksiä
Moi olen nuorekas hoikka kokenut 76 v
- Anonyymi
Keskisuomesta 55 v
Täydellinen panomies
Huipputreenattu kroppa ja täysin seksiriippuvainen - Anonyymi
Just sitä mitä etsin/toivon...harmi,että niin kaukana...M46
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Jaahaas sirkuspelle muistat taas olemassa olostasi.
- Anonyymi
Joko löysit seuraa. Tässä samassa tilanteessa vuotta vanhempi mies
- Anonyymi
Voinko tulla käymään luonasi
- Anonyymi
Juu tervetuloa niuvanniemen suljetulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tervetuloa niuvanniemen suljetulle
Katos sehän on niuvanniemen spede ja taas seuraa vailla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371639
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510