Moi
Olen oulusta 57 v nainen. Mieheni lähtee reissuun tulevana perjantaina,ja arvaattekin että nyt etsin kovaa panoseuraa,olen ollut puutteessa lähes koko kesän koska ukkoni ei innostu enää.olen saanut vuokrattua kaverin kautta mökin nallikarista joten siellä aion viikonlopun odottaa kiihkeää miestä.löytyykö kunnon panomiestä.en kestä enää
Seksiseuraa
14
483
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä kuuluisa Heinolan setä yllättää sinut!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19050193/onko-heinolassa-neitoa-joka-tykkaa-uida-alasti-ja-haluat-spermaa-sinun-pilluun Tuu Jäätiin saunomaan ja naimaan asun ok-talossa
- Anonyymi
Mieluiten niin päin että tulet luokseni nalskuun.kerro itsestäsi,ikäsi jne.nyt oikeesti tarvin kunnon seksiä
Anonyymi kirjoitti:
Mieluiten niin päin että tulet luokseni nalskuun.kerro itsestäsi,ikäsi jne.nyt oikeesti tarvin kunnon seksiä
Moi olen nuorekas hoikka kokenut 76 v
- Anonyymi
Keskisuomesta 55 v
Täydellinen panomies
Huipputreenattu kroppa ja täysin seksiriippuvainen - Anonyymi
Just sitä mitä etsin/toivon...harmi,että niin kaukana...M46
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Jaahaas sirkuspelle muistat taas olemassa olostasi.
- Anonyymi
Joko löysit seuraa. Tässä samassa tilanteessa vuotta vanhempi mies
- Anonyymi
Voinko tulla käymään luonasi
- Anonyymi
Juu tervetuloa niuvanniemen suljetulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tervetuloa niuvanniemen suljetulle
Katos sehän on niuvanniemen spede ja taas seuraa vailla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564155Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303662Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92381Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei92213Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1491854- 1181769
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181758Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241389Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1511048Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79925